Xstrella Skrevet 28. mai 2022 #62421 Del Skrevet 28. mai 2022 123Frustrert skrev (38 minutter siden): At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk. Hun må fylle på litt. Har løpt dem mindre. Neida. Jeg tuller. Dette er vulgært og bare idiotisk bilde med tanke på de 2 små hjemme. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 28. mai 2022 #62422 Del Skrevet 28. mai 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk. Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. mai 2022 #62423 Del Skrevet 28. mai 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk. Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Curie Skrevet 28. mai 2022 #62424 Del Skrevet 28. mai 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk. Blir vi aldri ferdig å diskutere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Curie Skrevet 28. mai 2022 #62425 Del Skrevet 28. mai 2022 tullerikke skrev (4 timer siden): Bilde nr 2 var virkelig ikke pent. Overkroppen hennes er jo lik en mann sin, med silikonpupper presset til hver sin side. Tråden er ryddet og dette får stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. mai 2022 #62426 Del Skrevet 28. mai 2022 Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. Alltid imponert over at damer tørr å bruke slike topper. Ser flere gjør det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. mai 2022 #62427 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) Fotballfluen skrev (1 time siden): Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt. Treningen foregår foran kjøleskapsdøren. Ingen resultater av en fiktiv styrketrening å se her, bare lav fettprosent. OG: Bildet er filtrert og redigert ihjel. Hallepalle2 skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. Det vil de ikke. Bildet er filtrert og redigert ihjel. Minner om at det vi ser er redigert, filtrert, posert, og det som anses som det beste av ørten bilder tatt er delt utfra de estetisk verdiene carolinebergeriksenno selv følger. Hun selv ser ikke slik ut i virkeligheten. Endret 28. mai 2022 av Revenge o'Cavatina 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Curie Skrevet 28. mai 2022 #62428 Del Skrevet 28. mai 2022 Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden): Treningen foregår foran kjøleskapsdøren. Ingen resultater av en fiktiv styrketrening å se her, bare lav fettprosent. OG: Bildet er filtrert og redigert ihjel. Det vil de ikke. Bildet er filtrert og redigert ihjel. Minner om at det vi ser er redigert, filtrert, posert, og det som anses som det beste av ørten bilder tatt er delt utfra de estetisk verdiene carolinebergeriksenno selv følger. Hun selv ser ikke slik ut i virkeligheten. Treningen foregår foran kjøleskapsdøren? CBE er trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. mai 2022 #62429 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Kollontaj skrev (11 timer siden): Her skriver CBE om jobben hans, virker ikke som han ønsker oppdrag. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/ Ikke mye imøtekommenhet der nei Endret 29. mai 2022 av Pusern3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. mai 2022 #62430 Del Skrevet 29. mai 2022 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/ Leser også i kommentarene her at de har mye å gjøre ift at det er (for 8 mnd siden da innlegget ble delt) siste innspurt før lansering av Netfit-app. Det må være den mest kompliserte og avanserte appen som noensinne er designet dette her, den krever at 2 årsverk jobber med den fulltid i mange år, men blir allikevel forsinket igjen og igjen. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. mai 2022 #62431 Del Skrevet 29. mai 2022 Isild skrev (18 minutter siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/ Leser også i kommentarene her at de har mye å gjøre ift at det er (for 8 mnd siden da innlegget ble delt) siste innspurt før lansering av Netfit-app. Det må være den mest kompliserte og avanserte appen som noensinne er designet dette her, den krever at 2 årsverk jobber med den fulltid i mange år, men blir allikevel forsinket igjen og igjen. Og hva var den spennende tingen hun ikke kunne fortelle mer om, tro? Jeg kan ikke komme på en eneste spennende ting som har skjedd i de kanalene det siste halve året. Og så syns jeg at det er imponerende å faktisk kunne bruke fritidsinteresse som unnskyldning til å jobbe mindre. Tror ikke sjefen min hadde syns amatørteater er grunn nok til å skjære ned på arbeidsmengden. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 29. mai 2022 #62432 Del Skrevet 29. mai 2022 Fotballfluen skrev (9 timer siden): Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt. Jeg sa ingenting om at det var pent eller ei, ut fra bilde test jeg ikke så mye spor av styrke i overdelen av kroppen. jeg tenker med på signalene det sender om å være så tydelig operert samtidig som reklamere for trening og og så ekstremt fokus på kropp. Stusselig greier når man ikke har mer å stille opp med. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. mai 2022 #62433 Del Skrevet 29. mai 2022 Hallepalle2 skrev (26 minutter siden): Og hva var den spennende tingen hun ikke kunne fortelle mer om, tro? Jeg kan ikke komme på en eneste spennende ting som har skjedd i de kanalene det siste halve året. Og så syns jeg at det er imponerende å faktisk kunne bruke fritidsinteresse som unnskyldning til å jobbe mindre. Tror ikke sjefen min hadde syns amatørteater er grunn nok til å skjære ned på arbeidsmengden. Tenkte akkurat det samme. Og med det avslører de jo også at det vi andre ser på som fritidsaktiviteter ser de på som jobb. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. mai 2022 #62434 Del Skrevet 29. mai 2022 Hallepalle2 skrev (9 timer siden): Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. Jeg hadde i så fall tenkt at det må vel være et uheldig operasjonsresultat når det er så stor avstand. Jeg ville i hvert fall kamuflert det med å bruke bh for å prøve å få noe kløft. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. mai 2022 #62435 Del Skrevet 29. mai 2022 11 hours ago, Fotballfluen said: Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt. Ingen muskler å skimte i overkroppen her, bare lav fettprosent. Langdistanseløpere er veldig tynne og det er vel dette CBE sikter mot? Om du ser netfit videoen hvor hun skal demonstrere pull up varianter, ser du at hun ikke har noe særlig med muskler i overkroppen og ikke kan gjennomføre en pull up selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. mai 2022 #62436 Del Skrevet 29. mai 2022 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Og hva var den spennende tingen hun ikke kunne fortelle mer om, tro? Jeg kan ikke komme på en eneste spennende ting som har skjedd i de kanalene det siste halve året. Og så syns jeg at det er imponerende å faktisk kunne bruke fritidsinteresse som unnskyldning til å jobbe mindre. Tror ikke sjefen min hadde syns amatørteater er grunn nok til å skjære ned på arbeidsmengden. Det var vel Norges nye megahit hun hintet til her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 29. mai 2022 #62437 Del Skrevet 29. mai 2022 For så vidt off topic, men den puppejobben der hadde jeg klaget på! Brystene ser da ut til å være redd hverandre. Nok en påminnelse om at det beste er å beholde det man fikk utdelt fra naturens side. Det er som oftest finest og ser naturligst ut på kroppen. 32 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 29. mai 2022 #62438 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Det var vel Norges nye megahit hun hintet til her? Antakeligvis. Der var hun jo med på tv-skjermen i tilsammen 15 minutter. Man fikk i det minste se en normal dame med vanlig nese, normal hud og normalt slank kropp på direktesendt TV, og ikke den retusjerte versjonen med oval ansiktsform, oppstoppernese og plettfri babyhud slik hun selv fremstiller seg på IG. Ikke rart CBE ikke kjempet for å komme tilbake igjen mot slutten, når det søte og naturlige utseendet hennes er noe hun syns hun må retusjere seg selv langt vekk fra 🤷♀️ Endret 29. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 29. mai 2022 Populært innlegg #62439 Del Skrevet 29. mai 2022 Eriksen var en middelmådig fotballspiller, eller såkalt "fyll" på laget. Helt pregløs. Som nå var han også da preget av mye skader. Årsaken er at han har ikke kunnskap eller erfaring nok til å trene seg selv riktig, og burde da helt klart ikke slippes løs på andre. Men det har vi vel alle skjønt nå at han ikke får. Klientmassen til "coachen" består nok av kona. Amatør på alle måter, og påstanden om å ha vært toppidrettsutøver i 20 år er selvfølgelig bare tull. Jeg ville vanligvis humret litt av en sånn åpenbar frekk ytring, men da Eriksen må være det mest usjarmerende og usympatiske vesenet i influencerverden rister jeg bare på hodet. At de svarer som de gjør på nett overrasker meg ikke. Mennesker som ikke gjør noe som gir mening, som ikke yter noe i samfunnet, som lever utenfor normaliteten i voksne menneskers liv, de blir sånn. For uansett hvor begrensede de to framstår, så må all negativ respons og tilbakemeldinger dryppe igjennom litt og litt. Og sannheten svir. 60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 29. mai 2022 #62440 Del Skrevet 29. mai 2022 SnowBells skrev (58 minutter siden): Antakeligvis. Der var hun jo med på tv-skjermen i tilsammen 15 minutter. Man fikk i det minste se en normal dame med vanlig nese, normal hud og normalt slank kropp på direktesendt TV, og ikke den retusjerte versjonen med oval ansiktsform, oppstoppernese og plettfri babyhud slik hun selv fremstiller seg på IG. Ikke rart CBE ikke kjempet for å komme tilbake igjen mot slutten, når det søte og naturlige utseendet hennes er noe hun syns hun må retusjere seg selv langt vekk fra 🤷♀️ Uff. Det ser ut som to forskjellige personer. Blir hun ikke flau? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå