Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (9 minutter siden):

Merkelig, fint å ha bilsyke som unnskyldning 

Enig. Første gangen hun skulle på noe uten mannen, så blir hun "bilsyk". Etter en hel dag med forberedelser for antrekk. Lurer på om hun var med som Susann Hobbelin sin plus one. Kan ikke tenke meg at de ikke ville dratt dit begge to om de var invitert. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Fikk raskt svar av makeup mekka. Å det må være tidenes svar. Tenker de to siste linjene🙈

IMG_20221104_160518.jpg

For noe svada! 🤦‍♀️

• Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (38 minutter siden):

Blir unfollow-knappen for min del når det kommer til Mads Hansen ass. 

Det er jo ikke for sent ennå, det kan også tenkes han ikke får tak i dokumentasjon. Men jeg klarer ikke å se at dette hadde stått usagt hvis dette feks hadde dreid seg om Caroline Nitter og hennes kjæreste Christian feks. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (9 minutter siden):

Det er jo ikke for sent ennå, det kan også tenkes han ikke får tak i dokumentasjon. Men jeg klarer ikke å se at dette hadde stått usagt hvis dette feks hadde dreid seg om Caroline Nitter og hennes kjæreste Christian feks. 

Kan være som du sier at han vil være helt sikker på det med dokumentasjon når det er en slik sak. Dette med Nitter og Christian er jo stort sett bare svada og tull som ikke er helt som denne saken. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Lars Kristian løper, legger ut på Insta og mye på Twitter i dag mens kona er helt stille. Så hun kjenner hun må gjemme seg, pga hans gjerninger. Jeg klarer ikke helt å sette ord på hvorfor men dette byr meg veldig i mot. 

Det er sjelden jeg tar henne i forsvar. Det at hun gikk ut og sa at folk var ute etter å gjøre henne vondt når hun visste hva mannen hadde gjort dager i forveien er ekstremt kvalmt. Men likevel kjenner jeg det er urovekkende at han later som alt er før, løper og trener mens hun kjenner hun må gjemme seg. Ikke mye støtte å få fra mannen der i hus til kona liksom. Nei da, han trener og poster som normalt 

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (4 timer siden):

Er det egentlig så viktig at saken belyses i media? Jeg tenker som flere her at de to ikke lenger er relevante nok til at nettaviser og andre medier gidder å gjøre en sak ut av det. Da hendelsen med hestepåkjørselen fant sted ifjor sommer og en avis skrev om det, fremstod det mest av alt som agurknytt. 

CBE har ikke hatt lukrative samarbeidsavtaler på lang tid. En negativ sak som dette vil neppe være kroken på døren for bedriften deres. De synes tilfreds med tilværelsen sin så lenge ting går rundt, selv om det bare er såvidt. Det er som å se en trilogi der første filmen er bra og etterfølgerne bare blir dårligere og dårligere, men likevel fortsetter de å lage nye filmer. Istedenfor å gjøre seg mer interessant ved å faktisk svare på kritikken, lever de godt som strutser ved å systematisk slette alt med et snev av kritikk og aldri våge å stille opp til debatt. På den måten maler de seg en verden med glitter og enhjørninger, men utad minner det skremmende nok mest om filmen Stepford Wives.

Men de er jo tydeligvis relevante nok til at det skrives artikkel med hennes mening og tanker om å bli "mobbet" etter Beckman reklamen...🤷‍♀️ hvorfor skal man ikke da som journalist belyse flere sider... 

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KikiEco skrev (5 minutter siden):

Denne saken er for alvorlig til at den skal ende opp som sak i som en slags "influencer-krig" mellom to personer på nett, det hadde vært uheldig etter min mening.  Jeg er mer skuffet over media. Når man hadde ingen kvaler med å stille Ørjan Burøe (gift og med familie, akkurat som LKE) til veggs med Me Too anklager syntes jeg det er merkelig at de velger å være stille om LKE.

Jeg synes også det er rart at media ikke skriver om det. Men nå har man jo bare hørt fra den ene parten, og en sak har jo som oftest to sider. Lurer derfor på om det er noe som ikke er kommet frem og som gjør at media ikke tar tak i det?  De har vel ikke akkurat skjermet ekteparet tidligere.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (4 minutter siden):

Lars Kristian løper, legger ut på Insta og mye på Twitter i dag mens kona er helt stille. Så når hun kjenner hun må gjemme seg, pga hans gjerninger. Jeg klarer ikke helt å sette ord på hvorfor men dette byr meg veldig i mot. 

Det er sjelden jeg tar henne i forsvar. Det at hun gikk ut og sa at folk var ute etter å gjøre henne vondt når hun visste hva mannen hadde gjort dager i forveien er ekstremt kvalmt. Men likevel kjenner jeg det er urovekkende at han later som før, løper og trener mens hun kjenner hun må gjemme seg. Ikke mye støtte å få fra mannen der i hus til kona liksom. Nei da, han trener og poster som normalt 

Hun la nettop ut på story at hun har hatt «mye å gjøre» og at det nå endelig er trening og taco.. Lurer på hva «mye å gjøre» er..?

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chlypa skrev (25 minutter siden):

Jeg tilhører de som har fått privat melding fra brukeren carolinebergeriksen både på facebook og instagram etter litt kritikk. Det er han som styrer denne, ikke hun.  Jeg føler meg liksom ikke spesielt redd.

Du om det. De fleste synes nok det er ubehagelig å bli kontaktet av LKE på denne måten.

Man svarer i et kommentarfelt og forventer vel at diskusjonen holdes der, ikke at man skal ende i en privat diskusjon med LKE fordi han har misbrukt epostadressen til å søke en opp andre steder.

Endret av Fufu
  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (12 minutter siden):

Lars Kristian løper, legger ut på Insta og mye på Twitter i dag mens kona er helt stille. Så hun kjenner hun må gjemme seg, pga hans gjerninger. Jeg klarer ikke helt å sette ord på hvorfor men dette byr meg veldig i mot. 

Det er sjelden jeg tar henne i forsvar. Det at hun gikk ut og sa at folk var ute etter å gjøre henne vondt når hun visste hva mannen hadde gjort dager i forveien er ekstremt kvalmt. Men likevel kjenner jeg det er urovekkende at han later som alt er før, løper og trener mens hun kjenner hun må gjemme seg. Ikke mye støtte å få fra mannen der i hus til kona liksom. Nei da, han trener og poster som normalt 

Er kun barna der i huset det er synd på.. er de som kanskje får høre dette senere og kanskje den eldste skjønner det allerede nå.. de to voksne burde jo klare og skjønne noe før alt dette sirkuset startet

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hun har knapt vært online siden hun ble ‘bilsyk’ på Halloween. 

EmilieH skrev (1 time siden):

Merkelig, fint å ha bilsyke som unnskyldning 

Sol79 skrev (50 minutter siden):

Enig. Første gangen hun skulle på noe uten mannen, så blir hun "bilsyk". Etter en hel dag med forberedelser for antrekk. Lurer på om hun var med som Susann Hobbelin sin plus one. Kan ikke tenke meg at de ikke ville dratt dit begge to om de var invitert. 

Merkelig å skylde på bilsyken når hun tok tog til Oslo

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (3 minutter siden):

Våke over kommentarfeltet?

Glemmer aldri den gangen en journalist hadde bedt CBE om en kommentar uten svar men skrev i at hun var «opptatt med å ordne hundebursdag».

Vi har alle vårt😏

🐕🦮🐕😂😂🐕🦮🐕 

Unnskyld at jeg ler men det er helt utrolig hva noen av oss må slite med i hverdagen 😂

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 timer siden):

Det kan se sånn ut, men jeg tror heller at folk er redde for å kommentere eller like. Tror ikke det er SÅ mange som har laget seg falske kontoer for å bruke på Facebook, og hele saken hadde utspring i at A ble identifisert. Hvis jeg bodde innenfor bilripe-avstand til Kulås, hadde jeg også vært forsiktig😉

Men jeg tror en god indikasjon på hvor mange som bryr seg, er å se på følgertallet til Fru Johansen. Det har steget med mange hundre siden saken sprakk. Og jeg tror ikke vi er mange hundre som følger denne tråden... Og da kan man jo tenke seg hvor mange som har sett storyene, men som ikke har trykket på "følg". Hun har åpen profil, så jeg vil tro det dreier seg om mange tusen. Dette strekker seg langt utenfor Kvinneguiden, og det hjelper ikke om paret bruker hvert ledige minutt på å blokkere folk, for denne saken går ikke vekk nå.

Jeg tror også det handler om redsel. LKE har vist seg irrasjonell og agressiv i lang tid. Selv om man har lyst til å si hva man mener om barneeksponering og kroppspress under fullt navn- så lar man være fordi han klikker totalt. 

Og nå er det desverre ganske klart hvor langt han går. 

• Liker 24
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...