Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Angående virket CBE og manglende sponsorer med tanke på reklame. Vet ikke om denne er blitt delt før: https://www.kommunikasjon.no/fagstoff/fagartikler/2021/ny-forskning-hvordan-samarbeide-med-pavirkere

Sitat: «Studien påpeker viktigheten av å finne influensere med en livsstil som passer til produktet eller tjenesten som markedsføres. Dette skaper troverdighet og legitimitet, to faktorer som er sentrale for at markedsføringen skal være vellykket.»

Endret av AnnePåLande
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

Nei, det er uforståelig at noen vil bruke dem, men jeg tror de har et langt større nedslagsfelt enn CBE (dessverre for ungene deres). 

enig i at jeg ikke forstår fascinasjonen for familien Nyhus. Men det er en annen tråd 

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Nå må de gi seg! 

De har tydeligvis slettet de negative/kritiske kommentarene og svarene på innlegget Caroline delte i går, med spørsmål til følgerne om de blir demotivert eller motivert av at andre deler fra sin trening. 

Hva er egentlig vitsen med å stille spørsmålet hvis de ikke tåler svarene fra de som evt blir demotivert? 

Det er så ufattelig uprofesjonellt å slette alt de ikke liker. De har rotet seg helt bort som influencere, og det virker som om de bruker mye tid på å skjule at de ikke lenger fenger. 

så utrolig uproft og barnslig. 

• Liker 10
Skrevet

Såvidt jeg kan se er det 20 stykker som har skrevet på cbe.no sin IG at de lar seg inspirere av treningen. 20… Det må jo virkelig være et slag i trynet for noen som satser så mye på trening i bedriften. For de aller fleste ville det vært tydelig tegn at man er helt på ville veier og i utakt med de aller fleste…

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden):

Såvidt jeg kan se er det 20 stykker som har skrevet på cbe.no sin IG at de lar seg inspirere av treningen. 20… Det må jo virkelig være et slag i trynet for noen som satser så mye på trening i bedriften. For de aller fleste ville det vært tydelig tegn at man er helt på ville veier og i utakt med de aller fleste…

For meg ser det ut som CBE ikke innehar selvinnsikt eller evne til å kunne endre kurs. Da går det nedover ganske så kjapt.

• Liker 20
Skrevet
Pusern3 skrev (19 minutter siden):

Ja, det er ikke slik en virksomhet skal opptre ovenfor potensielle kunder og følgere. 

• Liker 8
Skrevet
SnowBells skrev (7 timer siden):

"Blir du motivert eller demotivert av at andre deler fra sin trening?" Jeg blir motivert av den freshe, jordnære treningen til Fitfocus som fokuserer på følgerne, som viser frem øvelsen, forklarer mens hun smiler og spør hva vi vil ha mer av. En striglet, sminket og stylet CBE ser helst vekk fra kamera med kaldt blikk og innsugde kinn mens hun poserer og vrir seg for å se så tynn ut som mulig. Mens hun krummer ryggen for å vippe ut en sexy stjert og skryter av at hun har hatt en løpetur på kjeller-mølla med chickflick på skjermen, mens andre har kommet seg på jobb. Blir jeg inspirert av det? Overhodet ikke. CBE kommuniserer ikke med leserne sine og fokuserer kun på seg selv og sitt behov (å få bekreftelse).

Definer mange likes. CBE har knapt nok hatt mer enn 4000 likes på de aller, aller mest populære IG-bildene sine på flere år. Ikke engang bursdagsbildet hennes fikk mer enn 4500 likes. I snitt ligger hun på 1000 likes, og det er de få bildene som hun IKKE skjuler engasjementraten på. Instagraminnholdet hennes er så godt som usynlig, og "300 k følgere" er fullstendig misvisende. Enkelte av matbildene hennes har 700 likes, det avslører at innholdet hennes knapt vises til noen. Å legge igjen penger i kanalen hennes (for IG er den eneste kanalen de makter å vedlikeholde ved siden av hobbyer og egenpleie), er omtrent det samme som å kaste penger ut av vinduet. 

Jeg hadde ikke hørt om Fitfocus før noen nevte det her inne, og det er jeg glad for. HUN er inspirerende. 

Jeg mener mer enn de ca 100 likes'ene som vedkommende nevnte. Nei mange likes er det sjelden hun får, det var enormt mye (i forhold til vanlige innlegg) på familiebildene fra 17. mai, ellers er det labert. Likevel fortsetter hun i samme spor. 

• Liker 11
Skrevet
Pusern3 skrev (1 time siden):

Jeg ser en «negativ» kommentar.. en kommentar om at man ikke påvirkes positivt av posering og magebilder, men det har kanskje vært flere.

• Liker 2
Gjest PennysPuzzle
Skrevet
Snødronninga skrev (21 timer siden):

Oppfordrer alle til å legge igjen en kommentar på dette innlegget. 😄

Jeg blir verken motivert eller inspirert av Carolines treningsrutiner og hvordan hun formidler dette gjennom SoMe. 
«Jeg deler litt fra treningen min hver dag, og det er kun for å inspirere». 
Jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller le meg skakk. Funderer litt på hvem som blir motivert av å se de kleine selfiene fra kjelleren, magebilder, merkelige poseringer og løping på mølle i dunkel belysning. 
:balltre:

Da er løpeturene med hunden noen hakk bedre. 

Fra Instagram

52BC0C9D-B74F-4006-B459-C493513306E2.jpeg

Jeg har så lyst å skrive : riktig trening inspirerer meg! Fokus på kropp gjør ikke! 

Skrevet

"Coachen" får spørsmål på fruens siste instainnlegg, om hvilken utdanning han har, hvor lenge han har vært coach, hvor mange kunder og hvor mye erfaring han har.

Fascinerende vagt og ullent svar fra Eriksen, som hevder å ha "diverse trenerutdannelser" i tillegg til å være utdannet personlig trener. "Mer enn 25 års erfaring" - med å trene seg selv og nå også konen, der altså. 

Screenshot_20220526-193124_Instagram-01.thumb.jpeg.6eb447975cad68266fb00485a36c254d.jpeg

• Liker 29
  • Nyttig 10
Gjest PennysPuzzle
Skrevet
MiniBaguette skrev (13 minutter siden):

"Coachen" får spørsmål på fruens siste instainnlegg, om hvilken utdanning han har, hvor lenge han har vært coach, hvor mange kunder og hvor mye erfaring han har.

Fascinerende vagt og ullent svar fra Eriksen, som hevder å ha "diverse trenerutdannelser" i tillegg til å være utdannet personlig trener. "Mer enn 25 års erfaring" - med å trene seg selv og nå også konen, der altså. 

Screenshot_20220526-193124_Instagram-01.thumb.jpeg.6eb447975cad68266fb00485a36c254d.jpeg

Hehe 😇

Gjest PennysPuzzle
Skrevet
PennysPuzzle skrev (Akkurat nå):

Hehe 😇

Ble sendt før jeg skrev ferdig. Jeg tviler ikke på at han har erfaring. Men hadde vært en gyllen mulighet for han å skrive nøyaktig utdannelse . 

Skrevet
MiniBaguette skrev (20 minutter siden):

De slettet innlegget? 😳

• Liker 4
Skrevet

Han har altså ikke trent noen andre…. Hadde aldri tatt i mot veiledning og råd fra disse to…aldri. 

• Liker 35
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Kjempefint om vi ikke siterer avsporinger. Det er så kjedelig å se ignorerte innlegg. Takk!:blomst:

Så enig!

• Liker 3
Skrevet
Ultiva skrev (35 minutter siden):

@Jobbermedbarn Nettopp.. Ut i fra det ulne svaret hans, så har LKE altså ingen trenererfaring som PT.

Og 20 år som toppidrettsutøver? Prøv heller 9 år. Fra karrierestart i 2008 til han la opp i 2017:

https://www.dagbladet.no/sport/mannen-til-fotballfrue-legger-opp/66599643

LKE gjør ingenting for å bygge opp sitt eget omdømme eller omdømmet til virksomheten.  

• Liker 21
Skrevet
AnnePåLande skrev (5 timer siden):

For meg ser det ut som CBE ikke innehar selvinnsikt eller evne til å kunne endre kurs. Da går det nedover ganske så kjapt.

i fritt fall..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...