Gjest tullerikke Skrevet 1. september 2022 #67841 Del Skrevet 1. september 2022 Også den latterlige, falske gapskrattinga da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. september 2022 Populært innlegg #67842 Del Skrevet 1. september 2022 Gameon skrev (4 timer siden): ..... Emma Marie skrev (1 time siden): Hva skjer på klesfronten da?🙈 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bemerkelsesverdig at caroline berg eriksen, daglig leder i Treasures AS, velger å fremstille seg med håndflater som er lengre enn midjebredden sett forfra, og med en navle til skritt-ratio også kortere enn håndflatene. Til stor kontrast mot selve hodet som fremstilles større enn den til stadighet varierende fasongen på bakdelen. Munnen er faktisk hele 1/4 av bredden på bukselinningen, delvist skjult av disse svært store håndflatene. Både mage"muskler" og utstikkende ribbein er for én gangs skyld fraværende, og albueleddet er nesten like tykk som lårene på bildet sett forfra. Det er så utrolig dumt å forsøke å fremstille seg selv som et posert, anatomisk mirakel at jeg lurer på hvem Berg Eriksen egentlig forsøker å lure når hun overhodet ikke ser slik ut, andre steder enn foran mobillinsa på Instagram. Reklamen skulle vel også vært merket med "retusjert person"-merket. 67 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. september 2022 #67843 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Emma Marie skrev (1 time siden): Hva skjer på klesfronten da?🙈 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Ser for meg at dette er noe Britney Spears ville gått med, og det er ikke et kompliment. Det er September, høst med andre ord. Da velger Caroline å vise seg i en magetopp (hva ellers) som knapt nok dekker brystene. Applaus for nok et merkelig klesvalg, der fokuset er å vise frem mest mulig hud, mage, bekkenknekk, bryster og rumpe. Jeg kunne sagt så mye, men har snart ikke ord. Endret 1. september 2022 av Snødronninga 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 1. september 2022 #67844 Del Skrevet 1. september 2022 Det siste bildet er det værste jeg har sett fra den kanten med unntak av de gamle redigerte bildene som kappet av halve ryggen eller halve midjen. For på dette bildet er det ikke en gang det muskuløse som fremheves bare utelukkende det magre som forvrenges til noe enda magrere. Utviklingen er helt tragisk. Løping minimum en mil hver dag (det er jo flott at hun vil løpe maraton altså). Det oppleves som dette løpet bare er et påskudd for å pushe treningen enda lenger. For hun fremmer på ingen måte hverken løpeglede eller treningsglede nå. Oppskrifter, interiør osv er så godt som fraværende. Trashy klær og fokus på kropp har tatt så ekstremt av. Jeg ønsker ikke helt å se hvor dette ender, hverken for henne eller barns som hun også fremmer disse verdiene for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 1. september 2022 #67845 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg tror hun er redd for og bli eldre, derfor fjortis klær, posere seg mindre enn hva hun er.. (hun ser ikke slik ut når hun går forbi meg ofte) 🤣 38 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. september 2022 #67846 Del Skrevet 1. september 2022 Hvor går man kledd sånn? Det må jo bare være for å vise seg frem på Instagram og posere foran speilene hjemme mens andre voksne folk er på jobb. 21 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. september 2022 #67847 Del Skrevet 1. september 2022 Emma Marie skrev (3 timer siden): Hva skjer på klesfronten da?🙈 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herregud - direkte smakløst spør du meg 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 1. september 2022 Populært innlegg #67848 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Hoppetau skrev (1 time siden): Det siste bildet er det værste jeg har sett fra den kanten med unntak av de gamle redigerte bildene som kappet av halve ryggen eller halve midjen. For på dette bildet er det ikke en gang det muskuløse som fremheves bare utelukkende det magre som forvrenges til noe enda magrere. Utviklingen er helt tragisk. Løping minimum en mil hver dag (det er jo flott at hun vil løpe maraton altså). Det oppleves som dette løpet bare er et påskudd for å pushe treningen enda lenger. For hun fremmer på ingen måte hverken løpeglede eller treningsglede nå. Oppskrifter, interiør osv er så godt som fraværende. Trashy klær og fokus på kropp har tatt så ekstremt av. Jeg ønsker ikke helt å se hvor dette ender, hverken for henne eller barns som hun også fremmer disse verdiene for. Kroppshysteriet fremstår 100 % altoppslukende for dem begge. Hvordan de klarte å dra firmaregnskapet delvis ut av grøfta i 2021 (mens mange andre influensere satte nye omsetningsrekorder) er jeg veldig usikker på, da de har veldig få merkede reklamesamarbeid. De virker totalt uinteresserte i annet enn å trene mest mulig og å spise minst mulig. CBE hadde 15 minutes of fame på tv-skjermen i fjor og får i snitt 2000 likes på IG-bildene sine. Andre influensere/reklameselgere startet å reklamere for høstklær for en måned siden, mens en tydelig anstrengt, 35 år gamle CBE poserer pinnestivt i en sommerfugl-bh som knapt nok dekker silikonpuppene. For all del, sikkert stolte øyeblikk for LKE når kona hans får dickpics på IG, men han burde la henne være i fred slik at hun kunne prøvd å stable firmaet sitt på beina igjen. For nå er det 0,75 % engasjementrate og skremmende lite annet på tapetet enn løpeturer i hotpants. Ortoreksi fenger et veldig smalt publikum og er neppe forretningsveien å velge når man skal forsørge en usedvanlig storforbrukende familie på 4. Endret 1. september 2022 av Rastebenk 52 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. september 2022 #67849 Del Skrevet 1. september 2022 Hittil 161 som har avfulgt i dag, traff ikke så veldig godt den komboen «voksen dame med fjolleklær». 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. september 2022 #67850 Del Skrevet 1. september 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Hvor går man kledd sånn? Det må jo bare være for å vise seg frem på Instagram og posere foran speilene hjemme mens andre voksne folk er på jobb. Småpiker liker jo godt å kle seg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 1. september 2022 #67851 Del Skrevet 1. september 2022 2018. En feed med fasade, men utrolig lite kropp. 2022. Jeg trenger vel ikke gå innpå hvordan den ser ut. Treningsbildene er fra 2018 og 2022 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malindalin Skrevet 1. september 2022 Populært innlegg #67852 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Og siden jeg ikke har bedre å gjøre… Et sånt smil er det mange år siden hun har postet. Trist! Her er hun helt nydelig! Endret 1. september 2022 av Malindalin 41 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. september 2022 #67853 Del Skrevet 1. september 2022 Malindalin skrev (1 minutt siden): 2018. En feed med fasade, men utrolig lite kropp. 2022. Jeg trenger vel ikke gå innpå hvordan den ser ut. Treningsbildene er fra 2018 og 2022 Skremmende utvikling av kropp og fokus - hun har pr i dag store problemer 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2. september 2022 #67854 Del Skrevet 2. september 2022 Tragisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 2. september 2022 #67855 Del Skrevet 2. september 2022 Kollontaj skrev (9 timer siden): Hittil 161 som har avfulgt i dag, traff ikke så veldig godt den komboen «voksen dame med fjolleklær». Det virker som det er en sammenheng her ja. Jeg tror flere og flere ikke klarer å forholde seg til dette lenger. Det blir for fjernt rett og slett. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. september 2022 #67856 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Ingen normale voksne damer holder på sånn på bilder. Det må jo ha klikket helt for henne. Denne damen trenger hjelp på flere områder. Håper hun får det. Heldigvis ser det ut som om folk flest ikke er interessert i dette, rundt 100 likes på de siste innleggene bare. Bortsett fra dette, med 1500 ca. Da viser hun antallet. Bildene før er det nada respons på. Tatt i betraktning antall følgere er dette svært lite Endret 2. september 2022 av Stargaze 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. september 2022 #67857 Del Skrevet 2. september 2022 Det må nå tydeligvis være interessant å følge med på for flere. Stargaze skrev (14 minutter siden): Ingen normale voksne damer holder på sånn på bilder. Det må jo ha klikket helt for henne. Denne damen trenger hjelp på flere områder. Håper hun får det. Heldigvis ser det ut som om folk flest ikke er interessert i dette, rundt 100 likes på de siste innleggene bare. Bortsett fra dette, med 1500 ca. Da viser hun antallet. Bildene før er det nada respons på. Tatt i betraktning antall følgere er dette svært lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten_ Skrevet 2. september 2022 #67858 Del Skrevet 2. september 2022 Dei nfluenserene som er store, som har gode inntekter har klart å stable ett å annet Brand på beina, som feks hudpleie, kle,undertøy,Parfyme,sko,osv. Hvorfor har ikke format her griper enn slik mulighet, de var med fra starten å muligheten må ha vært der ? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. september 2022 #67859 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg mistenker at mulighetene ikke har vært særlig mange etter at Treasures AS helt og holdent ødela for seg selv med bilderedigering/kommentarforfalskninger og la ansvaret for sine egne, bedriftsmessige valg over på en målgruppe de siden har valgt å svartmale herfra til glade jul. Dette til tross for et management som selv ikke har utfordringer med å fremme blant annet Camilla Pihl, og en bookingansvarlig som arbeider for å skaffe samarbeid kun for Pihl og Treasures AS. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. september 2022 #67860 Del Skrevet 2. september 2022 Klink skrev (41 minutter siden): Det må nå tydeligvis være interessant å følge med på for flere. For mange er det en guilty pleasure å følge med på hvor ille det står til. Og hva det neste hun finner på er. Ikke for nytten i hvertfall. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå