Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 hours ago, Gameon said:

Nok nå. Så henne et par dager før 17 mai , altså det er en "annen" person! Neste gang tar jeg bilde og viser her.  Denne såkalte mobildekselreklamen er hinsides....hva har skjedd med dette mennesket??? Hun hadde tross alt LITT verdighet før??? På bloggen.... 😳😳

Jeg bare prøver å tenke litt høyt her, men kan det tenkes at hun overkompenserer for å ikke ha noe særlig å gjøre lenger...?  Bloggen var jo hennes store business på en måte, og det råder jo ingen tvil om at hun la ned en del jobb i den. I lengre perioder holdt den jo en høy standard, både hva angikk kvalitet og kvantitet på innlegg og bilder. I tillegg var innholdet i bloggen mer variert, noe som gjorde at CBE måtte ha fokus på andre ting enn bare sin egen navlelo også! Nå med bloggens forfall, sitter hun utelukkende igjen med IG... Og på IG får man ikke brukt hjernecellene på samme kreative måte. Her legger man ikke ut lange tekster, innbydende oppskrifter, antrekks- og serietips osv. Kort oppsummert: IG er mer overfladisk på den måten, da presentasjonformen i all hovedsak er begrenset til bilder. Det må jo være en fryktelig ensformig og kjedelig beskjeftigelse, særlig når man før har hatt et mye mer allsidig virke. Hjernen søker nye impulser når den begynner å kjede seg, og da ble interessen for trening og kropp oppjustert igjen dessverre (og nå er det mer kropp enn aldri før!!!). Og ja, jeg sier dessverre, da fokuset nå fremstår veldig tvangspreget... 

Jeg får litt sånn free-Britney vibes over CBE, for å være helt dønn ærlig... Hun virker for å være fanget...

Endret av gyngende_grunn
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å ikke tenke på dette: «Narkissos er opphavet til begrepet narsissisme, en psykisk tilstand for en som sykelig selvopptatthet, selvforelskelse, og fiksert på seg selv og sin fysiske tilstand.»

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
cerruti skrev (31 minutter siden):

Umulig å ikke tenke på dette: «Narkissos er opphavet til begrepet narsissisme, en psykisk tilstand for en som sykelig selvopptatthet, selvforelskelse, og fiksert på seg selv og sin fysiske tilstand.»

Du hinter sterkt til/setter en diagnose på en influenser. Anonymt på et forum. Så stas. Håper du får mange likes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (3 timer siden):

Hva mener du?

at LE nok er bitter (bevist eller ikke) over hvor livet hans har landet… ikke særlig givende sett fra utsiden 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (3 timer siden):

Synes det er merkelig med mengden spørsmål de får…Hvem i alle dager ser opp til disse to for råd om kosthold og trening..?

selfmade 😜

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (31 minutter siden):

at LE nok er bitter (bevist eller ikke) over hvor livet hans har landet… ikke særlig givende sett fra utsiden 

Han har da all verdens mulighet til å forme livet sitt som han vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (1 time siden):

Du hinter sterkt til/setter en diagnose på en influenser. Anonymt på et forum. Så stas. Håper du får mange likes.

Da trenger du vel kilder. 

«Influencers in this study had high scores for narcissism, extraversion and self-monitoring traits. In other words, influencers spent more time looking at themselves on social media, with deep concern over how they were seen by others, rather than making stronger connections to their followers.»

https://www.adamearn.com/blog/social-media-influencers-score-high-on-narcissism

«In general, narcissists are more likely to describe themselves as attractive, and they’re more likely to show off that attractiveness. Narcissists are more likely to post selfies with more than their faces — like gym selfies with abs or alluring photos»

https://www.psychologytoday.com/intl/blog/new-science-narcissism/202010/5-key-aspects-social-media-and-narcissism?amp

• Liker 32
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som en and på den siste selfien. Duckface, rumpe og bryst ut. Og på toppen av det hele, «bade litt». Jeg lurer fortsatt på hva som går igjennom hodet hennes når hun stiller seg opp i bikini foran speilet på do og tar en selfie i bikini. Kalles dette jobb ??

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste datter er 3.klassing. Jeg har oppfordret før og gjentar meg selv, dette er direkte rettet mot CBE og nettverk; vern barna og hold de utenfor det som ellers publiseres på sosiale medier. Det er ikke greit, og kan få alvorlige følger. Ja, mange andre legger ut bilder av barna, men summen og sammensetningen av innhold hos CBE er langt utenfor normen i 2022, hvis noen skulle tro noe annet. Og ansvaret ligger ikke noe annet sted enn hos CBE og LKE. Jeg har store problemer med å forstå hvordan de to kan forsvare denne fremgangsmåten for seg selv. 

• Liker 37
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (4 timer siden):

Ser sarkasmen din, og syns du ser litt sort/hvitt på dette. Nei, det er helt ok å kle av seg, eller legge ut bilde av seg selv i bikini, det jeg stiller spørsmål ved er at hun er på spadag med sin mor, vel dokumentert allerede, de gjør seg klar til å "bade litt", med et snikbilde av bassenget, og så det viktig med noe så lite classy som en "poserer foran speilet og tar en do/garderobe"-selfie? 

Jeg forstår at hun leker influenser, men spadagen er allerede vel dokumentert, så skjønner ikke dette behovet for å stå foran speilet og ta en selfie av seg selv i bikini...🤷‍♀️

Altså, jeg er jo enig med deg. Grunnen til at jeg skriver det jeg skriver, er nettopp fordi vi ser henne lettkledd ofte og med fokus på enkelte kroppsdeler. Det virker rett og slett ikke som om hun er avhengig av å spille på sex og har et enormt behov for å vise seg frem. Synes det har blitt både patetisk og kvalmende. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Jeg har oversatt dette illustrasjonsbildet til "Akter utseilt i Materialismens mørke tjern" på norsk.

Det illustrerer en novelle med samme tittel, og er også coverbildet på smussomslaget hentet fra 1. opplaget av den debutterende, svenske grøsserforfatteren Lars Åke Erichssons novellesamling "Bilder gjenom spegeln från min hemstad jagar mig i sömnen, och andra berättelser" foreløpig refusert av Cappelen Damm, Gyldendal, Kolofon og Kagge og derfor en selvfinansiert bokutgivelse. Forfatteren skal holde en eksentrisk boksignering løpende gjennom gatene og opp til Fredrikssten Festning denne helgen. Om du Vippser kr. 279,- mens du holder følge hele veien, får du signert bok utlevert ved målstreken rett foran inngangen til På grensen til Allsang.

Øh..Hæ? Hva er dette for noe tull da. 
Ikke er Fredriksten i Sarpsborg, og ikke heter det På grensen til Allsang, og ikke skal denne forfatteren signere noen bøker der. Hvilke gater? 
Er det I festningen i Oslo du tenker kanskje. Hun drar jo ofte dit. Er ingen festning i Sarpsborg vel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideburn skrev (26 minutter siden):

Øh..Hæ? Hva er dette for noe tull da. 
Ikke er Fredriksten i Sarpsborg, og ikke heter det På grensen til Allsang, og ikke skal denne forfatteren signere noen bøker der. Hvilke gater? 
Er det I festningen i Oslo du tenker kanskje. Hun drar jo ofte dit. Er ingen festning i Sarpsborg vel.

Satire

• Liker 21
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 19.5.2022 den 17.31):

Løpestil som ei Ivo Caprino dukke.

ja😂ser ut som daskeladden som løper for liver med reveenka i helene

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NewStart87 skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke fått svar før når jeg har tipset Debatten, så dette var bra! :)

10772B6B-5778-4B59-8873-0CB309576EFB.jpeg

Bra du tar kontakt! Men CBE kommer aldri til å stille der. Hun tør ikke. Hun vet for det første at utseendet hennes i virkeligheten ikke matcher personaen hun fremstiller i SoMe, og hun tør ikke fordi hun kun stiller opp når LKE er med. Ellers står hun bare og fniser nervøst. De har ingenting å komme med. 
Var det ikke noe med at paret skulle være med i God Morgen Norge, men så skulle Jenny Skavlan og Thomas Gullestad også, også trakk Berg Eriksens seg? 

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (8 timer siden):

Det ble snakket om over i tråden og mitt svar var at det ikke er rart om det tenkes på Narkissos mtp alll selv-beundring og stadige selfier i speil. Og ja, jeg synes det er forferdelig at vi har fått et samfunn som gir fritt spillerom til et slik kropps-og utseendefokus og reklameformidling. Jeg håper det mer og mer sees på som latterlig, uetisk og «shady» og i hvert fall ikke noe barna våre ønsker å gå inn i. Et yrke hvor selv innlevering av klær i container må vise fokus på en poserende kroppsdel, eller fylte lepper og midje for mobildeksler. Det gikk galt med Narkissos, og det synes det som det har gjort for den tidligere mer underholdende og «likanes» bloggeren også. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (9 timer siden):

Han har da all verdens mulighet til å forme livet sitt som han vil?

Det har han men han går jo bare mer og mer i det vante trene, spise lite, «passe» på kona etc. 

intet nytt eller noe samfunnsnyttig..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...