Gjest Sirisiri10 Skrevet 10. november 2022 #71681 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg digger noe av interiørstilen hennes og elsker jul, hadde gjerne hørt på podcasten. Men, i og med mannen hennes krapet opp bilen og de ikke legger seg flate for dette/står for hva som har blitt gjort, også andre fæle ting han har gjort, så kommer jeg heller ikke til å høre på podcasten av prinsipp, for jeg ønsker virkelig ikke å støtte slik atferd. For min del handler det ikke så mye om hva slags kjole hun har på, hvordan hun sitter, hva hun gjør på trening etc. Da er det mer snakk om preferanser. Og jeg er glad man har ulik smak, men tenker man ikke behøver å kommentere det støtt og stadig. Det er ikke så mye konstruktivt i det. Minner meg litt om ungdomsskolen. Blir veldig useriøst og viktigere hendelser og kommentarer blekner når det heletiden kommer kommentarer på utseende, kjole, sittestilling, smil etc etc. Jeg fikk ihvertfall bakoversveis de gangene jeg leste her inne og fikk skikkelig vondt av henne faktisk (frem til jeg fikk med meg alt det andre som hadde skjedd). Når da andre leser inne på tråden her så virker da det meste lite troverdig. Mer som en gjeng som bare sitter å slarver, mens realiteten her er at det er mange gode innlegg som påpeker alvorlige og viktige temaer. Hadde følgerene til CBE fått med seg disse, og kun disse tror jeg faktisk hun hadde mistet enormt med følgere av prinsipp. Ikke fordi andre ikke liker kjolen hennes, men fordi de begår stygge lovbrudd mot andre mennesker som likegjerne kunne vært følgerene. Bare en tanke.........😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 11. november 2022 #71682 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) 9 hours ago, Anonym90059005 said: Hjelper ikke med litt lavere rente på boliglån enn billån, om du skal betale ned lånet på si 20 år, som er vanlig for boliglån. Da ender du opp med å ha betalt mye mer i renter enn for et billån som har mye kortere løpetid. Så nei, bil bakt inn i boliglån er ikke ensbetydende med billigere lån til bil. Mulig det var en litt klønete formulering i meldingen du svarte på, men man kan altså nedbetale bilene akkurat like fort når det er bakt inn i huslånet som man ville gjort om det var et billån med høyere rente. Derfor er det mange som baker bilånet inn i huslånet. Endret 11. november 2022 av gjest:) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. november 2022 #71683 Del Skrevet 11. november 2022 gjest:) skrev (39 minutter siden): Mulig det var en litt klønete formulering i meldingen du svarte på, men man kan altså nedbetale bilene akkurat like fort når det er bakt inn i huslånet som man ville gjort om det var et billån med høyere rente. Derfor er det mange som baker bilånet inn i huslånet. Denne kommentaren er ikke primært til deg, men hva gir det oss å diskutere hvordan andre velger å finansiere bilene sine? Om de eier, leaser, kjøper ny eller brukt er da helt irrelevant for trådens tema. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. november 2022 #71684 Del Skrevet 11. november 2022 Å starte podcast når man er så ufri foran kamera og mikrofon er friskt. Jeg klarer ikke å ha lyd på storyene fordi jeg blir helt opphengt i den lille latteren på slutten av hver sending. For at jeg skal gidde å bruke tiden min på en podcast må de ha behagelige stemmer i tillegg til interessante tema. Hvor mye kan man snakke om jul, egentlig? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 11. november 2022 #71685 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) 1 hour ago, Hallepalle2 said: Denne kommentaren er ikke primært til deg, men hva gir det oss å diskutere hvordan andre velger å finansiere bilene sine? Om de eier, leaser, kjøper ny eller brukt er da helt irrelevant for trådens tema. Det var vel strengt tatt ikke det JEG diskuterte. Men beklager at jeg sporet av fra temaet med en nyttig faktaopplysning. Endret 11. november 2022 av gjest:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. november 2022 #71686 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) Felis skrev (22 timer siden): Så lenge ting legges ut på bedriftskontoen, så er det åpent for diskusjon. Noen synes treningen er kritikkverdig, noen synes svarene på Netfit er bak mål. Noen liker ikke kjolen, mens andre er lei av at håret vokser. Mange synes hun er stiv og virker ukomfortabel i det som presenteres, andre er lei av kaffekoppen. Noen reagerer på thinspo og andre på barneeksponering. Og manglende reklamemerking, bidrag til klimakrisen og brudd på alkoholloven. Noen er spent på bilsalget og andre reagerer på manglende kutyme. Forøvrig visste jeg ikke at man ikke skulle legge spisepinnene i kryss, så der lærte jeg noe nytt… Man kan selvfølgelig mene at man kun skal diskutere «de viktige tingene». Men så er det engang sånn at det er mange som deltar i tråden, og alle mener ikke det samme. Vi har hatt folk innom her som ikke synes trusler og hærverk i embets medfør er noen big deal… Det som er viktig for deg, er kanskje ikke øverst på prioriteringslista til andre (dette gjelder ikke kun den siterte, dette er noe alle bør ha i bakhodet) Så jeg tenker at enhver får ta ansvar for hva man poster selv, og hvis man synes diskusjonen sporer av, så får man heller forsøke å pense den tilbake til et spor man interesserer seg for. Jeg tror det gir bedre diskusjonsklima enn å være moralens vokter og dra mobbekortet. Forøvrig gjenspeiler diskusjonen innholdet i parets offentlige kanaler. Hvis diskusjonen er teit, er det fordi innholdet er teit. Paret får den tråden de fortjener. Jeg måtte tygge litt på denne, og endte med å være enig med deg. Det har tidligere vært fokus på å holde diskusjonene her inne til de større og viktige temaene, holde en saklig tone og debattere noe som faktisk er nettopp viktig. "Sporet man av" fra det ble dette den slarve- og mobbetråden CBE.no forsvarte seg mot - og tråden ble ikke tatt seriøst. Kritikken nådde ikke frem. Men nå må jeg si at nivået på tråden faktisk gjenspeiler det influenceren har blitt. De prøver så hardt å være glamorøse at det nesten blir komisk ala Hyacinth Bouqet. De klarer til og med nå å gjøre thinspoen sin parodisk nesten. Det har blitt så stagnert og repetetivt at det er vanskelig å ikke bli ironisk. Svarene hos Netfit virker som pompøst nonsense, og når mannen i huset i tillegg har vist at det er rimelig opp i limingen bak Bradybunch-fasaden - så ramlet de ned fra pallen. Parodiske kontoer møter mer latterliggjøring, flisespikkeri og slarv. Så ja - så lenge dette er det de i fullt alvor fortsetter å tviholde på, så vil jo kvaliteten på debattene bli deretter. Så får man heller velge hva man vil være med på å diskutere her - tenker jeg. Endret 11. november 2022 av Isild 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. november 2022 #71687 Del Skrevet 11. november 2022 Er det flere som legger merke til at LKE helt tydelig er mer i bakgrunnen nå i bedriften? Dette er nok helt bevisst for å fortsatt ha annonsører. Husker jeg stusset på at cbe en gang også tidligere i høst la vekt på at det er hun som svarer på spørsmål på netfit.no. Jeg tror ingenting på det, men slik situasjonen har utviklet seg er det nok et klokt valg. Spørsmålet nå er jo hvem som skal veilede kunder online? Regner med at det ikke er cbe iom at styrkeøvelser ol fortsatt er temmelig amatørmessig utført. Kanskje det er dette AP skal gjøre hvis han fortsatt er i bildet? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 11. november 2022 #71688 Del Skrevet 11. november 2022 Oline12 skrev (11 timer siden): Tommel opp for noe annet og et forsøk på å skape noe. Tror heller ikke det finnes en podcast som handler kun om jul. Kommer ikke til å høre på da det ikke interesserer meg, men kanskje noen julefolk syns dette er koselig. Helt enig! Hun gjør hvertfall noe nytt. Så gjenstår det å se hvilken vinkling podcasten tar. ‘Jul’ kan handle om så mangt. Har ikke de største forhåpninger da det hvert år er julebonanza fra begynnelsen av november, og lurer derfor på om det er mulig at det kommer noe nytt som vi ikke har hørt før. Dog merkelig at hun kommer så sent på banen med podcast da det har vært i vinden hos influencere en stund. Men dette er jo litt typisk CBE også, å henge litt bakpå. Lurer på om det kan være for å unngå konkurranse? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. november 2022 #71689 Del Skrevet 11. november 2022 Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden): Er det flere som legger merke til at LKE helt tydelig er mer i bakgrunnen nå i bedriften? Dette er nok helt bevisst for å fortsatt ha annonsører. Husker jeg stusset på at cbe en gang også tidligere i høst la vekt på at det er hun som svarer på spørsmål på netfit.no. Jeg tror ingenting på det, men slik situasjonen har utviklet seg er det nok et klokt valg. Spørsmålet nå er jo hvem som skal veilede kunder online? Regner med at det ikke er cbe iom at styrkeøvelser ol fortsatt er temmelig amatørmessig utført. Kanskje det er dette AP skal gjøre hvis han fortsatt er i bildet? Det har du rett i. Hans tilstedeværelse har rett og slett blitt nedtonet siden sommer. Litt krise for Netfit, som selv med ham i bildet, har troverdighetsproblemer men med bare CBE som trenings"ekspert" er det helt krise. Jeg har lenge ment at LKEs fulltidsengasjement i Konas SoMe-bedrift har vært en dårlig beslutning og kvalitet, innholdsproduksjon falt kraftig med hans inntog mens andelen pinligheter og skandaler økte, men påfallende at det måtte en politianmeldelse til for at de selv skjønte han ikke egner seg i fronten der. 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. november 2022 #71690 Del Skrevet 11. november 2022 Hørte bare såvidt på podcasten nå, og det hørtes ganske bra ut🙌 Cbe virket avslappet og hørtes ut som det var litt personlig (hørte bare små klipp) også. Spørsmålet er jo hvor mye man kan snakke rundt jul før det blir litt kjedelig, men denne første episoden virket i alle fall bra🙌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. november 2022 #71691 Del Skrevet 11. november 2022 Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden): Hørte bare såvidt på podcasten nå, og det hørtes ganske bra ut🙌 Cbe virket avslappet og hørtes ut som det var litt personlig (hørte bare små klipp) også. Spørsmålet er jo hvor mye man kan snakke rundt jul før det blir litt kjedelig, men denne første episoden virket i alle fall bra🙌 Heier på at hun prøver nye ting, og håper podcasten blir bra. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. november 2022 #71692 Del Skrevet 11. november 2022 Jobbermedbarn skrev (26 minutter siden): Hørte bare såvidt på podcasten nå, og det hørtes ganske bra ut🙌 Cbe virket avslappet og hørtes ut som det var litt personlig (hørte bare små klipp) også. Spørsmålet er jo hvor mye man kan snakke rundt jul før det blir litt kjedelig, men denne første episoden virket i alle fall bra🙌 Flott at hun prøver noe nytt det er jeg helt enig i. Om hun klarer å holde barna, og annen ugrei fokus som kroppsfokus, helt unna applauderer jeg høyt og lenge 👏 selv om jeg neppe blir fast lytter. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. november 2022 #71693 Del Skrevet 11. november 2022 Jobbermedbarn skrev (24 minutter siden): Hørte bare såvidt på podcasten nå, og det hørtes ganske bra ut🙌 Cbe virket avslappet og hørtes ut som det var litt personlig (hørte bare små klipp) også. Spørsmålet er jo hvor mye man kan snakke rundt jul før det blir litt kjedelig, men denne første episoden virket i alle fall bra🙌 Jeg hørte hele, og ble ikke særlig imponert. Synes den var litt kjedelig, men på sitt beste da de snakket om julemarkeder, julemesser og litt mer generelle ting. Synes ikke den var ekte personlig, men overfladisk personlig. I det hele tatt overfladisk, uten å være morsom. Følte at jeg hørte CBEs instagram mens jeg løp😅 MEN - sikkert litt vanskelig å være nyskapende, det finnes jo allerede enormt mange podcaster der to venninner skravler. Noen lykkes, andre ikke. Samtidig kan jo dette ta seg opp, første episode i en ny podcast er ofte litt prøvende i formen. Dessuten er folk forskjellige, så kanskje er dette midt i blinken for andre. Enig i at det er positivt at CBE prøver seg på noe nytt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Purpurina Skrevet 11. november 2022 Populært innlegg #71694 Del Skrevet 11. november 2022 Titta inn på stories for å se hva som rører seg i fasadeland etter Fru Johansens avsløringer. Smoothies, jul, løping, tynn kropp, som vanlig. Og så plutselig kommer det et bilde av CBE der hun kysser det yngste barnet på munnen, etterfulgt av en mørk video der hunden slikker henne på brystet/ne og deretter på munnen. Hva er det hun vil kommunisere? Hun kan selvfølgelig poste det hun vil, men jeg får så dårlige vibber og skjønner ikke valgene hun tar! 54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. november 2022 #71695 Del Skrevet 11. november 2022 Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Denne kommentaren er ikke primært til deg, men hva gir det oss å diskutere hvordan andre velger å finansiere bilene sine? Om de eier, leaser, kjøper ny eller brukt er da helt irrelevant for trådens tema. Hallepalle2 skrev (4 timer siden): Å starte podcast når man er så ufri foran kamera og mikrofon er friskt. Jeg klarer ikke å ha lyd på storyene fordi jeg blir helt opphengt i den lille latteren på slutten av hver sending. For at jeg skal gidde å bruke tiden min på en podcast må de ha behagelige stemmer i tillegg til interessante tema. Hvor mye kan man snakke om jul, egentlig? Men hæ? Tenker du virkelig at det er mer relevant for trådens tema å diskutere hvorvidt noen er ufri foran kamera, hvordan de ler og at stemmen deres er ubehagelig? Jeg leste den første kommentaren din og tenkte "helt enig", men så ser jeg at du er akkurat like usaklig selv i ditt neste innlegg. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 11. november 2022 #71696 Del Skrevet 11. november 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Jeg hørte hele, og ble ikke særlig imponert. Synes den var litt kjedelig, men på sitt beste da de snakket om julemarkeder, julemesser og litt mer generelle ting. Synes ikke den var ekte personlig, men overfladisk personlig. I det hele tatt overfladisk, uten å være morsom. Følte at jeg hørte CBEs instagram mens jeg løp😅 MEN - sikkert litt vanskelig å være nyskapende, det finnes jo allerede enormt mange podcaster der to venninner skravler. Noen lykkes, andre ikke. Samtidig kan jo dette ta seg opp, første episode i en ny podcast er ofte litt prøvende i formen. Dessuten er folk forskjellige, så kanskje er dette midt i blinken for andre. Enig i at det er positivt at CBE prøver seg på noe nytt👍 Helt enig, syns det var kjedelig tematikk, og samtalen dem i mellom virket litt platt, MEN det er kun min personlige mening og ikke noe jeg kan "ta" CBE på. Hun kunne godt startet med en introduksjon av seg selv og henne fremfor å anta at alle vet hvem hun er, og jeg satt med følelsen av å ha gått glipp av en episode eller tre. Jeg vil gi henne kred for å begynne med noe nytt, noe jeg aldeles ikke trodde kunne passet henne men jeg ble overraska. Det barnslige, høye toneleiet forsvant og hun snakket rolig uten fjollete latter. Så en mer behagelig opplevelse enn forventet. Hun virker tryggere bak mikrofon enn foran kamera, og prater mye bedre enn hun skriver, nok en positiv ting! Stemmer heller for podcast fra denne dama enn IG 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 11. november 2022 #71697 Del Skrevet 11. november 2022 Huff, det var bare pjatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 11. november 2022 #71698 Del Skrevet 11. november 2022 Hunder som slikker på munnen er sååå nasty!! Hvorfor gjør folk det? 🤮 Jeg orker ikke kysse egne barn på munnen heller. Synes det er forebeholdt seksualpartnere. Når det gjelder den podcasten- tommel opp for å faktisk lage et nytt produkt med litt innhold utover flat mage på instagram! You go girl! Hun fortjener mye pes for ting, men akkurat dette her var et skritt i riktig retning 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. november 2022 #71699 Del Skrevet 11. november 2022 MacBeth skrev (30 minutter siden): Hun kunne godt startet med en introduksjon av seg selv og henne fremfor å anta at alle vet hvem hun er Der har du et veldig godt poeng. Jeg tenkte ikke på det, fordi jeg veldig godt vet hvem hun er😄 Enig med deg, det burde CBE selv, eller venninnen/manageren (eller hva hun nå er) ha åpnet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 11. november 2022 Populært innlegg #71700 Del Skrevet 11. november 2022 Katten89 skrev (22 minutter siden): Hunder som slikker på munnen er sååå nasty!! Hvorfor gjør folk det? 🤮 Jeg orker ikke kysse egne barn på munnen heller. Synes det er forebeholdt seksualpartnere. Når det gjelder den podcasten- tommel opp for å faktisk lage et nytt produkt med litt innhold utover flat mage på instagram! You go girl! Hun fortjener mye pes for ting, men akkurat dette her var et skritt i riktig retning Og ikke bare det, men nussebilder av barn er eksplisitt en av de type bildene det blir advart å legge ut, fordi det er så lett å manipulere de. Badende barn, isspisende barn og nussebilder er GODTERI for pedofile overgripere. Jeg FATTER ikke - dette har hun fått tilbakemelding om gang på gang på gang på gang, men hun driter i det. 43 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå