Velinda Skrevet 11. september 2022 #68401 Del Skrevet 11. september 2022 Cissacissa skrev (46 minutter siden): Her ser dere hvordan kjolen skal sitte: https://www.houseofcb.com/helena-orchid-satin-trim-midi-dress.html Den skal ikke legge seg i folder i livet, da er den nok for liten Ja,den er litt liten og hvordan i huleste kan man tenke"den der vil jeg ha på i bryllup"🙈 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. september 2022 #68402 Del Skrevet 11. september 2022 Sparkel skrev (8 timer siden): Cbe ser ut til kun å ta hensyn til seg selv. Om hun overstråler en brud eller ti spiller vel ingen rolle bare hun får vist frem mest mulig kropp og hvor tynn hun er. Tror aldri jeg har sett noen andre som tar så lite hensyn til skikk og bruk og bommer så totalt på kleskoder som hun gjør. Og dermed fremstår ofte uten eleganse og egnet stil. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. september 2022 #68403 Del Skrevet 11. september 2022 Rastebenk skrev (8 timer siden): Uff, dette så ubehagelig ut. CBE velger konsekvent kjoler med korsett der cupen sitter 6-7 cm lavere enn silikonet. Feil størrelse med andre ord, hun er for bred over ryggen til størrelsen hun tror passer. Korsettet er stuck for langt nede, og hvis hun løfter armene over hodet så kommer trolig siste rest av puppene til å hoppe ut. Kjolen har i tillegg allerede krøllet seg oppover og lagt seg rundt midjen i en fold, fordi den er for trang over hoftene og dermed trekker seg oppover. CBE kommer til å kjempe hele kvelden med å trekke skjørtet ned og overdelen opp. Alt hadde vært unngått ved å velge en størrelse større. Men å få på seg str xs trumfer åpenbart alt av passform og komfort. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE, jeg får tvunget på meg t-skjorta til 8-åringen min. Men det betyr ikke at den passer. Elegant ???? Njet… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 11. september 2022 #68404 Del Skrevet 11. september 2022 Rastebenk skrev (7 timer siden): Latterlige 545 likes på reelen hun la ut i går 😳 Det er jo helt utrolig at CBE har 299 000 følgere? Innholdet hennes fremstår hvert fall som skjult for 99,9 % av dem.. Finnes det i det hele tatt flere influensere med like ekstremt dårlig engasjementrate som CBE? https://www.instagram.com/reel/CiRvhOejtQd/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Godt stadig flere er fornuftige nok til å avfølge og la være å like 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. september 2022 #68405 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Tuvas skrev (11 timer siden): Vi skjønner jo hva han mener her. Det kan jo virke som det er mange som er sjalu i denne tråden, men som ikke ønsker å innrømme det. Det er liksom ikke lov å ønske seg kroppen til Caroline. Hæ? Mener du at folk skriver kritiske kommentarer fordi de ønsker seg kroppen/livet/mannen til CBE i all hemmelighet? Hvorfor går du ut i fra det? Tror du virkelig at CBE har alles idealkropp eller alles idealliv? Om CBE hadde hatt idealkroppen eller ideallivet mitt, så hadde jeg jo ikke vært kritisk! - det er ikke slik at voksne damer er kritiske mot folk de beundrer. Ser ei annen trekker fram Jenny S. Hennes kropp er nok nærmere idealkropp for meg. Men jeg blir da ikke kritisk til JS for det?! Tvert i mot, hun blir et forbilde. CBE er ikke mitt forbilde på noe område, og jeg ville ikke ønske at dattera mi har henne som forbilde. Det ville gjort meg urolig og bekymret av flere årsaker. Men datteren min må veldig gjerne JS som forbilde! Jeg har vært så mager som CBE og da prøvde jeg/ønsket jeg å gå opp i vekt. Og et lite paradoks: de få gangene vi ser henne uten filter tenker jeg faktisk at hun er utrolig ansiktssøt, og ser snill ut, mens filterversjonen som regel ser litt hoven og usympatisk ut, og ikke noe jeg relaterer