Gjest Hoppetau Skrevet 3. november 2022 #70581 Del Skrevet 3. november 2022 Med unntak av en forhåndspublisert annonse er det enda stille fra CBE. Hvordan skal hun løse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 3. november 2022 #70582 Del Skrevet 3. november 2022 Havnefogden skrev (3 minutter siden): Om dette skal være en tilståelsesdom er det ikke sikkert rettsmøtet er berammet enda. Kriminalomsorgen og rettsaparatet maler sakte! Når det gjelder manglende respons i media kan det skyldes at rettsmøtet ikk er avholdt enda. Eller så kan det være en sånn Kanye West sak? Han gjør mye rart, men har en diagnose. Hva skjedde egentlig? Hvordan ble herpingen av bil oppdaget? Har ikke fått med meg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. november 2022 #70583 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Kleenex skrev (2 minutter siden): Hva skjedde egentlig? Hvordan ble herpingen av bil oppdaget? Har ikke fått med meg dette. Det kan ha vært overvåkingskamera eller annet som avslørte ham. Det har jo blitt veldig vanlig med kamera rundt garasjer og parkeringsplasser. Men siden han tilsto med en gang antar jeg det var temmelig fellende bevis, eventuelt at han tilsto for å slippe videre rettergang siden han jo var skyldig. Jeg har ikke fulgt med på discord, kanskje mer fremkommer der? Endret 3. november 2022 av Fufu 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 3. november 2022 #70584 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg ser flere nevner tilståelsesdom (noe FruJohansen avkrefter i siste instastory) og at LKE har innrømmet forholdene. Hvor kommer det frem at han har innrømmet noe som helst? Viktig når saken er så alvorlig at vi holder oss til fakta her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. november 2022 #70585 Del Skrevet 3. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (40 minutter siden): Jeg tror presseetiske hensyn blir ivaretatt på vegne av kilden, ikke på grunn av kjente involverte med offentlige navn. Jeg er enig med deg. Ellers ville det vært veldig naturlig at Dagbladet «fulgte opp» (er jo lenge siden da) med dette fra «mobbing og hets» artikkelen de hadde rundt saken, nå fra en konstruktiv kritisk leser sin side/opplevelse, men at A ikke ønsker det er veldig forståelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #70586 Del Skrevet 3. november 2022 tuppa skrev (1 minutt siden): Jeg ser flere nevner tilståelsesdom (noe FruJohansen avkrefter i siste instastory) og at LKE har innrømmet forholdene. Hvor kommer det frem at han har innrømmet noe som helst? Viktig når saken er så alvorlig at vi holder oss til fakta her. Enig. Det blir fort spekulasjoner nå. La oss vente på resten av historien fra FruJohansen. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. november 2022 #70587 Del Skrevet 3. november 2022 Fufu skrev (6 minutter siden): Det kan ha vært overvåkingskamera eller annet som avslørte ham. Det har jo blitt veldig vanlig med kamera rundt garasjer og parkeringsplasser. Men siden han tilsto med en gang antar jeg det var temmelig fellende bevis, eventuelt at han tilsto for å slippe videre rettergang siden han jo var skyldig. Jeg har ikke fulgt med på discord, kanskje mer fremkommer der? Jeg har ikke lest alt som står på discord, men av det jeg har lest så er det ikke veldig mye mer enn det som står her på kvinneguiden. Hva som gjorde at han ble tatt er mest sannsynlig som du sier at de har fotobevis. Eventuelt så vet man at med dagens teknologi så er det fint mulig å spore aktivitet og plassering ved hjelp av bombrikker, mobilmaster, helse-apper koblet opp mot telefon/klokker osv. Men jeg tviler på at politiet har bevilget resurser til en omfattende etterforskning av en oppskrapet bil, så etter min mening så er nok mer lavthengdende frukter som overvåkningsbilder etc som er bevisgrunnlaget 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70588 Del Skrevet 3. november 2022 tuppa skrev (7 minutter siden): Jeg ser flere nevner tilståelsesdom (noe FruJohansen avkrefter i siste instastory) og at LKE har innrømmet forholdene. Hvor kommer det frem at han har innrømmet noe som helst? Viktig når saken er så alvorlig at vi holder oss til fakta her. Tror nok flere misforsto videoen i går, eller om frujohansen uttalte seg litt feil - for jeg tolket også det hun sa i video nr 1, som at det hadde vært en rettssak. Siden hun sa hun har sett alle dokumentene, og at han har tilstått, men får vente å se hvis det kommer ny video? Enig i at det ikke burde bli for mye spekulasjoner, heller vente til frujohansen kommer med resten av historien. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. november 2022 #70589 Del Skrevet 3. november 2022 AntiBullshit skrev (1 minutt siden): Men jeg tviler på at politiet har bevilget resurser til en omfattende etterforskning av en oppskrapet bil, så etter min mening så er nok mer lavthengdende frukter som overvåkningsbilder etc som er bevisgrunnlaget Enig i dette. Han (eller bilen) ble nok fanget opp et sted han ikke antok det var overvåkning. Eller kanskje han var så sint i øyeblikket at han ikke tenkte over dette. Mtp alt han har skrevet på nett (fortjener en kule i panna osv) virker det jo ikke som om han tenker så mye på konsekvenser i øyeblikket. "Alle" vet jo at det man skriver på nett er der til evig tid, selv om man sletter etterpå. Får bare vondt i meg av hele saken. Jeg trodde det hadde toppet seg med bilderedigeringsjuks og kommentarfeltavsløringene. Nå dette. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 3. november 2022 #70590 Del Skrevet 3. november 2022 kraftwerk skrev (5 minutter siden): Tror nok flere misforsto videoen i går, eller om frujohansen uttalte seg litt feil - for jeg tolket også det hun sa i video nr 1, som at det hadde vært en rettssak. Siden hun sa hun har sett alle dokumentene, og at han har tilstått, men får vente å se hvis det kommer ny video? Enig i at det ikke burde bli for mye spekulasjoner, heller vente til frujohansen kommer med resten av historien. Kan det være at saken har vært løst i Forliksrådet? I og med at han har tilstått vil vel saken kunne løses der? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 3. november 2022 #70591 Del Skrevet 3. november 2022 AntiBullshit skrev (15 timer siden): Noen som har link til Discord-serveren som nevnes? LKE har alltid gitt meg dårlige vibber, men dette er jo helt sinnssykt! Til å ha så lav fettprosent så har han jaggu dårlig impulskontroll Han er vel hangry. Trodde det skulle mye til for vår alles kjære LKE å toppe at han kjørte ned og drepte en hest, men dette er bare over all fantasi. Jeg er tom for ord! 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70592 Del Skrevet 3. november 2022 tantesofie skrev (14 minutter siden): Kan det være at saken har vært løst i Forliksrådet? I og med at han har tilstått vil vel saken kunne løses der? Vil vel tro det heter konfliktrådet når det gjelder privatpersoner osv? Vet ikke om man får tilbud om dette lengre, når man anmelder noen til politiet og de tilstår. Mye mulig, men det ville ikke jeg gjort - ville jo helst ha fått dekt skadene og kostnadene dette ville bli. Og det får man ikke dekt hvis man velger konfliktrådet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70593 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Isild skrev (32 minutter siden): Enig. Det blir fort spekulasjoner nå. La oss vente på resten av historien fra FruJohansen. tuppa skrev (34 minutter siden): Jeg ser flere nevner tilståelsesdom (noe FruJohansen avkrefter i siste instastory) og at LKE har innrømmet forholdene. Hvor kommer det frem at han har innrømmet noe som helst? Viktig når saken er så alvorlig at vi holder oss til fakta her. Jeg foreslår at alle tar en titt på @FruJohansen Instagram, så slipper vi spekulasjoner om spekulasjoner. Det har ikke vært noen rettssak, det kommer ikke til å bli noen rettssak, ergo må LKE ha tilstått hos politiet, og så har de skrevet ut en bot. Og i det ligger det også at han tar på seg erstatningsansvar. Og så får man selv avgjøre om man vil tro på Fru Johansen eller ei, når hun sier at hun har sett dokumentasjon på dette. Personlig synes jeg det ville være veldig rart om hun ofret sitt gode navn og rykte, som er bygget opp over år, ved å publisere noe hun ikke er 100% sikker på. hun har en kilde å beskytte, og dette er et velkjent journalistisk grep "forfatteren har sett dokumentasjon..." Og hvis dette ikke var sant, tror dere det hadde vært så godt som stille i kanalene til paret? Her kommer det en avsløring som potensielt legger karrieren til CBE i grus, og dermed også tar fra mannen levebrødet, tror dere ikke at de hadde gjort alt de kunne for å bevise sin uskyld, dersom det var tilfellet? Vi så jo hvordan hun forsvarte seg selv på egne kanaler under Beckmann bråket, og vi vet hvordan han oppfører seg i kommentarfeltene. De hadde ikke sittet stille i båten hvis historien var usann! Endret 3. november 2022 av Felis skrivefeil 56 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. november 2022 #70594 Del Skrevet 3. november 2022 Turkis Sau skrev (7 minutter siden): Trodde det skulle mye til for vår alles kjære LKE å toppe at han kjørte ned og drepte en hest Alle kan gjøre feil og fatale ting kan skje i trafikken, men det at han spøkte om det etterpå sier mye om hans person. Usmakelig, rett og slett. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda A Skrevet 3. november 2022 #70595 Del Skrevet 3. november 2022 tantesofie skrev (15 minutter siden): Kan det være at saken har vært løst i Forliksrådet? I og med at han har tilstått vil vel saken kunne løses der? Da er det vel i så fall en konflikt og ikke en straffesak? Det som er kommet frem her tyder jo på at vedkommende har begått en straffbar handling. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70596 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Linda A skrev (2 minutter siden): Da er det vel i så fall en konflikt og ikke en straffesak? Det som er kommet frem her tyder jo på at vedkommende har begått en straffbar handling. Man kan møtes i forliksrådet/konfliktrådet ved straffesaker som dette, men da får man ikke erstatning eller slike ting. Da møtes partene for å snakke og løse opp. I mindre straffbare saker som dette, kan man fint møte i konflikt/forliksrådet. Man får tilbud om det fra politiet, så får man bestemme selv hvordan man vil gå videre. Fikk tilbud om dette selv en gang når jeg måtte anmelde en venninne, fordi hun stjal bankkortet mitt og tok ut 3000,- kr. Jeg valgte ikke konfliktrådet fordi jeg ville ha pengene tilbake, og at hun skulle få bot/straff. Endret 3. november 2022 av kraftwerk 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 3. november 2022 #70597 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (5 minutter siden): Jeg foreslår at alle tar en titt på @FruJohansen Instagram, så slipper vi spekulasjoner om spekulasjoner. Oi. Så først nå del 2. Helt vanvittig oppførsel av LKE. Jeg var ikke klar over at han faktisk hadde kjørt etter vedkommende og så skrapet opp bilen. Jeg antok at han hadde lusket rundt på en parkeringsplass. Dette gjorde bare saken enda mer sjokkerende. Helt vanvittig. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. november 2022 #70598 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (9 minutter siden): Og så får man selv avgjøre om man vil tro på Fru Johansen eller ei, når hun sier at hun har sett dokumentasjon på dette. Personlig synes jeg det ville være veldig rart om hun ofret sitt gode navn og rykte, som er bygget opp over år, ved å publisere noe hun ikke er 100% sikker på. hun har en kilde å beskytte, og dette er et velkjent journalistisk grep "forfatteren har sett dokumentasjon..." For ikke å snakke om vreden og konsekvensene fra PT-Åge hun utsetter seg for... -ikke noe man gjør uten grunn 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #70599 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (16 minutter siden): Jeg foreslår at alle tar en titt på @FruJohansen Instagram, så slipper vi spekulasjoner om spekulasjoner. Det har ikke vært noen rettssak, det kommer ikke til å bli noen rettssak, ergo må LKE ha tilstått hos politiet, og så har de skrevet ut en bot. Og i det ligger det også at han tar på seg erstatningsansvar. Og så får man selv avgjøre om man vil tro på Fru Johansen eller ei, når hun sier at hun har sett dokumentasjon på dette. Personlig synes jeg det ville være veldig rart om hun ofret sitt gode navn og rykte, som er bygget opp over år, ved å publisere noe hun ikke er 100% sikker på. hun har en kilde å beskytte, og dette er et velkjent journalistisk grep "forfatteren har sett dokumentasjon..." Og hvis dette ikke var sant, tror dere det hadde vært så godt som stille i kanalene til paret? Her kommer det en avsløring som potensielt legger karrieren til CBE i grus, og dermed også tar fra mannen levebrødet, tror dere ikke at de hadde gjort alt de kunne for å bevise sin uskyld, dersom det var tilfellet? Vi så jo hvordan hun forsvarte seg selv på egne kanaler under Beckmann bråket, og vi vet hvordan han oppfører seg i kommentarfeltene. De hadde ikke sittet stille i båten hvis historien var usann! Helt overbevist om at FruJohansen velger å fortelle A sin historie nettopp fordi den ER sann ja. Og jeg er ganske sikker på at det hadde tordnet fra paret nå hvis dette var ondsinnet oppspinn. Som jeg nevnte lenger tilbake i tråden, så burde han egentlig gi seg selv sparken for dette her. At man kan håndtere kritikk og konflikter med å rante i sosiale medier og komme med drøye skjellsord er en ting. PT-Åge var en annen. Men å miste kontrollen så man faktisk følger etter noen, og ødelegger bilen deres. Da burde han virkelig ikke jobbe med det han gjør lenger. Kan aldri tenke meg at kona tør å gi han sparken, så da burde han ta ansvar og sparke seg selv. 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 3. november 2022 #70600 Del Skrevet 3. november 2022 Fjugur skrev (8 minutter siden): For ikke å snakke om vreden og konsekvensene fra PT-Åge hun utsetter seg for... -ikke noe man gjør uten grunn Ja @FruJohansen er tøff som står stødig i stormen 👏. Jeg er ikke så tøff som @FruJohansenog fortsatt fornøyd med min beslutning om å være anonym på KG til tross for alle CBE-støttenes kommentarer om at anonymitet er feigt og man ikke kan ta anonyme kommentarer for god fisk. Jeg står inne for alt jeg skriver her men orker ikke å få LKE (eller AB den gang hun huserte) på døren. I tillegg er jeg glad i bilen min 😆. Heia @FruJohansen og A 👏 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå