Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MonsteraBlomst skrev (12 timer siden):

Jeg lurer på hva C tenker når hun stiller seg opp på denne for meg underlige måten. Ikke er det sexy, ikke er det pent - bare veldig, veldig rart.

Ikke noe å lure på det. Hun tenker at hun skal se tynnest mulig ut - og deilig !

• Liker 8
Skrevet
Gameon skrev (3 timer siden):

Nok nå. Så henne et par dager før 17 mai , altså det er en "annen" person! Neste gang tar jeg bilde og viser her.  Denne såkalte mobildekselreklamen er hinsides....hva har skjedd med dette mennesket??? Hun hadde tross alt LITT verdighet før??? På bloggen.... 😳😳

det er bare trist å føle at man må vise seg frem slik på bilder til IG etc. Særlig når dere som ser henne live får et helt annet (og mye bedre) inntrykk. Er i det minste glad for det sist nevnte. 
men enda mer bekymret for barna på sikt - ikke lenge til de kan se forskjellen på hvordan mamman er live og hva slags bilder som ligger der ute av henne. De kan nok ta opp denne forskjellen som en veileder for selv å føle de også må «prestere» slik etterhvert 

• Liker 7
Gjest MonsteraBlomst
Skrevet
Irja skrev (12 minutter siden):

Ikke noe å lure på det. Hun tenker at hun skal se tynnest mulig ut - og deilig !

For hvem, egentlig - for de kvinnene hun i sin tid hevdet at de leste bloggen?  Tone Damli reklamerte i går for det samme, og det er ikke tvil om hvem som er best. 

Skrevet

Når leppene begynner å bli større enn midjen… 

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
MonsteraBlomst skrev (27 minutter siden):

For hvem, egentlig - for de kvinnene hun i sin tid hevdet at de leste bloggen?  Tone Damli reklamerte i går for det samme, og det er ikke tvil om hvem som er best. 

Tja, for alle som vil se. Hun trenger jo sitt dalige påfyll av følgende i kommentarfeltet: 🔥🍑❤️

• Liker 10
Skrevet

Savner tiden da hun fikk tyn for thinspoen sin i media.

• Liker 28
Skrevet
hippyskippy skrev (46 minutter siden):

Savner tiden da hun fikk tyn for thinspoen sin i media.

Mens jeg er glad for at hun er helt fraværende i media - det vi ikke trenger er at flere som sliter blir tipset om profilen hennes. Dessuten så har hun faktisk to barn som begynner å vokse til og bør spares for at foreldrene settes i offentlig gapestokk. Nei, la de heller forsvinne inn i glemselen.

• Liker 29
Skrevet

Bananpannekakene såg gode ut (eller de er gode) men ikke akkurat siste nytt.  Den filmsnutten på sykkel er jo som tatt ut av en film. Kult. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (16 timer siden):

Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne!

Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ...

Skjermdump av bilde, ikke video!

Screenshot_20220519-205847_Instagram.jpg

Jeg har oversatt dette illustrasjonsbildet til "Akter utseilt i Materialismens mørke tjern" på norsk.

Det illustrerer en novelle med samme tittel, og er også coverbildet på smussomslaget hentet fra 1. opplaget av den debutterende, svenske grøsserforfatteren Lars Åke Erichssons novellesamling "Bilder gjenom spegeln från min hemstad jagar mig i sömnen, och andra berättelser" foreløpig refusert av Cappelen Damm, Gyldendal, Kolofon og Kagge og derfor en selvfinansiert bokutgivelse. Forfatteren skal holde en eksentrisk boksignering løpende gjennom gatene og opp til Fredrikssten Festning denne helgen. Om du Vippser kr. 279,- mens du holder følge hele veien, får du signert bok utlevert ved målstreken rett foran inngangen til På grensen til Allsang.

• Liker 33
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Bananpannekakene såg gode ut (eller de er gode) men ikke akkurat siste nytt.  Den filmsnutten på sykkel er jo som tatt ut av en film. Kult. 

Jeg tror det er innlegg som det her som forvirrer flere av oss. Denne tråden er ikke et resyme av hva man finner på CBE sine kanaler, det er en diskusjon av bedriftens kanaler på sosiale medier og hva som formidles der.

Forsøker du å åpne for en samtale rundt bananpannekaker her? Eller ønsker du kanskje en debatt rundt teknikk brukt på sykkelfilmen?

Dette er et debattforum, så løsrevne betrakninger blir litt malplassert, jeg vet ikke om du følger dette resonnementet?

Eks: «Fine epletrær da!» «Jeg liker steinene de har valgt på fremsiden av huset.» 

Dette kan også tenkes inni seg eller postes på CBE sin Instagram. Bare et ønske/innspill til deg fra meg.

• Liker 36
  • Nyttig 12
Skrevet
Blondinbolla skrev (12 minutter siden):

Jeg tror det er innlegg som det her som forvirrer flere av oss. Denne tråden er ikke et resyme av hva man finner på CBE sine kanaler, det er en diskusjon av bedriftens kanaler på sosiale medier og hva som formidles der.

Forsøker du å åpne for en samtale rundt bananpannekaker her? Eller ønsker du kanskje en debatt rundt teknikk brukt på sykkelfilmen?

Dette er et debattforum, så løsrevne betrakninger blir litt malplassert, jeg vet ikke om du følger dette resonnementet?

Eks: «Fine epletrær da!» «Jeg liker steinene de har valgt på fremsiden av huset.» 

Dette kan også tenkes inni seg eller postes på CBE sin Instagram. Bare et ønske/innspill til deg fra meg.

Jeg syns filmen var fin, som tatt fra en romantisk film. Akkurat som at noen syns at det ser creepy ut med noen bilder. Smak og behag. 
Det med bananpannekakene var ment som at det ikke akkurat var noe nytt, hun burde ha litt annet å komme med for denne oppskriften er « oppbrukt». 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

De svarene hos netfit er helt merkelige. Som alltid. Noen spør om å trene på sats med gruppetimer to ganger i uken er bra nok. Netfit svarer at for generell helse er det greit men for økt muskelvekst eller å bli sterkere må det er mer individuelt opplegg til. Altså, what? Det kommer vel helt an på utgangspunkt og hvilke timer man melder seg på.

• Liker 49
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Men 3 egg til 3 dl havregryn, en banan og litt melk det skal jeg love deg smaker egg med litt banansmak. Ut fra ingrediensene tipper jeg konsistensen også minner om tørr eggerøre.  Havregryn er en veldig tørr ingrediens, derfor pleier man å ha minimum 1:1 med gryn og væske når man lager havregrøt, her er det derimot bare oppført «litt melk» til 3 dl havregryn.

Som influenser så synes dette var en sær anbefaling å dele. Nekter å tro man har det blandingsforholdet for smakens skyld.  

• Liker 24
Skrevet
Snødronninga skrev (14 timer siden):

Det er noe som har gått galt på veien, når du nesten utelukkende fokuserer på å se deilig og sexy ut. Ja, også tynn da.

Er noe med det, at når du prøver så hardt - så har det ofte motsatt effekt. Synes jeg. Hun prøver for hardt, gjør seg til, og legger vekt på på rumpe, lepper, mage og det å vri seg i en sexy posisjon. Det som faktisk ER sexy og flott, er når man ikke overdriver. Naturlighet, avslappet, glimt i øyet, et ekte smil, f.eks. 

Synes hun feiler på så mange måter og det blir ikke bedre med tiden. 

Minner meg veldig om da jeg var ungdom (typ 14-18 år) og poserte i speilet for å se hvordan jeg så best ut osv. Også hvordan en kunne få midjen til å se smalest mulig ut. Forskjellen er at for meg (og de fleste) var det kun i en fase, og det gikk over for 20 år siden. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (18 minutter siden):

Men 3 egg til 3 dl havregryn, en banan og litt melk det skal jeg love deg smaker egg med litt banansmak. Ut fra ingrediensene tipper jeg konsistensen også minner om tørr eggerøre.  Havregryn er en veldig tørr ingrediens, derfor pleier man å ha minimum 1:1 med gryn og væske når man lager havregrøt, her er det derimot bare oppført «litt melk» til 3 dl havregryn.

Som influenser så synes dette var en sær anbefaling å dele. Nekter å tro man har det blandingsforholdet for smakens skyld.  

konsistensen blir ikke det, har laget dem mange ganger. Husk på at bananen utgjør en del væske 😊

Endret av Klink
Skrevet

Når man tenkte bunnen var nådd i forhold til posering..

38370E1B-1458-45CC-8307-086C000A723F.png

• Liker 34
Skrevet

Er hun 12 år? Bade litt....

🙄😏😑

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...