Hallepalle2 Skrevet 6. september 2022 #68001 Del Skrevet 6. september 2022 Malum skrev (3 minutter siden): Det finnes pop it-former som er beregnet på matlaging, så vi får jo håpe at det er slike hun har brukt. https://slikkepott.no/produkt/sweet-stamp-sjokoladeform-popit-diamant/ Hun har kjøpt de på lekebutikk, så det er vel heller tvilsomt at de er laget for matlaging. 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. september 2022 #68002 Del Skrevet 6. september 2022 Hallepalle2 skrev (5 minutter siden): Hun har kjøpt de på lekebutikk, så det er vel heller tvilsomt at de er laget for matlaging. Hvis hun absolutt ville lage mat i pop it-former, kunne hun jo opplyst om at man må huske på å kjøpe de som er beregnet for matlaging, for ellers vil plast og farlige stoffer smitte av på maten, noe som kan gi store helseutfordringer på sikt. Særlig for barn. Men Caroline brukte former kjøpt i lekebutikk, jeg velger å tro at hun ikke visste bedre. Nå er hun gjort oppmerksom på det, men innlegget har uvanlig høyt engasjement, så det trumfer nok risikoen for farlige stoffer på avveie også hos følgerne barn... Kynismen lenge leve! 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. september 2022 #68003 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Kollontaj skrev (25 minutter siden): Skrev hun ikke at den var kjøpt på lekebutikk? Hallepalle2 skrev (25 minutter siden): Hun har kjøpt de på lekebutikk, så det er vel heller tvilsomt at de er laget for matlaging. Felis skrev (17 minutter siden): Hvis hun absolutt ville lage mat i pop it-former, kunne hun jo opplyst om at man må huske på å kjøpe de som er beregnet for matlaging, for ellers vil plast og farlige stoffer smitte av på maten, noe som kan gi store helseutfordringer på sikt. Særlig for barn. Men Caroline brukte former kjøpt i lekebutikk, jeg velger å tro at hun ikke visste bedre. Nå er hun gjort oppmerksom på det, men innlegget har uvanlig høyt engasjement, så det trumfer nok risikoen for farlige stoffer på avveie også hos følgerne barn... Kynismen lenge leve! Gudbedre... 🙈 Så bare at det var noen som kommenterte på Instagram at disse ikke var kjøpt i lekebutikk. Fansen iler til og hiver ut "sannheter" der, altså 🙄 Endret 6. september 2022 av Malum 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 6. september 2022 #68004 Del Skrevet 6. september 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hva er det som gjør at du syns det er hyggelig å følge kontoen? Jeg spør av oppriktig interesse. Selv syns jeg at det er tilnærmet null innhold, det går i loop med løping, iskaffe, barn og posering foran speilet. Man kan si mye om bloggen, men da skjedde det i det miste ting mtp antrekksbilder, matoppskrifter og div samarbeid. Så hva er det som fenger deg med Instagram? Tviler på at du får svar. Men det skulle vel være enkelt å svare på, når du er fan av dama og det hun deler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 6. september 2022 #68005 Del Skrevet 6. september 2022 Klink skrev (17 timer siden): Det er bare å godte seg. Jeg synes det er smått utrolig at to voksne, tilsynelatende kapable mennesker lever et slikt liv, der tilværelsen går med på å deige seg på bilder, eksponere barna, selge dem og seg selv for klikk og likes. At de ikke har evnet å skaffe seg ordentlig jobb, at de går hjemme og pleier seg selv og eget utseende hele tiden. Det er smått utrolig og egentlig ganske tragisk. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. september 2022 #68006 Del Skrevet 6. september 2022 Hun svarer selv at de er kjøpt i lekebutikk, og er sikker på at det ikke er farlig. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 6. september 2022 #68007 Del Skrevet 6. september 2022 Siden @Levina har så god innsikt i cbe og lke sitt liv, så nær at det likner en stalker, så skal jeg beskrive hva jeg tror om de som blir inspirert. Jeg tror de/dere som blir inspirert selv aldri trener, kanskje "ei litta økt framfor tv" i 5 minutter og føler dere har vært sååååå flinke og trent såååå hardt. Jeg tror dere har Live. Love Laugh på veggen, klistrer sosiale medier full med kjærlighetserklæringer til mann og barn. Men IRL så har dere vansker med anknytning og sliter med gubben.J Jeg tror dere ønsker bedre økonomi, kunne reise og shoppe - og tror cbe er venninna som delere dette med dere. Men innser ikke at det er dere som er mottakeren av reklamen cbe sender ut HVER ENESTE DAG, HVERT ENESTE INNLEGG. Dessuten tror jeg veldig mye som er rent ut fordommer som jeg holder for meg selv. Men foråsidetsånn: det er ikke kritikerne som er "feit, lavtlønna, uten utannelse og hjemmeværende". 😛 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 6. september 2022 #68008 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) FruRosa skrev (4 minutter siden): Hun svarer selv at de er kjøpt i lekebutikk, og er sikker på at det ikke er farlig. Dette bekrefter bare kommentaren min fra i sted. At det er mulig å være så ignorant, er for meg et stor mysterium. Og være så skråsikker på at det ikke har noe betydning, når sannheten er at kjemikaliene smitter over med en gang.. Virkelig trist at bedriften nekter å ta til seg nyere forskning og kunnskap. Nesten så de sitter fast i fortiden. For deres skyld (bedriften) så kjenner jeg jo, at jeg håper hun skriver sånt fordi hun blir tatt på senga. Flau, skamfull, usikker - fordi folk tilsynelatende oppdaterer hun om informasjon og kunnskap hun ikke har fått med seg. Igjen, det er ikke vanskelig å tilegne seg denne kunnskapen - hva driver de egentlig med? Endret 6. september 2022 av kraftwerk 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. september 2022 #68009 Del Skrevet 6. september 2022 FruRosa skrev (8 minutter siden): Hun svarer selv at de er kjøpt i lekebutikk, og er sikker på at det ikke er farlig. Best i klassen der altså…. 15 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 6. september 2022 #68010 Del Skrevet 6. september 2022 Hun er SIKKER, faktisk. Lurer på hvilke forskningsrapporter de har lest, på sin egen helt spesielle måte, denne gangen... 🙃 Hun burde takket for informasjonen fra de som la igjen kommentar, og lagt ut et nytt innlegg med oppdatert info. (Men selvsagt, når har Caroline Berg Eriksen og assistenten hennes noensinne innrømmet feil...) 37 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #68011 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) kraftwerk skrev (1 time siden): Dette bekrefter bare kommentaren min fra i sted. At det er mulig å være så ignorant, er for meg et stor mysterium. Og være så skråsikker på at det ikke har noe betydning, når sannheten er at kjemikaliene smitter over med en gang.. Virkelig trist at bedriften nekter å ta til seg nyere forskning og kunnskap. Nesten så de sitter fast i fortiden. For deres skyld (bedriften) så kjenner jeg jo, at jeg håper hun skriver sånt fordi hun blir tatt på senga. Flau, skamfull, usikker - fordi folk tilsynelatende oppdaterer hun om informasjon og kunnskap hun ikke har fått med seg. Igjen, det er ikke vanskelig å tilegne seg denne kunnskapen - hva driver de egentlig med? En ting er at det volummessig kanskje ikke har skadevirkninger av betydninger for henne/dem selv, den ene gangen de lager dette (særlig ikke hvis sjokoladen egentlig ikke spises, men lages for å skape content til IG). Men hun formidler nå engang tipset om å bruke formene fra lekebutikken til alle følgerne sine, da, for å inspirere dem til å herme. Det er helt fascinerende hvor lite bevisst hun er redaktøransvaret sitt som formidler og påvirker, til tross for at hun har hatt det som levebrød i så mange år. Det ser ikke ut til å falle henne inn at når hun får en kritisk tilbakemelding som den over, så kan det være fordi leserne selv tenker nettopp på signaleffekten utad, rettet mot CBE.no sin store følgergruppe, mens hun selv kun har tanker for sin egen familie. Sært. Endret 6. september 2022 av Aricia 55 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2022 #68012 Del Skrevet 6. september 2022 Inocybe skrev (5 timer siden): Understreker at litt sund skepsis og almen kunnskap er lurt når man leter etter inspirasjon på internett. Gjelder både TikTok og i minst like høy grad CBEs kanaler. Mye er rett og slett skadelig. Ja, jeg tenker det er der hun har sett det. Ville uansett aldri lagd mat med lekene til ungene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 6. september 2022 #68013 Del Skrevet 6. september 2022 Malum skrev (2 timer siden): Det finnes pop it-former som er beregnet på matlaging, så vi får jo håpe at det er slike hun har brukt. https://slikkepott.no/produkt/sweet-stamp-sjokoladeform-popit-diamant/ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #68014 Del Skrevet 6. september 2022 Nå må dere huske at både CBE og mannen er vokst opp som barn. De har lang erfaring i å oppføre seg som barn. I barndommen deres spiste de mat med mikroplast og hormonforstyrrende stoffer hele tiden, og de tok ingen skade av det... (Eller?) 46 7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. september 2022 #68015 Del Skrevet 6. september 2022 vinterskog skrev (1 time siden): Siden @Levina har så god innsikt i cbe og lke sitt liv, så nær at det likner en stalker, så skal jeg beskrive hva jeg tror om de som blir inspirert. Jeg tror de/dere som blir inspirert selv aldri trener, kanskje "ei litta økt framfor tv" i 5 minutter og føler dere har vært sååååå flinke og trent såååå hardt. Jeg tror dere har Live. Love Laugh på veggen, klistrer sosiale medier full med kjærlighetserklæringer til mann og barn. Men IRL så har dere vansker med anknytning og sliter med gubben.J Jeg tror dere ønsker bedre økonomi, kunne reise og shoppe - og tror cbe er venninna som delere dette med dere. Men innser ikke at det er dere som er mottakeren av reklamen cbe sender ut HVER ENESTE DAG, HVERT ENESTE INNLEGG. Dessuten tror jeg veldig mye som er rent ut fordommer som jeg holder for meg selv. Men foråsidetsånn: det er ikke kritikerne som er "feit, lavtlønna, uten utannelse og hjemmeværende". 😛 For et unødvendig innlegg😅 Stått opp på feil fot i dag? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 6. september 2022 #68016 Del Skrevet 6. september 2022 Klink skrev (8 minutter siden): For et unødvendig innlegg😅 Stått opp på feil fot i dag? Næ, hatt en bra og produktiv dag. Hva med deg da? Om jeg skal tolke dine innlegg så er ikke hverdagen så lett? ps. admin får gjerne slette, vet jeg harselerer og tuller fælt nå. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. september 2022 #68017 Del Skrevet 6. september 2022 Har så mange gode ideer den dama. https://vm.tiktok.com/ZMNwvHC8d/ En av mange med sjokolade i pop-it. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 6. september 2022 #68018 Del Skrevet 6. september 2022 Caroline vet som vanlig best. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. september 2022 #68019 Del Skrevet 6. september 2022 vinterskog skrev (39 minutter siden): Næ, hatt en bra og produktiv dag. Hva med deg da? Om jeg skal tolke dine innlegg så er ikke hverdagen så lett? ps. admin får gjerne slette, vet jeg harselerer og tuller fælt nå. Dagen i dag har vært svært vanskelig. Har sett på Instagram at cbe lager sjokoladebarer i pop it greier så ble jeg inspirert. Og nå viser det seg at jeg har blitt forgiftet , fått alvorlig sykdom og snart skal dø. 😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #68020 Del Skrevet 6. september 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Hun svarer selv at de er kjøpt i lekebutikk, og er sikker på at det ikke er farlig. Hun kunne f.eks svart: "Takk for at du gjorde meg oppmerksom på saken, neste gang bytter jeg den ut" Men, neida.... 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå