Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (32 minutter siden):

Hva er det med influensere som tar på seg alpelue og til og med kler seg stereotypisk fransk? Det er noe av det kleineste jeg ser. 

Nei, det vet man ikke. Glemte rumpeputa iallfall og svaien i ryggen er borte, kanskje CBE.no burde sykle mer? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (57 minutter siden):

Jeg lurer heller på hvorfor låret ser sånn ut og hva er den klumpen som stikker ut rett nedenfor shortsen ?

Han er ripped, minimalt med underhudsfett, og derfor er muskelmassen veldig synlig. Han bruker jo fettklype for å måle fettprosent og har flere ganger skrytt av hvor lav fettprosent han har. Hvis jeg ikke husker feil så var det 6,1% sist gang han målte, og det er veldig lavt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonsteraBlomst
Klink skrev (49 minutter siden):

Ser at cbe sine små i alle fall bruker hjelm det er bra. 

Det skulle jammen bare mangle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonsteraBlomst skrev (1 minutt siden):

Det skulle jammen bare mangle. 

Det kunne ha manglet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (13 timer siden):

«Men først ville du ha det til at det var en valk av valpefett, og det er det per definisjon ikke mulig at du ser... 🤷‍♀️»

Valk av valpefett-tilsvaret ditt kommenterte jeg ingenting på. Så jeg vet ikke hvorfor du tar opp dette igjen nå? Men, til info så skrev jeg valk og valpefett om hverandre, det stemmer, men jeg skrev aldri at det var «en valk av valpefett» slik du påstår over her at jeg har gjort. Men at det er en valk, ja, det står jeg for.

«Du definerte ikke noe om hvorfor valken oppstod, noe jeg gjorde, men valker av hud/fett/stoff oppstår jo gjerne med press fra en eller flere sider..»

Det stemmer, jeg skrev ingenting om hvordan valken oppstod. For det har jeg ingen formening om. Jeg skrev at jeg så en valk, noe jeg står for. Men jeg kommenterte at jeg mener er fett og at CBE ikke er en utenomjordisk vesen med 0% fett, og det står jeg også for.

«(Det sier seg selv at det er hud på en menneskekropp, så det må du vel også være enig i?)»

Selvfølgelig består en kropp av hud og fett? Er deg virkelig nødvendig å definere? 😂

Foreslår at du også leser det siste innlegget mitt på nytt og prøver på ny 😉

Nå leste jeg faktisk alle tre innleggene dine på nytt, og ser at videre argumentasjon for å fremme mitt poeng vil ikke nå frem hos deg, så jeg lar den ligge, og festlig nok så er vi er jo helt enige så forstår ikke helt hvor du vil du heller ;)

Vil uansett gi deg kred igjen for å belyse et viktig poeng: Du reagerer på at det er en valk der, og at det ikke er redigert bort! Det viser som jeg sa sist bare hvor sjuk kontoen hennes har blitt, som er hovedpoenget mitt hvor fokuset faktisk bør være: hun er sykelig kroppsfiksert, redigert/filtrert og skal være påvirker.. jeg grøsser... 

Endret av MacBeth
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (52 minutter siden):

Han er ripped, minimalt med underhudsfett, og derfor er muskelmassen veldig synlig. Han bruker jo fettklype for å måle fettprosent og har flere ganger skrytt av hvor lav fettprosent han har. Hvis jeg ikke husker feil så var det 6,1% sist gang han målte, og det er veldig lavt. 

De har angst for fett begge to. Det er et sykt forhold til kropp, mat og trening de skryter av.  Utstikkende bein er ikke et kroppsideal og vil få begge to til å se eldre og dratt ut. Er vel derfor de må på med filtre og redigering på toppen av det hele. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (17 timer siden):

Så ser man rumpeputene humpe opp og ned på slutten av løpefilmen deres. Morsomt hvis noen hadde klart å få dette i slowmotion.

E66BFD26-ED90-4264-811B-40A1B5E09DF7.jpeg

EFC76072-24F2-4ADE-8328-CD3AB567AF13.jpeg

123Frustrert skrev (13 timer siden):

Tydeligvis ikke bare cbe sin kropp som blir redigert i filler. Her ser det ut som om leggen til Lke har blitt skrudd på. Hva er det de to der holder på med?

C1D0EE6D-A7DC-4129-823D-DDE6410A4EEC.png

E8383DA8-C361-47A1-97A9-ACA39DAD84E2.jpeg

Jeg syns faktisk det ser ut som at "someone has skipped leg day". Og mat. Hvor mange betalende PT-kunder var det han hadde?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vil jeg, siden dette utdaterte foretaket ser ut til å ha nådd bunnen hva gjelder min interesse for det og derfor ikke gidder å skrive i den nylig opprettede og like utdaterte beundringstråden, erklære at det mest beundringsverdige med foretakets fortsatte eksistens etter mitt syn må være innehavernes urokkelige klokketro på egen beundringsverdighet, fortreffelighet, og idolisering av seg selv.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Så coachen skryter av å være undervektig? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 timer siden):

Nå leste jeg faktisk alle tre innleggene dine på nytt, og ser at videre argumentasjon for å fremme mitt poeng vil ikke nå frem hos deg, så jeg lar den ligge, og festlig nok så er vi er jo helt enige så forstår ikke helt hvor du vil du heller ;)

Vil uansett gi deg kred igjen for å belyse et viktig poeng: Du reagerer på at det er en valk der, og at det ikke er redigert bort! Det viser som jeg sa sist bare hvor sjuk kontoen hennes har blitt, som er hovedpoenget mitt hvor fokuset faktisk bør være: hun er sykelig kroppsfiksert, redigert/filtrert og skal være påvirker.. jeg grøsser... 

Enklest å skylde på «ser at videre argumentasjon for å fremme mitt poeng vil ikke nå frem hos deg». Sterkt argument 😊

Men ja, fint du lar det ligge, for da bruker jeg bare samme argument som deg; du forstår åpenbart heller ikke hva jeg peker på i dine kommentarer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (29 minutter siden):

Leker de Team Ingebrigtsen? Er vel ikke lenge til vi ser et blodsukkerapparat.

Team Ingebrigtsen måler ikke blodsukker, men laktat verdier. Det har lke gjort i lang tid.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
AnnePåLande skrev (4 timer siden):

Så coachen skryter av å være undervektig? 

Han kan hvert fall ikke skryte av god utdannelse, flott karriere eller godt omdømme. Og noe må de jo bruke tiden sin på, mens ungene er på skolen 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (59 minutter siden):

Han kan hvert fall ikke skryte av god utdannelse, flott karriere eller godt omdømme. Og noe må de jo bruke tiden sin på, mens ungene er på skolen 🤷‍♀️

Nei, utdannelse har han ikke og det synes meget godt. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tullerikke
skruf skrev (12 minutter siden):

CBE la ut på story i påsken ifm en løpetur at LKE stakk henne i fingeren og målte laktat-verdien for å sjekke at hun løp korrekt, så han måler ikke bare på seg selv, men også konen sin 

Synes det er helt hårreisende; ingen av de er proffe idrettsutøvere, de er mosjonister.

De er så cringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Nei, det vet man ikke. Glemte rumpeputa iallfall og svaien i ryggen er borte, kanskje CBE.no burde sykle mer? 

Den er tilbake i ekstremvariant i dag, når hun trår av sykkelen og vet at noen tar bilde bakfra. Merkelig varierende tilstand, denne lordosen….

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing, latterliggjøring og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...