Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Aquarius04 skrev (43 minutter siden):

Smaken er som baken, men dette var virkelig NITRIST!!

Svart liftgardin i tillegg. Jeg foretrekker nordisk jul og det tror jeg hadde kledd dette huset. Ikke blytunge dekorasjoner som gir meg skrekkfilm vibber. Skal det være inspirasjon?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (På 21.11.2022 den 15.27):

Ser på bloggerne at han Giske ville samarbeide med cbe om den stiftelsen sin. Har vi sett noe til det? 

sorry Gisle 

I episoden så vi hvordan CBE ser ut uten filter. Langt fra den polerte fasaden hun selv viser fram. Masse struktur i huden og ujevnheter. Det ser ikke ut som samme person. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at alle må få ha den stilen de selv liker best, så det er jo sånn sett ikke noe å kritisere henne for. Imidlertid synes jeg det er merkelig at hun frontes som et forbilde innen interiør, for det er åpenbart at hun ikke kan selv de basale regler for interiørkomposisjoner. Det hele blir livløst, fargefattig og i mine øyne ganske nitrist, og med lite spor av identitet eller levd liv. Bildet jeg har lagt ved er fra Patrick Batemans leilighet i filmen American Psycho. Mon tro om den er inspirasjonskilden?

F2C0ADCE-AA09-4A1E-80B1-6F365F98EC9F.jpeg

Dette er jo tidløs design med dyre designmøbler. Ikke rask og ræl fra Nille som byttes ut etter dagsform. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Dette er jo tidløs design med dyre designmøbler. Ikke rask og ræl fra Nille som byttes ut etter dagsform. 

Haha, for så vidt enig. Men man kan fortsatt inspireres av det eksklusive selv om man ikke har råd til annet enn Nille 😏

Endret av Ellie77
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (7 timer siden):

Jeg syns det er artig å følge CBE når det gjelder julepynting. Hun legger jo ned mange arbeidsuker i dette. Det skjærer litt i øynene når det gjelder den overdrevne symmetrien, og CBE kommer nok aldri til å bli god på interiør så lenge hun insisterer på denne kroniske speilvendingen. Men det er så sjukt mye bedre innhold enn thinspo, svette kragebein og unger.

Det er synd at LKE har dratt innholdet inn i 75 % thinspo via mobilen og 25 % ungeutlevering via mobilen. Fotografibildene er jo helt borte. Det er liksom bare jula som gjenstår som et blaff av den gamle CBE som faktisk var artig å følge. Men i 2022 så er det faktisk ut med hypermaterialisme. Overforbruk ødelgger planeten vår og det er veldig pussig at hun som profesjonell påvirker kjører så voldsomt på med overforbruk på tross av at hun har to unger i hus... Om hun bare kunne ha landet på kvalitetsjulepynt som kunne arves gjennom generasjoner i stedet for å sverge til billig krimskrams fra Nille, Kremmerhuset og HM Home.

Men jeg står for det jeg skriver, jula er artig å følge. Det er bare det at følelsen ødelegges av kronisk manisk trening gjerne kl 23, innsugd mage, restylanefylte lepper og stadig utlevering av unger som jeg ikke finnes interessert i.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20221123-091001_Samsung Internet.jpg

Fotografen har ikke tid til annet enn trening nå ser det ut til. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (1 time siden):

I episoden så vi hvordan CBE ser ut uten filter. Langt fra den polerte fasaden hun selv viser fram. Masse struktur i huden og ujevnheter. Det ser ikke ut som samme person. 

Sminken så i alle fall ikke pen ut. Men ikke sett noe til den stiftelsen og samarbeid der? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (35 minutter siden):

Nøtteknekkere knekker nøtter, disse står der bare og ser skremmende ut. 

Nei det gjør de ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Orly skrev (4 minutter siden):

Nei det gjør de ikke. 

Som jeg sa, hver sin smak. Det kan egentlig ikke diskuteres, så jeg gir meg med disse «soldatene/ nøtteknekkerne»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Sminken så i alle fall ikke pen ut. Men ikke sett noe til den stiftelsen og samarbeid der? 

Har ikke hørt noe om den stiftelsen jeg heller. Skjønte ikke helt greia? Skulle alle som var med donere 1% av inntekten sin? Eller 1% av inntekten de fikk av å reklamere gjennom stiftelsen?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (2 minutter siden):

Har ikke hørt noe om den stiftelsen jeg heller. Skjønte ikke helt greia? Skulle alle som var med donere 1% av inntekten sin? Eller 1% av inntekten de fikk av å reklamere gjennom stiftelsen?

jeg lurer jeg også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (14 timer siden):

Haha, for så vidt enig. Men man kan fortsatt inspireres av det eksklusive selv om man ikke har råd til annet enn Nille 😏

Absolutt 😀 men personer som forsøker å være så «upperclas» og miljøvennlige.. (😳) som cbe,bør de fokusere på det holdbare og ikke dersom byttes ut med humøret.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (15 timer siden):

Bilde fra det? Eller hvilken episode er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (17 timer siden):

Det er nøtteknekkere 

Ja, jeg vet de kalles det.

"Nøtteknekker" er sånn sett 2 ting; noe man knekker nøtter med og altså disse tinnsoldatfigurene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har tillatelse fra foreldrene i forestillingen Annie og dele klipp fra forestillingen på some.  

Selv aviser må jo ha tillatelse for å dele slikt? Eller må de ikke det? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Kristina Andersen har postet en story på Snapchat om julekalender, og at hun syns det er forkastelig at noen foreldre har iPhone og andre dyre gaver i julekalenderen. Lurer på om det er er stikk til bl.a CBE.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Loboto skrev (1 time siden):

Lurer på om hun har tillatelse fra foreldrene i forestillingen Annie og dele klipp fra forestillingen på some.  

Selv aviser må jo ha tillatelse for å dele slikt? Eller må de ikke det? 

Har hun gjort det? Jeg trodde det kun er lov til privat bruk?

Ellers skulle jeg ønske folk kunne la være å filme hele tiden og heller være til stede i øyeblikket. Det klarer selvsagt ikke Caroline Berg Eriksen. Var på en forestilling nylig med barn og ungdom hvor ingen av de som satt rundt meg eller meg hadde oppe telefonene for å filme det. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (14 minutter siden):

Ser at Kristina Andersen har postet en story på Snapchat om julekalender, og at hun syns det er forkastelig at noen foreldre har iPhone og andre dyre gaver i julekalenderen. Lurer på om det er er stikk til bl.a CBE.

Det er vel mer til Pilotfrue…

Endret av Trudis23
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (1 time siden):

For å forsvare CBE på akkurat dette, så virker hun ganske moderat ift gaver i pakkekalenderen. Har iallefall vært det tidligere år. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/11/19/barnas-adventskalender-er-klar/

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...