Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kosemose skrev (2 timer siden):

Nå vet jo ikke vi om CBE engang var i noen kirke? Så dette med kjolen blir litt vel spekulativt. Folk har ulik stil. Som influenser kler hun seg jo nærmest snerpete i fht feks Sophie Elise. 

Jeg reagerer mer på at de prioriterer å løpe seg en tur før de haster hjem til bursdagsbarnet som blir 6 år i dag. Fatter ikke den prioriteringen. 

Det må løpes vet du 😜

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (10 minutter siden):

Blir nesten provosert over «coachen» i dag, som bare «må» putte inn litt «work» i dag. På tross av sen natt med lite søvn og (muligens) alkohol, men iallefall feiring til langt på natt. 
kan virkelig ikke kroppen da faktisk ha godt av en dag med hvile? Må det på død og liv løpes kilometer etter kilometer?

CBE skriver det var hardt i dag, men tvang seg ut. 
Dette resonerer som sykelig hos meg. Jeg kan ikke forstå at det ikke går an å ta en dag fri. 
La kroppen hvile. Søvn er alfa og omega for vellykket trening. Det burde «coachen» vite

Hun nevner stadig oftere at «i dag var det hardt å komme seg ut men jeg klarte det» fremfor tidligere utsagn som «er bare så bra å løpe ute i frisk luft og lufte både kropp og hode». Msn kan spørre seg hvorfor 😜

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (50 minutter siden):

Ja, er derfor jeg sier at de ikke oppfører seg som voksne mennesker i midten av 30 årene. De minner mer om oppførselen til noen i starten av 20 årene. Kanskje det er det de ønsker også, på en måte være forever young, men for oss andre på deres alder ( og garantert for mange yngre enn oss også ) blir det bare dumt å se på. 

Jet vil tro folk på rundt 20-25 sykes ekteparet er patetiske i sine forsøk på å være ungdommer 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg misforstått eller gjør de alt annet enn å feire sin egen datters fødselsdag i dag? Løping er så klart viktigere. Trening og løping ser ut til å være en usunn besettelse, som absolutt aldri kan sløyfes. Heller ikke når man er syk. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun skriver "deilig å få det gjort" om en tung løpeøkt etter en sen og sannsynligvis ganske fuktig kveld.

"Deilig å få det gjort" er noe man sier om ting man har kviet seg litt for, men som bør/må gjøres, som å pusse vinduer, ta en vanskelig samtale, rydde på loftet, eller hva det enn måtte være.

Å dra på løpetur etter en fest er ikke noe man få gjort. Det er vel heller sånn at det ville vært mer fornuftig å la være.

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Har jeg misforstått eller gjør de alt annet enn å feire sin egen datters fødselsdag i dag? Løping er så klart viktigere. Trening og løping ser ut til å være en usunn besettelse, som absolutt aldri kan sløyfes. Heller ikke når man er syk. 

Husk- den har de jo feiret for lenge siden- så da er det vel ikke så nøye 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NurseRatched skrev (1 time siden):

Misforstå meg rett, jeg støtter overhodet ikke oppunder denne thinspoen hennes, og hennes tydelige redsel for fett og kalorier. Men jeg synes vi kan holde oss for gode til å sette kroppstyper opp mot hverandre - det er ikke alle damer, meg inkludert, som har runde former og fett her og der. Menn liker meg likevel. Det jeg mener å si er at man bør være forsiktig med å si at den ene kroppstypen er å foretrekke fremfor den andre, vi ser alle ulike ut, og vi er alle fine. Vi kan kritisere poseringer osv, men kropp synes jeg vi kan droppe å sammenligne ☺️ Ikke vondt ment, bare en heads up på at det finnes kvinner som også sliter med å legge på seg, og det er ikke noe hyggeligere å bli omtalt som for «tynn» til at menn foretrekker deg enn at man er for tykk. 

Hva har dette med hva type kropper menn liker? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (17 minutter siden):

Jeg reagerer på at hun skriver "deilig å få det gjort" om en tung løpeøkt etter en sen og sannsynligvis ganske fuktig kveld.

"Deilig å få det gjort" er noe man sier om ting man har kviet seg litt for, men som bør/må gjøres, som å pusse vinduer, ta en vanskelig samtale, rydde på loftet, eller hva det enn måtte være.

Å dra på løpetur etter en fest er ikke noe man få gjort. Det er vel heller sånn at det ville vært mer fornuftig å la være.

Jo, når man har tvangstanker rundt trening og kropp. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (18 minutter siden):

Det er ikke mye treningsglede..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (20 minutter siden):

Hva har dette med hva type kropper menn liker? 

Jeg siterte en bruker som mente menn foretrakk kvinner med rundere former og fett her og der, og jeg mente at vi bør holde oss for gode til å «rakke ned» på andre kroppstyper, og heller holde oss til å diskutere den vanvittige thinspoen hennes og alle de forskrudde poseringene. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (5 timer siden):

Synes frokosten var interessant jeg da. Mer mat og kalorier der enn hun vanligvis inntar i løpet av en hel dag (sett utifra andre bilder)

Det er et bilde av en tallerken med mat. Det sier ingenting om hvor mye som ble spist av den, eller om noe som helst ble spist, for den saks skyld.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig trist at de prioriterer lang frokost og løpetur i stedet for å tilbringe dagen med et av barna som har bursdag i dag. De dro ut på løpetur kl 13 i Tønsberg før de sikkert skal dusje, pakke og kjøre til Sarpsborg... 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Altså det får nå være opp til hver enkelt og så ille var ikke den kjolen at den kan sammenlignes med en dress med alt for korte ermer eller en pysjamas. 

Jeg sammenligner ikke med pyjamas, men den kan helt fint sammenliknes med en for liten dress, når kjolen helt klart ser for liten ut🤷‍♀️ 

At kjolen var tilsynelatende vanskelig å gå i, eller kanskje mer hørte til på en nattklubb får være opp til hver enkelt, men uansett anledning er det en fordel at i det minstebser ut som den er i riktig størrelse...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NurseRatched skrev (29 minutter siden):

Jeg siterte en bruker som mente menn foretrakk kvinner med rundere former og fett her og der, og jeg mente at vi bør holde oss for gode til å «rakke ned» på andre kroppstyper, og heller holde oss til å diskutere den vanvittige thinspoen hennes og alle de forskrudde poseringene. 

Nettop. Det store problemet er thinspoen. 

Helt meningsløst å diskutere «menn liker ditt og menn liker datt». Selvsagt finnes det mange menn som liker tynne damer. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 minutter siden):

Jeg sammenligner ikke med pyjamas, men den kan helt fint sammenliknes med en for liten dress, når kjolen helt klart ser for liten ut🤷‍♀️ 

At kjolen var tilsynelatende vanskelig å gå i, eller kanskje mer hørte til på en nattklubb får være opp til hver enkelt, men uansett anledning er det en fordel at i det minstebser ut som den er i riktig størrelse...

Så nå omtrent slik ut på henne som på modellen på bildet. Var noen andre som sammenlignet det med en pysjamas. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fikk invitasjon til et bryllup dagen før ett av barna mine sin bursdag, ville jeg ha droppet alkohol og kjørt hjem rundt midnatt. Klar til å gratulere barnet mitt med dagen neste morgen. Men neida, det skal soves til kl 12 og trenes kl 13. I en annen by.. bare trist.

• Liker 34
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Jeg så filmen Lars Kristian la ut av Caroline igår, hvor man ser henne bakfra gående ute i den altfor trange kjolen, man ser jo at kjolen er så trang at hun såvidt kan gå?! Skjønner ikke hvordan hun orker å gå i en sånn kjole, spesielt ikke under et bryllup som fort varer noen timer. For å ikke snakke om hvordan det blir å spise i en slik kjole? Bryllup består jo som regel av mye god mat og kaker, for å ikke glemme drikke. 

Dette minner meg om en gang da jeg var i 20 årene og hadde bestilt en for liten kjole på internett som jeg tvang meg i før jeg dro på fest og byen med venninner. Jeg husker kjolen plagde meg hele kvelden og hvor nydelig det var å få den av da jeg kom hjem! :fnise: Så hvis det er sånn hun følte seg igår, noe jeg dessverre tror, så skjønner jeg ikke at hun orker. Hun har jo ikke akkurat få kjoler å velge mellom heller for å si det sånn. 

Også var dette med at kjolen er for liten en ting, men den er også for dristig. Ser jo ut som brystene nesten detter ut og det er jo naturlig med tanke på at kjolen er så liten at de nesten presses ut. Kan ikke være godt å gå med slikt press på brystene hele kvelden ( og sikkert også litt av natten ). 

DF558C2F-E77A-4ADC-97D5-9220663B80F0.jpeg

Så kjent ut....er dette Tønsberg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Ok. Hvis jeg føler meg fin i hvit kjole,  er det kriteriet for å bruke det i bryllup? At man føler seg fin? Tanken på hva andre vil føle og mene, er irrelevant?  

Hvit kjole er vel en uskreven regel? 
Lilla kjole nedenfor knærne med utringning som er stram ingen spesiell uskreven regel. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (46 minutter siden):

Hvis jeg fikk invitasjon til et bryllup dagen før ett av barna mine sin bursdag, ville jeg ha droppet alkohol og kjørt hjem rundt midnatt. Klar til å gratulere barnet mitt med dagen neste morgen. Men neida, det skal soves til kl 12 og trenes kl 13. I en annen by.. bare trist.

Ja. Når man allerede har vært borte fra bursdagsbarnet morgen, og velger god frokost og joggetur heller enn å haste hjem?? Veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...