Xstrella Skrevet 13. juni 2022 #63461 Del Skrevet 13. juni 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): Da var hun klar for å vise seg fram igjen etter noen tøffe timer. Stakkars………. Reels på facebook? Kom nettopp en slik video opp. Damen i rosa skjørt og dressjakke. Liksom koser seg på kafé. Ikke fullt så filtrert, men poserer som vanlig. Hvem filmer galskapen? Og her ser hun veldig sliten og lei ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63462 Del Skrevet 13. juni 2022 Lily91 skrev (1 time siden): Hun er ikke den eneste influenser som eksponerer ungene,eller? Hun tar fine,delikate bilder av barn. Dem er ikke nakne,skittne eller i et eller annet seksualisert stilling. Ah, så fordi bildene er fine og delikate, så er det ok? 🤦🏼♀️ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. juni 2022 #63463 Del Skrevet 13. juni 2022 Aquarius04 skrev (6 minutter siden): Ah, så fordi bildene er fine og delikate, så er det ok? 🤦🏼♀️ Ja, man blir helt matt. Dette viser jo igjen hvor viktig det er at man fortsetter å sette fokus på barns rettigheter som er akkurat det samme som voksnes. Vi bestemmer over vår egen (digitale) identitet. Det er fortsatt noen som ikke har fått med seg dette tydeligvis… 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. juni 2022 #63464 Del Skrevet 13. juni 2022 Neste innlegg/story blir nok; Så mange har spurt meg hvor denne (fyll inn det som passer) kommer fra. Her er link vakre søte dere ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 13. juni 2022 #63465 Del Skrevet 13. juni 2022 4 hours ago, trultelise said: Dette blir vel litt i overkant. En ting er å kritisere dem for å eksponere barn, noe annet er å påvirke dette på en slik måte at de mister levebrødet sitt. Vel ærlig talt, det er markedskrefter i praksis! Det gjelder da ingen andre regler for diverse influensere AS enn det gjør for andre selskaper som om og om og om igjen gjør uetiske valg. Folk får nok, og selvfølgelig vil aktører i bransjen advare samarbeidspartnere! ** At disse AKSJESELSKAPENE prøver å velte seg i offerrollen når businessen deres blir kritisert er bare patetisk. Du kan ikke bytte businesshatt med privathatt som det passer deg når du gjør business ut av livet ditt. Da må du stå i kritikken. Disse influenserne prøver å få i både pose og sekk. De skal drive business og sope inn penger, men når forretningsmodellen møter kritikk, nei da er de bare et stakkars menneske med ekte følelser. Det er synd i de uskyldige som er involvert, men selskapseierne har jeg ikke et fnugg av medfølelse for. Beckmann har jeg aldri vært imponerte over, så intet tap for min del. Mistet respekten da de hardt prøvde å forsvare hvorfor de ikke solgte barnesekker som var litt mer midt mellom feminin rosa og tøffete blått. De gjør seg ingen selvstendige meninger. https://www.nrk.no/osloogviken/_-kan-se-pa-ryggen-til-ungene-hvilket-kjonn-de-har-1.13632350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63466 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Aquarius04 skrev (22 minutter siden): Ah, så fordi bildene er fine og delikate, så er det ok? 🤦🏼♀️ Hvem bestemmer om bildene er delikate? Det har jeg alltid lurt på. Er det greit at jeg poster bilder av en kollega/venninne/nabo, hvis JEG synes de er delikate? Eller bør jeg likevel få et samtykke fra vedkomne, før jeg publiserer? Det er ingen garanti for at de liker bildene mamma har publisert når de blir gamle nok til å forstå. Men da er det for sent, bildene er delt, skaden er skjedd. Jeg husker selv hvor pinlig jeg syntes barnebilder av meg selv var, da jeg ble tenåring. Jeg var kalvbeint, hadde altfor store tenner og håret mitt var et kapittel for seg selv. Mamma syntes selvfølgelig jeg var søt, men for meg hadde det vært traumatisk at slikt lå ute for alle å se. En annen ting er at det ikke kun er bilder det er snakk om her. Vi har drøssevis med informasjon om disse barna. Som jeg skrev tidligere, hvis man har nok informasjon til å danne seg et bilde av hvem de er som personer, så har man delt for mye. Det er uten betydning om inntrykket stemmer eller ei, for det er ungene som skal leve opp til, eller avkrefte, den versjonen mamma og pappa har skapt på nett. Derfor har barn en lovfestet rett til privatliv, slik at de kan skape sin egen digitale identitet. Og dette burde de gjøre fortrinnsvis uten økonomiske bindinger. I kommentarfeltet til Beckmann, og nå i Carolines eget kommentarfelt, er det flere mennesker som synes Caroline er en fantastisk mamma. Det er et klassisk eksempel på at delingen har gått for langt. Det er urovekkende at fremmede folk føler at de har sett nok samhandling mellom en mor og et barn de ikke kjenner, til å avgjøre at relasjonen er misunnelsesverdig. https://www.instagram.com/reel/Cel7nKKDOBq/ Endret 13. juni 2022 av Felis 49 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. juni 2022 #63467 Del Skrevet 13. juni 2022 pøbelsara skrev (8 timer siden): Nyhus er absolutt verst i klassen, mener jeg. Helt uten tvil, de er aller verst. Funky bruker ikke ungene for verken content eller i reklame - har i hvert fall ikke gjort det på veldig lenge. nyhus drives vel også av behovet for inntekter og fordeler. Tragisk opplegg de lever ut også 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63468 Del Skrevet 13. juni 2022 Snakk om hjernevask og manglende kritisk sans hos enkelte følgere. @Felis Jeg synes det er skikkelig skummelt at noen tenker at CBE og LKE er fantastiske foreldre kun basert på SoMe-aktiviteten deres. Skikkelig skremmende, faktisk. Forhåpentligvis har de aller fleste et mer distansert forhold til reklamekanaler som CBE.no. 52 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 13. juni 2022 #63469 Del Skrevet 13. juni 2022 Hvordan vet disse tilhengerne at dette paret er så gode foreldre? Fordi barna alltid smiler og ler på bilder/videoer de legger ut? Alt er så oppstilt og falskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. juni 2022 #63470 Del Skrevet 13. juni 2022 Kollontaj skrev (20 minutter siden): Snakk om hjernevask og manglende kritisk sans hos enkelte følgere. @Felis Jeg synes det er skikkelig skummelt at noen tenker at CBE og LKE er fantastiske foreldre kun basert på SoMe-aktiviteten deres. Skikkelig skremmende, faktisk. Forhåpentligvis har de aller fleste et mer distansert forhold til reklamekanaler som CBE.no. Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. juni 2022 #63471 Del Skrevet 13. juni 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. Jo! Når det kommer til eksponering av barna så kan man ha en mening om at gode foreldre ikke eksponerer barna på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 13. juni 2022 #63472 Del Skrevet 13. juni 2022 Får hun mye støtte og likes og "stakkarsdeg" kommentarer etter det jeg hører hun har lagt ut idag? (Er medlem i blokkertgjengen) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juni 2022 #63473 Del Skrevet 13. juni 2022 Lill skrev (34 minutter siden): Neste innlegg/story blir nok; Så mange har spurt meg hvor denne (fyll inn det som passer) kommer fra. Her er link vakre søte dere ❤️. Altså.. Dette er en bedriftskonto med foretak registrert i Brønnøysundregisteret. Ingen seriøse aktører opptrer slik som dette på bedriftskontoen sin. Det er puteflaut. 44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. juni 2022 #63474 Del Skrevet 13. juni 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. Klart du ikke er vinner av prisen som årets forelder, når man selger barnas liv for cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 13. juni 2022 #63475 Del Skrevet 13. juni 2022 Ellevira skrev (2 minutter siden): Får hun mye støtte og likes og "stakkarsdeg" kommentarer etter det jeg hører hun har lagt ut idag? (Er medlem i blokkertgjengen) Ikke så mange som hun «burde» ifølge hvor grusomt dette er. Er faktisk relativt få mtp at dette liksom skal være en «stygg mobbesak» 😅. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. juni 2022 #63476 Del Skrevet 13. juni 2022 Klink skrev (5 minutter siden): Samme som at man ikke kan si at de er dårlige foreldre basert på some-aktiviteten deres. Det er en veldig dårlig foreldre egenskap og sette egne behov foran sine barns rettigheter. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. juni 2022 #63477 Del Skrevet 13. juni 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): Altså.. Dette er en bedriftskonto med foretak registrert i Brønnøysundregisteret. Ingen seriøse aktører opptrer slik som dette på bedriftskontoen sin. Det er puteflaut. Jepp. Butikken går ikke så bra, så da må man inntre offerrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63478 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Lill skrev (45 minutter siden): Neste innlegg/story blir nok; Så mange har spurt meg hvor denne (fyll inn det som passer) kommer fra. Her er link vakre søte dere ❤️. Ja, det stakk nok veldig dypt, alt det med Beckmann. Men ikke dypere enn dette nei. Kvalmt. Og så lurer de på hvor troverdigheten blir av? Endret 13. juni 2022 av Aquarius04 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juni 2022 #63479 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Lill skrev (2 minutter siden): Jepp. Butikken går ikke så bra, så da må man inntre offerrollen. Jeg synes virksomheten er blitt en parodi av seg selv.. Endret 13. juni 2022 av AnnePåLande 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. juni 2022 #63480 Del Skrevet 13. juni 2022 Ellevira skrev (2 minutter siden): Får hun mye støtte og likes og "stakkarsdeg" kommentarer etter det jeg hører hun har lagt ut idag? (Er medlem i blokkertgjengen) Det får hun sikkert, for det er alt for mange der ute som ikke klarer å se det kritikkverdige som den bedriften bedriver. Ble også medlem av blokkertgjengen i går siden jeg hadde likt kritiske kommentarer.....må jo være en heldagsjobb det å blokkere på IG med tanke på hvor mange som likte kritiske kommentarer på det Beckmann-innlegget 😛 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå