elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #62401 Del Skrevet 28. mai 2022 Elina123 skrev (5 timer siden): En sexleketøysprodusent (Moisty) har kommentert med 😍 på siste innlegg. Ny samarbeidspartner? Hvor i alle dager ser du dette? Har gått igjennom IG story flere ganger ser ikke noe med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. mai 2022 #62402 Del Skrevet 28. mai 2022 elskersommer skrev (15 minutter siden): Hvor i alle dager ser du dette? Har gått igjennom IG story flere ganger ser ikke noe med dette Sjekk kommentarfeltet i siste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 28. mai 2022 #62403 Del Skrevet 28. mai 2022 elskersommer skrev (33 minutter siden): Hvor i alle dager ser du dette? Har gått igjennom IG story flere ganger ser ikke noe med dette Moisty har kommentert på det siste bildet hennes, ikke story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 28. mai 2022 #62404 Del Skrevet 28. mai 2022 Isild skrev (På 27.5.2022 den 17.32): Ja, det er helt tydelig at alt som ikke ser bra ut i kommentarfeltet skal vekk. Alt som ikke er skryt og smiger. De få kommentarene de svarer som de ikke liker, svarer de arrogant og svært fornærmet. Veldig uprofft. Hvis de er så lei av at mange er kritiske, så får de begynne å se litt på noe av kritikken kanskje. Men det kommer aldri til å skje, og dermed kommer de til å fortsette - og dermed bli mer og mer akterutseilt. LKE "roper" ut om kompetansen sin, men i praksis så har han ikke klart å etablere seg som hverken coach eller trener. Han skryter av noe han rett og slett ikke er. Han er interressert i trening - ja, og holder dedikert på med sin egentrening -ja. Men han er ikke trener for andre, og kan ikke vise til å ha praktisert som PT. Han har rett og slett ingen resultater og tilbakemeldinger å vise til fra kunder. Det er merkelig å lese at han har vært toppidrettsutøver og coach med diverse trenerutdanninger i 25 år. Det betyr at han var 13 år gammel det da? Mtp at han ga seg med fotball i 2018, så går ikke regnestykket hans iallefall ikke opp. Han får liksom ikke smurt NOK på for å fremme hvor utrolig kompetent han er? Merkelig å se disse svarene. Han var vel forøvrig en helt medium fotballspiller også, med sine null mål tilsammen i Eliteserien og Europaligaen. Komme seg litt ned på jorda kanskje. LKE var en ganske god fotballspiller. Han har alltid spilt i forsvar og da er det ikke meningen at man skal skåre mange mål. Rett skal være rett. Jeg er heller ingen fan av fotballfruemannen, men han var definitivt ingen dårlig fotballspiller. Coaching derimot er han ikke god på.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 28. mai 2022 #62405 Del Skrevet 28. mai 2022 Bilde nr 2 var virkelig ikke pent. Overkroppen hennes er jo lik en mann sin, med silikonpupper presset til hver sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 28. mai 2022 #62406 Del Skrevet 28. mai 2022 tullerikke skrev (23 minutter siden): Bilde nr 2 var virkelig ikke pent. Overkroppen hennes er jo lik en mann sin, med silikonpupper presset til hver sin side. En bitte bitte bitteliten mann i såfall. Men sånne kommentarer er uansett unødvendige. Jeg synes det er helt innafor å diskutere bedriften, men unødvendig å si at hun ser ut som en mann på et bilde. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten89 Skrevet 28. mai 2022 Populært innlegg #62407 Del Skrevet 28. mai 2022 Hvor mange nanosekunder tar det å bli blokket om jeg spør på coach eriksen sin insta hvem og hvor mange han coacher? 🤣 Det som er inmari komisk er at det er ingen form for nettside eller kontaktinformasjon om man faktisk vil bli coachet av han. Ingen kunderesultater med før/etter - bilder ingen åpne samarbeid. Bare en haug selvskryt og engelske tekster. Han (eller dem begge) prøver så hardt å slå an i et segment hvor de har null faglig tyngde. Det er så ufattelig mange andre gode treningsfolk å følge. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. mai 2022 #62408 Del Skrevet 28. mai 2022 Katten89 skrev (7 minutter siden): Hvor mange nanosekunder tar det å bli blokket om jeg spør på coach eriksen sin insta hvem og hvor mange han coacher? 🤣 Det som er inmari komisk er at det er ingen form for nettside eller kontaktinformasjon om man faktisk vil bli coachet av han. Ingen kunderesultater med før/etter - bilder ingen åpne samarbeid. Bare en haug selvskryt og engelske tekster. Han (eller dem begge) prøver så hardt å slå an i et segment hvor de har null faglig tyngde. Det er så ufattelig mange andre gode treningsfolk å følge. Her skriver CBE om jobben hans, virker ikke som han ønsker oppdrag. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/01/apent-igjen-dinner-show/ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. mai 2022 #62409 Del Skrevet 28. mai 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. mai 2022 #62410 Del Skrevet 28. mai 2022 Kleenex skrev (1 time siden): LKE var en ganske god fotballspiller. Han har alltid spilt i forsvar og da er det ikke meningen at man skal skåre mange mål. Rett skal være rett. Jeg er heller ingen fan av fotballfruemannen, men han var definitivt ingen dårlig fotballspiller. Coaching derimot er han ikke god på.... Rett skal være rett ja, så takk for tilleggsopplysninger. Jeg har ikke greie på fotball, men han skal selvsagt ha kred hvis han har vært god. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. mai 2022 #62411 Del Skrevet 28. mai 2022 Elina123 skrev (1 time siden): Moisty har kommentert på det siste bildet hennes, ikke story. Å... Ante ikke hva det var. Å jeg gidder aldri eller svært sjeldent og lese kommentarfeltet hos bloggere. Men nå har jeg forstått 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 28. mai 2022 #62412 Del Skrevet 28. mai 2022 Isild skrev (Akkurat nå): Rett skal være rett ja, så takk for tilleggsopplysninger. Jeg har ikke greie på fotball, men han skal selvsagt ha kred hvis han har vært god. Jeg syntes virkelig ikke han var mer enn rundt middels minus, i norsk målestokk. Husker jeg stusset over at CBE slo seg opp som fotballfrue med en så lite kjent og i tillegg ikke spes god fotballmann. 😉 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. mai 2022 #62413 Del Skrevet 28. mai 2022 anonyma123 skrev (Akkurat nå): Jeg syntes virkelig ikke han var mer enn rundt middels minus, i norsk målestokk. Husker jeg stusset over at CBE slo seg opp som fotballfrue med en så lite kjent og i tillegg ikke spes god fotballmann. 😉 Jeg har aldri fulgt med på norsk eliteserie mer enn at ex-mannen min var veldig interessert. Kan ikke huske jeg heller at LKE utmerket seg, hørte iallefall aldri navnet. Men eliteserien er vel uansett bra, så han skal få ha det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. mai 2022 #62414 Del Skrevet 28. mai 2022 Isild skrev (19 minutter siden): Rett skal være rett ja, så takk for tilleggsopplysninger. Jeg har ikke greie på fotball, men han skal selvsagt ha kred hvis han har vært god. Jeg følger med på fotball, han har aldri vært så god 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. mai 2022 #62415 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) Isild skrev (42 minutter siden): Jeg har aldri fulgt med på norsk eliteserie mer enn at ex-mannen min var veldig interessert. Kan ikke huske jeg heller at LKE utmerket seg, hørte iallefall aldri navnet. Men eliteserien er vel uansett bra, så han skal få ha det Jeg har fulgt litt med men merket meg også først navnet etter at han ble sammen med CBE. Googlet og dette kom opp https://no.m.wikipedia.org/wiki/Lars-Kristian_Eriksen Han var lovende som ung men hadde en del skader. Visste ikke at han var spillende trener i tune på tampen men har også vært spiller i to lag etter det. Tune og Rolvsøy er i 6. divisjon og i Sarpsborg er det old boys. Endret 28. mai 2022 av Justlooking Tillegg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 28. mai 2022 #62416 Del Skrevet 28. mai 2022 Isild skrev (51 minutter siden): Rett skal være rett ja, så takk for tilleggsopplysninger. Jeg har ikke greie på fotball, men han skal selvsagt ha kred hvis han har vært god. Haha, han var aldri spesielt god,da hadde han fått tilbud fra utlandet, eller spilt på landslaget. Han var en middels spiller som spilte på middels lag som gjorde det middels bra og ikke tok medaljer i eliteserien eller cupgull. Mvh fotballinteressert. 44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 28. mai 2022 #62417 Del Skrevet 28. mai 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Hvor mange nanosekunder tar det å bli blokket om jeg spør på coach eriksen sin insta hvem og hvor mange han coacher? 🤣 Det som er inmari komisk er at det er ingen form for nettside eller kontaktinformasjon om man faktisk vil bli coachet av han. Ingen kunderesultater med før/etter - bilder ingen åpne samarbeid. Bare en haug selvskryt og engelske tekster. Han (eller dem begge) prøver så hardt å slå an i et segment hvor de har null faglig tyngde. Det er så ufattelig mange andre gode treningsfolk å følge. Jeg spurte han en gang både om hvor mange han hadde coachet og om han hadde mulighet for å ta på seg oppdrag nå. Dette var for en tid tilbake, og jeg innrømmer glatt at jeg spurte kun for å se hva han svarte. Han svarte ikke på hvor mange han hadde coachet, men han sa at han hadde god kapasitet og relativt åpen kalender. Så tipper han ikke har så mange oppdrag akkurat, om noen. 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. mai 2022 #62418 Del Skrevet 28. mai 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Hvor mange nanosekunder tar det å bli blokket om jeg spør på coach eriksen sin insta hvem og hvor mange han coacher? 🤣 Det som er inmari komisk er at det er ingen form for nettside eller kontaktinformasjon om man faktisk vil bli coachet av han. Ingen kunderesultater med før/etter - bilder ingen åpne samarbeid. Bare en haug selvskryt og engelske tekster. Han (eller dem begge) prøver så hardt å slå an i et segment hvor de har null faglig tyngde. Det er så ufattelig mange andre gode treningsfolk å følge. Gjør det noe om han blokkerer deg? Det blir jo vinn vinn for deg. Han burde ihvertfall kunne svare sånn omtrent hvor mange han coacher? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 28. mai 2022 #62419 Del Skrevet 28. mai 2022 At man ikke kan si man har operert brystene når det er sååå tydelig! Blir jo bare komisk. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 28. mai 2022 #62420 Del Skrevet 28. mai 2022 Hva SKJER med løpestilen på instastory? Jeg har aldri sett noen løpe som det der. Pinnestiv og bredbeint. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå