Klink Skrevet 25. mai 2022 #62221 Del Skrevet 25. mai 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): CBE er en figur, en skuespiller som selger en utopi Det er ikke bare en figur, det er et menneske. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. mai 2022 #62222 Del Skrevet 25. mai 2022 SnowBells skrev (36 minutter siden): Skryter av at han lurte seg unna å bli klassekontakt, skryter av at han ikke hører på treningsklokka si, kaller alkoholreklameloven for tåpelig, er fulltidsansatt i konas firma men viser gjerne frem at han bruker mesteparten av arbeidstida på hobbyen sin, kvinnefiendtlige uttalelser og omfattende kommentarjuks... CBE skjøt virkelig gullfuglen med han der 🙈 Allright, stand up guy han der. De har virkelig funnet hverandre - hun er vel ikke akkurat ei som bidrar så veldig til samfunnet hun heller. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. mai 2022 #62223 Del Skrevet 25. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2022 #62224 Del Skrevet 25. mai 2022 AnnePåLande skrev (21 minutter siden): CBE er en figur, en skuespiller som selger en utopi Dystopi 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Europaspillet Skrevet 25. mai 2022 #62225 Del Skrevet 25. mai 2022 SnowBells skrev (57 minutter siden): Skryter av at han lurte seg unna å bli klassekontakt, skryter av at han ikke hører på treningsklokka si, kaller alkoholreklameloven for tåpelig, er fulltidsansatt i konas firma men viser gjerne frem at han bruker mesteparten av arbeidstida på hobbyen sin, kvinnefiendtlige uttalelser og omfattende kommentarjuks... CBE skjøt virkelig gullfuglen med han der 🙈 Ja, herregud for et grusomt menneske. Anonyme drittslengere er selvsagt så mye bedre. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. mai 2022 #62226 Del Skrevet 25. mai 2022 Klink skrev (24 minutter siden): Det er ikke bare en figur, det er et menneske. Nei! Det er en illusjon. Privatpersonen cbe ser ikke ut som bildene som legges ut på firmaets SoMe kanaler, så nei.. det er ikke privatpersonens kropp som kommenteres. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. mai 2022 #62227 Del Skrevet 25. mai 2022 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Ja. Gud forby at han skulle ta en dag med litt hvile. Nei da - han er bare såååå tøff som ignorerer kropp og klokke for å «push through». Han har misforstått fullstendig. kilde: story fra Instagram, coach eriksen De får nå bare jogge rundt fra morgen til kveld mens vi andre er på jobb. Å bruke dagen på å skryte av seg selv og kalle det jobb er et merkelig skue. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 25. mai 2022 #62228 Del Skrevet 25. mai 2022 Oppfordrer alle til å legge igjen en kommentar på dette innlegget. 😄 Jeg blir verken motivert eller inspirert av Carolines treningsrutiner og hvordan hun formidler dette gjennom SoMe. «Jeg deler litt fra treningen min hver dag, og det er kun for å inspirere». Jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller le meg skakk. Funderer litt på hvem som blir motivert av å se de kleine selfiene fra kjelleren, magebilder, merkelige poseringer og løping på mølle i dunkel belysning. Da er løpeturene med hunden noen hakk bedre. Fra Instagram 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PennysPuzzle Skrevet 25. mai 2022 #62229 Del Skrevet 25. mai 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Angående Netfit; Da Eriksen ikke har den kompetansen som er påkrevd av alle seriøse aktører med tanke på kosthold- og treningsveiledning, burde den som besvarer slike spørsmål signere med rett navn - altså fagpersonen i dette virke. Hvor er forresten fagpersonen blitt av?? Det er NETTOP det! Det skulle ikke vært noe spørsmål en gang om hvem som var fagpersonen(e) bak netfit! Men publikum VET IKKE! Så, er det noe virkelig media burde få nyss om, så er det følgende: hvem står bak netfit og har de kompetanse og er det i det hele tatt etisk riktig at «netfit» (hvem enn de no er) svarer på helse relaterte spørsmål ? Og ikke minst, at det fremstår som om folka bak netfit er utdannet men ingen vet…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2022 #62230 Del Skrevet 25. mai 2022 LilleSnupp skrev (17 minutter siden): Nei! Det er en illusjon. Privatpersonen cbe ser ikke ut som bildene som legges ut på firmaets SoMe kanaler, så nei.. det er ikke privatpersonens kropp som kommenteres. Uansett er det et menneske på disse bildene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 25. mai 2022 #62231 Del Skrevet 25. mai 2022 Klink skrev (52 minutter siden): Det er ikke bare en figur, det er et menneske. CBE er en figur 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 25. mai 2022 #62232 Del Skrevet 25. mai 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Uansett er det et menneske på disse bildene. Nei, det er en figur 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 25. mai 2022 #62233 Del Skrevet 25. mai 2022 Kollontaj skrev (34 minutter siden): Dystopi Gjerne et bedre valg av begrep enn utopi.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 25. mai 2022 #62234 Del Skrevet 25. mai 2022 PennysPuzzle skrev (6 minutter siden): Det er NETTOP det! Det skulle ikke vært noe spørsmål en gang om hvem som var fagpersonen(e) bak netfit! Men publikum VET IKKE! Så, er det noe virkelig media burde få nyss om, så er det følgende: hvem står bak netfit og har de kompetanse og er det i det hele tatt etisk riktig at «netfit» (hvem enn de no er) svarer på helse relaterte spørsmål ? Og ikke minst, at det fremstår som om folka bak netfit er utdannet men ingen vet…. Netfit lurer følgerne sine da vi ikke vet om det er fagpersonen som svarer, eller ufaglærte Eriksen. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PennysPuzzle Skrevet 25. mai 2022 #62235 Del Skrevet 25. mai 2022 AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Netfit lurer følgerne sine da vi ikke vet om det er fagpersonen som svarer, eller ufaglærte Eriksen. Jepp! Akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PennysPuzzle Skrevet 25. mai 2022 #62236 Del Skrevet 25. mai 2022 Har det blitt et noe forstørret frontparti ? Igjen….: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. mai 2022 #62237 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) Snødronninga skrev (32 minutter siden): Oppfordrer alle til å legge igjen en kommentar på dette innlegget. 😄 Jeg blir verken motivert eller inspirert av Carolines treningsrutiner og hvordan hun formidler dette gjennom SoMe. «Jeg deler litt fra treningen min hver dag, og det er kun for å inspirere». Jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller le meg skakk. Funderer litt på hvem som blir motivert av å se de kleine selfiene fra kjelleren, magebilder, merkelige poseringer og løping på mølle i dunkel belysning. Da er løpeturene med hunden noen hakk bedre. Fra Instagram Hun legger det jo ut fordi hun får et kick av å skryte av og dokumentere det. Hadde jo vært kjedelig å holde på sånn hvis ikke hun fikk vist frem hvor flink hun er. Ser ikke for meg at hun tenker på å motivere andre. Det er ikke målet slik hun fremstår. Hver bidige dag er det bilde av kaffekopp med klokkeslett hvor vi andre snart er på vei til jobb, løpetur med hunden hvor rute og avstand og kart dokumenteres. Så følger noen ihjelredigerte selfier og gjerne noe snikfilming av uvitende barn. Denne dama er ikke interessert i å motivere noen andre enn seg selv. Hun skriver det jo selv akkurat her. Hun må ha tilbakemeldinger (les skryt) . Endret 25. mai 2022 av Surikatt 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyckeliten Skrevet 25. mai 2022 #62238 Del Skrevet 25. mai 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Oppfordrer alle til å legge igjen en kommentar på dette innlegget. 😄 Jeg blir verken motivert eller inspirert av Carolines treningsrutiner og hvordan hun formidler dette gjennom SoMe. «Jeg deler litt fra treningen min hver dag, og det er kun for å inspirere». Jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller le meg skakk. Funderer litt på hvem som blir motivert av å se de kleine selfiene fra kjelleren, magebilder, merkelige poseringer og løping på mølle i dunkel belysning. Da er løpeturene med hunden noen hakk bedre. Fra Instagram Etter to timer hadde dette innlegget fått 104 likes (ja, jeg ligger hjemme med bihulebetennelse og har lite å gjøre), det er veldig lite når du har 302k følgere. Kan ikke ta lang tid før hun ikke kan leve av dette lenger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 25. mai 2022 #62239 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) Lyckeliten skrev (11 minutter siden): Etter to timer hadde dette innlegget fått 104 likes (ja, jeg ligger hjemme med bihulebetennelse og har lite å gjøre), det er veldig lite når du har 302k følgere. Kan ikke ta lang tid før hun ikke kan leve av dette lenger. Hun har nok (dessverre) flere likes, men når man skjuler antall likes så vises det alltid ca 100 om man teller dem. Men, det en grunn til at hun skjuler det i utgangspunket. Hun gjør aldri det når hun får mange. Endret 25. mai 2022 av Snødronninga 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 25. mai 2022 #62240 Del Skrevet 25. mai 2022 Et merkelig fenomen: Hver gang det har vært en dag med mange minus i følgere, så er det plutselig grønne tall (dvs plus i følgere). Da kan man (jeg) mistenke kjøpte følgere etter dager med mange minus. Tallene i rødt/grønt er det totale tallet. Observert på socialmediablade. Caroline Berg Eriksen's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå