Gjest tullerikke Skrevet 10. juni 2022 #63001 Del Skrevet 10. juni 2022 EmilieH skrev (22 minutter siden): Puppen detter nesten ut av toppen 😮 Silikonen er lagt langt til hver sin side virker det som, så de prøver hele tiden å stikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. juni 2022 #63002 Del Skrevet 10. juni 2022 Hva er det hun tar helg ifra( ref. IG)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 10. juni 2022 #63003 Del Skrevet 10. juni 2022 Bendit skrev (28 minutter siden): Barnet er ikke med i videoen? Eller har jeg gått glipp av noe? Nei, men de mindreåriges privatliv er jo solgt for lengst - og fortsetter å brettes ut jevnt og trutt. Utrolig skuffende av Beckmann 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 10. juni 2022 #63004 Del Skrevet 10. juni 2022 @Hut Jo, faktisk. For andre gang denne uken. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 10. juni 2022 #63005 Del Skrevet 10. juni 2022 Fjugur skrev (43 minutter siden): Sjekk redigeringen av venstrearmen 😳😳 Tror ikke det er redigert, det ser sånn ut på stillbildet, men i videoen er det brystet hennes som er i veien. På bildet ser det litt ut som en del av armen mangler, enig i det. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2022 #63006 Del Skrevet 10. juni 2022 Hut skrev (1 time siden): Løgn @Aricia? Nei, det jeg skriver stemmer. Flere brukere kastet seg på innzoomingen av underliv. Hvilke brukere det var, kan jeg ikke huske spesifikt, men det var en del av det sedvanlige hylekoret som skrev flere innlegg der det ble skrevet i den forbindelse at CBE var så uhygienisk og hvor ille dette var. De brukerne dette gjelder vet sikkert dette selv. Så flott at du ikke var en av brukerne som kritiserte dette da! Godt å vite at vi er flere som rapporterer gjentatte regelbrudd i denne tråden. De siste dagene har det vært mye spekulasjoner om helse og enkelte innlegg med spekulasjoner om barns følelsesliv. Jeg håper moderatorene slår hardt ned på slike regelbrudd. Jeg linket til en avisartikkel der hun forteller at hun ikke bruker truse under treningstightsen (det var muligens derfor cameltoe var såpass synlig at det var dårlig reklame for denne ICIW tightsen, pluss at hun stod på en krakk slik at underlivet kom over kjøkkenbenken og fokuset var derfor eksakt på underlivet i reklamen) og i denne sammenheng skrev jeg at jeg synes det er uhygienisk å gå rett på café etter en 'svettefest' (ikke et ordentlig ord men hennes) i treningstøy uten å skifte først. Dette er såvidt jeg vet hverken regelbrudd eller hylekor. Herregud, ta deg sammen. NewStart87 skrev (57 minutter siden): Poster hun aldri bilder uten filter lenger? Dette er jo ikke et stillbilde, men jeg synes det er pussig fremdeles at hun tror at bildene på veggen er et speil. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 10. juni 2022 #63007 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) 1 hour ago, Fjugur said: Sjekk redigeringen av venstrearmen 😳😳 Det er stillbilde fra en video. Ser ut på bildet som det er redigert, men er heldigvis bare håret som gjør at toppen ser ut som veggen bak og ikke en del av toppen. Så det er altså den hvite singleten som ligger litt over armen ved brystet. Elendig forklart, men men Endret 10. juni 2022 av VaniIIe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juni 2022 #63008 Del Skrevet 10. juni 2022 Hut skrev (4 timer siden): Jo, det var minst en bruker som zoomet inn på underlivet hennes. Flere andre brukerne kastet seg også på i denne såkalt saklige «debatten» om «kritikkverdige forhold» i bedriften Treasures AS som gjaldt innzoomingen av underlivet til bedriftseier. Kanskje hun burde brukt størrelse s og ikke xs 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 10. juni 2022 #63009 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Bendit skrev (1 time siden): Barnet er ikke med i videoen? Eller har jeg gått glipp av noe? Hvis jeg tok bilde av veska di med alt innholdet liggende foran og la ut på Internett at dette er dine ting, under ditt fulle navn på en offentlig nettside, (hvor det fra før av lå et par hundre bilder av deg som jeg har publisert uten ditt samtykke de siste 4-5 årene), så hadde ikke du opplevd det som invaderende eller utleverende i det hele tatt? Hva om jeg hadde tjent penger på å legge det ut, hadde det føltes greit for deg da? Endret 10. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. juni 2022 #63010 Del Skrevet 10. juni 2022 SnowBells skrev (1 minutt siden): Hvis jeg tok bilde av veska di med alt innholdet liggende foran og la ut på Internett at dette er dine ting, under ditt fulle navn på en offentlig nettside, (hvor det fra før av lå et par hundre bilder av deg som jeg har publisert uten ditt samtykke de siste 4-5 årene), så hadde ikke du opplevd det som invaderende eller utleverende i det hele tatt? Hva om jeg hadde tjent penger på å legge det ut, hadde det føltes greit for deg da? Glemte du deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. juni 2022 #63011 Del Skrevet 10. juni 2022 blåbærpai skrev (På 9.6.2022 den 23.00): Hun er fjærvekt og greier knapt to pullups. Sier sitt. Hun bryter jo kroppen fullstendig ned.. såg på stories tidligere i uka at hun skulle prøve på PB på 10 km, og at hun videre (som oppkjøring til nevnte aktivitet) aldri hadde følt seg så tung i beina…… sier sitt om hvor fullstendig ute de er å kjøre. Akkurat dette reagerte jeg på og! Jeg klarte jo 2 stk som gravid i uke 27 eller noe sånt, uten å ha trent siden før graviditeten pga dårlig form. Veide godt over 70 kg da også, sikkert 20 kg mer enn henne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slafselafsen Skrevet 10. juni 2022 #63012 Del Skrevet 10. juni 2022 Blir ikke sterk i armene av lange spaserturer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. juni 2022 #63013 Del Skrevet 10. juni 2022 Nikea skrev (5 timer siden): Utrolig snodig at de ikke filmet den første scenen på nytt uten tauet, det der ble fryktelig rart. De skal ha for at de jobber hardt for å få Sarpsborg til å fremstå som Paris med alt dette frankofile de holder på med i reels’ene sine! 😂 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 10. juni 2022 #63014 Del Skrevet 10. juni 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Hva er det hun tar helg ifra( ref. IG)? Antagelig ikke fra IG. Det skjer jo aldri🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. juni 2022 #63015 Del Skrevet 10. juni 2022 Alle dager er jo like der i huset, så hva CBE.no mener å ta helg fra, er vanskelig å forstå. Klart det er et forsøk på å sammenligne seg med vanlige folk som har vanlige jobber, men det fremstår veldig påtatt. Kjenner noen av følgerne på «leirbålfølelsen»? Jeg tviler. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juni 2022 #63016 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) tullerikke skrev (18 timer siden): Hun har nok ikke fått med seg at det er ut å være mager. ikke bare er det en mage dame vi her dessverre ser men også et uttrykk som minner om noe ikke så bra…. Endret 11. juni 2022 av Pusern3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2022 #63017 Del Skrevet 10. juni 2022 Endelig helg og fri fra frisør, joggeturer med hunden, iskaffelaging, negletime, hudklinikken, vindrikking.. Jaja. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. juni 2022 #63018 Del Skrevet 10. juni 2022 Cissacissa skrev (9 timer siden): Hvem er dette??? Enten så er bildet så filtrert at vi umulig kan kjenne igjen dama…eller så er hun alvorlig syk. Dette er IKKE et friskt menneske Lurer på om hun er så dum at hun tror folk ikke ser forskjell på irl cbe og ihjelredigerte cbe. Her er hun jo ikke i nærheten av å ligne seg selv. Ikkd rart hun ikke stiller opp på noe offentlig. Er nok livredd for å bli avbildet og avslørt.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. juni 2022 #63019 Del Skrevet 10. juni 2022 Pusern3 skrev (59 minutter siden): ikke bare er det mager het vi dessverre ser men også et uttrykk som minner om noe ikke så bra…. Nettopp…øynene og blikket… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 11. juni 2022 #63020 Del Skrevet 11. juni 2022 SKE87 skrev (3 timer siden): Akkurat dette reagerte jeg på og! Jeg klarte jo 2 stk som gravid i uke 27 eller noe sånt, uten å ha trent siden før graviditeten pga dårlig form. Veide godt over 70 kg da også, sikkert 20 kg mer enn henne Smått sjukt hvor svak hun er. Men ikke overraskende. Hadde hun spist mer hadde hun greid mer….. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå