Populært innlegg pøbelsara Skrevet 17. mai 2022 Populært innlegg #61781 Del Skrevet 17. mai 2022 Det at andre foreldre også er vettlause, gjør ikke den omfattende eksponeringen cbe har utsatt sine unger foe, mindre kritikkverdig. 49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. mai 2022 #61782 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Aidensfield skrev (51 minutter siden): Jeg forsvarer ikke cbe sin eksponering av barna men hun er jammen en smågutt og regne når det gjelder eksponering av barna🙃 har visse andre influencere som er ett hav verre. Hvor barna blir delt i flere kanaler. Barna Blir brukt masse i reine reklameinnlegg. Men de blir desverre nevnt svært lite. Jeg har prøvd og få igang den tråden men det blir som regel ett svar så dødt til neste gang. Fryktelig synd Har skrevet noe der tidligere, også på bloggen hennes, det hjalp voldsomt. 😆 Orker ikke følge med på enda en influencer i den kategorien, dessverre, føler jeg liksom må kjenne historikken bedre, men synes de folka er usigelig kjedelige, faktisk verre enn CBE (om det er mulig). Men eksponeringen er uhørt - og nesten uten sidestykke i Norge. 😒 Endret 17. mai 2022 av Kollontaj 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. mai 2022 #61783 Del Skrevet 17. mai 2022 Så gjennom storyen til frua på insta, nesten hele dagen er viet til eksponering av barn Noe så tragisk. Hva med å la mobilen ligge, nyte øyeblikkene og la barna i det minste få EN dag fri fra eksponeringen??? Hvorfor skal denne dagen, 17 mai, deles med en haug av fremmede mennesker???? Kjenner jeg blir rett og slett forbannet 😡 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 17. mai 2022 #61784 Del Skrevet 17. mai 2022 Minnie Mus skrev (3 minutter siden): Så gjennom storyen til frua på insta, nesten hele dagen er viet til eksponering av barn Noe så tragisk. Hva med å la mobilen ligge, nyte øyeblikkene og la barna i det minste få EN dag fri fra eksponeringen??? Hvorfor skal denne dagen, 17 mai, deles med en haug av fremmede mennesker???? Kjenner jeg blir rett og slett forbannet 😡 Dette er ganske vanlig på 17.mai. Det er vel ingen dager jeg ser mer bilder av barn på SoMe enn i dag, fra så og si alle jeg kjenner som har barn. Det vies jo også mye tid til barnetog på NRK hele formiddagen, i nettavisene osv. Folk sender også inn sine private bilder som deles på NRK og i nettaviser på en dag som denne. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. mai 2022 #61785 Del Skrevet 17. mai 2022 1 minutt siden, Nudeldama said: Dette er ganske vanlig på 17.mai. Det er vel ingen dager jeg ser mer bilder av barn på SoMe enn i dag, fra så og si alle jeg kjenner som har barn. Det vies jo også mye tid til barnetog på NRK hele formiddagen, i nettavisene osv. Folk sender også inn sine private bilder som deles på NRK og i nettaviser på en dag som denne. For meg er det ikke vanlig, jeg deler bilder fra dagen med familie og venner. Kunne ikke falt meg inn å legge ut på en åpen insta konto film av barnet mitt der jeg spør "var det gøy å gå i toooog"..... Noe må jo disse barna få ha i fred. Men det er jo samme regla med både julaften, bursdagene deres, feriene osv osv.... Men det er vel sånn når man må bruke barna for å tjene til livets opphold. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 17. mai 2022 #61786 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Nudeldama skrev (6 minutter siden): Dette er ganske vanlig på 17.mai. Det er vel ingen dager jeg ser mer bilder av barn på SoMe enn i dag, fra så og si alle jeg kjenner som har barn. Det vies jo også mye tid til barnetog på NRK hele formiddagen, i nettavisene osv. Folk sender også inn sine private bilder som deles på NRK og i nettaviser på en dag som denne. Likestiller du noen bilder av navnløse barn i en stor folkemengde med CBE sine navngitte barn som har titusenvis av bilder, filmer og store mengder utleverende tekst som f eks fødselshistorier, og bilder av private soverom liggende ute på internett? Du ser altså ingen forskjell på et bilde av et uidentifiserbart barn i en folkemengde og et identifiserbart bilde av et barn som du vet alt om, inkludert fritidshobbyer, høytidstradisjoner og morens bh-størrelse? Endret 17. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. mai 2022 #61787 Del Skrevet 17. mai 2022 Pasha skrev (13 timer siden): I alle mine år i bhg har jeg sendt avgårde skolestartere (evt bhgavsluttere), aldri avgangselever. jeg sier heller ikke at 7 klassingene er avgangselever egentlig. tenker det kommer etter ungdomsskolen jeg Har ei som hadde siste dag med rulling som blåruss i dag.. Hun kan man definere som sliten.. Å henne er avgangselev 17 juni 2022❤️❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. mai 2022 #61788 Del Skrevet 17. mai 2022 Nudeldama skrev (20 minutter siden): Dette er ganske vanlig på 17.mai. Det er vel ingen dager jeg ser mer bilder av barn på SoMe enn i dag, fra så og si alle jeg kjenner som har barn. Det vies jo også mye tid til barnetog på NRK hele formiddagen, i nettavisene osv. Folk sender også inn sine private bilder som deles på NRK og i nettaviser på en dag som denne. Men hvor mange bilder deler de? Og til hvor mange? Du kan heller ikke for alvor sammenligne bilder som sveiper over en folkemengde eller ett bilde som blir sendt inn til tv/aviser med den massive eksponeringen disse bloggerbarn opplever? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. mai 2022 #61789 Del Skrevet 17. mai 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Har skrevet noe der tidligere, også på bloggen hennes, det hjalp voldsomt. 😆 Orker ikke følge med på enda en influencer i den kategorien, dessverre, føler jeg liksom må kjenne historikken bedre, men synes de folka er usigelig kjedelige, faktisk verre enn CBE (om det er mulig). Men eksponeringen er uhørt - og nesten uten sidestykke i Norge. 😒 Jeg synes jo egentlig cbe har sine utrolig lite på SoMe iforhold.. Men det bør jo så klart være null Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 17. mai 2022 #61790 Del Skrevet 17. mai 2022 Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Men hvor mange bilder deler de? Og til hvor mange? Du kan heller ikke for alvor sammenligne bilder som sveiper over en folkemengde eller ett bilde som blir sendt inn til tv/aviser med den massive eksponeringen disse bloggerbarn opplever? Man kan faktisk fint la være og dele.. Jeg sprekker nesten av stolthet ovenfor min russedatter om dagen. Alt hun har fått til itillegg til russetiden.. Men hun sa klart ifra som 13 åring at jeg ikke fikk dele noe. Selv instagram kontoen til russebussen hun er på har 0 bilder og video av henne. Å selv med litt promille siste måneden så har de klart og følge hennes ønske om og ikke være på IG. Å jeg sender bare til besteforeldre og tanter, onkler❤️. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 17. mai 2022 #61791 Del Skrevet 17. mai 2022 29 minutter siden, Aidensfield said: Man kan faktisk fint la være og dele.. Jeg sprekker nesten av stolthet ovenfor min russedatter om dagen. Alt hun har fått til itillegg til russetiden.. Men hun sa klart ifra som 13 åring at jeg ikke fikk dele noe. Selv instagram kontoen til russebussen hun er på har 0 bilder og video av henne. Å selv med litt promille siste måneden så har de klart og følge hennes ønske om og ikke være på IG. Å jeg sender bare til besteforeldre og tanter, onkler❤️. Samme her ❤️ Klart man er stolt av barna sine i diverse livsfaser, men det kan man fint være uten å dele det med fremmede mennesker. Blir noe helt annet å se bilder i aviser og på tv, der man ser masse mennesker uten at de er navngitt. CBE sine barn får dessverre alle sine bursdager, 17 mai og alle høytider spredd ut for mange fremmede mennesker, der de er navngitte og alle vet hvilket år de er født og når de har bursdag 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. mai 2022 #61792 Del Skrevet 17. mai 2022 Nudeldama skrev (1 time siden): Dette er ganske vanlig på 17.mai. Det er vel ingen dager jeg ser mer bilder av barn på SoMe enn i dag, fra så og si alle jeg kjenner som har barn. Det vies jo også mye tid til barnetog på NRK hele formiddagen, i nettavisene osv. Folk sender også inn sine private bilder som deles på NRK og i nettaviser på en dag som denne. Hva har det med CBE sin eksponering av barn å gjøre? Det kan ikke sammenlignes, eller mener du det? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. mai 2022 #61793 Del Skrevet 17. mai 2022 Tråden er ruddet for brukerdebatt, brukerangrep og latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. mai 2022 #61794 Del Skrevet 17. mai 2022 Aidensfield skrev (1 time siden): Man kan faktisk fint la være og dele.. Jeg sprekker nesten av stolthet ovenfor min russedatter om dagen. Alt hun har fått til itillegg til russetiden.. Men hun sa klart ifra som 13 åring at jeg ikke fikk dele noe. Selv instagram kontoen til russebussen hun er på har 0 bilder og video av henne. Å selv med litt promille siste måneden så har de klart og følge hennes ønske om og ikke være på IG. Å jeg sender bare til besteforeldre og tanter, onkler❤️. Selvsagt kan man la være å dele? Det er da ikke det diskusjonen går på. Man kan ikke sammenligne den som velger å dele bilde av barnet til et begrenset antall venner og å legge ut bilder på det åpne nettet. Og hva tenker du skjer om disse barna ønsker at man ikke skal finne bilder av dem når de vokser tip? Det ligger tusenvis av bilder ute, i tillegg tol de små filmsnuttene som forsvinner, men aldri kan u-ses. Tenk den usikkerheten det må medføre å ikke kunne få vite akkurat hva som er delt? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 17. mai 2022 #61795 Del Skrevet 17. mai 2022 Bare å glede seg, for i morgen kommer det bilder🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 17. mai 2022 #61796 Del Skrevet 17. mai 2022 tullerikke skrev (På 16.5.2022 den 15.21): Lurer på hva andre foreldre i bhg tenker om CBE der hun kommer i minst 10 cm høye, tynne heler og kledd for catwalk😆 Eller i tights og bh🙊 Jeg så henne da barnetoget gikk forbi. (Var med mitt barn i hans første barnetog) Hun stod bare å så på toget og løp vel fra den ene kanten av sentrum til den andre, gikk forbi henne minst tre ganger med toget. Kan ikke huske at jeg la merke til skoene hennes, la mer merke til hvor gammel hun egentlig ser ut 😅 Trodde ikke det var henne med en gang fordi jeg ikke synes hun ligna på bildene hun legger ut av seg selv. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. mai 2022 #61797 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Selvsagt kan man la være å dele? Det er da ikke det diskusjonen går på. Man kan ikke sammenligne den som velger å dele bilde av barnet til et begrenset antall venner og å legge ut bilder på det åpne nettet. Og hva tenker du skjer om disse barna ønsker at man ikke skal finne bilder av dem når de vokser tip? Det ligger tusenvis av bilder ute, i tillegg tol de små filmsnuttene som forsvinner, men aldri kan u-ses. Tenk den usikkerheten det må medføre å ikke kunne få vite akkurat hva som er delt? Tullete å sammenligne med vanlige familier. CBE-familien er business. Jeg deler ingen bilder av barn, verken bursdag, jul, konfirmasjon eller 17.mai. Kun til familie og lukkede messenger-grupper. Hvis andre legger ut bilder av mine barn, ber jeg dem fjerne det (unntatt skole og idrett). Det skjer omtrent aldri, hender en sjelden gang med eldre familiemedlemmer. Endret 17. mai 2022 av Kollontaj 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 17. mai 2022 #61798 Del Skrevet 17. mai 2022 Lin10 skrev (23 timer siden): Jobben hennes er jo å dele noe av sitt liv, og så velger hun å fokusere på det mer overfladiske. Tror du liker det jeg, ellers så hadde du ikke vært så engasjert i henne, som det tydeligvis virker som du er.. 😂 nei, jeg liker ikke at det blir fremstilt som er travelt og fantastisk liv når man strengt tatt ikke kjøre noe som er samfunnsnyttig. Det er faktisk ikke lov å si at man har det travelt fordi man må trene, fikse negler og gå på kaffe. Hva skal det motivere til? At vi skal bli late? At lange klør er viktigere enn å jobbe? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. mai 2022 #61799 Del Skrevet 17. mai 2022 123Frustrert skrev (2 minutter siden): 😂 nei, jeg liker ikke at det blir fremstilt som er travelt og fantastisk liv når man strengt tatt ikke kjøre noe som er samfunnsnyttig. Det er faktisk ikke lov å si at man har det travelt fordi man må trene, fikse negler og gå på kaffe. Hva skal det motivere til? At vi skal bli late? At lange klør er viktigere enn å jobbe? Og viktigst for meg: skal bløff lønne seg? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 17. mai 2022 #61800 Del Skrevet 17. mai 2022 (endret) SnowBells skrev (4 timer siden): Likestiller du noen bilder av navnløse barn i en stor folkemengde med CBE sine navngitte barn som har titusenvis av bilder, filmer og store mengder utleverende tekst som f eks fødselshistorier, og bilder av private soverom liggende ute på internett? Du ser altså ingen forskjell på et bilde av et uidentifiserbart barn i en folkemengde og et identifiserbart bilde av et barn som du vet alt om, inkludert fritidshobbyer, høytidstradisjoner og morens bh-størrelse? Åh hjelpes... du fikk meg plutselig til å tenke på at jeg vet hvilken skole og klasse barna hennes går i, samt fødseldagen deres, men vet faktisk ikke noe så ubetydelig som BH størrelsen hennes, for DEN må holdes skjult (kan tenkes det har gått meg hus forbi🤔) 😲 Endret 17. mai 2022 av MacBeth 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå