Levina Skrevet 6. september 2022 #67981 Del Skrevet 6. september 2022 Skrottefar skrev (13 timer siden): Ja, de som kommenterer på nettet vil ikke verken frua eller gemalen høre på, men hva med de rundt henne? Ser de ikke hvor gæli det er og har ikke noe å si eller ser de det, men tør ikke si noe? Det kan jo være at det er noen her inne det er noe galt med, siden behovet for å kritiserer er så stort og er ( sykelig) opptatt av en person man ikke liker og tydeligvis må følge med på.. spesiell adferd og ikke så mye selvinnsikt. Vi andre synes det er hyggelig å følge henne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 6. september 2022 #67982 Del Skrevet 6. september 2022 Surikatt skrev (11 timer siden): Skjønner godt at det er tungt og kjedelig fordi hun trener jo bare alene eller med mannen, er ikke på jobb med andre mennesker. Hun er ingen idrettsutøver som trener til noe spesielt. Hun er en mosjonist som kan melde seg på noen løp av og til. Men det er ikke normalt å trene til en halvmaraton på fulltid. Nettopp, det er noe vi andre gjør etter jobb, på kvelder når unger er lagt etc. Og etter en dag med hyggelig kollegEr, men mye sosialt med andre er det fint med en tur alene. Men hun er jo nesten alltid alene, eller med gemalen da(hadde blitt sprø). Kunne blitt deprimert av mindre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 6. september 2022 #67983 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Levina skrev (9 minutter siden): Det kan jo være at det er noen her inne det er noe galt med, siden behovet for å kritiserer er så stort og er ( sykelig) opptatt av en person man ikke liker og tydeligvis må følge med på.. spesiell adferd og ikke så mye selvinnsikt. Vi andre synes det er hyggelig å følge henne. Jeg likte ikke så godt hva hun drev med tidligere og sluttet å følge med på henne for flere år siden. Men syns det var veldig interessant å diskutere CBE her på Kvinneguiden når hun hadde sin storhetstid og nådde ut til mange unike lesere. Handlet mye om idealene og det perfekte vi ser i Some og som hun frontet og hun var også den største på den tiden. Men må si at akkurat nå forstår jeg ikke at det er så hyggelig å følge med lenger altså. Fikk nærmest sjokk når jeg var inne på IG hennes i ste. Det er virkelig ikke hyggelig å følge med på thininspo, for dette har jo vippet helt over nå. Nå ser vi jo hva det gjør med en person å leve av sosiale medier og forfekte det perfekte slik som hun har gjort i så mange år. Endret 6. september 2022 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. september 2022 #67984 Del Skrevet 6. september 2022 Stargaze skrev (6 minutter siden): Nettopp, det er noe vi andre gjør etter jobb, på kvelder når unger er lagt etc. Og etter en dag med hyggelig kollegEr, men mye sosialt med andre er det fint med en tur alene. Men hun er jo nesten alltid alene, eller med gemalen da(hadde blitt sprø). Kunne blitt deprimert av mindre. Ja, ikke alle som har et så godt forhold til mannen sin at de kan jobbe sammen. Trist at noen hadde blitt sprø av det eller deprimert. Men alle er ikke like heldig med sine forhold. Har også forstått det slik at de ikke går opp i hverandre når de jobber hjemme. Og folk som innbiller seg at hun er lite sosial. Ser hun støtt og stadig er sammen med venninner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 6. september 2022 #67985 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg tror de har levd et for bedagelig liv (ja det er bedagelig å ikke ha en eneste ting man MÅ møte opp til som ikke er selvplanlagt) alt for lenge nå til at de orker å prøve noe nytt. Det kan godt være de har forsøkt, men gitt opp på veien fordi de har merket at det krever litt mer jobb og innsats. Korttenkt er det jo, men men 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #67986 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg anbefaler alle å se storyen til @FruJohansen i dag. Hun adresserer CBEs nyeste påfunn, å lage mat i pop it-leken til barnet. https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Pop it er laget av silikon som ikke er beregnet for matlaging og farlige stoffer kan smitte over på maten. Særlig ved høyere temperaturer, som CBE driver med. Ikke bare kler hun opp ungene i plastikk, hun lar de spise det også. Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, gjennom sin påvirkerkanal... Forøvrig er det en modig sjel som har skrevet det i kommentarfeltet til CBE også. Jeg tipper hun snart blir blokkert for den hetsende kommentaren... https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ 46 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 6. september 2022 #67987 Del Skrevet 6. september 2022 Felis skrev (5 minutter siden): Jeg anbefaler alle å se storyen til @FruJohansen i dag. Hun adresserer CBEs nyeste påfunn, å lage mat i pop it-leken til barnet. https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Pop it er laget av silikon som ikke er beregnet for matlaging og farlige stoffer kan smitte over på maten. Særlig ved høyere temperaturer, som CBE driver med. Ikke bare kler hun opp ungene i plastikk, hun lar de spise det også. Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, gjennom sin påvirkerkanal... Forøvrig er det en modig sjel som har skrevet det i kommentarfeltet til CBE også. Jeg tipper hun snart blir blokkert for den hetsende kommentaren... https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Hun er jo opptatt av å være sunn. Så håper hun fjerner hele innlegget. Tanken var sikkert god og hun har vell blitt inspirert av andre og tenkt at det var en god ide og morsomt for barn. Så innlegget i ste, men leste det ikke så nøye så tenkte hun brukte en silikonform som var ment til baking og tålte varme. Hun kan vel ikke være så sta at hun ikke skjønner at det må fjernes? Blir nesten litt interessant å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 6. september 2022 Populært innlegg #67988 Del Skrevet 6. september 2022 Levina skrev (2 timer siden): Ja, ikke alle som har et så godt forhold til mannen sin at de kan jobbe sammen. Trist at noen hadde blitt sprø av det eller deprimert. Men alle er ikke like heldig med sine forhold. Har også forstått det slik at de ikke går opp i hverandre når de jobber hjemme. Og folk som innbiller seg at hun er lite sosial. Ser hun støtt og stadig er sammen med venninner. Du vet så mye om privatlivet til disse folka, du. Eventuelt spekulerer. Her inne er tematikken basert på det disse folka i Sarpsborg offentlig publiserer gjennom sine annonsekanaler. Dumheter som baking i hormonfremkallende silikon, posere seg selv mager og ugjenkjennelig, utgi seg for trening- og kostholdseksperter uten kompetanse, eksponering av barn type #sharenting og sånt vet du. Har du et godt argument for hvor positivt massiv og langvarig #sharenting er er for barn uten samtykkekompetanse som mister sjansen til å selv utvikle sin digitale identitet? Eller er det bare tåta på deg som vanlig? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 6. september 2022 #67989 Del Skrevet 6. september 2022 Felis skrev (2 timer siden): Jeg anbefaler alle å se storyen til @FruJohansen i dag. Hun adresserer CBEs nyeste påfunn, å lage mat i pop it-leken til barnet. https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Pop it er laget av silikon som ikke er beregnet for matlaging og farlige stoffer kan smitte over på maten. Særlig ved høyere temperaturer, som CBE driver med. Ikke bare kler hun opp ungene i plastikk, hun lar de spise det også. Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, gjennom sin påvirkerkanal... Forøvrig er det en modig sjel som har skrevet det i kommentarfeltet til CBE også. Jeg tipper hun snart blir blokkert for den hetsende kommentaren... https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Kommentaren er på magisk vis borte. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. september 2022 #67990 Del Skrevet 6. september 2022 Felis skrev (1 time siden): Jeg anbefaler alle å se storyen til @FruJohansen i dag. Hun adresserer CBEs nyeste påfunn, å lage mat i pop it-leken til barnet. https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Pop it er laget av silikon som ikke er beregnet for matlaging og farlige stoffer kan smitte over på maten. Særlig ved høyere temperaturer, som CBE driver med. Ikke bare kler hun opp ungene i plastikk, hun lar de spise det også. Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, gjennom sin påvirkerkanal... Forøvrig er det en modig sjel som har skrevet det i kommentarfeltet til CBE også. Jeg tipper hun snart blir blokkert for den hetsende kommentaren... https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Er det seriøst folk som driver på slik? Lage seg en god miks av hormonforstyrrende og kreftframkallende stoffer og etterfølgende spise svineriet?! Regner med det er uvitenhet/dårskap hos de selvutnevnte kostholdsekspertene med den "sunne" livsstilen. 🧪⚗️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2022 #67991 Del Skrevet 6. september 2022 Er jo fullt av sånne videoer på tik tok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 6. september 2022 #67992 Del Skrevet 6. september 2022 21 minutter siden, Bypass said: Kommentaren er på magisk vis borte. Hm, jeg ser den fortsatt… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. september 2022 #67993 Del Skrevet 6. september 2022 Keikolina skrev (25 minutter siden): Er jo fullt av sånne videoer på tik tok. Understreker at litt sund skepsis og almen kunnskap er lurt når man leter etter inspirasjon på internett. Gjelder både TikTok og i minst like høy grad CBEs kanaler. Mye er rett og slett skadelig. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 6. september 2022 #67994 Del Skrevet 6. september 2022 Angående Pop-it innlegget, så syntes jeg det er skikkelig trist å høre at CBE og LKE for øvrig, er så ubevisste som de er. De tilbringer jo tilsynelatende mye tid på internett, - og hjemme. Ser dem ikke på dokumentarer? Leser de ikke nyere forskning? Interessenter de seg ikke? Nei, de interesserer seg nok ikke. Og er det noen som tilegner de kunnskapen, så blankt avviser dem - folk skal jo bare ødelegge si. Kjenner jeg blir helt paff, går det virkelig an å være så ignorant? De er en familie på fire, med øvrig familie i middelklasse - vil tro flere folk i Norge nå, inkludert påvirkere/kjendiser, begynner å bli litt bevisst på slike her ting? Tenker bedriften at alt dette, driter dem i? Jeg syntes bare det er så vanskelig å forstå, hvorfor noen trives så godt og fornekter kunnskap og faktisk, skape en bedre verden. Jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan hjernen deres fungerer, når de anser slike ting som "uviktig" eller "løgn" eller "sjalusi". Da er man altså så far out, at .. ja, hallo liksom. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. september 2022 #67995 Del Skrevet 6. september 2022 Levina skrev (4 timer siden): Ja, ikke alle som har et så godt forhold til mannen sin at de kan jobbe sammen. Trist at noen hadde blitt sprø av det eller deprimert. Men alle er ikke like heldig med sine forhold. Har også forstått det slik at de ikke går opp i hverandre når de jobber hjemme. Og folk som innbiller seg at hun er lite sosial. Ser hun støtt og stadig er sammen med venninner. Du vet da ikke noe om forholdet eller om de går oppå hverandre eller ikke. Du skiver som om du stalker dem. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. september 2022 #67996 Del Skrevet 6. september 2022 kraftwerk skrev (35 minutter siden): Angående Pop-it innlegget, så syntes jeg det er skikkelig trist å høre at CBE og LKE for øvrig, er så ubevisste som de er. De tilbringer jo tilsynelatende mye tid på internett, - og hjemme. Ser dem ikke på dokumentarer? Leser de ikke nyere forskning? Interessenter de seg ikke? Nei, de interesserer seg nok ikke. Og er det noen som tilegner de kunnskapen, så blankt avviser dem - folk skal jo bare ødelegge si. Kjenner jeg blir helt paff, går det virkelig an å være så ignorant? De er en familie på fire, med øvrig familie i middelklasse - vil tro flere folk i Norge nå, inkludert påvirkere/kjendiser, begynner å bli litt bevisst på slike her ting? Tenker bedriften at alt dette, driter dem i? Jeg syntes bare det er så vanskelig å forstå, hvorfor noen trives så godt og fornekter kunnskap og faktisk, skape en bedre verden. Jeg klarer ikke sette meg inn i hvordan hjernen deres fungerer, når de anser slike ting som "uviktig" eller "løgn" eller "sjalusi". Da er man altså så far out, at .. ja, hallo liksom. De henger nok ikke på nettsider hvor en kan lese om forsking eller lese vitenskapelige artikler. 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2022 #67997 Del Skrevet 6. september 2022 Inocybe skrev (1 time siden): Understreker at litt sund skepsis og almen kunnskap er lurt når man leter etter inspirasjon på internett. Gjelder både TikTok og i minst like høy grad CBEs kanaler. Mye er rett og slett skadelig. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 6. september 2022 #67998 Del Skrevet 6. september 2022 Levina skrev (4 timer siden): Det kan jo være at det er noen her inne det er noe galt med, siden behovet for å kritiserer er så stort og er ( sykelig) opptatt av en person man ikke liker og tydeligvis må følge med på.. spesiell adferd og ikke så mye selvinnsikt. Vi andre synes det er hyggelig å følge henne. Hva er det som gjør at du syns det er hyggelig å følge kontoen? Jeg spør av oppriktig interesse. Selv syns jeg at det er tilnærmet null innhold, det går i loop med løping, iskaffe, barn og posering foran speilet. Man kan si mye om bloggen, men da skjedde det i det miste ting mtp antrekksbilder, matoppskrifter og div samarbeid. Så hva er det som fenger deg med Instagram? 30 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. september 2022 #67999 Del Skrevet 6. september 2022 Felis skrev (4 timer siden): Jeg anbefaler alle å se storyen til @FruJohansen i dag. Hun adresserer CBEs nyeste påfunn, å lage mat i pop it-leken til barnet. https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Pop it er laget av silikon som ikke er beregnet for matlaging og farlige stoffer kan smitte over på maten. Særlig ved høyere temperaturer, som CBE driver med. Ikke bare kler hun opp ungene i plastikk, hun lar de spise det også. Og hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, gjennom sin påvirkerkanal... Forøvrig er det en modig sjel som har skrevet det i kommentarfeltet til CBE også. Jeg tipper hun snart blir blokkert for den hetsende kommentaren... https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Det finnes pop it-former som er beregnet på matlaging, så vi får jo håpe at det er slike hun har brukt. https://slikkepott.no/produkt/sweet-stamp-sjokoladeform-popit-diamant/ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. september 2022 #68000 Del Skrevet 6. september 2022 Skrev hun ikke at den var kjøpt på lekebutikk? 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå