Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

pøbelsara skrev (16 minutter siden):

Vanligvis forstår jeg hva folk mener hvis jeg legger til litt godvilje. Men på tross av ganske mye godvilje, skjønner jeg ikke helt hva du mener her?

Vill gjetning, men "ut på"?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (56 minutter siden):

Vanligvis forstår jeg hva folk mener hvis jeg legger til litt godvilje. Men på tross av ganske mye godvilje, skjønner jeg ikke helt hva du mener her?

Sorry *legger ut på Some 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (3 timer siden):

Nå har jeg nettopp lest gjennom Q&A som ligger ute på Netfit sin story og alt jeg kan si er grøss og gru. De mener det er greit at ungdom trener hver dag så lenge det er lystbetont og variert. Hvis det faktisk er en ungdom som har stilt det spørsmålet hadde det vært på sin plass å legge inn en setning om at treningen bør ha ulik intensitetsgrad og at daglig eksplosiv trening absolutt ikke er anbefalt. Veldig kalkulert å ikke svare direkte spørsmålet om hvor viktig hviledager er, men det hadde vel ikke passet med siste bilde LKE deler der han hopper over restitusjon selv om klokken hans mener han burde det basert på treningsmengden den har registrert. Viktig å ikke la muligheten til å skryte gå fra seg. Heller ikke når man skal svare noen hvordan de skal legge opp et 12 km løp. 

Ja. Gud forby at han skulle ta en dag med litt hvile. Nei da - han er bare såååå tøff som ignorerer kropp og klokke for å «push through». Han har misforstått fullstendig. 

kilde: story fra Instagram, coach eriksen 

4ABF72C0-C66F-4F76-83AE-3584190620ED.png

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fremstiller seg og trenerstilen sin bare som en nyutdannet trener som ikke har skjønt hva han burde ha lært da han tok pt-kurset. En trener som vettuge folk på leting etter god hjelp til og motivasjon for ny livsstil styrer unna.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (34 minutter siden):

Ja. Gud forby at han skulle ta en dag med litt hvile. Nei da - han er bare såååå tøff som ignorerer kropp og klokke for å «push through». Han har misforstått fullstendig. 

Har han redigert bort beinet og halve foten der også eller? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
-venter- skrev (6 minutter siden):

Har han redigert bort beinet og halve foten der også eller? 

Det er shortsen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (3 minutter siden):

Det er shortsen hans.

Aha, det var da godt. Jeg prøvde å se etter som det var det, men var ikke lett å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (1 time siden):

Tragisk 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som er problemet med "klara-klok" spalten til Netfit er at de besvarer spørsmål om komplekse tema på en svært kortfattet og unyansert måte. Man KAN bruke IG og IG storys til kunnskapsformidlng, men da må man nesten utdype de tingene som bør utdypes. De svarer veldig enkelt og komplekst på samme tid. Å kunne formidle kunnskap på denne måten som er begrenset i omfang er krevende. For en som allerede kan mye sier svarene sitt, men jeg tenker at publikum (om det i det heletatt er noen) ikke har nok bakgrunnskunnskap til å nytte seg av de små smaksprøvene på informasjon de får servert. De ser ikke nyansene, det store bildet og sammenhengene. Mange av spørsmålene kunne vært tema for podcaster og bøker. Ikke èn setning med et bilde av fruen som hopper i bakgrunnen. 

• Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 timer siden):

Ok. 

CBE er et foretak og en merkevare.. Virksomheten er registrert i Brønnøysund registeret. 
CBE er en offentlig påvirker med en offentlig some konto. 
Privatperson…. Bare slutt..

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Skryter av at han lurte seg unna å bli klassekontakt, skryter av at han ikke hører på treningsklokka si, kaller alkoholreklameloven for tåpelig, er fulltidsansatt i konas firma men viser gjerne frem at han bruker mesteparten av arbeidstida på hobbyen sin, kvinnefiendtlige uttalelser og omfattende kommentarjuks... CBE skjøt virkelig gullfuglen med han der 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Netfit; Da Eriksen ikke har den kompetansen som er påkrevd av alle seriøse aktører med tanke på kosthold- og treningsveiledning, burde den som besvarer slike spørsmål signere med rett navn - altså fagpersonen i dette virke. 
Hvor er forresten fagpersonen blitt av?? 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (22 minutter siden):

CBE er et foretak og en merkevare.. Virksomheten er registrert i Brønnøysund registeret. 
CBE er en offentlig påvirker med en offentlig some konto. 
Privatperson…. Bare slutt..

Jeg vet det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (2 timer siden):

Vilt gjett. En god andel av de 87% som svarer "Nei" på Coach Eriksens spørsmål er: Kona, Netfit og bikkja? 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (37 minutter siden):

Noe av det som er problemet med "klara-klok" spalten til Netfit er at de besvarer spørsmål om komplekse tema på en svært kortfattet og unyansert måte. Man KAN bruke IG og IG storys til kunnskapsformidlng, men da må man nesten utdype de tingene som bør utdypes. De svarer veldig enkelt og komplekst på samme tid. Å kunne formidle kunnskap på denne måten som er begrenset i omfang er krevende. For en som allerede kan mye sier svarene sitt, men jeg tenker at publikum (om det i det heletatt er noen) ikke har nok bakgrunnskunnskap til å nytte seg av de små smaksprøvene på informasjon de får servert. De ser ikke nyansene, det store bildet og sammenhengene. Mange av spørsmålene kunne vært tema for podcaster og bøker. Ikke èn setning med et bilde av fruen som hopper i bakgrunnen. 

Det som er skremmende er at Klara klok ville mest sannsynligvis kommet med kloke råd. 
Synes det er skremmende at ufaglærte aktører får holde på slik.

I yrker som omhandler veiledning om kosthold og trening, kreves det faglig kompetanse om kosthold, trening, veiledning samt kunnskap om mennesker. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (3 minutter siden):

Jeg vet det ? 

Merkelig å spørre andre hva man vet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Jeg vet det ? 

Hvorfor dra inn privatpersonen? Vi kjenner bare figuren CBE. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Hvorfor dra inn privatpersonen? Vi kjenner bare figuren CBE. 

Fordi bedriften kombinerer dette på et slags finurlig vis. Det ER en person vi sitter å kommenterer kroppen til selv om det er bedriften som legger ut bildet. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Fordi bedriften kombinerer dette på et slags finurlig vis. Det ER en person vi sitter å kommenterer kroppen til selv om det er bedriften som legger ut bildet. 

CBE er en figur, en skuespiller som selger en utopi

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...