Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

At cbe har endret måten å gå på pga kommentar fra mannen om lårene er det bare brukere på forumet her som har kokt i hop. 
At mannen ville fått sjokk om hun ikke trener den dagen var heller et forsøk på å si at jeg er flink og må trene hver dag. Ikke at han bestemmer? 
Jeg vet at han har kommet med hårreisende uttalelser, men dette som nevnt over er «sannheter» skapt i tråden her. 

Endret av Klink
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fizzypo skrev (7 timer siden):

Hvis han oppriktig hadde "diverse trenerutdannelser" med et snev av tyngde å vise til ville han ha flagget det i bio’en sin på IG. Det samme hvis han hadde kunder å veilede/trene (unntatt CBE) og en faktisk erfaring som coach. En som utstråler så mye arroganse som han ville neppe latt den muligheten gå ifra seg. I realiteten vet både han og vi at de "merittene" han ramser opp i beste fall kan regnes som sannhet med modifikasjoner. 

Istedet så lar han Adrian Pauls CV ligge ved. Det ville han aldri gjort hvis han noe eget å imponere med nei. 

Han har nok tatt en PT-utdanning, og har noe påbegynt innen ernæring. Årene som fotballspiller lærte han nok også mye av. Han har utvilsomt en bakgrunn fra dedikert trening. Men måten hans å slå ihjel kritikk med en slags "Jeg er den mest kompetente ever"- taktikk er direkte flaut. Han har ingen praksis i å trene andre enn kona, hadde han hatt det, hadde vi visst det - garantert. Han har ikke imponert noen, derfor har vi egentlig aldri hørt om han innen trening heller. 

Han tåler ikke at noen ikke er imponert over det han/de holder på med rett og slett, og blir jo sinna som en veps. 

• Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 timer siden):

At cbe har endret måten å gå på pga kommentar fra mannen om lårene er det bare brukere på forumet her som har kokt i hop. 
At mannen ville fått sjokk om hun ikke trener den dagen var heller et forsøk på å si at jeg er flink og må trene hver dag. Ikke at han bestemmer? 
Jeg vet at han har kommet med hårreisende uttalelser, men dette som nevnt over er «sannheter» skapt i tråden her. 

Alle uttalelsene du parafraserer på svært unøyaktig vis (er jo ikke så nøye vel) er kommentarer som angår måten ting framstilles på gjennom posering, kameravinkler og tekst i innlegg postet på Instagram-kontoen carolinebergeriksen.no. Det handler ikke om hva som faktisk foregår i privatlivet til Eriksens, eller hva som faktisk foregår i hodet til CBE (det vet jo strengt tatt ingen andre enn hun selv), men om å lese det bedriften poster i sine åpne og kommersielle SoMe-kanaler.

Spekulasjoner omkring privatlivet, og i særdeleshet spekulasjoner omkring sykdom og diagnoser, som særlig du bidrar med ustanselig her, er persondebatt, avsporinger og regelbrudd.

PS: Du trenger ikke svare på dette (jeg kommer ikke til å lese svaret ditt, for det kommer til å være et forsøk på ny avsporing).

• Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun nytt kjøkken eller noe siden det er så fokus på det på insta om dagen? Eller er det bare for innhold eller det er det jo uansett, men har vi ikke sett kjøkkenet før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 minutter siden):

Har hun nytt kjøkken eller noe siden det er så fokus på det på insta om dagen? Eller er det bare for innhold eller det er det jo uansett, men har vi ikke sett kjøkkenet før? 

Eneste jeg har fått med meg er at de rev ned alle flisene hun synes var så fiiine da de satt dem opp og erstattet de med nye. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Surikatt skrev (41 minutter siden):

Eneste jeg har fått med meg er at de rev ned alle flisene hun synes var så fiiine da de satt dem opp og erstattet de med nye. 

Jepp. Samme med fiskebeinsparketten som de mot tallrike advarsler valgte å olje helt mørk. Den ble naturligvis stygg og ødelagt, og ble slipt ned på nytt et drøyt år senere. Nå er den bare ødelagt. For ikke å glemme når de pusset opp et fint bad uten vindu til et kullsvart, dunkelt bad med ubrukelig vask. Nå påstår CBE at de nyoppussede badene er fulle av feil og at de må pusses opp på nytt for å unngå mulig avkorting av forsikringer. De er menneskelige manualer på hvordan man herper innsiden av et hus. 

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 timer siden):

Vært finere med selfies inne i selve  restauranten. 

Fordi de er noen skikkelige selvdiggere.  Og ho frua denne tråden omhandler er den verste av de alle. Så sykelig kroppsfiksert at det er kvalmt. Forferdelig framtoning og et livsfarlig "forbilde". 😑

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells

Ja, IG-kontoen har nå lagt seg under 302 k følgere. Merkelige svinginger på kontoen, mye opp og ned, men slik er det sikkert når det er så mye falske og inaktive følgere. Jamfør engasjementraten på ca 1000 likes i snitt, så er det vel 2-3000 stykker som faktisk ser innholdet hun poster. (Og dette har 2 voksne, funksjonsfriske mennesker som heltidsjobb 🤯)

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Istedet så lar han Adrian Pauls CV ligge ved. Det ville han aldri gjort hvis han noe eget å imponere med nei. 

Han har nok tatt en PT-utdanning, og har noe påbegynt innen ernæring. Årene som fotballspiller lærte han nok også mye av. Han har utvilsomt en bakgrunn fra dedikert trening. Men måten hans å slå ihjel kritikk med en slags "Jeg er den mest kompetente ever"- taktikk er direkte flaut. Han har ingen praksis i å trene andre enn kona, hadde han hatt det, hadde vi visst det - garantert. Han har ikke imponert noen, derfor har vi egentlig aldri hørt om han innen trening heller. 

Han tåler ikke at noen ikke er imponert over det han/de holder på med rett og slett, og blir jo sinna som en veps. 

de er jo begge to eksperter på ikke å fullføre ting de starter på/med. Utallige eksempler.

eneste de virker å ha fullt fokus på og greier gjennomføre hundre prosent er egentrening, ekstremt kosthold etc 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Det typiske forbruket deres… og usikkerheten ved valg…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (18 minutter siden):

Fordi de er noen skikkelige selvdiggere.  Og ho frua denne tråden omhandler er den verste av de alle. Så sykelig kroppsfiksert at det er kvalmt. Forferdelig framtoning og et livsfarlig "forbilde". 😑

Sterke ord men dog sanne 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tar selfie på do mens de er på restaurant med venner. Bildet er så fullt av filter at ansiktet ikke er til å kjenne igjen. Så veldig fornøyd med seg selv, der altså. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar selfie på do mens de er på restaurant med venner. Bildet er så fullt av filter at ansiktet ikke er til å kjenne igjen. Så veldig fornøyd med seg selv, der altså. 

Herregud…. Slik beteende finnes det diagnoser for…. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist å se! Ansiktet har så mange skarpe vinkler nå at det er vanskelig å ikke tenke på Disney figuren som var så glad i å stjele dalmatinere. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sexleketøysprodusent (Moisty) har kommentert med 😍 på siste innlegg. Ny samarbeidspartner? 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du vise bildet her? Er blokkert fordi jeg spurte om noe....😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky B skrev (49 minutter siden):

Det er så trist å se! Ansiktet har så mange skarpe vinkler nå at det er vanskelig å ikke tenke på Disney figuren som var så glad i å stjele dalmatinere. 

Hun ser ut som en figur.. Ikke rart engasjementet er dalende. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (1 time siden):

En sexleketøysprodusent (Moisty) har kommentert med 😍 på siste innlegg. Ny samarbeidspartner? 

What???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...