Nutz Skrevet 23. mai 2022 #62101 Skrevet 23. mai 2022 3 hours ago, Isild said: Han kaller seg coach på egen IG-profil, men om han har betalende kunder vet man ikke. Han viser iallefall ikke det på coach-profilen. Er han tilnkyttet noe treningssenter? Om han er coach bør han jo ha et sted å trene kundene, jeg regner ikke med noen kommer hjem til dem å trener i kjelleren. 8
SKE87 Skrevet 23. mai 2022 #62102 Skrevet 23. mai 2022 Nutz skrev (3 minutter siden): Er han tilnkyttet noe treningssenter? Om han er coach bør han jo ha et sted å trene kundene, jeg regner ikke med noen kommer hjem til dem å trener i kjelleren. Kun det i kjelleren. Coacher seg selv og kona. Stor business 😂 38
Populært innlegg Irja Skrevet 23. mai 2022 Populært innlegg #62103 Skrevet 23. mai 2022 Nok en tung løpeøkt i dag. Men! Bare å få det gjort. Ref instastory. Hvorfor MÅ man få det gjort egentlig? Hun vil ikke, hun gruer seg, lider seg igjennom.. men det MÅ løpes hver eneste dag. Trist. 52 6
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 23. mai 2022 Populært innlegg #62104 Skrevet 23. mai 2022 Jeg skjønner heller ikke denne maniske løpingen? Skal ikke trening være lystbetont og gøy? Hva trener hun til? Jeg trener også, men de dagene det er pyton, presser jeg meg ikke langt over komfortsonen. Det er bare egnet til å øke skaderisiko og minske treningsglede. Hvis hun ikke skal starte i en eller annen utholdenhetsidrett snart, da. Da må man jo terne litt på den måten også. I helgen viste hun igjen seg selv på sykkeltur uten hjelm på Stories. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun insisterer på å sykle uten hjelm? Er hun ikke bare spesielt svai i ryggen og har et helt spesielt tilfelle av spagetti-armer? Er hun også eksepsjonelt tykkskallet og dermed mindre utsatt for hodeskade ved ulykker? 52 8
Sariou Skrevet 23. mai 2022 #62105 Skrevet 23. mai 2022 Jeg lurer mest på hvorfor nesten ALLE bildene er av den ene siden av ansiktet hennes? Det er helt påfallende snålt. Har hun noe på den andre siden som ikke kan retursjeres bort? 18 1
Klink Skrevet 23. mai 2022 #62106 Skrevet 23. mai 2022 Sariou skrev (8 minutter siden): Jeg lurer mest på hvorfor nesten ALLE bildene er av den ene siden av ansiktet hennes? Det er helt påfallende snålt. Har hun noe på den andre siden som ikke kan retursjeres bort? Er nok godsida hennes 😁
Klink Skrevet 23. mai 2022 #62107 Skrevet 23. mai 2022 pøbelsara skrev (16 minutter siden): Jeg skjønner heller ikke denne maniske løpingen? Skal ikke trening være lystbetont og gøy? Hva trener hun til? Jeg trener også, men de dagene det er pyton, presser jeg meg ikke langt over komfortsonen. Det er bare egnet til å øke skaderisiko og minske treningsglede. Hvis hun ikke skal starte i en eller annen utholdenhetsidrett snart, da. Da må man jo terne litt på den måten også. I helgen viste hun igjen seg selv på sykkeltur uten hjelm på Stories. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun insisterer på å sykle uten hjelm? Er hun ikke bare spesielt svai i ryggen og har et helt spesielt tilfelle av spagetti-armer? Er hun også eksepsjonelt tykkskallet og dermed mindre utsatt for hodeskade ved ulykker? Helt sikkert fordi hjelmen ikke matchet den rosa jakka, og håret! Tenk på håret! 7
Isild Skrevet 23. mai 2022 #62108 Skrevet 23. mai 2022 Nutz skrev (47 minutter siden): Er han tilnkyttet noe treningssenter? Om han er coach bør han jo ha et sted å trene kundene, jeg regner ikke med noen kommer hjem til dem å trener i kjelleren. Han er ikke tilknyttet noe senter. Han hadde sikkert en idè om å bli "online-PT" i forbindelse med Netfit. Netfit ble aldri lansert, han har heller ikke fullført noen PT-utdanning så vidt jeg vet. Men Coach-kontoen er oppe og går. Det står at han "Coach athletes to perform their best" - uten at noen har sett at han trener andre enn Caroline. 28 2
Populært innlegg Fizzypo Skrevet 23. mai 2022 Populært innlegg #62109 Skrevet 23. mai 2022 På første øyekast kan det virke som at hun forsøker å formidle at også hun er menneskelig og har dager der hun syns at trening er grusomt, men deretter så viser hun igjen og igjen at hun gjennomfører på ren trass. Bare fordi. Dermed skrinlegger hun hele prosjektet med å vise seg som folkelig og plutselig er hun et overmenneske igjen med vilje av stål. En som tydeligvis skal applauderes og beundres for å være så disiplinert. Hvis noe annet var intensjonen kunne hun ha skrevet to ord om hva som er målet med å trene på tvang, eller et innlegg om hva som holder hennes motivasjon oppe. Hvis jeg skal si en positiv ting om CBE sin bedriftskonto etter å ha sett gjennom de nyeste bildene og videoene, så må det være at det er lett å se at innholdet som deles er arrangert og kunstig - som en reklame. Sykling uten hjelm med kirsebærtre i bakgrunnen, ikledd rosa kåpe og høye hæler.. Man kan jo knapt komme nærmere en parodi på et influencerliv. De prøver ikke engang å få det til å virke troverdig. Virker som at det viktigste er at det ser stramt og glanset ut. 58 2
MacBeth Skrevet 23. mai 2022 #62110 Skrevet 23. mai 2022 Klink skrev (15 timer siden): Ja, cbe er ganske ubetydelig som influenser blitt og må nok snart skaffe seg et nytt yrke. Jeg mener at å bli så sterk som funkygine ikke nødvendigvis er helt oppnåelig for mannen i gata. Syns fitfocus er et enda bedre eksempel på noe som er oppnåelig og mer folkelig. Det kan jeg være enig med deg i, men treningsformene/øvelsene Funkygine viser er jo for folk flest. Sjeldent man ser henne med noen svære vekter eller tilbehør som man ikke kan få lett tilgjengelig, og da er det irrelevant hvor sterk hun tilsynelatende er.... 6
Nutz Skrevet 23. mai 2022 #62111 Skrevet 23. mai 2022 36 minutter siden, Isild said: Han er ikke tilknyttet noe senter. Han hadde sikkert en idè om å bli "online-PT" i forbindelse med Netfit. Netfit ble aldri lansert, han har heller ikke fullført noen PT-utdanning så vidt jeg vet. Men Coach-kontoen er oppe og går. Det står at han "Coach athletes to perform their best" - uten at noen har sett at han trener andre enn Caroline. Jeg googlet han nå og det er ikke rart han ikke har kunder når han ikke har noen hjemmeside eller noen som helst steder å markedsføre seg selv bortsett fra sin egen instagram konto. Jeg ser selvsagt bort ifra netfit da det ikke er et reelt firma. Som ultraløper har han vel verken resultater eller noe særlig erfaring å vise til og for folk flest er ikke denne treningsformen aktuell. Det ville vært mye mer naturlig om han ble fotballtrener f.eks. 24
Villroses hage Skrevet 23. mai 2022 #62112 Skrevet 23. mai 2022 56 minutter siden, pøbelsara said: I helgen viste hun igjen seg selv på sykkeltur uten hjelm på Stories. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun insisterer på å sykle uten hjelm? Er hun ikke bare spesielt svai i ryggen og har et helt spesielt tilfelle av spagetti-armer? Er hun også eksepsjonelt tykkskallet og dermed mindre utsatt for hodeskade ved ulykker? Tja. Mulighetene er flere, alle like "voksne" og influenserlogiske, og trumfer derfor alltid sikkerhet og potensielt ansvar for påvirkningskraft. Hun ser innmari teit ut med hjelm Vil for alt i verden unngå hjelmsveis Vi får ikke fulgt med på om håret vokser 31
Klink Skrevet 23. mai 2022 #62113 Skrevet 23. mai 2022 MacBeth skrev (14 minutter siden): Det kan jeg være enig med deg i, men treningsformene/øvelsene Funkygine viser er jo for folk flest. Sjeldent man ser henne med noen svære vekter eller tilbehør som man ikke kan få lett tilgjengelig, og da er det irrelevant hvor sterk hun tilsynelatende er.... Ja, det er sant nok. Cbe er jo mye ute og løper, uten mye utstyr man trenger hun også. 2
Isild Skrevet 23. mai 2022 #62114 Skrevet 23. mai 2022 Nutz skrev (1 minutt siden): Jeg googlet han nå og det er ikke rart han ikke har kunder når han ikke har noen hjemmeside eller noen som helst steder å markedsføre seg selv bortsett fra sin egen instagram konto. Jeg ser selvsagt bort ifra netfit da det ikke er et reelt firma. Som ultraløper har han vel verken resultater eller noe særlig erfaring å vise til og for folk flest er ikke denne treningsformen aktuell. Det ville vært mye mer naturlig om han ble fotballtrener f.eks. Det kan nesten virke som om de i realiteten ikke ønsker kunder. De har IG-konto for Netfit, og IG-konto for Coach-Eriksen, men ingen av de markedsfører hvordan man kan bli kunde, eller viser at de har kunder. Derimot så besvares spørsmål der fra følgere og det er tilsynelatende aktivitet (flere mistenker derimot at spørsmålene stilles av de selv) "Showroom" kaller jeg de kontoene. Kun for å få annonsører. Keiserens nye klær osv. 37 4
Pusern3 Skrevet 23. mai 2022 #62115 Skrevet 23. mai 2022 Irja skrev (1 time siden): Nok en tung løpeøkt i dag. Men! Bare å få det gjort. Ref instastory. Hvorfor MÅ man få det gjort egentlig? Hun vil ikke, hun gruer seg, lider seg igjennom.. men det MÅ løpes hver eneste dag. Trist. Ingen trenger eller har godt av å løpe hver dag. tvert om. Variasjon og hviledager er klokt og vanlig. Men hun måtte vel løpe av seg de tre seigmennene fra lørdag 25
Kollontaj Skrevet 23. mai 2022 #62116 Skrevet 23. mai 2022 Pusern3 skrev (38 minutter siden): Ingen trenger eller har godt av å løpe hver dag. tvert om. Variasjon og hviledager er klokt og vanlig. Men hun måtte vel løpe av seg de tre seigmennene fra lørdag Hvorfor tror jeg ikke noe på at de seigmennene ble spist? 😅 37
Kollontaj Skrevet 23. mai 2022 #62117 Skrevet 23. mai 2022 Isild skrev (1 time siden): Han er ikke tilknyttet noe senter. Han hadde sikkert en idè om å bli "online-PT" i forbindelse med Netfit. Netfit ble aldri lansert, han har heller ikke fullført noen PT-utdanning så vidt jeg vet. Men Coach-kontoen er oppe og går. Det står at han "Coach athletes to perform their best" - uten at noen har sett at han trener andre enn Caroline. Ble det ikke skrevet at han har tatt den PT-utdannelsen? Mener også at CBE skrev i en kommentar at han har mye å gjøre som trener, men alt kan være narrativ, selvsagt. 9
Aquarius04 Skrevet 23. mai 2022 #62118 Skrevet 23. mai 2022 Klink skrev (3 timer siden): Det skrives rumpa? Eller er rompa lov til å skrive også? Åh herregud. Bare slutt. 12
Klink Skrevet 23. mai 2022 #62119 Skrevet 23. mai 2022 Aquarius04 skrev (6 minutter siden): Åh herregud. Bare slutt. Tror vår Herre mener det skrives rumpe også. Rumpepute. 1
Isild Skrevet 23. mai 2022 #62120 Skrevet 23. mai 2022 Kollontaj skrev (40 minutter siden): Ble det ikke skrevet at han har tatt den PT-utdannelsen? Mener også at CBE skrev i en kommentar at han har mye å gjøre som trener, men alt kan være narrativ, selvsagt. Nå ble jeg litt usikker, det er kanskje bare hun som ikke fullførte det. På Netfit sine sider skilter de med: "Bachelor NIH fysisk aktivitet og helse, Poliquin level 1 og 2 og EHFA Standards EQF Level 4 PT" Hva nå enn det er, og hvem som har hva. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå