Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (2 minutter siden):

Deeeer kom innlegget helt som ventet. Det er St.Hans, det er idyllisk musikk, det er søte kjoler og kranser i håret, de holder hender, de tar piruetter på stranda i slow motion, de ler. Frua dekker bord, smiler drømmende, danderer blomsterbuketter. For en idyllisk overdose! 

😂det er så humor at jeg nekter å tro at det er seriøst ment. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (På 23.6.2022 den 16.28):

De har nok ikke glemt det, vi kan glede oss til blomstrete kjoler, oliventrær på bordet (eller har de daua?) og kranser i håret mens de lager piruetter på stranda. 

3/4 rett, da. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (7 minutter siden):

😂det er så humor at jeg nekter å tro at det er seriøst ment. 

Cringe 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (3 minutter siden):

De siste innleggene over er kun latterliggjøring. Og har ingen hensikt. Ser dere ikke det? 

Jo. Bare å rapportere for latterliggjøring. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Curie
MiniBaguette skrev (6 minutter siden):

CBE produserer "innhold" som er så klisjéfylt og forutsigbart at folk kan beskrive det i detalj flere dager før det publiseres (!). Alt går på repeat. Det er nokså interessant, vil jeg si - det er jo tydelig at hun ikke har noen som helst trang til å levere innhold publikummet hennes faktisk liker eller interesserer seg for, hun skaper rekordlavt engasjement og det virker jo som om hun ikke engang gidder å prøve. 

Det er jo synsing fra din side. Er det grunn til latterliggjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
cerruti skrev (8 minutter siden):

Ikke mye idyll, bare pinlig. Og litt upassende i dag, synes jeg. 

CBE lever av å produsere innhold. Du bruker oppmerksomheten din akkurat hvor du vil, du velger å bruke den her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (13 minutter siden):

Ikke mye idyll, bare pinlig. Og litt upassende i dag, synes jeg. 

Hva er pinlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (16 timer siden):

Er det noen som husker hva argumentene hennes har vært for å ikke skrive om krigen i Ukraina og lignende? Syns hun snakker mot seg selv når hun nå poster 2 stk storys vedrørende gårsdagens hendelse i Oslo.

Bare for å utdype: Jeg behøver IKKE kommentarer og spørsmål om det er feil at hun nå har postet dette. Det er ikke det jeg skriver, viser til eller mener noe om. Jeg spør enkelt og greit om noen husker hva «argumentene» hennes har vært tidligere, da jeg syns hun med dette er selvmotsigende.

Var vel noe med at hun ikke ønsker å ta et standpunkt politisk, eller fokusere på elendighet og triste greier. Ikke sitat bare min egen sammenfatning av hennes syn på det som skjer utenfor Sarpsborg...

Endret av MacBeth
Egentlig korrigert til egen
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
MiniBaguette skrev (36 minutter siden):

CBE produserer "innhold" som er så klisjéfylt og forutsigbart at folk kan beskrive det i detalj flere dager før det publiseres (!). Alt går på repeat. Det er nokså interessant, vil jeg si - det er jo tydelig at hun ikke har noen som helst trang til å levere innhold publikummet hennes faktisk liker eller interesserer seg for, hun skaper rekordlavt engasjement og det virker jo som om hun ikke engang gidder å prøve. 

Vi vet jo alle at det eneste som skaper engasjement, er bilder av mindreårige. Skjønner godt at de blir provosert over kritikk  av det eneste som  engasjer og gir klikk hos bedriften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
MacBeth skrev (8 minutter siden):

Var vel noe med at hun ikke ønsker å ta et standpunkt politisk, eller fokusere på elendighet og triste greier. Ikke sitat bare min egentlig sammenfatning av hennes syn på det som skjer utenfor Sarpsborg...

Et godt eksempel på problemet med denne tråden. 

"Var vel noe med...Min egentlig sammenfatning..." Altså ikke et svar på spørsmålet som ble stilt. Men det utløser likevel mange usaklige kommentarer! 

Dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curie skrev (1 minutt siden):

Et godt eksempel på problemet med denne tråden. 

"Var vel noe med...Min egentlig sammenfatning..." Altså ikke et svar på spørsmålet som ble stilt. Men det utløser likevel mange usaklige kommentarer! 

Dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre! 

I alle dager. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (25 minutter siden):

CBE lever av å produsere innhold. Du bruker oppmerksomheten din akkurat hvor du vil, du velger å bruke den her...

Mens du bruker oppmerksomheten din til å kommentere andres kommentarer. 

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Mens du bruker oppmerksomheten din til å kommentere andres kommentarer. 

Du ser ikke forskjellen? Er ikke overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal ting få stå uimotsagt? Skal en bare være enige i denne tråden? Er det ikke et debattforum? Jeg opplever egentlig at jeg skriver ting jeg mener om bedriften og bedriver lite brukerdebatt om dagen. Og jeg opplever at andre driver med brukerdebatt. Jeg ignorerer faktisk  det meste av brukerdebatt rundt brukeren min og skal fortsette med det. Etter dette. 

Eksempler på innlegg om bedriften skrevet av meg er innlegget mitt om armen, siden de ofte redigerer bilder,  men plutselig var det galt også? 
Eller et innlegg om hvorfor jeg tenkte at cbe ikke fenger siden alt oppleves for perfekt, med humoristisk beskrivelse av damekropp etter man har fått barn. Dette  ble tatt ille opp! 
Brukere svarer at jeg ikke bør være i tråden og jeg begynner å oppleve det som at man går sammen om å hate brukeren min uansett hva jeg skriver. Nesten alt blir tatt ille opp! Det brukes stråmannargumentasjon så plutselig er jeg i en diskusjon om noe som absolutt ikke var det jeg startet med eller mente i det hele tatt. Jeg har like mye rett på å være i tråden som deg. Brukere har tidligere spekulert i at jeg har en eller annen form for diagnose. Og resultatet var at jeg ble utestengt, mens brukeren får holde på som før. Og det er jo ingen steder å egentlig ta opp slikt med moderatorer så…. Jeg opplever at alt blir avfeid med at jeg kun kverulerer. 
Det er faktisk veldig ufint!

Likevel sies det så fint at de ønsker folk med andre meninger velkommen. Det er bare tull, for jeg har sett hvordan du, og alle andre som har andre meninger enn flertallet, blir behandlet her inne. 

Derfor har jeg sluttet med å være her mye eller gå inn i noen diskusjoner. Jeg skriver et innlegg her og der, svarer kanskje på et innlegg noen ganger, men det stopper der. Jeg vil meg selv ikke så vondt at jeg går inn i flere diskusjoner i denne tråden. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (7 timer siden):

Enig, men trist hvordan barna må danse og klemme mor, ha på bestemte klær osv. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (7 timer siden):

Hva er pinlig?

Det forutsigbare iscenesatte, hvor også barna må levere et bestemt narrativ. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (8 timer siden):

Deeeer kom innlegget helt som ventet. Det er St.Hans, det er idyllisk musikk, det er søte kjoler og kranser i håret, de holder hender, de tar piruetter på stranda i slow motion, de ler. Frua dekker bord, smiler drømmende, danderer blomsterbuketter. For en idyllisk overdose! 

Det blir litt som den parodien til Brungot og co. av visningsvideoen deres 😂

• Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...