Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (38 minutter siden):

At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk.

18E9702B-4551-4F24-881F-B29B48B4C03D.png

Hun må fylle på litt. Har løpt dem mindre. Neida. Jeg tuller. Dette er vulgært og bare idiotisk bilde med tanke på de 2 små hjemme.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

123Frustrert skrev (1 time siden):

At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk.

Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie

Blir vi aldri ferdig å diskutere dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
tullerikke skrev (4 timer siden):

Bilde nr 2 var virkelig ikke pent. Overkroppen hennes er jo lik en mann sin, med silikonpupper presset til hver sin side.

Tråden er ryddet og dette får stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde blitt helt fokusert på de puppene om jeg hadde delt bord med henne. Hadde venta på at de skulle poppe ut når som helst. 

Alltid imponert over at damer tørr å bruke slike topper. Ser flere gjør det også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (1 time siden):

Her ser man iallefall at hun faktisk har trent styrke. Så kan man være enige om at hva hver enkelt synes er pent estetisk er variabelt.

Treningen foregår foran kjøleskapsdøren. Ingen resultater av en fiktiv styrketrening å se her, bare lav fettprosent. OG: Bildet er filtrert og redigert ihjel.

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det vil de ikke. Bildet er filtrert og redigert ihjel.

Minner om at det vi ser er redigert, filtrert, posert, og det som anses som det beste av ørten bilder tatt er delt utfra de estetisk verdiene carolinebergeriksenno selv følger. Hun selv ser ikke slik ut i virkeligheten.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden):

Treningen foregår foran kjøleskapsdøren. Ingen resultater av en fiktiv styrketrening å se her, bare lav fettprosent. OG: Bildet er filtrert og redigert ihjel.

Det vil de ikke. Bildet er filtrert og redigert ihjel.

Minner om at det vi ser er redigert, filtrert, posert, og det som anses som det beste av ørten bilder tatt er delt utfra de estetisk verdiene carolinebergeriksenno selv følger. Hun selv ser ikke slik ut i virkeligheten.

Treningen foregår foran kjøleskapsdøren? CBE er trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/

Leser også i kommentarene her at de har mye å gjøre ift at det er (for 8 mnd siden da innlegget ble delt) siste innspurt før lansering av Netfit-app. 

Det må være den mest kompliserte og avanserte appen som noensinne er designet dette her, den krever at 2 årsverk jobber med den fulltid i mange år, men blir allikevel forsinket igjen og igjen. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (18 minutter siden):

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/

Leser også i kommentarene her at de har mye å gjøre ift at det er (for 8 mnd siden da innlegget ble delt) siste innspurt før lansering av Netfit-app. 

Det må være den mest kompliserte og avanserte appen som noensinne er designet dette her, den krever at 2 årsverk jobber med den fulltid i mange år, men blir allikevel forsinket igjen og igjen. 

Og hva var den spennende tingen hun ikke kunne fortelle mer om, tro? Jeg kan ikke komme på en eneste spennende ting som har skjedd i de kanalene det siste halve året. 

Og så syns jeg at det er imponerende å faktisk kunne bruke fritidsinteresse som unnskyldning til å jobbe mindre. Tror ikke sjefen min hadde syns amatørteater er grunn nok til å skjære ned på arbeidsmengden. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (9 timer siden):

Jeg sa ingenting om at det var pent eller ei, ut fra bilde test jeg ikke så mye spor av styrke i overdelen av kroppen. 
jeg tenker med på signalene det sender om å være så tydelig operert samtidig som reklamere for trening og og så ekstremt fokus på kropp. Stusselig greier når man ikke har mer å stille opp med. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (26 minutter siden):

Og hva var den spennende tingen hun ikke kunne fortelle mer om, tro? Jeg kan ikke komme på en eneste spennende ting som har skjedd i de kanalene det siste halve året. 

Og så syns jeg at det er imponerende å faktisk kunne bruke fritidsinteresse som unnskyldning til å jobbe mindre. Tror ikke sjefen min hadde syns amatørteater er grunn nok til å skjære ned på arbeidsmengden. 

Tenkte akkurat det samme. Og med det avslører de jo også at det vi andre ser på som fritidsaktiviteter ser de på som jobb. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Jeg hadde i så fall tenkt at det må vel være et uheldig operasjonsresultat når det er så stor avstand. Jeg ville i hvert fall kamuflert det med å bruke bh for å prøve å få noe kløft. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Fotballfluen said:

Ingen muskler å skimte i overkroppen her, bare lav fettprosent. Langdistanseløpere er veldig tynne og det er vel dette CBE sikter mot? Om du ser netfit videoen hvor hun skal demonstrere pull up varianter, ser du at hun ikke har noe særlig med muskler i overkroppen og ikke kan gjennomføre en pull up selv.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Det var vel Norges nye megahit hun hintet til her?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For så vidt off topic, men den puppejobben der hadde jeg klaget på! Brystene ser da ut til å være redd hverandre. Nok en påminnelse om at det beste er å beholde det man fikk utdelt fra naturens side. Det er som oftest finest og ser naturligst ut på kroppen.

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Det var vel Norges nye megahit hun hintet til her?

Antakeligvis. Der var hun jo med på tv-skjermen i tilsammen 15 minutter. Man fikk i det minste se en normal dame med vanlig nese, normal hud og normalt slank kropp på direktesendt TV, og ikke den retusjerte versjonen med oval ansiktsform, oppstoppernese og plettfri babyhud slik hun selv fremstiller seg på IG. Ikke rart CBE ikke kjempet for å komme tilbake igjen mot slutten, når det søte og naturlige utseendet hennes er noe hun syns hun må retusjere seg selv langt vekk fra 🤷‍♀️

Screenshot_20220529-130030_Imgur.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
SnowBells skrev (58 minutter siden):

Antakeligvis. Der var hun jo med på tv-skjermen i tilsammen 15 minutter. Man fikk i det minste se en normal dame med vanlig nese, normal hud og normalt slank kropp på direktesendt TV, og ikke den retusjerte versjonen med oval ansiktsform, oppstoppernese og plettfri babyhud slik hun selv fremstiller seg på IG. Ikke rart CBE ikke kjempet for å komme tilbake igjen mot slutten, når det søte og naturlige utseendet hennes er noe hun syns hun må retusjere seg selv langt vekk fra 🤷‍♀️

Screenshot_20220529-130030_Imgur.jpg

Uff. Det ser ut som to forskjellige personer. Blir hun ikke flau? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...