Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emma Marie skrev (1 time siden):

Ser for meg at dette er noe Britney Spears ville gått med, og det er ikke et kompliment. 

Det er September, høst med andre ord. Da velger Caroline å vise seg i en magetopp (hva ellers) som knapt nok dekker brystene. Applaus for nok et merkelig klesvalg, der fokuset er å vise frem mest mulig hud, mage, bekkenknekk, bryster og rumpe. 

Jeg kunne sagt så mye, men har snart ikke ord. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Det siste bildet er det værste jeg har sett fra den kanten med unntak av de gamle redigerte bildene som kappet av halve ryggen eller halve midjen. For på dette bildet er det ikke en gang det muskuløse som fremheves bare utelukkende det magre som forvrenges til noe enda magrere. 

Utviklingen er helt tragisk. Løping minimum en mil hver dag (det er jo flott at hun vil løpe maraton altså). Det oppleves som dette løpet bare er et påskudd for å pushe treningen enda lenger. For hun fremmer på ingen måte hverken løpeglede eller treningsglede nå. Oppskrifter, interiør osv er så godt som fraværende. Trashy klær og fokus på kropp har tatt så ekstremt av. Jeg ønsker ikke helt å se hvor dette ender, hverken for henne eller barns som hun også fremmer disse verdiene for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er redd for og bli eldre, derfor fjortis klær, posere seg mindre enn hva hun er.. (hun ser ikke slik ut når hun går forbi meg ofte) 🤣

• Liker 38
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går man kledd sånn? Det må jo bare være for å vise seg frem på Instagram og posere foran speilene hjemme mens andre voksne folk er på jobb. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittil 161 som har avfulgt i dag, traff ikke så veldig godt den komboen «voksen dame med fjolleklær». 

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Hvor går man kledd sånn? Det må jo bare være for å vise seg frem på Instagram og posere foran speilene hjemme mens andre voksne folk er på jobb. 

Småpiker liker jo godt å kle seg ut 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2018. En feed med fasade, men utrolig lite kropp. 
2022. Jeg trenger vel ikke gå innpå hvordan den ser ut.

Treningsbildene er fra 2018 og 2022

BBE65E1F-0463-4224-9AB9-5E35FDFBE1C3.thumb.jpeg.4671c84c0fd2800f044123a224baa8dc.jpeg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (1 minutt siden):

2018. En feed med fasade, men utrolig lite kropp. 
2022. Jeg trenger vel ikke gå innpå hvordan den ser ut.

Treningsbildene er fra 2018 og 2022

BBE65E1F-0463-4224-9AB9-5E35FDFBE1C3.thumb.jpeg.4671c84c0fd2800f044123a224baa8dc.jpeg

Skremmende utvikling av kropp og fokus - hun har pr i dag store problemer 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Hittil 161 som har avfulgt i dag, traff ikke så veldig godt den komboen «voksen dame med fjolleklær». 

Det virker som det er en sammenheng her ja. Jeg tror flere og flere ikke klarer å forholde seg til dette lenger. Det blir for fjernt rett og slett.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen normale voksne damer holder på sånn på bilder. Det må jo ha klikket helt for henne.

Denne damen trenger hjelp på flere områder.  Håper hun får det.

Heldigvis ser det ut som om folk flest ikke er interessert i dette, rundt 100 likes på de siste innleggene bare. Bortsett fra dette, med 1500 ca. Da viser hun antallet.
Bildene før er det nada respons på.

Tatt i betraktning antall følgere er dette svært lite

Endret av Stargaze
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må nå tydeligvis være interessant å følge med på for flere. 

Stargaze skrev (14 minutter siden):

Ingen normale voksne damer holder på sånn på bilder. Det må jo ha klikket helt for henne.

Denne damen trenger hjelp på flere områder.  Håper hun får det.

Heldigvis ser det ut som om folk flest ikke er interessert i dette, rundt 100 likes på de siste innleggene bare. Bortsett fra dette, med 1500 ca. Da viser hun antallet.
Bildene før er det nada respons på.

Tatt i betraktning antall følgere er dette svært lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei nfluenserene som er store, som har gode inntekter har klart å stable ett å annet Brand på beina, som feks  hudpleie, kle,undertøy,Parfyme,sko,osv. 

Hvorfor har ikke format her griper enn slik mulighet, de var med fra starten å muligheten må ha vært der ?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at mulighetene ikke har vært særlig mange etter at Treasures AS helt og holdent ødela for seg selv med bilderedigering/kommentarforfalskninger og la ansvaret for sine egne, bedriftsmessige valg over på en målgruppe de siden har valgt å svartmale herfra til glade jul. Dette til tross for et management som selv ikke har utfordringer med å fremme blant annet Camilla Pihl, og en bookingansvarlig som arbeider for å skaffe samarbeid kun for Pihl og Treasures AS.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (41 minutter siden):

Det må nå tydeligvis være interessant å følge med på for flere. 

For mange er det en guilty pleasure å følge med på hvor ille det står til. 
Og hva det neste hun finner på er.

Ikke for nytten i hvertfall.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...