Snødronninga Skrevet 8. september 2022 #68221 Del Skrevet 8. september 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Her er det snakk om hvor unaturlig høy hun er sammenlignet med kjøkkenbenken. (Stillbilde fra video) Jeg testet det ut selv, ved å bruke vidvinkelfunksjonen. Da ser det faktisk omtrent sånn ut. Men at hun på dø og liv skal filme mest mulig av kroppen mens hun står der og prater, det tror jeg 100% på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 8. september 2022 #68222 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Ellevira skrev (1 time siden): Kan ikke noen som ikke er blokkert spørre henne om hun / de selv ikke klarer å finne ut om hun skal stille til start? Er hun / de ikke treningsspesialister? Et idiotisk spørsmål. Som @Ariciaskriver: "Alle som "spør" om noe på IG gjør det for å øke aktiviteten på kontoen sin, altså få flere kommentarer under innlegg og tilbakemeldinger på stories, slik at de stiger i algoritmene." CBE ønsker overhodet ikke ærlige tilbakemeldinger på dette spørsmålet. CBE ønsker seg ros fordi hun er så veldig flink pike, trøst fordi hun er så innmari tøff som tyner kroppen sin og bekreftelse på at hun er tynn og pen. Hun står til og med på en krakk for å vise frem thigh gap'et sitt når hun står ved kjøkkenbenken. CBE og LKE lever i ei ortorektisk boble hvor alt dreier seg om å være ripped til enhver tid. Noe vi ser ulempene med, blant annet ved at de begge to sliter med sykdom og skader flere ganger i året, og ved at de ikke makter å følge opp jobbene sine. Bloggen er død, instagramfølgerne fortsetter å blø og netfit ble etter 5 år til en slapp netfis. Endret 8. september 2022 av Rastebenk 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. september 2022 #68223 Del Skrevet 8. september 2022 Trudis23 skrev (1 time siden): Nå er både Get inspired og run norge borte fra profilen hans 🤔 Ja, det tok ikke lang tid fra at folk henvendte seg til disse firmaene før de plutselig forsvant fra profilen hans, noe sier meg at de har sjekket litt og funnet ut at Coach Eriksen ikke er noe å satse på allikevel......well done! 😀 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 8. september 2022 #68224 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Skrottefar skrev (9 minutter siden): Ja, det tok ikke lang tid fra at folk henvendte seg til disse firmaene før de plutselig forsvant fra profilen hans, noe sier meg at de har sjekket litt og funnet ut at Coach Eriksen ikke er noe å satse på allikevel......well done! 😀 I likhet med @Kollontaj så tror også jeg at de heller bare gikk tilbake til umerket samarbeid, det vil si skjult markedsføring som er ulovlig i hht markedsføringsloven. Endret 8. september 2022 av Rastebenk 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 8. september 2022 #68225 Del Skrevet 8. september 2022 I følge Get Inspired har de inngått samarbeid med både LKE og CBE. Sistnevnte skrev ingenting på profilen sin. Selv om det nå er fjernet fra coachen profil tror jeg ikke vi skal utgå fra at samarbeidet er brutt. Get Inspired fant bare ut at det er mer lønnsomt å gjøre det i det skjulte. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. september 2022 #68226 Del Skrevet 8. september 2022 Ifølge Forbrukertilsynet er samarbeidspartnerne like fullt ansvarlige for at påvirkerne de bruker i markedsføringen merker samarbeidet rikti.. Mine tanker om omdømmet for getinspired.no og run.no resulterte i et umiddelbart fall ned til aldrimer-nivå.. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 8. september 2022 #68227 Del Skrevet 8. september 2022 Rastebenk skrev (47 minutter siden): Som @Ariciaskriver: "Alle som "spør" om noe på IG gjør det for å øke aktiviteten på kontoen sin, altså få flere kommentarer under innlegg og tilbakemeldinger på stories, slik at de stiger i algoritmene." CBE ønsker overhodet ikke ærlige tilbakemeldinger på dette spørsmålet. CBE ønsker seg ros fordi hun er så veldig flink pike, trøst fordi hun er så innmari tøff som tyner kroppen sin og bekreftelse på at hun er tynn og pen. Hun står til og med på en krakk for å vise frem thigh gap'et sitt når hun står ved kjøkkenbenken. CBE og LKE lever i ei ortorektisk boble hvor alt dreier seg om å være ripped til enhver tid. Noe vi ser ulempene med, blant annet ved at de begge to sliter med sykdom og skader flere ganger i året, og ved at de ikke makter å følge opp jobbene sine. Bloggen er død, instagramfølgerne fortsetter å blø og netfit ble etter 5 år til en slapp netfis. «Nettfis» 😂😂 den var passende altså! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. september 2022 #68228 Del Skrevet 8. september 2022 Kollontaj skrev (5 timer siden): En gang i sommer, en eneste gang, beskrev hun en veldig god løpetur - til tross for høyt matinntak dagen før (hennes egen info). Lurer på hvorfor hun ikke ser sammenhengen. Nettopp! Men hun løper for å forbrenne flere kalorier enn hun inntar. Ikke for å bli god. Det er veldig tydelig. Da hadde vi sett hyppigere og helt andre måltider. Ingen blir topputøvere ved å slanke seg. De faller fort ut. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. september 2022 #68229 Del Skrevet 8. september 2022 Rastebenk skrev (50 minutter siden): I likhet med @Kollontaj så tror også jeg at de heller bare gikk tilbake til umerket samarbeid, det vil si skjult markedsføring som er ulovlig i hht markedsføringsloven. Huff ja, det er kanskje det, men er i så fall helt tragiskt at de får holde på sånn 😝 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 8. september 2022 Populært innlegg #68230 Del Skrevet 8. september 2022 Da har jeg takket for meg som kunde hos Get Inspired. At de inngår avtale med to så åpenbart forstyrrede på kropp og trening kan ikke jeg være med å støtte. 52 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. september 2022 #68231 Del Skrevet 8. september 2022 Isola2 skrev (8 timer siden): Å spise 2-3 ganger om dagen..? Er ikke det er fryktelig dårlig forbilde? 2 måltider når du løper så mye? 2 måltider per dag, 2?! Når du trener sånn ca 2 ganger om dagen. HVER dag. Jeg blir veldig provosert av det svaret, aldri i verden om jeg tror det er sunt og bra. 3 er greit nok, men 2 er altfor lite. Er dette matvaner hun skal videreføre til sine døtre? Jeg er såpass forbanna at jeg skal sette punktum her. 😡 43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 8. september 2022 Populært innlegg #68232 Del Skrevet 8. september 2022 Dette er ikke en tråd om Get Inspired, men generelt burde flere slutte å handle hos nettbutikker som selger klær med dårlig kvalitet, mye av klærne de selger er laget av plast. Vi burde alle tenke mer gjenbruk og kjøp av kvalitetsklær som holder lenge. Get Inspired har alltid en slik, "hello gorgeous! Du fortjener nye sko/kjole/jakke, treningen blir såååå mye lettere med nye treningsklær" Jeg er dritlei av at vi skal kjøpe nytt nytt nytt. Forstår at dette er levebrødet til mange, men vi som forbrukere kan slutte å handle til så lite miljøbevisste nettbutikker, og kanskje spesielt de som knytter til seg influensere med dårlige verdier som cbe og han "coachen" 45 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. september 2022 #68233 Del Skrevet 8. september 2022 Skjønner ikke styret rundt dette løpet hin skulle/ikke skulle løpe i dag. Hun løp og «tok det som trening»? Nå løper jeg på langt nær så mye som CBE,men dauforkjøla i mine øyne er å ligge langflat..ikke løpe 10 km på skøy.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2022 #68234 Del Skrevet 8. september 2022 Aldri skjønt det der at treningen liksom blir lettere med nye klær? Jeg tenker aldri på hvordan jeg ser ut når jeg tar mark eller pullups, men om jeg greier løfte det jeg har på stanga. Det gjør at jeg føler meg bra og gorgeous. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. september 2022 #68235 Del Skrevet 8. september 2022 16 minutter siden, Snødronninga said: 2 måltider per dag, 2?! Når du trener sånn ca 2 ganger om dagen. HVER dag. Jeg blir veldig provosert av det svaret, aldri i verden om jeg tror det er sunt og bra. 3 er greit nok, men 2 er altfor lite. Er dette matvaner hun skal videreføre til sine døtre? Jeg er såpass forbanna at jeg skal sette punktum her. 😡 Skjønner ikke hvordan man kan bli mett på 2 måltider per dag. Det suge sikkert å gå rundt sulten 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 8. september 2022 #68236 Del Skrevet 8. september 2022 annelis skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvordan man kan bli mett på 2 måltider per dag. Det suge sikkert å gå rundt sulten Det avhenger jo helt av mengden på måltidene. Jeg spiser heller ikke mer enn 2 (tidvis 3) måltider per dag, og er aldri sulten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. september 2022 #68237 Del Skrevet 8. september 2022 Ogdå fint å lese seg opp på faktaarket til Omympiatoppen, rundt ernæring. Står blant snnet som et punkt: Kvinner som driver mye vektbærende idretter (styrketrening, løping o.l.) har vanligvis et sterkt skjelett og høy beinmineraltetthet. Men dersom energi- og næringsinntaket ikke står i forhold til forbruket, er det økt risiko for tap av beinmasse og utvikling av beinskjørhet (osteoporose). 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. september 2022 #68238 Del Skrevet 8. september 2022 annelis skrev (6 minutter siden): Skjønner ikke hvordan man kan bli mett på 2 måltider per dag. Det suge sikkert å gå rundt sulten Det er deg. Andre klarer seg helt fint på 2 måltider om de inneholder sunn, næringsrik og mettende mat. Jeg spiser ytterst sjeldent mer enn to måltider pr dag. Det er også veldig sjeldent jeg kjenner at jeg er skikkelig sulten 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. september 2022 #68239 Del Skrevet 8. september 2022 1 minutt siden, Isola2 said: Jeg og..4 ganger og ett og annet mellommåltid innimellom. Er normalt aktiv og slank, blir skikkelig grinete og fysisk dårlig om jeg ikke får i meg mat. Eller kanskje jeg bare er udisiplinert.. Jeg blir svimmel rett og slett. Det må være tortur å gå rundt sulten og legge seg sulten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. september 2022 #68240 Del Skrevet 8. september 2022 Isola2 skrev (1 minutt siden): Jeg og..4 ganger og ett og annet mellommåltid innimellom. Er normalt aktiv og slank, blir skikkelig grinete og fysisk dårlig om jeg ikke får i meg mat. Eller kanskje jeg bare er udisiplinert.. Ser jo i kommentarfeltene på innleggene deres at de blir ganske grinete de også..😜 37 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå