Tuvas Skrevet 15. juni 2022 #63721 Del Skrevet 15. juni 2022 Klaraku78 skrev (15 minutter siden): Det var bilde av Synnøve Skarbø der også. De ser egentlig like gamle ut. Synnøve er 51, mer trenger man vel ikke å si. CBE ser virkelig ikke ut som en 50 åring! Ser hun ikke ganske flott ut på bilde? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. juni 2022 #63722 Del Skrevet 15. juni 2022 Tuvas skrev (53 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! Nei. Synes ikke hun ser ut som på IG. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. juni 2022 #63723 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg syns også hun ser ut som på ig på det bildet der. Tuvas skrev (58 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. juni 2022 #63724 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg tenker også at det alltid har vært og kommer nok alltid til å være slik at kjente som avbildes mye blir gransket hva angår utseende-endringer. Jeg har selv tidligere brukt fillers som har blitt kommentert. Slik er det uten at det er mobbing/kritikk. Det er bare helt tydelig at ansiktet i stor grad er endret på. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 15. juni 2022 #63725 Del Skrevet 15. juni 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg syns også hun ser ut som på ig på det bildet der. Enig i at hun poserte bra, og lignet ig bedre, uten å gå inn på årsakene for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 15. juni 2022 #63726 Del Skrevet 15. juni 2022 https://www.nettavisen.no/okonomi/ny-rekord-for-popular-burgersjappe-solgte-1000-burgere-om-dagen/s/12-95-3424283132?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR177NWwwDMAzuTahsyQkKCRE7ae_Zd0xwQFS2WxBNrILL8BCmTFF2uRn2M#Echobox=1655236141 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. juni 2022 #63727 Del Skrevet 15. juni 2022 Tuvas skrev (2 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! Enig i at her var hun lik fra egen IG, men så har andre lagt ut story hvor hun er mer lik den vi så på TV før jul. Ser ut som dette bildet har brukt samme filter el som hun bruker på egen IG. Hun ser uansett flott, normalt slank og frisk ut her og på story, godt å se. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 15. juni 2022 #63728 Del Skrevet 15. juni 2022 Tuvas skrev (2 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! Hva er det hun gjør med munnen? Er dette et smil? Hun ser så mye bedre ut når hun smiler naturlig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 15. juni 2022 #63729 Del Skrevet 15. juni 2022 Tuvas skrev (2 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! Jeg er veldig glad for å se dette bildet etter å ha vært inne på Instaen hennes den siste tiden. Herregud, hun er jo normalt slank her, trenger ikke stå på krakk for å få thigh gap på kjøkkenet... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 16. juni 2022 #63730 Del Skrevet 16. juni 2022 Hereforthecomments skrev (5 timer siden): https://www.nettavisen.no/okonomi/ny-rekord-for-popular-burgersjappe-solgte-1000-burgere-om-dagen/s/12-95-3424283132?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR177NWwwDMAzuTahsyQkKCRE7ae_Zd0xwQFS2WxBNrILL8BCmTFF2uRn2M#Echobox=1655236141 😂 Jeg er sikkert treg, men hva er morsomt her? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 16. juni 2022 #63731 Del Skrevet 16. juni 2022 Finlay skrev (18 timer siden): Helt enig! Ble både skuffet og nesten litt sjokkert. Hun kan umulig ha sett det aktuelle kommentarfeltet, og tror hun trår til med støtte og klem til et offer for netthets. https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/QoALa4/hvis-en-influenser-er-produktet-blir-da-barnet-tilbehoeret Men denne artiklene er fra 2020? Og forsvarer da ikke CBE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 16. juni 2022 #63732 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Jeg er sikkert treg, men hva er morsomt her? Syns det er ironisk å løpe rundt med fettklype og slenge rundt seg kommentarer om at man blir feit av pizza, men på den andre siden tilsynelatende trykke i seg burgere på si. Det han sier henger ikke sammen med det han (tilsynelatende) gjør. Endret 16. juni 2022 av Hereforthecomments Skrivefeil 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. juni 2022 #63733 Del Skrevet 16. juni 2022 tantesofie skrev (6 minutter siden): Men denne artiklene er fra 2020? Og forsvarer da ikke CBE? Jeg snakker om kommentaren på CBEs insta. La ved lenken for å vise hva Ingeborg tidligere har uttalt om sharenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 16. juni 2022 #63734 Del Skrevet 16. juni 2022 Klink skrev (19 timer siden): Tror jeg fint skulle klart å unngå cbe, men ellers får man ikke unngått all reklame , nei. Joda, man kan blokkere eller fjerne fra feeden, men da er jo "skaden" allerde skjedd. Vi vet jo alle hvordan algoritmer fungerer... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 16. juni 2022 #63735 Del Skrevet 16. juni 2022 Finlay skrev (Akkurat nå): Jeg snakker om kommentaren på CBEs insta. La ved lenken for å vise hva Ingeborg tidligere har uttalt om sharenting. Ah, ok, ble blokkert så har ikke sett kommentaren. Koblet din kommentar til artikkelen. Men da forstår jeg. Skuffende av Senneset, har hatt sansen for henne før, men dette er dessverre ikke første gangen hun viser at she doesn’t practice what she preaches. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 16. juni 2022 #63736 Del Skrevet 16. juni 2022 Synes "foreldrefella" får sakt det bra! 40 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. juni 2022 #63737 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Jeg er enig i at det virket rart av Senneset å ile til med uforbeholden støtte i en sak som i utgangspunktet handlet om noe hun ellers har uttalt seg så kritisk om. Men samtidig, i rettferdighetens navn: Er det nå egentlig hun som ikke "practices what she preaches"? For: Å kalle noen anorektisk er jo faktisk ikke å kritisere bruk av barn i markedsføring. Det er to forskjellige ting. Karakteristikken Senneset tar avstand fra handlet jo dermed slett ikke om barneeksponering, som hun ellers har uttalt seg negativt om. Sånn sett er den som sporet av, eller i praksis gjorde noe annet enn vedkommende påsto, snarere den som kom med anoreksi-kommentaren i utgangspunktet. Selvsagt burde Senneset satt seg bedre inn i hele saken før hun postet. Men kanskje var ikke alle kommentarene under innlegget egnet til å bidra til det heller. Endret 16. juni 2022 av Aricia 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 16. juni 2022 #63738 Del Skrevet 16. juni 2022 10 hours ago, Tuvas said: CBE ser virkelig ikke ut som en 50 åring! Ser hun ikke ganske flott ut på bilde? Hun ser mye eldre ut enn hun egentlig er 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 16. juni 2022 #63739 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Tuvas skrev (12 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/har-skaffet-barnevakt/76367233 Bilde fra Elle festen. Synes da hun ser veldig lik ut som bildene hennes på instagram, og dette har hun ikke tatt selv! Ja, det hovne og snerrete uttrykket er i alle fall på plass. Synes ikke hun ser ut som på Instagram. Hun ser ikke uthulet ut med enorme lepper slik filteret på Instagram gir henne. Det er ikke milevis fra Insta, men samme er det absolutt ikke. Hun hadde klart tjent på et mer imøtekommende smil eller uttrykk. Endret 16. juni 2022 av Aquarius04 Presisering 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. juni 2022 #63740 Del Skrevet 16. juni 2022 tantesofie skrev (1 time siden): Ah, ok, ble blokkert så har ikke sett kommentaren. Koblet din kommentar til artikkelen. Men da forstår jeg. Skuffende av Senneset, har hatt sansen for henne før, men dette er dessverre ikke første gangen hun viser at she doesn’t practice what she preaches. Det kan jo se ut som som hun har hengt seg opp i den ene anoreksi-kommentaren, og svarer på den. Nå var det vel nesten 100 kommentarer under den aktuelle posten hos Beckmann, der de fleste var greie, saklige beskjeder om hva folk mener om eksponering av influencerbarn, her i kommersiell sammenheng. De som IKKE har lært seg å diskutere, og som slenger dritt var jo de som her gikk til drøye angrep på kritikerne, og som ellers uhemmet roste CBEs forvaltning av morsrollen. Synes det er litt overraskende at Senneset i det hele tatt kommenterte den type offerinnlegg som CBE la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå