Velinda Skrevet 22. mai 2022 #62061 Del Skrevet 22. mai 2022 Om 15 år har vi en arvtager til Instaheidi.....💃 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai 2022 #62062 Del Skrevet 22. mai 2022 NewStart87 skrev (2 timer siden): Han er vel egentlig arbeidsledig. er han ikke ansatt i treasures as? så han har jo inntekt fra firma. Men om han gjør så mye er jo en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 22. mai 2022 #62063 Del Skrevet 22. mai 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): er han ikke ansatt i treasures as? så han har jo inntekt fra firma. Men om han gjør så mye er jo en annen sak Stemmer at han er ansatt i Treasures AS. Som i realiteten virker å være et luftslott, og ikke et vellykket firma. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai 2022 #62064 Del Skrevet 22. mai 2022 Sugar&Spice skrev (1 minutt siden): Stemmer at han er ansatt i Treasures AS. Som i realiteten virker å være et luftslott, og ikke et vellykket firma. virker jo som at de har til salt i maten. men er ikke sikkert det blir så mye salt om 5-10 år 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62065 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Stargaze skrev (1 time siden): Heldigvis virker det som om de fleste ungdommer gjennomskuer og ikke lar lure til å tro at det hun viser er ekte. Har to døtre selv og de bare ler av CBE og hennes like. Der er det Funkygine som er populær. Mye sunnere og finere enn syltynne, usunne forbilder. Gode (varierte) treningstips, normalt sunt kosthold. Så dette taper nok CBE stort på i lengden. Folk vil se noe sunt, normalt og oppnårlig - Som Funkygine. Ikke sykelig tynne, som bare løper og løper. Har større tro på ungdommen enn at de lar seg lure av dumhet. Det skremmende er at de som har potensiale for spiseforstyrrelser lar seg påvirke av dumskapen Funkygine er et sunt forbilde det er jeg enig i. Men hun er vel langt sterkere enn folk flest. Ikke noe jeg anser som oppnåelig for mange med mindre man har trening som jobb. I tillegg er det vel ikke fritt for barneeksponering der heller. Endret 22. mai 2022 av Klink 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 22. mai 2022 #62066 Del Skrevet 22. mai 2022 Hvorfor trener de i så mørk kjeller? Ser jo helt deprimerende ut. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. mai 2022 #62067 Del Skrevet 22. mai 2022 Kollontaj skrev (5 timer siden): Thinspobilde som kunne vært forsiden i boka Thinspo-guide (håper ikke den finnes). Sener og knokler i fokus. Strekker og strammer alt. For min smak langt fra flott og imponerende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mai 2022 #62068 Del Skrevet 22. mai 2022 Går an å være sexy uten å kle av seg, se og lær CBE.no https://www.instagram.com/p/CdyKTsQK_WW/?igshid=YmMyMTA2M2Y= nesten 12 000 likes og 45 000 følgere, der har du goals! 18 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 22. mai 2022 #62069 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (1 time siden): Funkygine er et sunt forbilde det er jeg enig i. Men hun er vel langt sterkere enn folk flest. Ikke noe jeg anser som oppnåelig for mange med mindre man har trening som jobb. I tillegg er det vel ikke fritt for barneeksponering der heller. Og hva lever cbe av? Hvorfor kan ikke cbe forsøke å være et positivt forbilde? Fordi hun ikke er like sterk? Hadde cbe vært interessert i noe annet enn å forbrenne kalorier, trent riktig og brukt noe av tiden hun bruker å beundre seg selv i alskens positurer og på å «dandere» kropp og dra opp t-skjorten, hadde hun hatt muligheten til å bli minst like sterk. Men når tiden går på å fikse negler, strutte med stumpen, putte på seg rumpepute, og ellers se ut som å ha et totalt intetsigende og spennende liv, da løper verden i fra en. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 22. mai 2022 #62070 Del Skrevet 22. mai 2022 Nutz skrev (6 timer siden): Hva jobber mannen til Caroline med nå som han ikke spiller fotball lenger? Jobber med å ødelegge selvtilliten til damer hvis lår møtes, samt med å gi farlige treningsråd via NetFit. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62071 Del Skrevet 22. mai 2022 @Hut Fint om du kan svare meg.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62072 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (2 timer siden): Funkygine er et sunt forbilde det er jeg enig i. Men hun er vel langt sterkere enn folk flest. Ikke noe jeg anser som oppnåelig for mange med mindre man har trening som jobb. I tillegg er det vel ikke fritt for barneeksponering der heller. Om Funkygine er sterkere enn folk flest vet vi vel ikke. Hvor sterk en kan bli omhandler ikke bare om antall timer en har til rådighet i løpet av en uke, men også om kroppslige forutsetninger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. mai 2022 #62073 Del Skrevet 22. mai 2022 Nutz skrev (6 timer siden): Hva jobber mannen til Caroline med nå som han ikke spiller fotball lenger? godt spørsmål 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. mai 2022 #62074 Del Skrevet 22. mai 2022 Stargaze skrev (3 timer siden): Heldigvis virker det som om de fleste ungdommer gjennomskuer og ikke lar lure til å tro at det hun viser er ekte. Har to døtre selv og de bare ler av CBE og hennes like. Der er det Funkygine som er populær. Mye sunnere og finere enn syltynne, usunne forbilder. Gode (varierte) treningstips, normalt sunt kosthold. Så dette taper nok CBE stort på i lengden. Folk vil se noe sunt, normalt og oppnårlig - Som Funkygine. Ikke sykelig tynne, som bare løper og løper. Har større tro på ungdommen enn at de lar seg lure av dumhet. Det skremmende er at de som har potensiale for spiseforstyrrelser lar seg påvirke av dumskapen jeg er enig. Ungdommen i dag ser på typer ala CBE med thinspo, overdrevent fokus på mat og trening og ikke minst som storforbruker på alle nivå som uaktuelle og ikke up to date å følge og beundre. CBE er nok et synkende skip 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62075 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) AnnePåLande skrev (24 minutter siden): Om Funkygine er sterkere enn folk flest vet vi vel ikke. Hvor sterk en kan bli omhandler ikke bare om antall timer en har til rådighet i løpet av en uke, men også om kroppslige forutsetninger. Hun er jo det? Har du sett musklene og kroppen hennes? Edit: Jeg har ikke forsket på hvor sterke «folk flest» er , men jeg går ut fra at hun er sterkere enn de fleste siden hun lever av trening, er svært aktiv og ser ut som hun har veldig sterk kropp med store muskler. Hun både ser og framstår som at hun har en veldig aktiv livsstil. Cbe på sin side ser ut til å gjøre det samme om dagene, men ser ikke på langt nær så muskuløs ut som funkygine. Endret 22. mai 2022 av Klink 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62076 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Hun er jo det? Har du sett musklene og kroppen hennes? Selv om hun er muskuløs betyr ikke det at hun er sterkere enn folk flest.. Altså, styrke omhandler ikke om du ser muskuløs ut eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 22. mai 2022 #62077 Del Skrevet 22. mai 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Selv om hun er muskuløs betyr ikke det at hun er sterkere enn folk flest.. Altså, styrke omhandler ikke om du ser muskuløs ut eller ikke. Jeg mener at det er grunnlag for å si at hun er sterkere enn folk flest. Klink skrev (5 minutter siden): Hun er jo det? Har du sett musklene og kroppen hennes? Edit: Jeg har ikke forsket på hvor sterke «folk flest» er , men jeg går ut fra at hun er sterkere enn de fleste siden hun lever av trening, er svært aktiv og ser ut som hun har veldig sterk kropp med store muskler. Hun både ser og framstår som at hun har en veldig aktiv livsstil. Cbe på sin side ser ut til å gjøre det samme om dagene, men ser ikke på langt nær så muskuløs ut som funkygine. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62078 Del Skrevet 22. mai 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg mener at det er grunnlag for å si at hun er sterkere enn folk flest. Nei, det er ikke grunnlag for å komme med en slik påstand i det hele tatt. Styrke og utholdenhet omhandler mer enn hvordan en kropp ser ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 22. mai 2022 #62079 Del Skrevet 22. mai 2022 AnnePåLande skrev (36 minutter siden): Nei, det er ikke grunnlag for å komme med en slik påstand i det hele tatt. Styrke og utholdenhet omhandler mer enn hvordan en kropp ser ut. Du kverulerer bare. Det er vel liten tvil om at hun er sterkere enn folk flest. Skal ikke mye trening til før du er sterkere enn gjennomsnittspersonen, og hun trener masse. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 22. mai 2022 #62080 Del Skrevet 22. mai 2022 MissCoverdale skrev (1 minutt siden): Du kverulerer bare. Det er vel liten tvil om at hun er sterkere enn folk flest. Skal ikke mye trening til før du er sterkere enn gjennomsnittspersonen, og hun trener masse. Nei, faktisk ikke.. Det handler om kunnskap om kroppens fysikk. En muskuløs kropp er ikke ensbetydende med at en er sterkere enn folk flest. Det er bare tull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå