Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (11 timer siden):

Jeg tenker at både hun og mannen har bedre utholdenhet enn veldig mange. Funkygine er så vidt jeg vet ikke mye skadet eller mye syk. Kan ha god utholdenhet og være sterk selv om man er syk og/eller skadet. En skadet Therese Johaug er fremdeles sterk og har muskler, for å ta et eksempel. 

forskjellen er vel riktigere sammensatt kosthold og ikke minst nok mat til å dekke behov. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nutz skrev (1 time siden):

Ja for han har egentlig ikke noe jobb, har han vel? Skriver ikke dette for å håne, men fordi jeg oppriktig lurer.

såvidt vi vet ikke noen skikkelig, vanlig jobb. Det går i løping for egen del, noen mobilbilder av fruen i blant og beskjeden innsats som personlig trener (uten at resultater etc vises). 

• Liker 4
Skrevet

Det ironiske er jo at dersom hun hadde roet kraftig ned på løpingen og heller fokusert ordentlig på styrketrening, så hadde hun jo sluppet å måtte bruke rumpeputer og Photoshop for å få rumpe.. men løping hjelper ikke akkurat på det området.. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

I skikkelig "Instagram isn't real"-ånd, så vil jeg påpeke at de mildt sagt skremmende bildene av bedriftseiers kropp vi har sett i det siste, neppe reflekterer virkeligheten. Jeg håper ingen lar seg inspirere av thinspoen, for ikke engang Caroline ser slik ut. Det ser man når man ser bilder av henne tatt av andre (noe som sikkert er grunnen til at hun velger å leve såpass isolert). Jeg ble også lettet da jeg så 17. mai-bildene av henne. Bunaden sitter akkurat likt som i fjor. Hun kan jo ha fått den sydd om, men det høres usannsynlig ut for meg at det har skjedd uten å eksponere det på SoMe. Det hadde vært content, potensielt spons, og når har Caroline noen gang latt en mulighet gå fra seg til å skryte av sine minimale klesstørrelser?

At bunaden tilsynelatende har skiftet farge fra i fjor, tror jeg vi må kreditere kongen av lys og skygge...

https://www.instagram.com/p/CPAzYIsg8Q-/

Skjermbilde 2022-05-23 kl. 11.12.33.png

Skjermbilde 2022-05-23 kl. 11.13.46.png

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
6 minutter siden, Felis said:

I skikkelig "Instagram isn't real"-ånd, så vil jeg påpeke at de mildt sagt skremmende bildene av bedriftseiers kropp vi har sett i det siste, neppe reflekterer virkeligheten. Jeg håper ingen lar seg inspirere av thinspoen, for ikke engang Caroline ser slik ut. Det ser man når man ser bilder av henne tatt av andre (noe som sikkert er grunnen til at hun velger å leve såpass isolert). Jeg ble også lettet da jeg så 17. mai-bildene av henne. Bunaden sitter akkurat likt som i fjor. Hun kan jo ha fått den sydd om, men det høres usannsynlig ut for meg at det har skjedd uten å eksponere det på SoMe. Det hadde vært content, potensielt spons, og når har Caroline noen gang latt en mulighet gå fra seg til å skryte av sine minimale klesstørrelser?

At bunaden tilsynelatende har skiftet farge fra i fjor, tror jeg vi må kreditere kongen av lys og skygge...

En smule uheldig med redigeringen på det øverste bildet, fargen under armen hennes har en helt annen blåfarge enn resten 😅

• Liker 9
Skrevet
16 minutter siden, Felis said:

Hun har byttet ut sølja på vesten med knepping i år. Eller er sølja bare plassert oppå kneppingen kanskje? Og så ser jrg at øverste sølje i halsen ikke er på plass i år. Er det pga den «uoffisielle» skjorta?

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Isola2 said:

Antageligvis fordi noen her inne påpekte at rompeputa hennes syntes i speilet…

Hva er rompepute? 

Skrevet
Felis skrev (45 minutter siden):

LITT mye "lys og skygge" i år 😮

• Liker 22
Skrevet
Pusern3 skrev (1 time siden):

forskjellen er vel riktigere sammensatt kosthold og ikke minst nok mat til å dekke behov. 

Kosthold er også veldig viktig , ja 😊

Skrevet
Finnwife skrev (1 time siden):

Det ironiske er jo at dersom hun hadde roet kraftig ned på løpingen og heller fokusert ordentlig på styrketrening, så hadde hun jo sluppet å måtte bruke rumpeputer og Photoshop for å få rumpe.. men løping hjelper ikke akkurat på det området.. 

No can do.
Styrke av rumpe gir mer muskuløse lår og da blir det så pes å posere seg til #goal1 thigh gap. 

• Liker 34
Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

hun set mye søtere og mer naturlig ut på det nederste bildet. Og yngre - mer enn det året det er. 

• Liker 4
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 time siden):

En smule uheldig med redigeringen på det øverste bildet, fargen under armen hennes har en helt annen blåfarge enn resten 😅

Slett bilderedigering, dårlig jobb. Tipper det er presets og at bildet ble brent ut i redigeringen? Utrolig amatørmessig å ikke legge merke til dette når man lever av å legge ut gode bilder. 

• Liker 14
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Nutz skrev (3 timer siden):

Ja for han har egentlig ikke noe jobb, har han vel? Skriver ikke dette for å håne, men fordi jeg oppriktig lurer.

Som andre har skrevet så er LKE fremdeles fulltidsansatt i firmaet. Men nei, det ser ikke ut til at han har hatt noen arbeidsoppgaver de siste årene. Netfit er død, bloggen er død, CBE tar mest mobilselfies og reklamesamarbeidene er få og små. LKE liker å bruke dagene sine på å pusle med en instagramkonto hvor han dokumenterer treningshobbyen sin ("coach eriksen"), men med bare 2000 følgere så er det er tydelig at han ikke fenger i sosiale medier. Kanskje de begge arbeider i det skjulte med noe stort? 🤷‍♀️ Eller så har de regnet på det og funnet ut at de ikke trenger å jobbe mer?

Så lenge de har et influenserfirma så kan de tydeligvis skrive av mesteparten av levekostnadene sine, hvert fall. Og Instagram er verdens tregeste dinosaur hva gjelder å vise fall i popularitet. Det finnes sikkert fremdeles annonsører som ser seg blinde på følgertall og ikke vet hva engasjementrate er. Så selv om CBE ikke får mer enn 1000 likes per bilde, så kan de sikkert holde på en stund til.

Endret av SnowBells
Skrevet
annelis skrev (1 time siden):

Hva er rompepute? 

Padding på rompa. Typ innlegg. Se for deg innlegg i en BH, det er det samme bare i en truse/shorts

• Liker 10
Skrevet
AnnePåLande skrev (14 timer siden):

Igjen, du kan ikke komme med den påstanden da du ikke vet hvor sterk og utholdende resten av befolkningen er! 

Er LKE i knall form slik som han trener? Eller er han preget av mye skader?

Tenker det er lite vits i å svare på Klink sine innlegg. Mulig kommentarene avtar hvis vi andre bare lar det ligge. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Katten89 skrev (2 minutter siden):

Padding på rompa. Typ innlegg. Se for deg innlegg i en BH, det er det samme bare i en truse/shorts

Det skrives rumpa? Eller er rompa lov til å skrive også? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Herregud, det er jo ikke poenget. Skal du kverulere på språk kan du finne deg en tråd for å diskutere det. Det er fullstendig irrelevant å pirke på språket til folk i en diskusjon. Er litt som å sitte i en samtale på en fest og påpeke at noen uttaler noe feil isteden for å respondere på og lytte til hva vedkomne sier. Ikke spesielt nyttig eller sosialt konstruktivt, med mindre den du prater med er ungen din på 4 år. Og ja, du finner sikkert 1000 skrivefeil i dette innlegget. 

• Liker 39
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

:scorpis:

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (Akkurat nå):

Herregud, det er jo ikke poenget. Skal du kverulere på språk kan du finne deg en tråd for å diskutere det. Det er fullstendig irrelevant å pirke på språket til folk i en diskusjon. Er litt som å sitte i en samtale på en fest og påpeke at noen uttaler noe feil isteden for å respondere på og lytte til hva vedkomne sier. Ikke spesielt nyttig eller sosialt konstruktivt, med mindre den du prater med er ungen din på 4 år. Og ja, du finner sikkert 1000 skrivefeil i dette innlegget. 

Jeg har 1000 skrivefeil selv, men har lagt merke til at skrivemåten er utbredt i flere tråder så jeg lurte på om det kanskje kan skrives slik også. Veldig som folk er på hugget her nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Jeg har 1000 skrivefeil selv, men har lagt merke til at skrivemåten er utbredt i flere tråder så jeg lurte på om det kanskje kan skrives slik også. Veldig som folk er på hugget her nå. 

Du får google det da. Trenger ikke bruke spalteplass her. 

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...