til. Kritikken handler ikke om sjalusi eller misunnelse, jeg lover!! Endret 11. september 2022 av Kosemose 46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 11. september 2022 #68406 Del Skrevet 11. september 2022 Rastebenk skrev (11 timer siden): Uff, dette så ubehagelig ut. CBE velger konsekvent kjoler med korsett der cupen sitter 6-7 cm lavere enn silikonet. Feil størrelse med andre ord, hun er for bred over ryggen til størrelsen hun tror passer. Korsettet er stuck for langt nede, og hvis hun løfter armene over hodet så kommer trolig siste rest av puppene til å hoppe ut. Kjolen har i tillegg allerede krøllet seg oppover og lagt seg rundt midjen i en fold, fordi den er for trang over hoftene og dermed trekker seg oppover. CBE kommer til å kjempe hele kvelden med å trekke skjørtet ned og overdelen opp. Alt hadde vært unngått ved å velge en størrelse større. Men å få på seg str xs trumfer åpenbart alt av passform og komfort. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE, jeg får tvunget på meg t-skjorta til 8-åringen min. Men det betyr ikke at den passer. Enig. Dette var lite kledelig av begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuvas Skrevet 11. september 2022 #68407 Del Skrevet 11. september 2022 Kosemose skrev (47 minutter siden): Hæ? Mener du at folk skriver kritiske kommentarer fordi de ønsker seg kroppen/livet/mannen til CBE i all hemmelighet? Hvorfor går du ut i fra det? CBE har ikke alles idealkropp eller alles idealliv., om CBE hadde hatt idealkroppen eller ideallivet så hadde jeg jo ikke vært kritisk, det er ikke slik at voksne damer er kritiske mot folk de beundrer. Ser ei annen trekker fram Jenny S. Hennes kropp er litt mer ideal for meg. Men jeg blir da ikke kritisk til JS for det? Tvert i mot, hun blir et forbilde. CBE er ikke mitt forbilde, og jeg ville ikke ønske at dattera mi har henne som forbilde. Men gjerne JS som forbilde. Jeg har vært så mager og da prøvde jeg/ønsket jeg å gå opp i vekt. Og: de få gangene vi ser henne uten filter tenker jeg at hun er utrolig ansiktssøt, mens filterversjonen ser som regel litt hoven og usympatisk ut, og ikke noe jeg relaterer til. kritikken handler ikke om sjalusi, jeg lover!! Jeg skrev at « det kan jo virke som mange er sjalu». Forstår jo at ikke alle er det. Men jeg får inntrykk av det, når det kommenteres på en nedlatende måte om klær hun går i, hva slags innhold hun poster( da tenker jeg ikke på barna), hvor mange/lite likes hun får, hvordan hun velger å feriere, hvordan stil hun har hjemme. Det er helt greit å diskutere disse temaene, på en nøytral måte, det er vel derfor vi er her. Men, det er måten enkelte skriver det på, og enkelte kommentaren, som gjør at det for MEG kan virke som sjalusi. Når det er sagt, så er det mye fin debatt her, og konstruktiv kritikk, er jo derfor jeg leser her. Men, at denne tråden kan oppfattes som någet giftig, hvis du ikke har lest jevnlig over flere sider? Absolutt! #minmening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuvas Skrevet 11. september 2022 #68408 Del Skrevet 11. september 2022 FruJohansen skrev (10 timer siden): Men hvorfor er "vi" bare sjalu på Caroline, og ikke de andre tynne, vakre kvinnene på Internett? Det gir ingen mening. For det første vil jeg presisere at jeg skrev ikke at alle her er sjalu på Caroline. Åpenbart er det mange som ikke er det. De fleste her, spesielt de som skriver her jevnlig, kommer med konstruktiv kritikk som er fint å lese, og sier sin mening om alt fra klær til viktigere temaer på en ordentlig og saklig måte. Men, jeg tror terskelen er lav for å slenge ut en spydig kommentar om henne. Hvorfor? Mine tanker er nr 1; det rettferdigjøres fordi de ser på henne som et dårlig menneske. På grunn av hun eksponerer barna sine, og fordi hennes AS har gått på noen brølere i forhold til retusjering og slike ting. Som jo er alvorlig. Nr 2; at noen rett og slett er sjalu, (eller misunnelse er kanskje mer riktig) Hun er et pent menneske med et fint og godt liv, og en fin familie. Men, det virker som det er et nederlag/flaut å innrømme at man tenker slik om Caroline. Det er mine tanker, og jeg må få mene det på lik linje som dere andre👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. september 2022 #68409 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Ser at GI nå lanserer GI man, skulle det vært et (skjult) samarbeid med LKE som ble litt for ivrig? Selv om de nå har åpnet nettbutikk for menn har de i så fall bommet helt med hvem de samarbeider med mener jeg. Endret 11. september 2022 av Jobbermedbarn 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 11. september 2022 Populært innlegg #68410 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Kjolen sitter ikke akkurat kledelig på enkelte av modellene på nettbutikken heller. Pussig markedsføring, dette ser bare smertefullt ut. Jeg syns for øvrig videoen LK la ut av Caroline var morsom, og jeg tror de hadde tjent på å vise den typen selvironisk innhold oftere. Bildet er fra nettsiden til butikken som var linket lenger opp. Endret 11. september 2022 av FruJohansen 56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. september 2022 #68411 Del Skrevet 11. september 2022 FruJohansen skrev (4 minutter siden): Kjolen sitter ikke akkurat kledelig på enkelte av modellene på nettbutikken heller. Pussig markedsføring, dette ser bare smertefullt ut. Jeg syns for øvrig videoen LK la ut av Caroline var morsom, og jeg tror de hadde tjent på å vise den typen selvironisk innhold oftere. Bildet er fra nettsiden til butikken som var linket lenger opp. Denne kjolen ser ut til å ha elendig passform uansett størrelse. Den er rett og slett veldig merkelig over bysten. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 11. september 2022 #68412 Del Skrevet 11. september 2022 AnnePåLande skrev (11 timer siden): Er det noen som er misunnelig på et menneske som eksponerer mindreårige på nettet og utviser et usunt forhold til trening og mat? Det høres forferdelig slitsomt ut å ha dette som levebrød. Det er ingenting å være sjalu over. Jeg er helt enig med deg. Jeg har en jobb der jeg betyr mye for mange, der jeg får mulighet til å møte smarte kollegaer og venner hver dag, der jeg får sjans til mentalt påfyll. Ville ikke byttet en dag med CBE! Mulig folk ønsker seg kroppen hennes. Jeg er ikke en av dem, synes ikke kroppen hennes er spesielt fin. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 11. september 2022 #68413 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Andreas84 skrev (12 timer siden): Her var det mye Ottar. Jeg skjønner at dere fort blir sjalue der dere eser ut bak tastaturet. Fra spøk til alvor, hvorfor dette hatet? Vi må da kunne innrømme at hun ser bra ut. Ingenting i veien med å være stolt og vise det. Skal vi prøve å komme til bunnen i dette hetset? Dere som sier dere ikke er sjalu. Post et bide. Det blir morro. /Andreas Helt ærlig - hva er det å misunne eller være sjalu på? Det er helt greit å være fornøyd med hvordan man ser ut, jeg er bare ikke enig i at hun ser så veldig bra ut, uten at jeg er misunnelig av den grunn. Er det virkelig det eneste argumentet du har? At folk er misunnelig og sjalu? Misunnelig på at hun går hjemme hver eneste dag, uten input fra andre enn fruemann og internett? At hun ikke får brynt seg på gode kollegaer i en jobb som betyr noe for andre enn henne selv? Jeg ser ikke helt greia. Endret 11. september 2022 av Aquarius04 Typo 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. september 2022 #68414 Del Skrevet 11. september 2022 Etter så mange å med å faktisk kun leve av hvordan man ser ut så syns jeg at hun rett og slett er svært dårlig til å kle seg. Det er så lite stil over antrekkene hennes, og passform kommer tydeligvis et godt stykke ned på listen når hun velger hva hun har på seg. Når det gjelder misunnelse så er jeg sjeleglad jeg IKKE er henne. Hun lever et liv jeg er takknemlig for å slippe. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 11. september 2022 #68415 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Tuvas skrev (2 timer siden): Jeg skrev at « det kan jo virke som mange er sjalu». Forstår jo at ikke alle er det. Men jeg får inntrykk av det, når det kommenteres på en nedlatende måte om klær hun går i, hva slags innhold hun poster( da tenker jeg ikke på barna), hvor mange/lite likes hun får, hvordan hun velger å feriere, hvordan stil hun har hjemme. Det er helt greit å diskutere disse temaene, på en nøytral måte, det er vel derfor vi er her. Men, det er måten enkelte skriver det på, og enkelte kommentaren, som gjør at det for MEG kan virke som sjalusi. Når det er sagt, så er det mye fin debatt her, og konstruktiv kritikk, er jo derfor jeg leser her. Men, at denne tråden kan oppfattes som någet giftig, hvis du ikke har lest jevnlig over flere sider? Absolutt! #minmening Ok, skjønner. Sjalusikortet trekkes ofte fra CBE&co så er nok litt rød klut. Er forøvrig helt enig med deg i at «debatten» i denne tråden iblant går for langt og blir usaklig og stygg. Det blir nok lett en overveldende mobb som må være vond å forholde seg til. Og det de gjør med sharenting gjøres av flere influensere, uten samme engasjement, så vidt jeg vet, og jeg forstår at det for de må fortone seg som en heksejakt i så måte. Samtidig: de bedriver profesjonell påvirkning og må tåle og takle kritikk, og denne tråden kunne faktisk vært en finfin ressurs for de til å justere kursen og bli mer up to date. Endret 11. september 2022 av Kosemose 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. september 2022 #68416 Del Skrevet 11. september 2022 Hvorfor være så opptatt av å poengtere at en ikke er misunnelig egentlig? Og hvorfor kan ikke meninger om bedriften skrives uten harselering , sarkasme og spydigheter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 11. september 2022 Populært innlegg #68417 Del Skrevet 11. september 2022 Klink skrev (6 minutter siden): Hvorfor være så opptatt av å poengtere at en ikke er misunnelig egentlig? Og hvorfor kan ikke meninger om bedriften skrives uten harselering , sarkasme og spydigheter? Kanskje fordi man blir oppgitt og sur over å bli tillagt motiver man overhodet ikke har? Jeg synes det er umodent og barnslig å beskylde folk for misunnelse når de kommer med er helt legitim kritikk. Og hvis du synes noen innlegg er utenfor det som er tillatt, kan du ikke bare rapportere, i stedet for å male på det samme igjen og igjen og igjen? Det er ikke din jobb å oppdra andre debattanter, det er din jobb å argumentere for hva akkurat du mener. Jeg prøver alltid å skrive saklig og blir skikkelig sur når mine argumenter avfeies med at jeg er misunnelig/ikke har noe liv/ bruker alt for mye tid her inne. Jeg blir sur fordi jeg gjør hva jeg kan for å være saklig og fordi jeg overhodet IKKE føler meg truffet av at noen går på budbringeren i stedet for å diskutere budskapet. Og den kjolen er bare helt. het feil i bryllup. Særlig i en annens bryllup. Den eneste anledningen jeg synes den passer til er rød løper. 47 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. september 2022 #68418 Del Skrevet 11. september 2022 Tuvas skrev (2 timer siden): For det første vil jeg presisere at jeg skrev ikke at alle her er sjalu på Caroline. Åpenbart er det mange som ikke er det. De fleste her, spesielt de som skriver her jevnlig, kommer med konstruktiv kritikk som er fint å lese, og sier sin mening om alt fra klær til viktigere temaer på en ordentlig og saklig måte. Men, jeg tror terskelen er lav for å slenge ut en spydig kommentar om henne. Hvorfor? Mine tanker er nr 1; det rettferdigjøres fordi de ser på henne som et dårlig menneske. På grunn av hun eksponerer barna sine, og fordi hennes AS har gått på noen brølere i forhold til retusjering og slike ting. Som jo er alvorlig. Nr 2; at noen rett og slett er sjalu, (eller misunnelse er kanskje mer riktig) Hun er et pent menneske med et fint og godt liv, og en fin familie. Men, det virker som det er et nederlag/flaut å innrømme at man tenker slik om Caroline. Det er mine tanker, og jeg må få mene det på lik linje som dere andre👍 Du har nok helt rett i at det finnes noen der ute som er sjalu og misunnelig på Caroline. Det vil alltid være noen som får vondt i magen av å se andre ha det de ønsker seg selv. Jeg tenker også da at influencere kanskje lett får dette "hatet" rettet mot seg, fordi det eksisterer kommentarfelt og diskusjonstråder det kan skrives "hva som helst" i. Noen føler seg kanskje veldig dritt, og får ut noen følelser av å ta det ut på influencere i skuddlinje. Men jeg tror ikke majoriteten i akkurat denne tråden er hverken sjalu eller misunnelig. Det er i bunn og grunn ganske tragikomisk at sjalu-kortet slenges inn her i tråden jevnt og trutt. I min verden så virker det veldig lite utviklende det hun og mannen holder på med ift karriere og jobb, og jeg syns det tilsynelatende tvangsmessige forholdet til trening og poserings-innhold er overdrevent, repetetivt og kjedelig. Hadde det vært meg, så hadde jeg vært bekymret for økonomien og fremtiden (for dette kan jo ikke vare i all evighet) Videre ville jeg vært drittlei av å ta bilde av alt hele dagen for å legge ut, og ikke minst ville jeg vært usikker og blassert ift all kritikk som hagler. Hvorfor ønske å tjene til livets opphold på den måten? Jeg hadde tenkt litt "whatever" om alle flamme-emojies etterhvert osv også. Så lite nyttig og utrolig lite verdifullt det egentlig er? Det er mine tanker om det de jobber med. Men, det er ikke derfor jeg er her i tråden. Det som opptar meg er debattene om eksponering av barn, dårlig påvirkning og slurving med regler, og thinspo. Man ser at det nytter å bruke forbrukermakten sin, og man ser at flere og flere blir oppmerksom på #stopsharenting. Innrømmer også at det er litt guilty pleasure, sikkert en litt flau sådan. Jeg burde sikkert bare kutte det ut. LKE er jo en fest når han begynner å rante. Jeg tror mest av alt at det med jevne mellomrom slenges inn "misunnelige!!" her i tråden for å skape rabalder. De fleste vet at det genererer noen sider med engasjerte innlegg og oppspilthet. 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. september 2022 #68419 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) AnnePåLande skrev (7 minutter siden): CBE lever av å påvirke folk med å være seg selv. Kjolen er ikke flatterende overhodet. Det er smak og behag. Hun syntes kjolen var fin siden hun tok den på. Så da mener jeg det er greit akkurat som hva jeg velger å ha på meg når jeg skal i bryllup. Endret 11. september 2022 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 11. september 2022 #68420 Del Skrevet 11. september 2022 Det er mye som er kritikkverdig, men hvorvidt et antrekk var passende eller ikke på en bryllupsfest er i det store bildet ganske uinteressant. Synes jeg. Nå tenker jeg mest ut i fra hvilken skadevirkning klesvalget hennes har, og nå er hun jo normalt mye mer avkledd i sine kanaler til vanlig. Om kjolen er for trang eller ikke blir jo i det store bildet verst for henne (som vi så på story til LKE, som jeg synes var et friskt pust), selv om det kanskje sier noe om hennes tvangsfokus på å alltid skulle velge XS. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå