Skrottefar Skrevet 25. august 2022 #67541 Del Skrevet 25. august 2022 lillehammeren skrev (5 timer siden): Rart at Fotoknudsen vil assosiere seg med det. Fotoknudsen har vel sponset dette fesjået i maaaange år, så har de ikke skjønt det ennå, ja, da skjønner de aldri hva de egentlig kaster bort annonsørkronene sine på. For jeg regner med at de sikkert har fått henvendelser fra flere som har spurt om de er klar over hva de sponser 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. august 2022 #67542 Del Skrevet 25. august 2022 Oline12 skrev (35 minutter siden): Så lenge varte at Babyshop ikke driver med sharenting. Neste innlegg har de repostet en "mammablogger" sine bilder. Det sier jo litt om refleksjonsnivået. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. august 2022 #67543 Del Skrevet 25. august 2022 Snødronninga skrev (2 timer siden): Hun oppfordrer til å stille spm på NetFit, og nå har de plutselig privat profil så folk må følge dem først. Så utspekulert. Noe må de vel gjøre for å få antall følgere til å gå oppover. Ingen trenger Netshit så spørs vel om de får flere følgere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 25. august 2022 #67544 Del Skrevet 25. august 2022 Oline12 skrev (58 minutter siden): Så lenge varte at Babyshop ikke driver med sharenting. Neste innlegg har de repostet en "mammablogger" sine bilder. De burde få motsvar… At det går an! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 25. august 2022 #67545 Del Skrevet 25. august 2022 Den siste Chiquelle reklamen på Instastory er noe av det kleineste jeg har sett. Hvordan er mulig å finne så mange pinetrange topper som ikke dekker magen? Det er viktig at gensere er ekstra lange på ermene, men gud forby at de dekker magen. Hun er skremmende manisk 😱 45 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. august 2022 #67546 Del Skrevet 25. august 2022 Chrisssi skrev (13 minutter siden): Den siste Chiquelle reklamen på Instastory er noe av det kleineste jeg har sett. Hvordan er mulig å finne så mange pinetrange topper som ikke dekker magen? Det er viktig at gensere er ekstra lange på ermene, men gud forby at de dekker magen. Hun er skremmende manisk 😱 Er nok mange kvinner 35+ som vil gå med magen bar og i korsettopper, ja. 🥳 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 25. august 2022 #67547 Del Skrevet 25. august 2022 Huffoghuff.. hun begynner å fremstå veldig syk🙄 11 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 25. august 2022 #67548 Del Skrevet 25. august 2022 Isabel Raad hadde en ganske lik reklamevideo som Caroline i dag, bare for annen kjede. Poenget er, se hvor avslappet og naturlig det er for IR å stå foran kamera, posere og vise frem antrekkene kontra for CBE. Hun ser så ukomfortabel ut at jeg blir stressa av å se på. 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. august 2022 #67549 Del Skrevet 25. august 2022 Ugresset skrev (9 minutter siden): Isabel Raad hadde en ganske lik reklamevideo som Caroline i dag, bare for annen kjede. Poenget er, se hvor avslappet og naturlig det er for IR å stå foran kamera, posere og vise frem antrekkene kontra for CBE. Hun ser så ukomfortabel ut at jeg blir stressa av å se på. Måtte inn og se den, ja; det var noe annet, hun er jo levende på en helt annen måte og fremstår engasjert, skjønner at hun får mye salg. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 25. august 2022 #67550 Del Skrevet 25. august 2022 Måtte inn å se men hadde ikke lyd på siden jeg har lagt meg. Det ser helt latterlig ut, hun ELSKER sitt eget speilbilde. Eg dauer!!! Der rett og slett pinlig å se på. Føler meg som en kikker som ser på noe som hører til bak husets 4 vegger🙈🙊🙈🙊(for å bruke noen av hennes egne favoritt emoji🙈🙈) 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2022 #67551 Del Skrevet 25. august 2022 Keikolina skrev (7 timer siden): Jeg bruker også å kose meg å se på bilder av meg selv 🥴 😂😂😂😂😂😂 det beste 😜 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 25. august 2022 #67552 Del Skrevet 25. august 2022 Den siste storyen er jo helt forferdelig å se på. Vakre dama er jo helt ødelagt. Jeg så henne live for ikke så lenge siden og det var noe helt annet enn det hun framstiller på IG. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2022 #67553 Del Skrevet 25. august 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Er nok mange kvinner 35+ som vil gå med magen bar og i korsettopper, ja. 🥳 nei….. heldigvis ikke…, 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. august 2022 #67554 Del Skrevet 25. august 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Er nok mange kvinner 35+ som vil gå med magen bar og i korsettopper, ja. 🥳 Jeg har ikke sett toppene men det er nok noe som havner på søpla eller i en Fretex kontainer om ikke lenge. Hun hadde jo en klesbonanza før sommeren og kan ikke se hun har brukt det etterpå. Bl a en grønn gummibukse. Her er det bruk og kast det er helt kvalmt å se på. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. august 2022 #67555 Del Skrevet 25. august 2022 En god latter forlenger livet, to ganger i dag, takk CBE. 'Don't mind the hair'?! Den lille sorte har blitt noe som ser ut som et underskjørt og BH kombinert med bar mage? Det ville ikke Audrey Hepburn gått med i hvert fall. Ingen andre over 12 år heller. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. august 2022 #67556 Del Skrevet 25. august 2022 loffen skrev (10 minutter siden): En god latter forlenger livet, to ganger i dag, takk CBE. 'Don't mind the hair'?! Den lille sorte har blitt noe som ser ut som et underskjørt og BH kombinert med bar mage? Det ville ikke Audrey Hepburn gått med i hvert fall. Ingen andre over 12 år heller. Når skal man bruke sånne klær? På jobb? 🤪Hun har jo mistet det helt. Jeans, greit. Men med bh-topper til? Aldri sett noen gå sånn, heller ikke de mellom 15-20 jeg kjenner. 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 26. august 2022 #67557 Del Skrevet 26. august 2022 Surikatt skrev (7 timer siden): Jeg har ikke sett toppene men det er nok noe som havner på søpla eller i en Fretex kontainer om ikke lenge. Hun hadde jo en klesbonanza før sommeren og kan ikke se hun har brukt det etterpå. Bl a en grønn gummibukse. Her er det bruk og kast det er helt kvalmt å se på. Hun beholder nok veldig få av disse plaggene fra Chiquelle som hun «digger» så mye. De er jo stort sett veldig stygge og ser billige ut. Ikke at det gjør saken noe bedre, egentlig. Men pengene bestemmer, og det er Chiquelle som vil bruke henne, og ikke noen av de butikkene hun faktisk handler hos. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. august 2022 #67558 Del Skrevet 26. august 2022 ¤flicka¤ skrev (28 minutter siden): Hun beholder nok veldig få av disse plaggene fra Chiquelle som hun «digger» så mye. De er jo stort sett veldig stygge og ser billige ut. Ikke at det gjør saken noe bedre, egentlig. Men pengene bestemmer, og det er Chiquelle som vil bruke henne, og ikke noen av de butikkene hun faktisk handler hos. Absolutt. CBE er ikke i en posisjon der hun kan si nei til oppdrag uansett hvor mindreverdige de er. Men hva får Chiquelle ut av å reklamere hos CBE? Er det mange nok i følgerskaren til CBE som liker og kjøper slike klær? Er det noen i det hele tatt som liker det? Jeg jobber med flere unge, kule, urbane damer og de går aldri kledd som dette. Topp og jeans ja, men ikke billige volange-BH-greier med dårlig passform. Heller ikke de mer voksne av oss hverken oss som liker å pynte oss eller de som bare hiver noe på seg. Hvem selger Chiquelle til? Og er disse på CBEs SoMe? Og hvis de eksisterer tiltales de av en voksen dame som har få andre "attributter" enn selvdigging? 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 26. august 2022 #67559 Del Skrevet 26. august 2022 Klart Babyshop bruker andre influencere. Slipper betale for riktige modeller, fotografer, styling og så videre. her får de alt servert! Og derfor andre billig merker også bruker for eksempel CBE. La oss si 40 000,- for en post. Mye billigere enn å leie inn modell (modeller om flere), fotograf, fly de til passende location, så stylister og assistenter, kost og logi og hva nå som ikke skal til. Svensk side angir litt mer generøst: Vad kostar influencer marketing 2022? (beatly.com) Norsk side: Hvor mye bør et influencersamarbeid koste? | Promoty 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. august 2022 #67560 Del Skrevet 26. august 2022 Altså for å si det sånn, min 17-åring kler seg med mer klasse enn henne. Dette er bare blitt veldig trist. Kroppen i fokus hele tiden. Ikke sunt i det hele tatt. Men antskelig kommet så langt at det er det eneste hun tenker på. Hun skulle hatt en mann som tillot litt hvile, mindre perfeksjonisme og lavere skuldre. Og at det er viktigere hvordan man har det, enn at man skal lage fasade for at alle skal tro man har det bra. Ingen som blir lykkelig av holde på sånn. Håper hun har noen å prate med 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå