Stargaze Skrevet 8. september 2022 #68201 Del Skrevet 8. september 2022 Inocybe skrev (5 minutter siden): Hun fisker etter bekreftelse fra leserne at hun kan "få lov" å hvile nå som hun er syk. Altså det er da bare henne selv og ikke leserne som bestemmer om hun vil delta i løp i tillegg til at leserne har enda dårligere utgangspunkt for å bedømme noe som helst. Bekreftelsesfisking, unnskylding for (igjen) å bakke ut og leserbonding i ett smekk. Når grunnformen er i orden vil den ikke forsvinne på en liten uke med hvile. Selv om oppkjøringen blir litt mindre ideell så vil det ha lite å si for en mosjonist/ikke-toppidrettsutøver som CBE. Etter å ha fulgt hennes SoMe er jeg helt sikker på det som virkelig vil gjøre en forskjell for prestasjonene er høyere matinntak og hviledager. Hvis formen fortsatt er laber om en uke og hun velger å droppe løpet da, er det enda mer viktig for helsen og kroppen hennes å prioritere å slappe av nå. Hun har ingenting å vinne på å presse trening nå. PS. Den armen 😂 Det er så klein positur som hverken er spesielt in eller flatterende. Ser bare teit ut. Hun har en coach som tydeligvis drar henne med ut på trening selv om hun er syk. Dårlig coach og antakeligvis altfor streng. Han liker helt tydelig ikke hviledager og har vist at han har vært mye skadet og syk selv. Ingen god kompetanse på området. Og antakelig en grunn til at den eneste kundereferansen han viser til er cbe. 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. september 2022 #68202 Del Skrevet 8. september 2022 Inocybe skrev (7 minutter siden): Hun fisker etter bekreftelse fra leserne at hun kan "få lov" å hvile nå som hun er syk. Altså det er da bare henne selv og ikke leserne som bestemmer om hun vil delta i løp i tillegg til at leserne har enda dårligere utgangspunkt for å bedømme noe som helst. Bekreftelsesfisking, unnskylding for (igjen) å bakke ut og leserbonding i ett smekk. Når grunnformen er i orden vil den ikke forsvinne på en liten uke med hvile. Selv om oppkjøringen blir litt mindre ideell så vil det ha lite å si for en mosjonist/ikke-toppidrettsutøver som CBE. Etter å ha fulgt hennes SoMe er jeg helt sikker på det som virkelig vil gjøre en forskjell for prestasjonene er høyere matinntak og hviledager. Hvis formen fortsatt er laber om en uke og hun velger å droppe løpet da, er det enda mer viktig for helsen og kroppen hennes å prioritere å slappe av nå. Hun har ingenting å vinne på å presse trening nå. PS. Den armen 😂 Det er så klein positur som hverken er spesielt in eller flatterende. Ser bare teit ut. En gang i sommer, en eneste gang, beskrev hun en veldig god løpetur - til tross for høyt matinntak dagen før (hennes egen info). Lurer på hvorfor hun ikke ser sammenhengen. 32 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 8. september 2022 #68203 Del Skrevet 8. september 2022 I alle dager. Galskapen lenge leve😳 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2022 #68204 Del Skrevet 8. september 2022 Hvorfor står hun på en krakk på siste story? Det ser FRYKTELIG dumt ut. Ingen har så høye bein…. Eventuelt har de verdens laveste kjøkkenbenk? 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. september 2022 #68205 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (5 minutter siden): Hvorfor står hun på en krakk på siste story? Det ser FRYKTELIG dumt ut. Ingen har så høye bein…. Eventuelt har de verdens laveste kjøkkenbenk? Hvordan skal hun ellers få vist frem kroppen? Atte hæ? Hva er viktigst; kropp eller et naturlig scenario? 🤪 Endret 8. september 2022 av Kollontaj 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enjas Skrevet 8. september 2022 #68206 Del Skrevet 8. september 2022 Felis skrev (17 minutter siden): Er du like skeptisk til de positive omtalene som de negative? For faktum er at bedriften i hovedsak hadde positive omtaler de 4 første årene. Så skjer det noe, og trenden endres. Butikkens returordning er den samme, så det må være kundenes opplevelse av denne som er annerledes. Og hvis du leser omtalene er det ganske mange historier med likhetstrekk. Jeg tror dette dreier seg om mer enn vanskelige kunder. De hevder selv at Kundene våre er alt, og målet er å gi hver eneste en kundeservice i toppklasse. Superlogistikk sikrer rask levering – med personlig touch og forsendelser pakket med kjærlighet. Vi gjør det vi kan for å skape en ekstra hyggelig handleopplevelse. For om vi får deg til å smile, er jobben vår gjort. Vel, en gang i løpet av 2020 sluttet kundene å smile. Og da er det en særdeles dårlig ide å knytte samarbeid med to svært kontroversielle medieaktører. Når en bedrift vokser og øker omsetning (og kundemassen) betraktelig over flere år vil man selvsagt også få noen flere misfornøyde kunder på lik linje som man får mange fornøyde. Ettersom dette er en nettbutikk, regner jeg med de hadde en massiv økning av nye kunder når landet stengte ned og netthandling skøyt i været. Da vil man automatisk øke antall tilbakemeldinger, gode som dårlige. Men å si at kundene sluttet å smile i 2020 er jo bare tåpelig. Det ligger 90 anmeldelser på trustpilot og over 200 på google. På google er den største andelen fornøyd, så bedriften har vel kanskje ikke blitt helt bedriten da eller? Og nei jeg er ikke skeptiske til alle negative kommentarer, jeg sjekker begge deler når jeg skal handle ett nytt sted. Men når jeg ser endeløse kommentarer med «STYR UNNA!!!!! DRITTFOLK» type så tenker jeg at her er nok ganske sikkert to sider av samme saken og sannsynligvis ikke så ille som sinnataggen bak tastaturet skal ha det til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. september 2022 #68207 Del Skrevet 8. september 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers… Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen Jeg skjønner ikke hvorfor hun spør. Hun tar jo aldri til seg noe andre sier, uansett. Men det er viktig å få vist frem magen, og opprettholde venninnenarrativet. Og alternativet "Ta det som trening" er jo meningsløst. Hun kan droppe løpet, men allikevel ta en rolig økt "som trening" hvis kroppen orker det. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 8. september 2022 #68208 Del Skrevet 8. september 2022 Sugar&Spice skrev (23 minutter siden): Hvorfor står hun på en krakk på siste story? Det ser FRYKTELIG dumt ut. Ingen har så høye bein…. Eventuelt har de verdens laveste kjøkkenbenk? Ene og alene for å vise thigh gap. Det er faen meg så lavmål at jeg har ikke ord. Sier det igjen; hun er Norges farligste forbilde. Og netfit? Gjør hun egentlig annet en burpees, armhev, knebøy og utfall? 🤷🏼♀️ Det meste går på repeat, og jeg kan ikke begripe dersom noen oppfatter det som inspirerende og/eller motiverende. Hun er så pinlig dårlig, og langt unna andre treningsprofiler som det går an å komme. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. september 2022 #68209 Del Skrevet 8. september 2022 Era Vulgaris skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun spør. Hun tar jo aldri til seg noe andre sier, uansett. Men det er viktig å få vist frem magen, og opprettholde venninnenarrativet. Og alternativet "Ta det som trening" er jo meningsløst. Hun kan droppe løpet, men allikevel ta en rolig økt "som trening" hvis kroppen orker det. Det skjønner jeg. Alle som "spør" om noe på IG gjør det for å øke aktiviteten på kontoen sin, altså få flere kommentarer under innlegg og tilbakemeldinger på stories, slik at de stiger i algoritmene. Ingen lurer jo på noe, eller bryr seg om svarene de får. Det dreier seg bare om egen posisjonering. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 8. september 2022 #68210 Del Skrevet 8. september 2022 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers… Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen Hun gjør jo seg selv sykere ved å trene mens hun er syk da. Så en eventuell kansellering har hun jo fremprovosert selv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. september 2022 #68211 Del Skrevet 8. september 2022 5 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Det blir ingen halvmaraton. Dette er bare opptakten til å trekke seg pga sykdom, siden hun ikke har nubbesjans til noen god prestasjon nettopp på grunn av det hun publiserer av mat og trening. Eventuelt mangel på mat og restitusjon. Verken hun eller partneren har kompetanse på det de later som at de kan, men ikke får til. Ikke glem at når man begynner å dra på årene (typ 35+) så straffer kroppen ekstra hardt når man ikke respekterer kropp og ikke la den hvile. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. september 2022 #68212 Del Skrevet 8. september 2022 1 hour ago, Sugar&Spice said: Hvorfor står hun på en krakk på siste story? Det ser FRYKTELIG dumt ut. Ingen har så høye bein…. Eventuelt har de verdens laveste kjøkkenbenk? Nyeste telefoner har slik funksjon. Iphone 13 f eks hvor du kan ta bilder slik at bena ser ekstra lange ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 8. september 2022 #68213 Del Skrevet 8. september 2022 Den kroppen var syyyykt udimensjonal.. hodet ser større ut enn bekken/hofte.. får det ikke til å stemme med en normal uredigert kropp. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. september 2022 #68214 Del Skrevet 8. september 2022 annelis skrev (25 minutter siden): Nyeste telefoner har slik funksjon. Iphone 13 f eks hvor du kan ta bilder slik at bena ser ekstra lange ut Her er det snakk om hvor unaturlig høy hun er sammenlignet med kjøkkenbenken. (Stillbilde fra video) 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 8. september 2022 #68215 Del Skrevet 8. september 2022 En dag gammelt bilde med under 800 likes? Dette er jo latterlige lave tall i forhold til antall følgere? (Til sammenligning har min søster med 7000 følgere 700 likes på sitt siste bilde🤷♀️) 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 8. september 2022 #68216 Del Skrevet 8. september 2022 Aquarius04 skrev (3 timer siden): Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers… Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen Ved å legge ut dette har hun flere muligheter: 1. delta og ha noe å legge skyllen på om hun ikke presterer som forventet. 2. delta og høste ekstra ros hvis hun klarer målet sitt. Tenk hun var jo syk. 3. god grunn til å ikke delta i løpet. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trudis23 Skrevet 8. september 2022 Populært innlegg #68217 Del Skrevet 8. september 2022 Nå er både Get inspired og run norge borte fra profilen hans 🤔 40 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 8. september 2022 #68218 Del Skrevet 8. september 2022 Rastebenk skrev (2 timer siden): Hun gjør jo seg selv sykere ved å trene mens hun er syk da. Så en eventuell kansellering har hun jo fremprovosert selv. Kan ikke noen som ikke er blokkert spørre henne om hun / de selv ikke klarer å finne ut om hun skal stille til start? Er hun / de ikke treningsspesialister? Et idiotisk spørsmål. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. september 2022 #68219 Del Skrevet 8. september 2022 Da kan de jo bare fortsette samarbeidet uten merking slik de har holdt på frem til nå. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. september 2022 #68220 Del Skrevet 8. september 2022 Dårlig unnskyldning for å slippe løpet. Ta det med ro noen dager og så delta. Hun er en mosjonist men er vel vel livredd for å ikke prestere etter all selvskrytet på insta. Hun trener på fulltid for en halvmaraton. Det er ikke langt mtp all denne treningen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå