Populært innlegg Isild Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68101 Del Skrevet 7. september 2022 Vi er sikkert flere her som har handlet jevnt hos Get Inspired. Jeg ble veldig skuffet nå! LKE i mine øyne ser ned på vanlige kvinner. Jeg opplever han som det motsatte av inspirerende når det kommer til trening og kvinner. Han snakker om thigh gap, fettklype, og at noen av de flotteste damene i artistbransjen er 20 kg for tunge. Hans egen kone vises frem daglig i tynne og "sexy" poseringer, med kropp i fokus. Netfit var bare lureri. Det ble aldri noe av, på tross av lovnader i årevis. Han er en sånn type trener som gjør at jeg som nettopp kvinne hadde snudd i døra på et treningssenter hvis han f.eks hadde dukket opp der for å trene andre. Hvordan han oppfører seg i kommentarfelt får meg til å grøsse. Dette blir første gangen jeg faktisk boikotter pga feil valg (i mine øyne) av samarbeidspartner. 55 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68102 Del Skrevet 7. september 2022 Maanelys skrev (Akkurat nå): Sist gang jeg var på Cubus så ville kunden forran meg ha noen klær fra bloggen til Caroline. Kunden viste bilde på telefonen og de fant produktet. Jeg tror mange som boikotter ikke handler der allikevel og at totalt sett så går det i pluss. Ja, det skjedde, helt sikkert... Cubus publiserte aldri Carolines bidrag til Mom to mom-kampanjen, den ble avsluttet før hun kom til gildet. Folk reagerte nemlig på barneeksponering hos de andre influencerne også. I ettertid har de sendt ut brev til alle samarbeidspartnere om at praksisen er gjennomgått og Cubus kommer ikke til å bruke reklame med influencerbarn mer. Lurer på hvorfor, hvis de følte de gikk i pluss...? 47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 7. september 2022 #68103 Del Skrevet 7. september 2022 Klink skrev (4 timer siden): Hvis de pop it greiene er så skadelige… Barn som fort spiser, sutter og putter ting i munnen? Nå er cbe sine større enn det , men? Trodde leker som selges i Norge var godkjente og sjekket for alt mulig rart? Silikon/noen typer maling og plast gasser mer når de kommer i kontakt med varme. Om sjokoladen er smeltet her, så skjer jo det, fordi den ikke er ment til å lages mat i! Er en grunn til at plastbokser osv., ofte merkes med «food grade plastic» eller «food grade silicone»… 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. september 2022 #68104 Del Skrevet 7. september 2022 Klink skrev (5 minutter siden): Noe skal man daue av også🙈 Så dét er din holdning. Ok. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. september 2022 #68105 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Klink skrev (4 timer siden): Hvis de pop it greiene er så skadelige… Barn som fort spiser, sutter og putter ting i munnen? Nå er cbe sine større enn det , men? Trodde leker som selges i Norge var godkjente og sjekket for alt mulig rart? Nå har det seg slik at alle former for plastikk er skadelig å få i munnen eller på huden, fordi plastikk inneholder mange stoffer og midler som forløser seg med væske eller annen kontakt. Mikroplast er bare noe av dette, i mikroplast og plast så inneholder det mye skadelige stoffer f.eks hormonforstyrrende stoffer og kreftfremkallende stoffer. På alle plastikkprodukter finner du et "resirkuleringsmerke" med ett tall inni, tallet indikerer hvilke type plastikk produktet er laget av. Få av disse "tallene" er mer bruker-vennlige enn de andre, og flere av dem er umulig å resirkulere. Resirkuleringen i seg selv er ikke det vi snakker om her, selv om det er et enormt problem. Det er forsket på og vitenskapelig bevist at infertelitet blant menn og kvinner bare øker og øker, og det er b.la fordi man får i seg enorme menger med hormonforstyrrende stoffer som kommer fra plastikk og andre ikke-økologiske produkter. Søk opp på nettet hvilke tall som er minst skadelig, og hvilke stoffer det inneholder. Det var også en haug med barn i USA som fikk kreft for ett tiår - ish siden, og det kommer også av kreftfremkallende stoffer i produkter. Og fordi stoffene smitter over til fosteret under graviditet, så barn blir født i dag med disse stoffene i kroppen. Og babyer og små barn putter ting i munnen, og/eller får skadelige stoffer via andre produkter. Igjen, dette er uregulerte markeder som kjører på med svindyr lobbyisme for at politikerne ikke skal forby noe, flertallet av bedrifter kjøper også dyre undersøkelser hvor de ikke forteller sannheten om produkter og skadeligheten - nettopp fordi de ikke er lovpålagt. Vil du ha plastikkprodukter som ikke forløser farlige stoffer må du kjøpe BPA-free, GMO-free eller organisk/økologisk b.la 😊.. Dette ble et langt innlegg om plastikk, men håper det var til opplysning. Anbefaler å se mini-serien på HBOmax som heter "Not So Pretty" - der adresserer de disse problemene. Endret 7. september 2022 av kraftwerk 24 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7. september 2022 #68106 Del Skrevet 7. september 2022 Maanelys skrev (42 minutter siden): Sist gang jeg var på Cubus så ville kunden forran meg ha noen klær fra bloggen til Caroline. Kunden viste bilde på telefonen og de fant produktet. Jeg tror mange som boikotter ikke handler der allikevel og at totalt sett så går det i pluss. Nå tror jeg du fantaserer fælt? Bloggen har ligget nede lenge og det ble knapt vist noen klær fra samarbeidet før det på mystisk vis rant ut i sanden. 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 7. september 2022 #68107 Del Skrevet 7. september 2022 tullerikke skrev (53 minutter siden): Blir nok store endringer fordi 2-3 stk inne på en forum boikotter. Tror at vi er flere som ikke skriver, men som leser og boikotter når samarbeid avsløres. Har også skrevet til enkelte samarbeidspartnere uten å poste om det her, så dette engasjerer nok flere enn de som er synlige i denne tråden. Jeg kommenterer ikke noe av det denne bedriften driver på med for tiden, gidder ikke å "pakke inn" meningene mine i et akseptabelt språk så da holder jeg heller kjeft (vil ikke få advarsler eller bli kastet ut av dette forumet) 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lille sangfugl Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68108 Del Skrevet 7. september 2022 Skjønner ikke helt samarbeidet med Get Inspired. De markedsfører seg selv som nettbutikk for kvinner og velger å sponse en «coach» med en lang historikk kvinnefientlige utsagn og under 3000 følgere. Hva er logikken her? 69 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. september 2022 #68109 Del Skrevet 7. september 2022 kraftwerk skrev (25 minutter siden): Nå har det seg slik at alle former for plastikk er skadelig å få i munnen eller på huden, fordi plastikk inneholder mange stoffer og midler som forløser seg med væske eller annen kontakt. Mikroplast er bare noe av dette, i mikroplast og plast så inneholder det mye skadelige stoffer f.eks hormonforstyrrende stoffer og kreftfremkallende stoffer. På alle plastikkprodukter finner du et "resirkuleringsmerke" med ett tall inni, tallet indikerer hvilke type plastikk produktet er laget av. Få av disse "tallene" er mer bruker-vennlige enn de andre, og flere av dem er umulig å resirkulere. Resirkuleringen i seg selv er ikke det vi snakker om her, selv om det er et enormt problem. Det er forsket på og vitenskapelig bevist at infertelitet blant menn og kvinner bare øker og øker, og det er b.la fordi man får i seg enorme menger med hormonforstyrrende stoffer som kommer fra plastikk og andre ikke-økologiske produkter. Søk opp på nettet hvilke tall som er minst skadelig, og hvilke stoffer det inneholder. Det var også en haug med barn i USA som fikk kreft for ett tiår - ish siden, og det kommer også av kreftfremkallende stoffer i produkter. Og fordi stoffene smitter over til fosteret under graviditet, så barn blir født i dag med disse stoffene i kroppen. Og babyer og små barn putter ting i munnen, og/eller får skadelige stoffer via andre produkter. Igjen, dette er uregulerte markeder som kjører på med svindyr lobbyisme for at politikerne ikke skal forby noe, flertallet av bedrifter kjøper også dyre undersøkelser hvor de ikke forteller sannheten om produkter og skadeligheten - nettopp fordi de ikke er lovpålagt. Vil du ha plastikkprodukter som ikke forløser farlige stoffer må du kjøpe BPA-free, GMO-free eller organisk/økologisk b.la 😊.. Dette ble et langt innlegg om plastikk, men håper det var til opplysning. Anbefaler å se mini-serien på HBOmax som heter "Not So Pretty" - der adresserer de disse problemene. Jeg var klar over mikroplast problemet og til dels alt det andre også. Men dette var veldig informativt. Takk 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 7. september 2022 #68110 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) lille sangfugl skrev (21 minutter siden): Skjønner ikke helt samarbeidet med Get Inspired. De markedsfører seg selv som nettbutikk for kvinner og velger å sponse en «coach» med en lang historikk kvinnefientlige utsagn og under 3000 følgere. Hva er logikken her? Det kan jo være de ska lansere fettklyper???er ingen logikk,bare tragisk.... Endret 7. september 2022 av Velinda 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68111 Del Skrevet 7. september 2022 Dagens reel og dagen Instastory.. identiske klipp der hun liksom spaserer og titter til høyre mens hun drikker kaffe. Filmet på samme sted. Hun går bare frem og tilbake der. Noe så oppfinnsomt! Har handlet for siste gang på GI jeg også. At de kan sponse den mannen som er så jævlig nedlatende mot kvinner og selger barn og kone for livets opphold skjønner jeg ikke. Det er ikke god reklame for de. 43 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2022 #68112 Del Skrevet 7. september 2022 Innsidenut skrev (16 timer siden): 😨 Skal dette være pent? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 7. september 2022 #68113 Del Skrevet 7. september 2022 Pusern3 skrev (4 minutter siden): Skal dette være pent? Aldri sett en så merkelig mage før. Ikke engang topptrente har sånn mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. september 2022 #68114 Del Skrevet 7. september 2022 Hvem er det egentlig de ønsker å nå ut til med alle disse magebildene? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 7. september 2022 #68115 Del Skrevet 7. september 2022 Sendte get inspired en epost jeg og. Kommer ikke til å handle der mer! 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2022 #68116 Del Skrevet 7. september 2022 Isild skrev (1 time siden): Vi er sikkert flere her som har handlet jevnt hos Get Inspired. Jeg ble veldig skuffet nå! LKE i mine øyne ser ned på vanlige kvinner. Jeg opplever han som det motsatte av inspirerende når det kommer til trening og kvinner. Han snakker om thigh gap, fettklype, og at noen av de flotteste damene i artistbransjen er 20 kg for tunge. Hans egen kone vises frem daglig i tynne og "sexy" poseringer, med kropp i fokus. Netfit var bare lureri. Det ble aldri noe av, på tross av lovnader i årevis. Han er en sånn type trener som gjør at jeg som nettopp kvinne hadde snudd i døra på et treningssenter hvis han f.eks hadde dukket opp der for å trene andre. Hvordan han oppfører seg i kommentarfelt får meg til å grøsse. Dette blir første gangen jeg faktisk boikotter pga feil valg (i mine øyne) av samarbeidspartner. blir ikke noe handel fra GI her heller og vi er noen stykk i familien som har bestilt derfra tidligere 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. september 2022 #68117 Del Skrevet 7. september 2022 Jeezez. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. september 2022 #68118 Del Skrevet 7. september 2022 tullerikke skrev (1 time siden): At dere gidder disse boikottene🙄 Tragisk par, men læll da. Jeg ble blokkert av paret så vet vet ikke hva de reklamerer for om dagen Men alle firmaer som bruker influencere i reklameøyemed boikotter jeg og særlig influencere som aktivt eksponerer sin barn. Skal de bruke influencere så bruk de som ikke tjener penger på sine barn 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. september 2022 #68119 Del Skrevet 7. september 2022 Isild skrev (31 minutter siden): Hvem er det egentlig de ønsker å nå ut til med alle disse magebildene? Hun vil ha bekreftelse på seg selv fordi hun er avhengig av det. Er som en rus, det. Hvorfor all denne treningen hvis hun ikke får vist seg frem ? Selv få dager etter en fødsel er det hovedfokuset. Helt forskrudd. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 7. september 2022 Populært innlegg #68120 Del Skrevet 7. september 2022 blåbærpai skrev (15 minutter siden): Jeezez. Det der er direkte hårreisende. Den første kommentaren er jo særdeles respektfullt og diplomatisk skrevet, og CBE svarer med sedvanlig arroganse ("jeg er sikker på at det ikke har noen som helst betydning" før hun altså smeller til med at det er hysteri og skremselspropaganda. Er det en influencer jeg VIRKELIG gleder meg til å se måtte finne seg en skikkelig jobb, så er det CBE. 62 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå