Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Aquarius04 skrev (1 minutt siden):

Alt for et (falskt) bilde av idyll. Det blir så parodisk at jeg blir flau. 

Blir som da de var i Paris og hun gikk i sorte bukser, hvit genser med sorte striper og alpelue. Manglet bare en lang pariserloff under armen😄

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullerikke

Går det ikke an å være «lykkelig» uten å gape så voldsomt? De prøver desperat å framstå som en lykkelig familie, men jeg synes de bare er creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Aquarius04 skrev (44 minutter siden):

Alt for et (falskt) bilde av idyll. Det blir så parodisk at jeg blir flau. 

Det er iscenesatt og kunstig. Tenk å se på verden rundt deg mest som kulisser for bilder, hvor barna skal settes inn som statister og blikkfang. Hos andre utleverende influensere så fremstår hvert fall ikke bildene som nøye planlagte og iscenesatte. Hos CBE er barna alltid striglet i nytt, matchende tøy. Som matcher mors accessories eller kjole, og/eller et blomstrende tre. Fasadejaget og behovet for bekreftelse fremstår som fullstendig altoppslukende.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coach Eriksen er ikke en så habil fotograf som han tenker at han er. Det mørke utrykket han går for i bildene sine gjør at familien ser litt voksaktige ut. Pene mennesker i perfekte bunader selvsagt - og et vær som om det var bestilt. Men, med så flotte forhold og motiver burde det vært enkelt å få til å formidle ekte smil, levende bilder og fantastiske farger. 

Og det ser desverre ut til at Caroline etterhvert har "stivnet" helt i noen gjenganger-poseringer. Det begynner å se litt dukkeaktig oppstilt ut. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (32 minutter siden):

Coach Eriksen er ikke en så habil fotograf som han tenker at han er. Det mørke utrykket han går for i bildene sine gjør at familien ser litt voksaktige ut. Pene mennesker i perfekte bunader selvsagt - og et vær som om det var bestilt. Men, med så flotte forhold og motiver burde det vært enkelt å få til å formidle ekte smil, levende bilder og fantastiske farger. 

Og det ser desverre ut til at Caroline etterhvert har "stivnet" helt i noen gjenganger-poseringer. Det begynner å se litt dukkeaktig oppstilt ut. 

Legg ut her så vi som er blokkert kan se....😅😅😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 kommentarer, hvorav halvpartens hennes egne ‘tusen takk’ på 17. mai idyllen. Det kan da ikke være godt nok?

Og når jeg ser på bildene på telefonene så er det de kritthvite tennene til Mr Blogger som stjeler blikket. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (11 timer siden):

Mer som reklame for ligthening tool i Procreate... 

Helt merkelig å redigere noe så klassisk vårlig som et 17. mai - bilde til noe som ser ut som en scene fra en film noir i 1941. Kombinert med tre - fire særdeles påfallende hvite tannsett og modellenes lekne poseringer blir inntrykket i beste fall schizofrent, i verste fall skapes en filmatisk kontrast man ofte ser i skrekkfilmer. 

De andre bildene er lysere og lettere i utrykket, men her har fotografen falt tilbake til gammel vane og skapt dybde i bildet med uskarp vegetasjon i forgrunnen og tilsynelatende uvitende modeller i fokus lenger unna. Dessverre gir dette meg mer assosiasjoner til en som gjemmer seg i buskene og knipser bilder av lekende barn og sexy husmødre uten at de er klar over det. 

Hva mener du med at bildet gir et "schizofrent" inntrykk?

Schizofreni er en psykoselidelse, en tung og vond sykdom. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (2 timer siden):

Vet ikke helt hvordan man gjør det, kanskje noen andre kan? Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Scott skrev (2 timer siden):

Tenker at de kanskje gir et creepy inntrykk.Det er nok ikke hensikten,men det er noe med disse «picture perfect» menneskene med kritthvite tenner og de mørke og dystre fargetonene i bildet som i allefall får meg til å grøsse. Hva har de egentlig skjult i den kjelleren sin……

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (4 minutter siden):

Hva har de egentlig skjult i den kjelleren sin……

Sponsede treningsapparater🥳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Isild skrev (4 timer siden):

"Litt" stivt og dukkeaktig?? Altså, vi er way beyond "litt" kunstig og oppstilt 😆

Screenshot_20220519-134310_Instagram.jpg

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (3 timer siden):

Jeg er også blokkert på telefon men får sett innholdet hennes via pc/mac. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (Akkurat nå):

Miss Bree Van de Kamp. 

Bree var en fantastisk og kompleks karakter med mye mer enn fasade å tilby.

CBE derimot, fremstår hverken kompleks eller fantastisk i sine kanaler. Repetetiv, overfladisk og løgnaktig, derimot. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Scott skrev (4 timer siden):

Schizofrent som i splittet, todelt. 

Jeg prøver egentlig å unngå å bruke diagnoser som adjektiver, særlig når de er misvisende og utdaterte. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at denne gikk under radaren, jeg endrer innlegget. 

• Liker 19
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 minutter siden):

Bree var en fantastisk og kompleks karakter med mye mer enn fasade å tilby.

CBE derimot, fremstår hverken kompleks eller fantastisk i sine kanaler. Repetetiv, overfladisk og løgnaktig, derimot. 

Absolutt, men like stive utad begge to.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruJohansen skrev (1 minutt siden):

Schizofrent som i splittet, todelt. 

Jeg prøver egentlig å unngå å bruke diagnoser som adjektiver, særlig når de er misvisende og utdaterte. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at denne gikk under radaren, jeg endrer innlegget. 

Schizofreni har ingenting med splittet, todelt å gjøre.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (3 minutter siden):

Schizofreni har ingenting med splittet, todelt å gjøre.

Derfor skriver jeg i neste setning i innlegget du siterer, at jeg fjerner den misvisende og utdaterte benevnelsen jeg brukte, og takker for at jeg ble gjort oppmerksom på ordvalget. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 17.5.2022 den 18.49):

Har ei som hadde siste dag med rulling som blåruss i dag.. Hun kan man definere som sliten.. Å henne er avgangselev 17 juni 2022❤️❤️

*hun er 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som rumpeputa er på plass (se speilbildet).

(Stillbilde fra video på IGstory)

Screenshot_20220519-155557_Instagram.jpg

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...