Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Hva med hunden? Du vet den pene hunden; «ligger du der du, da! Så pen!»

Litt annen stil her når vi snakker til hunden, må jeg innrømme: «Ligger du der du, da, kosegutten vår, go'gutten! Snusketuskerufsen, suss, suss, koooos....»

er jo helt sånn det er,Snusketuskerufsen😂får jeg en hund en gang så stjeler jeg det navnet😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å være journalist og selge sjela si til influencervirksomhet (hun som skrev artikkelen, ja). Trist. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
mater.sapiens skrev (1 time siden):

Hva er det med sånne «kvinnemagasiner»? Er de laget av halvtomsinger for heltomsinger? Den artikkelen er så tjatrende, lallende feil at jeg ble uvel. 

Ja, leser heller vi menn, mye mer interessant enn sånn 50 talls kvinne tjatt.

Vi reiser bakover i tid.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er provoserende at kvinnemagasiner skal fordumme oss kvinner og skrive om ekstremt trivielle ting som hvorvidt en influencer ønsker flere barn. Ingen substans, ingen dybde, ingen innsikt, intet nytt. Bare fyllmasse. 
En skam for journalistikken. 

Og en annen ting. Når det er snakk om hunder. Hvor er Ozo hen, egentlig? (jeg er blokket). Synes hunden har figurert lite i det siste. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarer de på spørsmål på netfit. En som skriver at vedkommende blir forkjølet hele tiden og føler det ødelegger progresjonen. Da svarer de at man fint kan trene med forkjølelse, bare kjenner etter på allmenntilstanden. I mitt hode er det riv ruskende galt men de vet jo som alltid best! 

Endret av EmilieH
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Felis skrev (9 minutter siden):

Men herregud da! De plastrer jo bilde av ungene hennes på forsiden på Facebooksiden! Alle som følger KK får det midt i fleisen... Da hjelper det jo ikke å blokkere CBE, eller la være å lese artikkelen.

Journalisten virker ekstremt uopplyst, og i tillegg har hun er aggresjonsnivå som er LKE verdig. Etter 4 whiskey sour.

:fnise: 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...