Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Nå må denne tråden stenges.

CBE har barn og de burde slippe å lese hets om sin mor nå som de blir eldre.
Husk at CBE er mor og at det må være forferdelig for barn å lese så mye hat mot sin egen mor.

Nei, steng denne tråden av hensyn til barna.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fascinerende når frua står på toppen av fjellet med sitt sedvanlige thight gap og stammer hestehalen, mens redigeringen har medført at litt av bakgrunnen (bakken) har lagt seg oppå den for anledningen stramme stussen 🤣

Vanligvis ikke teknisk mulig

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (Akkurat nå):

Barna hun selger på instagram og til høystbydende mener du? 

Uavhengig av hva CBE gjør så er disse barna uskyldige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

Da burde hun kanskje slutte å dele da. Hun er forøvrig et ræva kroppsbilde for sine to døtre. Måten hun lever på er sykelig i forhold til både kropp, trening og kosthold.
Du tror ikke de får det også med seg da?

Skikkelig ballast med hjemmefra!

Barna er ikke skyldige i at moren deler bilder av de, men du er skyldig i å si at moren har

Spoiler

et ræva kroppsbilde

Igjen ikke la hatet til CBE gå utover barna. De fortjener å få leve i fred og ikke lese hets om moren på nettet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MannMedGlimt skrev (23 minutter siden):

Husk at CBE er mor og at det må være forferdelig for barn å lese så mye hat mot sin egen mor.

Virksomhetens IG bør stenges..

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (23 minutter siden):

Fascinerende når frua står på toppen av fjellet med sitt sedvanlige thight gap og stammer hestehalen, mens redigeringen har medført at litt av bakgrunnen (bakken) har lagt seg oppå den for anledningen stramme stussen 🤣

Vanligvis ikke teknisk mulig

Legger inn skjermdump av dette, for dem som ikke ser det.

Screenshot_20220530-164456_Instagram.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MannMedGlimt skrev (18 minutter siden):

Hets er jo ikke lov på KG så da kan man rapportere innlegget.

Når det gjelder kritikk/tilbakemeldinger så må man regne med det når man lever av å selge seg selv (og verst av alt sine egne barn), eller tenker du det skal være fritak for det når man har barn? 
Og det er selvfølgelig cbe.no sitt hovedansvar og beskytte barna sine, noe bedriften dessverre ser ut til å ta ekstremt lite alvorlig. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke forstår.. Såpass mye fruen løper, og mannen som tilsynelatende skal ha kunnskap om trening, hvorfor i alle dager løper hun ikke med pulsbelte? Alle som trener etter puls og/eller intervalltrening vet at det ikke holder med klokkene for å få nøyaktige målinger. Kaloriene ville også blitt mer nøyaktige med pulsbelte... Mulig jeg har oversett, men jeg har ALDRI sett fruen trene med pulsbelte og det sier vel seg selv hvor lite seriøs all den løpingen er for henne. Det er bare løping for å forbrenne kalorier, uten mål og mening om forbedringer. LKE løper med pulsbelte. 

Endret av Ugresset
Glemte ord
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (4 timer siden):

Rart at noen som løper hver eneste dag løper så rart. Ser ut som hun er livredd for å falle for hvert skritt hun løper. 

Er nok ikke livredd for å falle, men livredd for at lårene skal møtes 🤡

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MannMedGlimt skrev (1 time siden):

Da må CBE ta ansvar for det hun selv poster på sosiale medier, for det er utelukkende dette nevnes i denne tråden.

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MannMedGlimt skrev (1 time siden):

Barna er ikke skyldige i at moren deler bilder av de, men du er skyldig i å si at moren har

Vis skjult innhold

et ræva kroppsbilde

Igjen ikke la hatet til CBE gå utover barna. De fortjener å få leve i fred og ikke lese hets om moren på nettet.

Jeg mener virkelig det jeg skriver. Jenter burde ikke vokse opp med mødre med et så forvrengt bilde på kropp, trening og mat. Dette vetj eg veldig godt, da jeg selv har vært der og slitt med spiseforstyrrelser i 20 år. 
Fordi det bildet jeg ble fortslt om kroppen var helt sykt og forvrengt.

Jeg unner ingen andre unge jenter å leve sånn.

• Liker 29
  • Hjerte 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hereforthecomments skrev (52 minutter siden):

Da må CBE ta ansvar for det hun selv poster på sosiale medier, for det er utelukkende dette nevnes i denne tråden.

Det at CBE eksponerer barna gjør ikke at de er mindre verdt eller har mindre rettigheter. Det at CBE ikke tar ansvar betyr ikke at du ikke har et personlig ansvar for barna.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MannMedGlimt skrev (20 minutter siden):

Det at CBE eksponerer barna gjør ikke at de er mindre verdt eller har mindre rettigheter. Det at CBE ikke tar ansvar betyr ikke at du ikke har et personlig ansvar for barna.

Men mener du at ingen offentlige personer med barn kan kritiseres? 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden):

Men mener du at ingen offentlige personer med barn kan kritiseres? 

Jeg mener at man ikke burde kritisere henne som mor.

Tenk på barna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MannMedGlimt skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at man ikke burde kritisere henne som mor.

Tenk på barna.

Ok, så det er morsrollen som ikke skal kritiseres. Men hvorfor vil du at hele tråden skal stenges da? Det er jo mest annen kritikk her. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MannMedGlimt skrev (2 timer siden):

Vis skjult innhold

et ræva kroppsbilde

Du kan dessverre bare gi opp. De fleste mener at de ikke skriver noe ufint og tråden er kun full av konstruktiv kritikk. Å ta i mot litt konstruktiv kritikk selv er man ikke åpen for i denne tråden. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...