deedee_ Skrevet 31. mai 2022 #62521 Del Skrevet 31. mai 2022 Det ser jo ikke ut som hun puster i de siste videoene i storyen hennes 😬😬 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 31. mai 2022 #62522 Del Skrevet 31. mai 2022 15 minutter siden, deedee_ said: Det ser jo ikke ut som hun puster i de siste videoene i storyen hennes 😬😬 Til og med haken er helt innsugd🙄 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 31. mai 2022 #62523 Del Skrevet 31. mai 2022 Herregud 🙄 Hva mer kan man egentlig si.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 31. mai 2022 #62524 Del Skrevet 31. mai 2022 Sophia_08 skrev (57 minutter siden): Til og med haken er helt innsugd🙄 Grusomt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 31. mai 2022 #62525 Del Skrevet 31. mai 2022 Sophia_08 skrev (1 time siden): Til og med haken er helt innsugd🙄 Hjelpes… disse videoene er jo helt forferdelige😳 Hun holder inne magen så mye, at det er rart hun klarer å puste. Hun presser ut rumpa så det holder. hvorfor holder hun på slik? Hun ser jo ikke slik ut i virkeligheten en gang. Jeg blir helt matt av måten hun holder på. #Dårligforbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 31. mai 2022 Populært innlegg #62526 Del Skrevet 31. mai 2022 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Hun blir mer og mer en parodi på seg selv. I løpevideoen fra fjellet lignet hun mer på Phoebe enn noen gang før. Og på siste video om proteinkaffe står hun så mye på tå for å få underlivet over benken for å vise thigh gap'et at hun viser cameltoe i tillegg. Man ser helt tydelig at hun står på tå fordi hun tråkker ned på slutten av videoen og synker ca 20 cm lenger ned. Evt står hun på noe og går ned fra det hun står på. Patetisk er det uansett. Stakkars CBE, jeg hadde fått komplett sosial angst for lenge siden om jeg hadde laget en avatar som lignet så lite på meg selv at folk knapt hadde kjent meg igjen på gata. Men nå er det for sent, hun har dessverre ødelagt for seg selv. Det eneste som kan redde henne nå er at hun går ut og innrømmer alt og snakker om farene med å miste seg selv i sosiale medier og starter på nytt. Men det kommer aldri til å skje, det sitter for langt inne å innrømme at hun ikke er så perfekt som hun prøver å framstå. En kjøkkenbenk er ca 90 cm høy. Frua er vel 168-170 cm et sted. Med andre ord; hun STÅR altså på noe for at mest mulig mage/rumpe/camel toe skal synes. Jeg må ha havnet på feil klode, her er alt så merkelig….😂🤦♀️ 59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. mai 2022 #62527 Del Skrevet 31. mai 2022 Stargaze skrev (4 timer siden): Jeg tror den maniske treningen, ekstrem filterbruk ++ har gjort st hun hsr mistet all troverdighet. De fleste liker å følge folk en kan identifisere seg med, som inspirerer, og der det det inspireres til er sunt og gjennomførbart Denne «bedriften» har ingenting av dette, de er et kunstig sirkus. de kommer sjeldent med noe nytt også - gjentagelser av løping og selfies. Ikke noe interresant å følge 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. mai 2022 #62528 Del Skrevet 31. mai 2022 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Hun blir mer og mer en parodi på seg selv. I løpevideoen fra fjellet lignet hun mer på Phoebe enn noen gang før. Og på siste video om proteinkaffe står hun så mye på tå for å få underlivet over benken for å vise thigh gap'et at hun viser cameltoe i tillegg. Man ser helt tydelig at hun står på tå fordi hun tråkker ned på slutten av videoen og synker ca 20 cm lenger ned. Evt står hun på noe og går ned fra det hun står på. Patetisk er det uansett. Stakkars CBE, jeg hadde fått komplett sosial angst for lenge siden om jeg hadde laget en avatar som lignet så lite på meg selv at folk knapt hadde kjent meg igjen på gata. Men nå er det for sent, hun har dessverre ødelagt for seg selv. Det eneste som kan redde henne nå er at hun går ut og innrømmer alt og snakker om farene med å miste seg selv i sosiale medier og starter på nytt. Men det kommer aldri til å skje, det sitter for langt inne å innrømme at hun ikke er så perfekt som hun prøver å framstå. hun (de) evner nok ikke det. Og hva skulle de stå for og vise i media da???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. mai 2022 #62529 Del Skrevet 31. mai 2022 Sophia_08 skrev (1 time siden): Til og med haken er helt innsugd🙄 Uff uff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. mai 2022 #62530 Del Skrevet 31. mai 2022 Sophia_08 skrev (2 timer siden): Til og med haken er helt innsugd🙄 Trist og tragisk. Dette er vel et reklameinnlegg? Lurer virkelig på hva oppdragsgiver tenker om dette? Hun strammer jo så mye og holder pusten at alle bevegelser ser helt merkelige ut. Jeg sliter fortsatt med å se hva utgangspunktet er; er de kommet dit at de ser at dette er nå det eneste som gir engasjement (dog mest negativt og en del får vel en god latter) eller tror de fortsatt selv at dette er inspirerende? Trist er det uansett. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 31. mai 2022 #62531 Del Skrevet 31. mai 2022 Vet ikke om jeg burde kommentere dette, men det er tydelig at hun ikke er så tynn som hun vil at det skal se ut som. For om ribbeina stikker ut så mye foran, stikker skulderbeina ut bak. Jeg synes det er trist at noen går så langt for å se tynn ut når man egentlig er både pen og slank. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 31. mai 2022 #62532 Del Skrevet 31. mai 2022 Her er hun nok litt brisen og glemte å suge inn magen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. mai 2022 #62533 Del Skrevet 31. mai 2022 Er gøy når dagens publiserte utfordring er et regnskyll, jeg kjenner meg såå igjen. 😐 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 31. mai 2022 #62534 Del Skrevet 31. mai 2022 Ellie77 skrev (På 29.5.2022 den 12.19): For så vidt off topic, men den puppejobben der hadde jeg klaget på! Brystene ser da ut til å være redd hverandre. Nok en påminnelse om at det beste er å beholde det man fikk utdelt fra naturens side. Det er som oftest finest og ser naturligst ut på kroppen. Fra naturens side er det mange som har brystmusklene plassert svært langt i fra hverandre, jeg kunne aldri fått kløft selv om jeg har prøvd utallige ganger! Selv om avstanden blir synligere jo lavere fett prosent man har og særlig om man tar innlegg, så er avstanden fremdeles noe man ikke kan endre på🤷♀️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 31. mai 2022 #62535 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Ellie77 skrev (5 timer siden): En kjøkkenbenk er ca 90 cm høy. Frua er vel 168-170 cm et sted. Med andre ord; hun STÅR altså på noe for at mest mulig mage/rumpe/camel toe skal synes. Jeg må ha havnet på feil klode, her er alt så merkelig….😂🤦♀️ Du sier noe, kanskje benken har krympa siden mars.. Har sladdet bildet siden barna er med. Endret 31. mai 2022 av MacBeth La til grunn for sladding. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 31. mai 2022 #62536 Del Skrevet 31. mai 2022 På denne filmen ser man godt på ansiktet hvor mye hun anstrenger seg mens hun holder magen inn. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 31. mai 2022 #62537 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg lurer på når ICanIWill skjønner at det å bli assosiert med CBE ikke er udelt positivt 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mai 2022 #62538 Del Skrevet 31. mai 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Er gøy når dagens publiserte utfordring er et regnskyll, jeg kjenner meg såå igjen. 😐 Men altså ... hun hadde ikke paraply! Tenk på håret, spesielt luggen 😱 Krise om hun ikke er "on fleek" til konserten! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. mai 2022 #62539 Del Skrevet 31. mai 2022 Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mai 2022 #62540 Del Skrevet 31. mai 2022 Skrottefar skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på når ICanIWill skjønner at det å bli assosiert med CBE ikke er udelt positivt Jeg vil i alle fall ikke ha tights som gir meg cameltoe. Holder meg til Nike sine. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå