Klink Skrevet 22. mai 2022 #62081 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) AnnePåLande skrev (20 minutter siden): Nei, faktisk ikke.. Det handler om kunnskap om kroppens fysikk. En muskuløs kropp er ikke ensbetydende med at en er sterkere enn folk flest. Det er bare tull. Men når en trener på riktig måte så mye som funky gjør er man sterkere enn folk flest. Er tilbøyelig til å si at også cbe er sterkere enn veldig mange, men funky er på et heeelt annet nivå på… vel egentlig det meste som har med både trening og det å være influenser å gjøre. Endret 22. mai 2022 av Klink 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62082 Del Skrevet 22. mai 2022 123Frustrert skrev (2 timer siden): Og hva lever cbe av? Hvorfor kan ikke cbe forsøke å være et positivt forbilde? Fordi hun ikke er like sterk? Hadde cbe vært interessert i noe annet enn å forbrenne kalorier, trent riktig og brukt noe av tiden hun bruker å beundre seg selv i alskens positurer og på å «dandere» kropp og dra opp t-skjorten, hadde hun hatt muligheten til å bli minst like sterk. Men når tiden går på å fikse negler, strutte med stumpen, putte på seg rumpepute, og ellers se ut som å ha et totalt intetsigende og spennende liv, da løper verden i fra en. Jeg vet ikke hvorfor hun velger som hun gjør. Noe tror jeg er sykdom. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 22. mai 2022 #62083 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (3 timer siden): Funkygine er et sunt forbilde det er jeg enig i. Men hun er vel langt sterkere enn folk flest. Ikke noe jeg anser som oppnåelig for mange med mindre man har trening som jobb. I tillegg er det vel ikke fritt for barneeksponering der heller. Nå skal ikke andre influensere diskuteres her, dessuten er den fysiske styrken til Funkygine irrelevant. Jeg trekker sammenlikninger mellom henne og CBE fordi de begge har influenser som yrke, tiltross for at de er i to ulike ligaer. Det som skiller dem her, dersom vi ser bort i fra de ulike personlighetene dem fremstiller på IG, så er det at Funkygine har bygget et varemerke, hun har ulike prosjekter på gang, kokebok, matserie, online store med treningstøy og hun er dedikert i sitt felt, nemlig trening. CBE har mistet piffen gjennom årene og klarte ikke eller ville ikke utvikle seg. Blir som på high school, medelever eksamineres ut av universitetet og få drømme jobben, igjen står CBE med en skoleballkrone på hodet og kun minner igjen... 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62084 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) MacBeth skrev (29 minutter siden): Nå skal ikke andre influensere diskuteres her, dessuten er den fysiske styrken til Funkygine irrelevant. Jeg trekker sammenlikninger mellom henne og CBE fordi de begge har influenser som yrke, tiltross for at de er i to ulike ligaer. Det som skiller dem her, dersom vi ser bort i fra de ulike personlighetene dem fremstiller på IG, så er det at Funkygine har bygget et varemerke, hun har ulike prosjekter på gang, kokebok, matserie, online store med treningstøy og hun er dedikert i sitt felt, nemlig trening. CBE har mistet piffen gjennom årene og klarte ikke eller ville ikke utvikle seg. Blir som på high school, medelever eksamineres ut av universitetet og få drømme jobben, igjen står CBE med en skoleballkrone på hodet og kun minner igjen... Ja, cbe er ganske ubetydelig som influenser blitt og må nok snart skaffe seg et nytt yrke. Jeg mener at å bli så sterk som funkygine ikke nødvendigvis er helt oppnåelig for mannen i gata. Syns fitfocus er et enda bedre eksempel på noe som er oppnåelig og mer folkelig. Endret 22. mai 2022 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62085 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (18 minutter siden): Men når en trener på riktig måte så mye som funky gjør er man sterkere enn folk flest. Er tilbøyelig til å si at også cbe er sterkere enn veldig mange, men funky er på et heeelt annet nivå på… vel egentlig det meste som har med både trening og det å være influenser å gjøre. Igjen, du kan ikke komme med den påstanden da du ikke vet hvor sterk og utholdende resten av befolkningen er! Er LKE i knall form slik som han trener? Eller er han preget av mye skader? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62086 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Igjen, du kan ikke komme med den påstanden da du ikke vet hvor sterk og utholdende resten av befolkningen er! Er LKE i knall form slik som han trener? Eller er han preget av mye skader? Det sies her at han er skadet ofte tror jeg. I alle fall har det vært snakk om noen skader. Jeg kan komme med den påstanden og mene den er rett også. Funkygine er sterkere enn folk flest. Se der. Gjorde det igjen. Endret 22. mai 2022 av Klink 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62087 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Klink skrev (4 minutter siden): Det sies her at han er skadet ofte tror jeg. I alle fall har det vært snakk om noen skader. Jeg kan komme med den påstanden og mene den er rett også. Sp kan du kverulere videre. Men LKE jobber jo med trening.. Da burde jo han være i bedre form enn resten av befolkningen? Men han sliter med skader.. CBE trener og er ofte syk.. Hun som trener så mye og er tynn bør jo være i bedre form enn resten av befolkingen? Endret 22. mai 2022 av AnnePåLande 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62088 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Men LKE jobber jo med trening.. Da burde jo han være i bedre form enn resten av befolkningen? Men han sliter med skader.. CBE trener og er ofte syk.. Hun som trener så mye og er tynn bør jo være i bedre form enn resten av befolkingen. Jeg tenker at både hun og mannen har bedre utholdenhet enn veldig mange. Funkygine er så vidt jeg vet ikke mye skadet eller mye syk. Kan ha god utholdenhet og være sterk selv om man er syk og/eller skadet. En skadet Therese Johaug er fremdeles sterk og har muskler, for å ta et eksempel. Endret 22. mai 2022 av Klink 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62089 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at både hun og mannen har bedre utholdenhet enn veldig mange. Funkygine er så vidt jeg vet ikke mye skadet eller mye syk. Hvordan kan du tenke deg til det? Du spekulerer bare. Bedriften utviser et usunt forhold til kropp og trening i sosiale medier. Ingen bør gå til Eriksen for å få råd om trening og kosthold. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62090 Del Skrevet 22. mai 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du tenke deg til det? Du spekulerer bare. Bedriften utviser et usunt forhold til kropp og trening i sosiale medier. Ingen bør gå til Eriksen for å få råd om trening og kosthold. Jeg skrev at funkygine er sterkere enn folk flest jeg og at det ikke nødvendigvis er så oppnåelig å bli like sterk som henne. Fitfocuse syns jeg gir et mer inntrykk av oppnåelig og folkelig selv om funky også er et sunt forbilde. Så personlig ville jeg valgt fitfocuse, (men også funkygine over cbe) for råd om trening og kosthold . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. mai 2022 #62091 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Jeg skrev at funkygine er sterkere enn folk flest jeg og at det ikke nødvendigvis er så oppnåelig å bli like sterk som henne. Fitfocuse syns jeg gir et mer inntrykk av oppnåelig og folkelig selv om funky også er et sunt forbilde. Så personlig ville jeg valgt fitfocuse, (men også funkygine over cbe) for råd om trening og kosthold . https://www.funkygine.com/2017/10/09/500-reps-barbell-challenge/ og det mener jeg du har helt rett i, tror ikke «folk flest» går løs på denne challengen så lett. Ikke CBE heller 🤭 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62092 Del Skrevet 22. mai 2022 Zenhouse skrev (8 minutter siden): https://www.funkygine.com/2017/10/09/500-reps-barbell-challenge/ og det mener jeg du har helt rett i, tror ikke «folk flest» går løs på denne challengen så lett. Ikke CBE heller 🤭 Nei! Kanskje cbe burde utfordres 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mai 2022 #62093 Del Skrevet 22. mai 2022 Altså. 😕 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg S0lstraalen Skrevet 22. mai 2022 Populært innlegg #62094 Del Skrevet 22. mai 2022 Nå vet ikke jeg hvilken kundegruppe de henvender seg til. Men det gir et forskrudd bilde på kropp og utseende som forplanter seg ut i samfunnet. Selvsagt ikke bare deres feil, men allikevel. Ta russen feks; jentene kan ikke veie mer enn 45 kg og de må ha cup str D for å få være med og rulle på buss. Det er et hakka gæli samfunn vi lever i. Yngre og yngre ungdom får psykiske problemer og køene på bup blir lengre og lengre. Der forventes mer av dagens ungdom. De skal lære, de skal ha et visst utseende, de skal ha venner og fritid og de skal være suksessrike. skulle ikke vi som voksne mennesker gått fremfor som et godt eksempel så kanskje verden ble litt mer normal igjen? Må det spres halvnakne bilder av rumper som presses i vinkler, nysprøyta lepper og et overforbruk av klær? Hjelp verden! Jeg vil av!! 45 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. mai 2022 #62095 Del Skrevet 23. mai 2022 NewStart87 skrev (11 timer siden): Hvorfor trener de i så mørk kjeller? Ser jo helt deprimerende ut. Antageligvis fordi noen her inne påpekte at rompeputa hennes syntes i speilet… 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. mai 2022 #62096 Del Skrevet 23. mai 2022 AnnePåLande skrev (9 timer siden): Igjen, du kan ikke komme med den påstanden da du ikke vet hvor sterk og utholdende resten av befolkningen er! Er LKE i knall form slik som han trener? Eller er han preget av mye skader? Klink skrev (9 timer siden): Det sies her at han er skadet ofte tror jeg. I alle fall har det vært snakk om noen skader. Jeg kan komme med den påstanden og mene den er rett også. Funkygine er sterkere enn folk flest. Se der. Gjorde det igjen. Kan vi legge diskusjonen (om Funkygine) død her? Diskuter den i tråden hennes i stedet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 23. mai 2022 #62097 Del Skrevet 23. mai 2022 11 hours ago, Pusern3 said: godt spørsmål Ja for han har egentlig ikke noe jobb, har han vel? Skriver ikke dette for å håne, men fordi jeg oppriktig lurer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 23. mai 2022 #62098 Del Skrevet 23. mai 2022 Da de flyttet til Sarpsborg, ble vel lke fotballtrener for et eller annet lag? Hvordan gikk det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 23. mai 2022 #62099 Del Skrevet 23. mai 2022 Både lke og cbe er bedre trent enn "folk flest". Helt enkelt fordi "folk flest" rører på seg og bruker kroppen alt for lite. Dessuten er mange av oss overvektige og fete (meg inkl). Når det er sagt så er de også mer skadet enn mange andre. Jeg gjetter på for lite restitusjon, det er i den fasen kroppen bygger seg opp - IKKE rett under selv treningen. Dette er grunnleggense kunnskap for alle som har satt sine fot i et gym noengang. Dessuten: variasjon. Dette forebygger også skader og gir alsidig utfordring for kroppen. Kroppen venner seg nemlig til bevegelse som gjentas hele tiden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. mai 2022 #62100 Del Skrevet 23. mai 2022 Nutz skrev (1 time siden): Ja for han har egentlig ikke noe jobb, har han vel? Skriver ikke dette for å håne, men fordi jeg oppriktig lurer. De driver vel Treasures AS og CBE.no sammen og sånn sett så er han jo ansatt et sted. Men med det vi vet om nåværende drift og hva de leverer, så er det veldig vanskelig å se at det egentlig er noe å gjøre i de selskapene. De har svært få og små annonsesamarbeid, bloggen ligger brakk, Netfit ble ikke noe av, og han gjør ikke så mye fotograf-arbeid heller lenger, da det mest går i mobilselfier hos Caroline. Han kaller seg coach på egen IG-profil, men om han har betalende kunder vet man ikke. Han viser iallefall ikke det på coach-profilen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå