Populært innlegg skruf Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #61981 Del Skrevet 21. mai 2022 De leppene på reklamebildet for den vesken ble i allefall mye større den uken hun ikke viste seg på insta pga omgangssyken…. Da jeg var med venninnen min som mental støtte da hun tok fillers i leppene så ble hun skikkelig hoven og fikk flere blåflekker etter innstikkene, og blåflekkene varte ei lita uke før de forsvant. Jeg tror ikke på at Caroline lå med spysjuke i ei uke. Spysjuke varer heller ikke i ei uke, det er jævlig intenst mens det pågår, men fort og gæli og over på 1-2 dager. I allefall vanlig norovirus. Rotavirus kan sitte lengre i, men ikke i ei uke. Beholder du hverken vått eller tørt over et så langt tidsrom så skal man kontakte lege pga man blir dehydrert og det er farlig for elektrolyttsystemet, så man trenger intravenøs tilførsel av væske. Sist gang hun lå nede for full telling og ikke viste seg i sine sosiale medier pga «influensa» så var det brystpartiet som ble betraktelig mye større. Og den tredje gangen hun forsvant helt fra sosiale medier i 5 dager så var det et umerket og ikke varslet reklamestunt fra Freia melkesjokolade der hun og noen bloggere til ble betalt for å «gå under jorden», der temaet var «ta tiden tilbake med Freia» Konklusjonen er at CBE forsvinner ikke fra sine kanaler over et så langt tidsrom uten at det ligger noe bak. 55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #61982 Del Skrevet 21. mai 2022 skruf skrev (2 minutter siden): De leppene på reklamebildet for den vesken ble i allefall mye større den uken hun ikke viste seg på insta pga omgangssyken…. Da jeg var med venninnen min som mental støtte da hun tok fillers i leppene så ble hun skikkelig hoven og fikk flere blåflekker etter innstikkene, og blåflekkene varte ei lita uke før de forsvant. Jeg tror ikke på at Caroline lå med spysjuke i ei uke. Spysjuke varer heller ikke i ei uke, det er jævlig intenst mens det pågår, men fort og gæli og over på 1-2 dager. I allefall vanlig norovirus. Rotavirus kan sitte lengre i, men ikke i ei uke. Beholder du hverken vått eller tørt over et så langt tidsrom så skal man kontakte lege pga man blir dehydrert og det er farlig for elektrolyttsystemet, så man trenger intravenøs tilførsel av væske. Sist gang hun lå nede for full telling og ikke viste seg i sine sosiale medier pga «influensa» så var det brystpartiet som ble betraktelig mye større. Og den tredje gangen hun forsvant helt fra sosiale medier i 5 dager så var det et umerket og ikke varslet reklamestunt fra Freia melkesjokolade der hun og noen bloggere til ble betalt for å «gå under jorden», der temaet var «ta tiden tilbake med Freia» Konklusjonen er at CBE forsvinner ikke fra sine kanaler over et så langt tidsrom uten at det ligger noe bak. Er noe større nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. mai 2022 #61983 Del Skrevet 21. mai 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Er noe større nå da? Ja. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #61984 Del Skrevet 21. mai 2022 skruf skrev (16 minutter siden): Ja. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #61985 Del Skrevet 21. mai 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Hva da? Hvorfor har du behov for å forklart alt flere ganger? Det står tydelig her hva @skruf henviser til. I første setning av innlegget du siterer faktisk. skruf skrev (25 minutter siden): De leppene på reklamebildet for den vesken ble i allefall mye større den uken hun ikke viste seg på insta pga omgangssyken…. Da jeg var med venninnen min som mental støtte da hun tok fillers i leppene så ble hun skikkelig hoven og fikk flere blåflekker etter innstikkene, og blåflekkene varte ei lita uke før de forsvant. Jeg tror ikke på at Caroline lå med spysjuke i ei uke. Spysjuke varer heller ikke i ei uke, det er jævlig intenst mens det pågår, men fort og gæli og over på 1-2 dager. I allefall vanlig norovirus. Rotavirus kan sitte lengre i, men ikke i ei uke. Beholder du hverken vått eller tørt over et så langt tidsrom så skal man kontakte lege pga man blir dehydrert og det er farlig for elektrolyttsystemet, så man trenger intravenøs tilførsel av væske. Sist gang hun lå nede for full telling og ikke viste seg i sine sosiale medier pga «influensa» så var det brystpartiet som ble betraktelig mye større. Og den tredje gangen hun forsvant helt fra sosiale medier i 5 dager så var det et umerket og ikke varslet reklamestunt fra Freia melkesjokolade der hun og noen bloggere til ble betalt for å «gå under jorden», der temaet var «ta tiden tilbake med Freia» Konklusjonen er at CBE forsvinner ikke fra sine kanaler over et så langt tidsrom uten at det ligger noe bak. 40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #61986 Del Skrevet 21. mai 2022 Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Hvorfor har du behov for å forklart alt flere ganger? Det står tydelig her hva @skruf henviser til. I første setning av innlegget du siterer faktisk. Trodde det var referert til en annen gang. Beklager så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #61987 Del Skrevet 21. mai 2022 Klink skrev (2 timer siden): Trodde det var referert til en annen gang. Beklager så mye. Det blir litt slitsomt når du hele tiden passer på andre, men selv ikke gidder å lese det du selv reagerer på. 64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #61988 Del Skrevet 21. mai 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Det blir litt slitsomt når du hele tiden passer på andre, men selv ikke gidder å lese det du selv reagerer på. Jeg leste det, men trodde det dreide seg om en annen gang. Lov å misforstå. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg GhostHug Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #61989 Del Skrevet 21. mai 2022 Synes det bare er trist hvor ofte hun klager på «blytunge bein» og «ikke motivert til å løpe». Og det skjønner jeg innmari godt at hun ikke er, for den løpingen virker jo som en besettelse som gir lite glede. Caroline, ved å faktisk RESTITUERE kroppen så kan du kanskje kjenne på overskudd, fremgang og mestring 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 21. mai 2022 #61990 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Twinkle~ skrev (1 time siden): Synes det bare er trist hvor ofte hun klager på «blytunge bein» og «ikke motivert til å løpe». Og det skjønner jeg innmari godt at hun ikke er, for den løpingen virker jo som en besettelse som gir lite glede. Caroline, ved å faktisk RESTITUERE kroppen så kan du kanskje kjenne på overskudd, fremgang og mestring Slik er det når alt fokus hos to voksne mennesker legges på at hun skal oppnå kroppen til barbie. Streng diett, 1-2 daglige treningsøkter, manikyr og pedikyr, frisør og klinikkbehandlinger, stive selfies og forvridde poseringer. Jeg lurer på om dama noensinne har lest en avis eller hørt en nyhetspodcast. Og at hverken CBE eller LKE har vært del av et normalt arbeidsliv med kollegaer, tilbakemeldinger, internundervisninger eller kurs vet vi godt. Endret 21. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sarah93 Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #61991 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Hva hun gjør og ikke gjør med trening er jo ikke vårt problem, men rådene til Netfit er idiotiske og skaper det motsatte av treningsglede. Det er alt eller ingenting. To gruppetimer i uken er nok for synlige resultater og fremgang for de fleste. Det er ganske mye for folk som ikke har trening som jobb! Som en tommelfingerregel er to ganger i uken nok for fremgang i styrketrening. Yoga gir ikke optimal muskelvekst og kondisjon, men er fantastisk trening for kropp og sjel, og kan gi flotte muskler på overkropp og kjerne. Alle som driver seriøst med treningsråd for vanlige folk, sier det viktigste er å bevege seg, og finne noe man trives med. Alt eller ingenting blir ofte ingenting. Og restitusjon er alfa og omega! Jeg driver med olympiske løft, og resultatene blir merkbart bedre om jeg legger inn pauser, og min PT har anbefalt meg noen uker med treningsfri, noe som virkelig hjelper på resultatene (og tidsskjemaet, hehe!) Vil tro løping krever mindre restitusjon enn styrke, men litt må man likevel ha. Og særlig når de råder følgerne! Det finnes ingenting som er mer demotiverende enn overbelastning og skader. Jeg har ikke formell kompetanse innen trening, men mye erfaring, og jeg har også erfaring med at livet med barn, jobb og alt mulig annet gjør at det beste kan bli det godes fiende. Så jeg vil bare si: Klarer du en gruppetime i uka, eller yoga hjemme, kan det være et fantastisk bidrag til egen helse i en travel hverdag! Så kan det økes når man har mulighet, men den type innsats er verdifull, og derfra kan man bygge til mer. Jeg vet kanskje ikke like mye om fettklyper som "coach Eriksen", men jeg tror kanskje jeg kunne gitt like bra, eller bedre, råd. Og det er ikke fordi jeg har spesielt geniale råd, men fordi de er forankret i virkeligheten. Endret 21. mai 2022 av Sarah93 trykkleif 61 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. mai 2022 #61992 Del Skrevet 21. mai 2022 Det hun driver med er sykelig og usunt. Har toppidrettsutøvere i familien og de er ikke i nærheten av å holde på sånn. Restitusjon ig variasjon er jo ikke eksisterende. Aner ikke hva hun prøverå oppnå, men særlig sunt er det ikke. Lurer på hvor lenge det går før det smeller. For det kommer det til å gjøre. Lurer også på hvilken idrettslig utdannelse coach Eriksen har? Noen som vet? 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. mai 2022 #61993 Del Skrevet 21. mai 2022 Stargaze skrev (21 minutter siden): Det hun driver med er sykelig og usunt. Har toppidrettsutøvere i familien og de er ikke i nærheten av å holde på sånn. Restitusjon ig variasjon er jo ikke eksisterende. Aner ikke hva hun prøverå oppnå, men særlig sunt er det ikke. Lurer på hvor lenge det går før det smeller. For det kommer det til å gjøre. Lurer også på hvilken idrettslig utdannelse coach Eriksen har? Noen som vet? Han lener seg stadig på at denne fotballkarrieren sin. Evt har han vel et PT-kurs av noe. Også har han sikkert vokst opp med både ultraløping og styrketrening og vet derfor alt om det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. mai 2022 #61994 Del Skrevet 21. mai 2022 Nå er det ingen tvil om at tante følger godt med her inne 👋🏼Ref kommentaren på sykkelfilmen om at nå trenger ikke dekkene luft 😉 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 21. mai 2022 #61995 Del Skrevet 21. mai 2022 Hallepalle2 skrev (34 minutter siden): Nå er det ingen tvil om at tante følger godt med her inne 👋🏼Ref kommentaren på sykkelfilmen om at nå trenger ikke dekkene luft 😉 Heldige sykkelen! 😜 35 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. mai 2022 #61996 Del Skrevet 21. mai 2022 Klink skrev (4 timer siden): Jeg leste det, men trodde det dreide seg om en annen gang. Lov å misforstå. Jeg skrev ganske tydelig at der var den siste reklamen med veskene, så ikke så mye å misforstå akkurat. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. mai 2022 #61997 Del Skrevet 21. mai 2022 Sarah93 skrev (3 timer siden): Hva hun gjør og ikke gjør med trening er jo ikke vårt problem, men rådene til Netfit er idiotiske og skaper det motsatte av treningsglede. Det er alt eller ingenting. To gruppetimer i uken er nok for synlige resultater og fremgang for de fleste. Det er ganske mye for folk som ikke har trening som jobb! Som en tommelfingerregel er to ganger i uken nok for fremgang i styrketrening. Yoga gir ikke optimal muskelvekst og kondisjon, men er fantastisk trening for kropp og sjel, og kan gi flotte muskler på overkropp og kjerne. Alle som driver seriøst med treningsråd for vanlige folk, sier det viktigste er å bevege seg, og finne noe man trives med. Alt eller ingenting blir ofte ingenting. Og restitusjon er alfa og omega! Jeg driver med olympiske løft, og resultatene blir merkbart bedre om jeg legger inn pauser, og min PT har anbefalt meg noen uker med treningsfri, noe som virkelig hjelper på resultatene (og tidsskjemaet, hehe!) Vil tro løping krever mindre restitusjon enn styrke, men litt må man likevel ha. Og særlig når de råder følgerne! Det finnes ingenting som er mer demotiverende enn overbelastning og skader. Jeg har ikke formell kompetanse innen trening, men mye erfaring, og jeg har også erfaring med at livet med barn, jobb og alt mulig annet gjør at det beste kan bli det godes fiende. Så jeg vil bare si: Klarer du en gruppetime i uka, eller yoga hjemme, kan det være et fantastisk bidrag til egen helse i en travel hverdag! Så kan det økes når man har mulighet, men den type innsats er verdifull, og derfra kan man bygge til mer. Jeg vet kanskje ikke like mye om fettklyper som "coach Eriksen", men jeg tror kanskje jeg kunne gitt like bra, eller bedre, råd. Og det er ikke fordi jeg har spesielt geniale råd, men fordi de er forankret i virkeligheten. enig i at man trenger kortere restitusjon etter styrke trening enn løpe trening men når CBE får signaler fra egen kropp om påkrevet hvile gjennom tunge ben burde man skjønne akkurat det. Særlig ikke fronte at man overser signalene og pusher på videre i det offentlige rom. Meget uproft og feilaktige signaler. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 21. mai 2022 #61998 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Pusern3 skrev (59 minutter siden): enig i at man trenger kortere restitusjon etter styrke trening enn løpe trening men når CBE får signaler fra egen kropp om påkrevet hvile gjennom tunge ben burde man skjønne akkurat det. Særlig ikke fronte at man overser signalene og pusher på videre i det offentlige rom. Meget uproft og feilaktige signaler. Manglende evne til å ta vare på kroppen er kanskje noe av grunnen til at CBE er utslått av sykdom mange ganger hvert eneste år. Migrene, halsbetennelse, forkjølelse, influensa, omgangssyke, nyrebekkenbetennelse, øyebetennelser, etc. De måtte avbrute sykkelferie fordi hun ble syk, de måtte avbryte fjelltur fordi hun ble syk, osv. Det ser jo ikke ut til at CBE har helse til mer enn fleksibelt hjemmekontor med mye egenpleie inkludert. Endret 21. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #61999 Del Skrevet 21. mai 2022 skruf skrev (1 time siden): Jeg skrev ganske tydelig at der var den siste reklamen med veskene, så ikke så mye å misforstå akkurat. Men det gjorde jeg altså, har nok gått glipp av reklamen med veske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2022 #62000 Del Skrevet 21. mai 2022 Lopploella skrev (1 time siden): Heldige sykkelen! 😜 Men er tanten sarkastisk/spydig når hun skriver slikt? Eller det med dekkene? Eller er det forumet hun er sarkastisk mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå