Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72621 Del Skrevet 27. november 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Bare litt nysgjerrig; hvilke feil har du funnet og korrigert? Dette er vel tråden med størst fokus på kilder og dokumentasjon. En påstand som kom om at det var ingen her som påstod at hun var for tynn og en påstand om at podcasten hennes ikke var å finne på noen lister. Hadde definitivt funnet flere ting dersom jeg fulgte tråden med aktivt. Det er fascinerende å se at man blir avkrevd svar som ligger helt oppe i dagen dersom man følger litt med. Men slapp av: du er en av dem jeg har muta for å si det sånn 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. november 2022 #72622 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (2 minutter siden): En påstand som kom om at det var ingen her som påstod at hun var for tynn og en påstand om at podcasten hennes ikke var å finne på noen lister. Hadde definitivt funnet flere ting dersom jeg fulgte tråden med aktivt. Det er fascinerende å se at man blir avkrevd svar som ligger helt oppe i dagen dersom man følger litt med. Men slapp av: du er en av dem jeg har muta for å si det sånn 😉 Vel, når du velger å delta i en debatt bør du være forberedt på å få respons fra andre debattanter.. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72623 Del Skrevet 27. november 2022 AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Vel, når du velger å delta i en debatt bør du være forberedt på å få respons fra andre debattanter.. Selvsagt. Men jeg syns det er latskap av brukere som frekventerer denne tråden ganske hyppig å skulle avkreve en person for svar som ligger lett tilgjengelig. Men jeg er forberedt på å få respons jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. november 2022 #72624 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (1 minutt siden): Selvsagt. Men jeg syns det er latskap av brukere som frekventerer denne tråden ganske hyppig å skulle avkreve en person for svar som ligger lett tilgjengelig. Men jeg er forberedt på å få respons jeg😊 Du hevdet at du hadde korrigert feil og påstander.. Da må du være forberedt å vise til det som du har korrigert. At noen har skrevet at CBE er tynn, eller for tynn holder ikke. CBE lever av å redigere og posere seg så tynn som mulig. Hun pusher negativt kroppspress hver bidige dag. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72625 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (15 minutter siden): Men slapp av: du er en av dem jeg har muta for å si det sånn 😉 Jeg synes ikke dette her løfter debatten. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. november 2022 #72626 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke dette her løfter debatten. Ikke i det hele tatt.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. november 2022 #72627 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (14 minutter siden): En påstand som kom om at det var ingen her som påstod at hun var for tynn og en påstand om at podcasten hennes ikke var å finne på noen lister. Hadde definitivt funnet flere ting dersom jeg fulgte tråden med aktivt. Det er fascinerende å se at man blir avkrevd svar som ligger helt oppe i dagen dersom man følger litt med. Men slapp av: du er en av dem jeg har muta for å si det sånn 😉 Synes ikke måten @Kollontaj stilte spørsmålet på kvalifiserer til muting, akkurat, det var et helt legitimt spørsmål. For å være ærlig lurte jeg på det samme selv... Det du synes er store avsløringer av feil og usannheter kan nemlig ha en helt annen betydning for andre. For eksempel ligger ikke podcasten på noen lister, dersom man legger uavhengige målinger til grunn. Podtoppen er Norges eneste uavhengige liste og der er den ikke. At den et øyeblikk var inne på 200. plass på Spotify teller ikke, da Spotify dikterer denne listen selv... Dette gjelder forøvrig alle andre lister utenom Podtoppen også. Og nå er vi ganske mange som har påpekt kommentarer om Carolines utseende. Derfor tenkte jeg kanskje at du hadde avslørt reelle faktafeil, og at jeg hadde gått glipp av det. Du må gjerne mute meg for å lure på dette.. Jeg er helt enig med deg at du ble utsatt for stygg hersketeknikk et øyeblikk her, men du er jo ikke helt borte selv. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72628 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (27 minutter siden): En påstand som kom om at det var ingen her som påstod at hun var for tynn og en påstand om at podcasten hennes ikke var å finne på noen lister. Hadde definitivt funnet flere ting dersom jeg fulgte tråden med aktivt. Det er fascinerende å se at man blir avkrevd svar som ligger helt oppe i dagen dersom man følger litt med. Men slapp av: du er en av dem jeg har muta for å si det sånn 😉 Feel free, tror ingen oss går glipp av noe stort uansett. Selv blokkerer jeg ingen selv om jeg synes de er idiotiske. 😇 Motbør og vas bør man tåle, man skriver frivillig i tråden. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72629 Del Skrevet 27. november 2022 Felis skrev (1 minutt siden): Synes ikke måten @Kollontaj stilte spørsmålet på kvalifiserer til muting, akkurat, det var et helt legitimt spørsmål. For å være ærlig lurte jeg på det samme selv... Det du synes er store avsløringer av feil og usannheter kan nemlig ha en helt annen betydning for andre. For eksempel ligger ikke podcasten på noen lister, dersom man legger uavhengige målinger til grunn. Podtoppen er Norges eneste uavhengige liste og der er den ikke. At den et øyeblikk var inne på 200. plass på Spotify teller ikke, da Spotify dikterer denne listen selv... Dette gjelder forøvrig alle andre lister utenom Podtoppen også. Og nå er vi ganske mange som har påpekt kommentarer om Carolines utseende. Derfor tenkte jeg kanskje at du hadde avslørt reelle faktafeil, og at jeg hadde gått glipp av det. Du må gjerne mute meg for å lure på dette.. Jeg er helt enig med deg at du ble utsatt for stygg hersketeknikk et øyeblikk her, men du er jo ikke helt borte selv. Jeg er ikke helt borte selv nei, for når noen prøver seg på hersketeknikker, så kan man enten overse dem eller ta igjen med samme mynt. Jeg er enig i at sistnevnte er barnslig, men av og til må det gjøres for å vise hvordan det er for andre å bli møtt slik. Skal skjerpe meg. Diskusjonen var at podcasten ikke var på noen liste. Punktum. Jeg korrigerte vedkommende som kom med påstanden, da jeg etter et raskt Google-søk fant den på en liste. Jeg har aldri påstått hvilken liste som gjelder eller viser mest nedlastninger. Det er en helt annen diskusjon. Og det er dette som er frustrerende med å komme inn i denne tråden, fordi andre brukere tillegger folk meninger de ikke har eller vrir diskusjonen til å gjelde noe annet enn det man selv begynte med. Nå skal jeg på nytt trekke meg ut av denne tråden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72630 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (18 minutter siden): Jeg synes ikke dette her løfter debatten. Jeg er helt enig. Men det er også et signal om at enkelte brukere har jeg fått nok av og som en forklaring på hvorfor jeg ikke kommer til å svare😊 men nå trekker jeg meg på nytt it av denne tråden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72631 Del Skrevet 27. november 2022 kraftwerk skrev (52 minutter siden): Tror ikke jeg har sett en eneste kommentar her inne hvor det spesifikt står at CBE er stygg. Tvert imot, CBE er en vakker kvinne - og det er de fleste her inne enige i, må si jeg syntes det bringer debatten ned på et patetisk nivå - når «nye» folk kommer inn og kommer med plisken sin. Du kaller oss her inne «ungdomsskole» og «paniske». Vet du i det hele tatt HVA debatten dreier seg om? Frekke kommentarer - kan du utdype hva «frekke kommentarer» er? Mener du da på kanalene til CBE, eller hva? Hva mener du om Beckmanngate? Var det «frekke» kommentarer som "ødela" for CBE? Kvinneguiden-tråder hadde et relativt dårlig rykte for bare et par år siden, men debatten om influencere og deres virksomhet har engasjert folk. Tråden her ikke har ikke et dårlig rykte lenger, heller ikke flere tråder på Rampelyset. KG-trådene hadde et dårlig rykte fordi influenceren selv fortalte om hets. Nå i 2022 har flere av trådene her inne nådd svært mange i samfunnet, fordi vi ikke lenger ser på influencere med blåe-øyne, debatten er der ute. Og det er ikke bare på KG det blir diskutert kritisk angående influencere, vi har Discord, Jodel osv. Så det er direkte feil å si, virker ikke som at du henger noe særlig med i tiden - når du kommer med slike påstander. Jeg har fulgt med tråden lenge og også kommentert i ny og ne. Men unnskyld for at jeg ødelegger for veteranene, for å påpeke negative ting ved denne tråden er fy fy! Litt som at de negative kommentarene på ig til cbe blir blokkert. Jeg kaller ikke alle patetiske eller ungdomsskole, det er faktisk flere her som evner å holde tråden saklig og på en saklig måte, men hvis du ble provosert av den kommentaren, kanskje det er noe i det. Jo, tråden her har faktisk dårlig og useriøst rykte. En plass som i utgangspunktet kunne tatt for seg mange viktige temaer og vært med på å påvirke influencervirksomheten til det bedre blir ødelagt av useriøse og mobbete kommentarer som "så stygg kjole" i stede for en bedre og mer voksen måte å si det på "den kjolen falt ikke helt i smak hos meg". Å henge med i tiden eller ikke har ingenting med kommentarene mine å gjøre. Å holde seg saklig og sivilisert er viktig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72632 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (1 minutt siden): Jeg er helt enig. Men det er også et signal om at enkelte brukere har jeg fått nok av og som en forklaring på hvorfor jeg ikke kommer til å svare😊 men nå trekker jeg meg på nytt it av denne tråden 😊 Så jeg har vært ubehagelig med deg? Du verden. Kanskje du har hatt andre brukernavn? Enkelte kommer jo inn med bruker nr 10 og forventer at folk skal gidde høre de samme overhøvlingene for ørtende gang. Ikke sikkert det gjelder deg, har ikke lagt merke til deg før nå. Så vidt jeg husker fikk du et bra svar fra meg angående podcasten, jeg fant den ikke, det gjorde du, hva er problemet? 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 27. november 2022 #72633 Del Skrevet 27. november 2022 Å se maling tørke er drittkjedelig, og jeg får samme følelse av den joggingen på tredemølla i kjelleren. Hvem i alle dager kan bli inspirert….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. november 2022 #72634 Del Skrevet 27. november 2022 RødeRandi skrev (Akkurat nå): Å se maling tørke er drittkjedelig, og jeg får samme følelse av den joggingen på tredemølla i kjelleren. Hvem i alle dager kan bli inspirert….. CBE selv.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72635 Del Skrevet 27. november 2022 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Så jeg har vært ubehagelig med deg? Du verden. Kanskje du har hatt andre brukernavn? Enkelte kommer jo inn med bruker nr 10 og forventer at folk skal gidde høre de samme overhøvlingene for ørtende gang. Ikke sikkert det gjelder deg, har ikke lagt merke til deg før nå. Så vidt jeg husker fikk du et bra svar fra meg angående podcasten, jeg fant den ikke, det gjorde du, hva er problemet? Nei, jeg har ikke hatt andre brukernavn, men legg merke til din egen bitching på slutten av dette innlegget som jeg svarer på. Jeg sa at jeg hadde påpekt faktafeil i denne tråden. Jeg fikk beskjed om å komme med eksempler. Hvilket jeg gjorde. Faktafeil er problemet. Å komme med en påstand som ikke er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 27. november 2022 #72636 Del Skrevet 27. november 2022 kraftwerk skrev (19 timer siden): Nei hun er absolutt ikke uskyldig, men jeg nekter å tro at CBE alltid har vært slik. Vi vet at det er LKE som i hovedsak har kommentert tilbake til folk på blogg m.m - jeg tror CBE er usedvanlig naiv og ignorant av seg. Men husk dette, man blir formet av den man er sammen med. Og lever man i et destruktivt forhold, med en som kanskje manipulerer og har psykopatiske tendenser - så blir de fleste fullstendig underkuet. CBE viser store tegn i SoMe for at hun trenger bekreftelse på kroppen og utseendet sitt, hun har blitt kjempe tynn - og hun har tidligere slitt med spiseforstyrrelser. Det er mange tegn her, som peker på at LKE ikke er en god mann, mot noen. Og jeg tror CBE har et «perfekt familieliv»- bilde i sitt hode, hadde hun gått fra han hadde hele illusjonen hennes raknet. Jeg tror hun har det ekstremt vanskelig i den relasjonen. Det skal ofte flere barn og enda mer til, før kvinnen forstår at hun må komme seg langt unna en mann med psykopatiske tendenser (eller fullverdig narsissist/psykopat) For all del, muligens jeg tar helt feil her, men som sagt - jeg nekter å tro at CBE alltid har vært slik. Jeg tror hun har blitt enormt påvirket av LKE, og hun er veldig familieorientert så jeg forstår hun har følt behov for å både beskytte han og deres rykte tidligere, men jeg tror mye holder på å skrante i disse dager. Jeg tenker motsatt. Når vi så dem i bloggerne var det hun som bitcha rundt med ham, ikke motsatt. Han har ingen annen jobb nå enn i deres firma, og han er nok smertelig klar over at hans markedsverdi er så dårlig at han er avhengig av henne. Bitterheten han potensielt kjenner på når han ikke spiller fotball og har noe eget som han kan leve av, tar han ut i kommentarfelt og sosiale medier, og nå også fysisk med trusler og skade på andres eiendom. Han er avhengig av henne, ikke motsatt. CBE kunne gått fra LKE og høstet all sympatien og levd helt greit økonomisk uten ham. Likevel tror jeg hun aldri kommer til å forlate ham, i frykt for hva han kan finne på å avsløre om businessen deres. Han har jo allerede vist at han er villig til å sage over grenen han sitter på, og det forundrer meg ikke om han hadde gjort det til sitt livs mission å ødelegge for henne selv om det går ut over barna. Det er veldig rart at familien hans ikke setter seg ned og tar en alvorsprat med ham. Han er voksen, og oppfører seg som en trassig 3-åring. For alt vi vet har de kanskje tatt den praten men han er jo ikke kjent for å lytte til andres input. 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72637 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Lily Of the Valley skrev (11 minutter siden): Nei, jeg har ikke hatt andre brukernavn, men legg merke til din egen bitching på slutten av dette innlegget som jeg svarer på. Jeg sa at jeg hadde påpekt faktafeil i denne tråden. Jeg fikk beskjed om å komme med eksempler. Hvilket jeg gjorde. Faktafeil er problemet. Å komme med en påstand som ikke er riktig. Er det ikke bra å kunne korrigere? Gjør det selv av og til, uten at jeg legger folk i «fiende»-boksen av den grunn. Hva er bitching i innlegget du svarer på? Mente du at jeg skulle husket deg fra podcast-innlegget? ☺️ Endret 27. november 2022 av Kollontaj 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72638 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (1 time siden): Jeg er helt enig. Men det er også et signal om at enkelte brukere har jeg fått nok av og som en forklaring på hvorfor jeg ikke kommer til å svare😊 men nå trekker jeg meg på nytt it av denne tråden 😊 Arrester meg om jeg husker feil, men mener hun var ganske positiv til korrigeringen da du opplyste om en liste podden var på hun ikke hadde sett.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72639 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (7 minutter siden): Arrester meg om jeg husker feil, men mener hun var ganske positiv til korrigeringen da du opplyste om en liste podden var på hun ikke hadde sett.. Gammelt agg, vet du, det må vi pusse på og få til å skinne litt mer. 😅 Skjønte litt mer av å lese i HD-tråden, for å si det sånn. Endret 27. november 2022 av Kollontaj 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72640 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (6 minutter siden): Arrester meg om jeg husker feil, men mener hun var ganske positiv til korrigeringen da du opplyste om en liste podden var på hun ikke hadde sett.. Ja, jeg har ikke påstått noe annet relatert til akkurat den saken. Jeg ignorerte vedkommende tidligere i år. Og tonen hennes i enkelte svar er ikke greit. Nå avslutter jeg for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå