Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Under 1200 likes på siste IG-innlegg, det er skikkelig dårlig. Skikkelig. Her bør managementet finne på noe om Eriksens skal klare seg fremover. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke cbe er genuint opptatt av seg selv. Jeg tror hun er opptatt av å skulle oppfylle et ideal som enten hun selv, eller mannen, eller de to i fellesskap har klistret opp på innsiden av kjøkkenskapet, (der det før var sukker og godteri). Jeg tror ikke de to i felleskap har laget en masterplan, altså er hun opptatt av hva ektemannen sier/krever.

Som det ble skrevet tidligere - hun hadde et konsept som fungerte bra for mange lesere. Kanskje målet nå er å se hvor lite man kan gjøre for nok penger?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Under 1200 likes på siste IG-innlegg, det er skikkelig dårlig. Skikkelig. Her bør managementet finne på noe om Eriksens skal klare seg fremover. 

CBE har flere månedsgamle innlegg med bare 700-750 likes, så da kan man jo lure på hvor elendig raten er på innleggene hvor hun skjuler antall likes (det vil si flesteparten)... 715 likes, det må da være en engasjementrate på typ 0,02 % eller noe? Innholdet hennes er knapt synlig for noen, CBE har altfor mange fake followers som ikke responderer på innholdet, og da skjules innholdet av instagram sine algoritmer. Noe som gjør at engasjementraten synker. CBE har til og med gått til skrittet å skjule likes, så ille er det hos henne. Og likevel så renser ikke CBE og fotballfruemannen kontoen for fake followers. Det sitter nok noe inni hampen langt inne for det arrogante paret å innse at de må skrelle vekk minst halvparten av følgermassen på IG for å få opp den elendige engasjementraten sin. Så foreløpig så har keiseren ingen klær på og fasaden betyr som vanlig alt 🤷‍♀️

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (11 minutter siden):

CBE har flere månedsgamle matinnlegg med bare 700-750 likes, og mange innlegg med bare 1000 likes. Innholdet hennes er knapt synlig for noen, CBE har altfor mange fake followers som ikke responderer på innholdet og da skjules innholdet av instagram sine algoritmer. Noe som gjør at engasjementraten synker. CBE har til og med gått til skrittet å skjule likes, så ille er det hos henne. Og likevel så renser ikke CBE og fotballfruemannen kontoen for fake followers. Det sitter nok noe inni hampen langt inne for det arrogante paret å innse at de må skrelle vekk minst halvparten av følgermassen på IG for å få opp den elendige engasjementraten sin. Så foreløpig så har keiseren ingen klær på og fasaden betyr som vanlig alt 🤷‍♀️

Må være langt bedre med 100 000 eller færre som liker løping feks, de burde satse på noe mer nisjepreget som det. Uten barn og uten  billigklær fra Kina. De får aldri avtaler med noen store utstyrsmerker innenfor feks trening når de tviholder på å påvirke bare fordi «CBE er CBE». Det funker ikke. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (9 timer siden):

CBE har flere månedsgamle innlegg med bare 700-750 likes, så da kan man jo lure på hvor elendig raten er på innleggene hvor hun skjuler antall likes (det vil si flesteparten)... 715 likes, det må da være en engasjementrate på typ 0,02 % eller noe? Innholdet hennes er knapt synlig for noen, CBE har altfor mange fake followers som ikke responderer på innholdet, og da skjules innholdet av instagram sine algoritmer. Noe som gjør at engasjementraten synker. CBE har til og med gått til skrittet å skjule likes, så ille er det hos henne. Og likevel så renser ikke CBE og fotballfruemannen kontoen for fake followers. Det sitter nok noe inni hampen langt inne for det arrogante paret å innse at de må skrelle vekk minst halvparten av følgermassen på IG for å få opp den elendige engasjementraten sin. Så foreløpig så har keiseren ingen klær på og fasaden betyr som vanlig alt 🤷‍♀️

Veldig merkelig at LKE (som følger alt av kommentarfelt,  kommentarer, likes på kommentarer osv med lupe) ikke tar seg tid til å rydde vekk alle de falske følgerne. Han har jo mye tid til å følge med, og pynte på kontoen tydeligvis. 

Det betyr bare at de foretrekker det falske følgertallet, for at det se ut som de har flere følgere enn de faktisk har - på bekostning av engasjementsrate. 

De ER faktisk keiseren i keiserens nye klær nå. Og akkurat som han, så sprader de rundt og tror de er noe de ikke er. De insisterer på at alle rundt ser på de med beundring og misunnelse. 

• Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Aquarius04 said:

Så innom storyen hennes nå. Travel dag i dag ja, men rekker å skvise inn den evinnelige kaffekoppen og en treningsøkt. 16.mai må vite. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gidder ta "nye" bilder av kaffekoppen og av kroppen i treningsklær foran speilet i kjelleren hver biiidige dag?! Kan hun ikke bare gjenbruke noen av de tidligere bildene hun har lagt ut? Ærlig talt, vi har jo sett både kopp og kropp fra alle mulige vinkler og posisjoner nå. Det fins ikke mer å hente der - og ikke er det interessant heller. Er det innafor og si at det blir litt som Britney Spears og de dansevideoene...? Oppgulp fra et ekkokammer. Hva skjer liksom?

Endret av gyngende_grunn
  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngende_grunn skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gidder ta "nye" bilder av kaffekoppen og av kroppen i treningsklær foran speilet i kjelleren hver biiidige dag?! Kan hun ikke bare gjenbruke noen av de tidligere bildene hun har lagt ut? Ærlig talt, vi har jo sett både kopp og kropp fra alle mulige vinkler og posisjoner nå. Det fins ikke mer å hente der - og ikke er det interessant heller. Er det innafor og si at det blir litt som Britney Spears og de dansevideoene...? Oppgulp fra et ekkokammer. Hva skjer liksom?

Tror du ikke det er litt gjenbruk også..? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kleenex said:

Tror du ikke det er litt gjenbruk også..? 

Dette blir jo bare spekulativt, men jeg tror hun er for avhengig av å vise seg frem (og til å få tilfredsstilt sitt utømmelige dopaminsug - hige etter bekreftelse på SoMe), til at hun resirkulerer materialet sitt. Om rumpa kan posisjoneres bare et ørlite hakk til det bedre fra forrige posering, så er mission virkelig accomplished for Caroline! Men hva angår kaffekoppen, er jeg dog litt mer på gyngenge grunn dersom jeg skal prøve meg på en slags forklaringsmodell... ;)

Endret av gyngende_grunn
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Lurer på hva andre foreldre i bhg tenker om CBE der hun kommer i minst 10 cm høye, tynne heler og kledd for catwalk😆 Eller i tights og bh🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (13 minutter siden):

Lurer på hva andre foreldre i bhg tenker om CBE der hun kommer i minst 10 cm høye, tynne heler og kledd for catwalk😆 Eller i tights og bh🙊

Rarere at CBE.no ikke viser frem baken når det først er en gylden mulighet, masse mennesker, jo! 🧐

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet  ikke hvordan man deler bilder her inne, men LK deler igjen sitt syn på kropp på story. Fitfocus sin story kan ikke være noe annet enn et tilsvar… Lurer på hvorfor jeg fremdeles blir overrasket over kunnskapsnivået og evnen til å henge med i samfunnet.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tullerikke skrev (6 timer siden):

De tenker nok akkurat det samme som du, jeg og alle andre tenker om dette, ut fra hvilke verdier de har.

Hun er for gammel til å gjentatte ganger bomme så totalt på hva man ifører seg utfra kontekst. På den annen side har frontpersonaene i carolinebergeriksenno sitt narrativ tilsynelatende et sterkt behov for å objektivisere kroppen hennes for hvem som helst som gidder å kaste et blikk på den mens man scroller, scroller, scroller forbi helt identiske bilder på instagram.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Irja skrev (38 minutter siden):

Travel dag ja. 17. mai i morgen. Mye som skal ordnes. Det er det for meg også - og alle andre småbarnsforeldre. I motsetning til Caroline, så har jeg jobbet 7,5 timer og sitter nå på bussen. Straks fremme for å hente sønnen min i barnehagen.

Hjemme venter middagslaging, lekser med eldste, oppvask, legging osv osv.

Og så.. i 20 tiden. Da kan jeg bake den kaka (som jeg sikkert skulle ha baket for lenge siden) stryke skjorter og pynte litt før gjestene kommer.. 

Blir forbanna av storyen hennes i dag.

Travel dag ja! Men likevel ikke verre enn at hun rakk å være med på hele 16. maitoget til barnehagen midt i beste arbeidstid, i tillegg til å dra på kafé etterpå 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SnowBells skrev (2 timer siden):

Travel dag ja! Men likevel ikke verre enn at hun rakk å være med på hele 16. maitoget til barnehagen midt i beste arbeidstid, i tillegg til å dra på kafé etterpå 😂🙈

Gjør meg faktisk forbanna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (4 timer siden):

De er vel vant til at hun leverer og henter i sports-bh…?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (4 timer siden):

Akkurat det første der er jo ikke så unormalt. Man henter og leverer på vei til og fra jobb, og mange bruker antrekk som det der på jobb. 
Svett treningstøy, og bare BH ville jeg reagert på, da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Ingebjørg skrev (4 minutter siden):

Akkurat det første der er jo ikke så unormalt. Man henter og leverer på vei til og fra jobb, og mange bruker antrekk som det der på jobb. 
Svett treningstøy, og bare BH ville jeg reagert på, da. 

Har aldri sett noen i noe lignende i bhg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...