Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

«Herregud dere. Så deilig det er å være så tynn. Så digg det er å passe inn i xxs. Jeg er bare så sykt flink»

Rapporter meg gjerne. Men det er jo det hun formidler. 

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowBells
loffen skrev (6 timer siden):

Endelig helg og fri fra frisør, joggeturer med hunden, iskaffelaging, negletime, hudklinikken, vindrikking.. Jaja. 

Den eneste forskjellen på helg og arbeidsuke hos CBE og LKE er at barna er hjemme. Men hun prøver kanskje å skrive noe som folk kan relatere til 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (21 timer siden):

Dette er en spøk. Er det ikke? Det MÅ være det. Eller så er det bare jeg som er skikkelig dum… Eller….så vil Netfit ha meg til å føle meg dum…slik at jeg føler de er sånn skikkelig profesjonelle og har gått masse på skole og sånn. Sånn må det være. Puh… nå skal jeg bare puste godt ut mens jeg beveger meg eksemp…espense..eksenpres…eksentrent…ekstremist…. fader å, jeg blir dødssliten av dette her- det funker jo!!!! 

4AE87A1B-29EF-40C9-91E3-4BBDD04F35A7.png

Jeg tror fortsatt ikke noe på at noen som helst spør "Netfit" om noe særlig. Men jeg tror veldig at LKE blir sinna som en veps når han leser blandt annet her at noen betviler hans kompetanse og fortreffelighet. Da kan det se ut til at han prøver å banke i bordet med uttrykk som skal "feie folk av banen" og levne null tvil om at han er imponerende innen trening. 

Det virker mot sin hensikt. Som gratis-coach på nett, så må jo endel av vitsen være å forklare ting enkelt og greit slik at alle kan ha nytte av å lese svarene.

Altså. Jeg får Anne Brith D - vibber av dette etterhvert egentlig. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 timer siden):

Lurer på om hun er så dum at hun tror folk ikke ser forskjell på irl cbe og ihjelredigerte cbe. Her er hun jo ikke i nærheten av å ligne seg selv.

Ikkd rart hun ikke stiller opp på noe offentlig. Er nok livredd for å bli avbildet og avslørt..

eller ikke blir invitert lengre…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, SnowBells said:

Hvis jeg tok bilde av veska di med alt innholdet liggende foran og la ut på Internett at dette er dine ting, under ditt fulle navn på en offentlig nettside, (hvor det fra før av lå et par hundre bilder av deg som jeg har publisert uten ditt samtykke de siste 4-5 årene), så hadde ikke du opplevd det som invaderende eller utleverende i det hele tatt? Hva om jeg hadde tjent penger på å legge det ut, hadde det føltes greit for deg da? 

Hun viser frem en helt ny sekk fra en gitt leverandør, med standard tilbehør, helt ubrukt. Den eneste referansen til den mindreårige er at barnet selv fikk velge fargen. Hun omtales også med plassering i søskenflokken, ikke navn. Personlig syns jeg mao at kravslisten til denne leverandøren er vesentlig bedre enn mange av de andre det samarbeides med.

Hvis vi skal sammenligne: hadde du kjøpt tursekk til meg, eller ny veske og før jeg tok dette i bruk hadde du vist det fram på din store influencerkonto og skrevet at jeg fikk velge et element eller to selv så hadde ikke jeg opplevd det som invaderende.

Det essensielle her for meg er før jeg tok det i bruk, og at det er en veldig standardgreie, ingen ting som egentlig sier noe om personen som skal bruke reklameobjektet.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (12 timer siden):

Endelig helg og fri fra frisør, joggeturer med hunden, iskaffelaging, negletime, hudklinikken, vindrikking.. Jaja. 

Ja, hun «tar helg med god samvittighet»…Eier ikke skam hun der. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ansjosen said:

Hun viser frem en helt ny sekk fra en gitt leverandør, med standard tilbehør, helt ubrukt. Den eneste referansen til den mindreårige er at barnet selv fikk velge fargen. Hun omtales også med plassering i søskenflokken, ikke navn. Personlig syns jeg mao at kravslisten til denne leverandøren er vesentlig bedre enn mange av de andre det samarbeides med.

Hvis vi skal sammenligne: hadde du kjøpt tursekk til meg, eller ny veske og før jeg tok dette i bruk hadde du vist det fram på din store influencerkonto og skrevet at jeg fikk velge et element eller to selv så hadde ikke jeg opplevd det som invaderende.

Det essensielle her for meg er før jeg tok det i bruk, og at det er en veldig standardgreie, ingen ting som egentlig sier noe om personen som skal bruke reklameobjektet.

Det er snakk om et barn dette her, ikke en voksen som kan forstå hva som foregår. At du ikke finner det innvaderende er uinteressant.

Hun reklamerer ene og alene for sekken og utstyret med referanse til sitt yngste barn. Barna er allerede veldokumentert på ig, så trenger ikke nevnes med hverken navn eller bilde.

CBE forsøker å skape et inntrykk av at barnet endelig skulle få velge ryggsekk (helt på egenhånd?)  og at valget falt på Beckmann.. dette er jo historiefortelling på lavt nivå i og med at innlegget er kjøpt og betalt. Og til slutt blir til og med storesøster sin sekk nevnt... 🙄

• Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Sophia_08 said:

Det er snakk om et barn dette her, ikke en voksen som kan forstå hva som foregår. At du ikke finner det innvaderende er uinteressant.

Hun reklamerer ene og alene for sekken og utstyret med referanse til sitt yngste barn. Barna er allerede veldokumentert på ig, så trenger ikke nevnes med hverken navn eller bilde.

CBE forsøker å skape et inntrykk av at barnet endelig skulle få velge ryggsekk (helt på egenhånd?)  og at valget falt på Beckmann.. dette er jo historiefortelling på lavt nivå i og med at innlegget er kjøpt og betalt. Og til slutt blir til og med storesøster sin sekk nevnt... 🙄

Innlegget jeg siterte laget en tenkt situasjon om man fant en lignende situasjon invaderende, dette svarte jeg på, da er det faktisk relativt relevant om jeg fant dette invaderende eller ikke.

Disse barna er blitt utsatt for så vilt mange overtramp, oversharings og bilder og tekster som ALDRI burde sett dagens lys. SÅ vilt vilt vilt mange. Et innlegg med en generisk sekk, en referanse til at største barn har samme type sekk som FORELDRENE er fornøyd med, det er så langt fra samme kategori som veldig mye annet de blir utsatt for at spres at jeg syns det er relevant å nevne at det ser ut som at leverandøren av sekken er mer bevisst på strømninger i tiden i forhold til bildedeling av barn osv. enn mange andre av Treasures inntektsgivende samarbeidspartnere.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ansjosen said:

Innlegget jeg siterte laget en tenkt situasjon om man fant en lignende situasjon invaderende, dette svarte jeg på, da er det faktisk relativt relevant om jeg fant dette invaderende eller ikke.

Disse barna er blitt utsatt for så vilt mange overtramp, oversharings og bilder og tekster som ALDRI burde sett dagens lys. SÅ vilt vilt vilt mange. Et innlegg med en generisk sekk, en referanse til at største barn har samme type sekk som FORELDRENE er fornøyd med, det er så langt fra samme kategori som veldig mye annet de blir utsatt for at spres at jeg syns det er relevant å nevne at det ser ut som at leverandøren av sekken er mer bevisst på strømninger i tiden i forhold til bildedeling av barn osv. enn mange andre av Treasures inntektsgivende samarbeidspartnere.

Barna har vært utsatt for så mange overtramp, så et lite et til eller fra går bra...? 🤦‍♀️

Hvis Beckmann er bevisst på strømmninger i tiden, bør de vel unngå sammarbeid med innfluensere som eksponerer barna sine side om side med bilder som kommuniserer både thinspo og onlyfans... 🤔

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sophia_08 said:

Barna har vært utsatt for så mange overtramp, så et lite et til eller fra går bra...? 🤦‍♀️

Hvis Beckmann er bevisst på strømmninger i tiden, bør de vel unngå sammarbeid med innfluensere som eksponerer barna sine side om side med bilder som kommuniserer både thinspo og onlyfans... 🤔

Nei, slett ikke. Jeg bare mener at Treasures for en gangs skyld har klart å lage en reklame om en barnerelatet ting som ikke utleverer personlige opplysninger om barnet som det kan være vanskelig å forholde seg til seg til at en liten gruppe ukjente mennesker visste om. Er det også slik at Treasures har gjort så mange overtramp at en reklame for en sekk ikke skal kunne sees som et "ufarlig innlegg" fordi man har bestemt seg for at alle reklameinnlegg (også dette: merket, uten referanse til barnets navn, mor viser fram funksjonaliteten til sekken osv) hos denne kanalen er trash samme hvordan de utføres?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ansjosen said:

Nei, slett ikke. Jeg bare mener at Treasures for en gangs skyld har klart å lage en reklame om en barnerelatet ting som ikke utleverer personlige opplysninger om barnet som det kan være vanskelig å forholde seg til seg til at en liten gruppe ukjente mennesker visste om. Er det også slik at Treasures har gjort så mange overtramp at en reklame for en sekk ikke skal kunne sees som et "ufarlig innlegg" fordi man har bestemt seg for at alle reklameinnlegg (også dette: merket, uten referanse til barnets navn, mor viser fram funksjonaliteten til sekken osv) hos denne kanalen er trash samme hvordan de utføres?

Selvsagt blir denne annonsen noe annet hvis du kun ser denne annonsen ute av kontekst og  aktørene er anonyme.

Men for meg blir dette bare nok et innlegg der barn er del av business..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoen i stories, forresten. Hun bøyer seg etter løpet som ethvert normalt menneske ville gjort, oppdager deretter at mannen filmer, og vips! Der kom svaien fram og rumpa ut. Veldig avslørende 😅

Endret av Ellie77
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aquarius04 skrev (10 timer siden):

Ja, hun «tar helg med god samvittighet»…Eier ikke skam hun der. 

Hun løper vel også i helgen. Uansett, når hun må ha kommentarer på insta og dokumentere alt hun gjør av trening, at hun løp i vind, hvor fornøyd hun er fordi det ikke var en konkurranse hun var med i. Da er det veldig tydelig at hun der kun driver med sykelig trening for å dyrke sitt eget ego. De er ikke i interessert i andre mennesker enn seg selv. Derfor failer de. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (4 timer siden):

Tenker bare på hvordan disse barna kommer til å reagere når de blir tenåringer, og voksne. At mor og far har brukt dem som levende reklame på SoMe, uten at de har skjønt stort. Nå finnes det verre familier enn dette (Nyhus), og jeg undres fælt over hvordan disse barna kommer til å utvikle seg som voksne. Hadde jeg i dag visst at min mor gjorde som dem, vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Men det er nok en stor sannsynlighet for utvikling angst og andre psykiske lidelser. 

Jeg tror du har et viktig poeng her. Det er nok flere av disse "influencerbarna" som kommer til å vokse opp med psykisk uhelse. At det er lov å utlevere og selge barna fra de er nyfødt på denne måten er helt uvirkelig. Det deles over en lav sko og jeg kjenner det koker inni meg når jeg tenker på det. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (9 timer siden):

Jeg tror du har et viktig poeng her. Det er nok flere av disse "influencerbarna" som kommer til å vokse opp med psykisk uhelse. At det er lov å utlevere og selge barna fra de er nyfødt på denne måten er helt uvirkelig. Det deles over en lav sko og jeg kjenner det koker inni meg når jeg tenker på det. 

En annen ting er at det ser ikke ut til å bekymre dem at bilder kan havne på avveie eller ende opp på steder man ikke orker å tenke på. De har jo null kontroll hvor bilder og filmer av deres egne barn ender opp og hvem som ser dem.  Når de bare fortsetter å spre det rundt, så har de mistet en sperre de fleste andre foreldre har. Penger, at hun er så stolt av barna at hun bare må legge det ut trumfer deres rettigheter til et privatliv. Det er så utrolig respektløst. Jeg skjønner hun kaller seg influencer men hva med å for en gangs skyld droppe den evige filmingen av uvitende barn og spre det på nettet. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...