Elina123 Skrevet 13. mai 2022 #61581 Del Skrevet 13. mai 2022 Klink skrev (7 minutter siden): Kanskje hun igjen vurderer å legge den ned eller at den legges ned av seg selv siden blogging ikke er så populært lenger. Eller vil du gjerne at hun skal komme med flere innlegg der? Ja, jeg liker blogg bedre enn instagram. Liker f.eks oppskriftsonsdag. Veldig rart at hun vurderer annerledes i mai enn i mars. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. mai 2022 #61582 Del Skrevet 13. mai 2022 Jeg vet ikke hva formålet med kontoen er. Det kan i hvert fall ikke være inspirasjon. Daglige lange joggeøkter inkl fotografering og hudbehandlinger osv er ikke i samsvar med hvordan de fleste lever. Hvis de tror det er noe å se opp til, så må de tro igjen. Utlevering, redigering og påvirkning er lite tiltalende. Jeg tror at flere følger rett og slett for å se med egne øyne hvor galt avsted det virkelig bærer hen. Guilty pleasure. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2022 #61583 Del Skrevet 13. mai 2022 Elina123 skrev (5 minutter siden): Ja, jeg liker blogg bedre enn instagram. Liker f.eks oppskriftsonsdag. Veldig rart at hun vurderer annerledes i mai enn i mars. Ja, kanskje det er for få lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 13. mai 2022 #61584 Del Skrevet 13. mai 2022 loffen skrev (47 minutter siden): Hahahaha, jaggu rakk hun både negletime og skjønnhetsklinikken. Effektiv si’ 😂😂🤦♀️ Så det er denne Ine som står for hudpleie a.k.a. fillers og Botox? Mulig hun burde begynne å bremse henne før det blir helt plastic fantastic… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. mai 2022 #61585 Del Skrevet 13. mai 2022 SnowBells skrev (33 minutter siden): Jeg ser ikke på snapper av teateroppsetningene til mine kollegaers barn engang. På samme måte som jeg heller ikke ser poenget med snapper fra andres tur på konsert. Jeg tenker at den magien er det faktisk bare de i salen som kjenner på. Legg vekk telefonen og nyt øyeblikket. Absolutt. Og det har ingenting i sosiale medier å gjøre. Men hun kan ikke la være. Det er en uting og en avhengighet hun ikke klarer å legge av seg. Tenk deg å stå og opptre for en skog av mobilskjermer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2022 #61586 Del Skrevet 13. mai 2022 cerruti skrev (20 minutter siden): Jeg vet ikke hva formålet med kontoen er. Det kan i hvert fall ikke være inspirasjon. Daglige lange joggeøkter inkl fotografering og hudbehandlinger osv er ikke i samsvar med hvordan de fleste lever. Hvis de tror det er noe å se opp til, så må de tro igjen. Utlevering, redigering og påvirkning er lite tiltalende. Jeg tror at flere følger rett og slett for å se med egne øyne hvor galt avsted det virkelig bærer hen. Guilty pleasure. Formålet er å påvirke andre til å ville ha det hun har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 13. mai 2022 Populært innlegg #61587 Del Skrevet 13. mai 2022 Når man ikke en gang kan levere klær til Fretex uten at det skal handle om rumpa. 🫣 Skulle gjerne vært flue på veggen og sett henne stå der på tå med knekk i knærne og bekkenet tiltet i ufysiologisk posisjon mens hun løfter sekken opp og den filmende ektemannen står rett bak og prøver å finne en finurlig måte å kombinere veldedighet og kroppsfokus på, på en «diskret» måte. Dette er i ferd med å utarte til et freak show. Eller det har kanskje krysset den grensen allerede. Sjukt. 78 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SKE87 Skrevet 13. mai 2022 Populært innlegg #61588 Del Skrevet 13. mai 2022 Ellie77 skrev (9 minutter siden): Når man ikke en gang kan levere klær til Fretex uten at det skal handle om rumpa. 🫣 Skulle gjerne vært flue på veggen og sett henne stå der på tå med knekk i knærne og bekkenet tiltet i ufysiologisk posisjon mens hun løfter sekken opp og den filmende ektemannen står rett bak og prøver å finne en finurlig måte å kombinere veldedighet og kroppsfokus på, på en «diskret» måte. Dette er i ferd med å utarte til et freak show. Eller det har kanskje krysset den grensen allerede. Sjukt. Haha! Den grensen er krysset for lengst! Den Fretex-leveransen er noe av det dummeste jeg noen gang har sett på Internett (det sier ikke rent lite for på Internett finnes det mye rart) 55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 13. mai 2022 #61589 Del Skrevet 13. mai 2022 SKE87 skrev (2 minutter siden): Haha! Den grensen er krysset for lengst! Den Fretex-leveransen er noe av det dummeste jeg noen gang har sett på Internett (det sier ikke rent lite for på Internett finnes det mye rart) Måtte inn å se nå. Noe så dumt😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 13. mai 2022 #61590 Del Skrevet 13. mai 2022 Irriterer meg at hun alltid må stramme hestehalen sin. Alltid det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. mai 2022 #61591 Del Skrevet 13. mai 2022 Ellie77 skrev (15 minutter siden): Dette er i ferd med å utarte til et freak show. Eller det har kanskje krysset den grensen allerede. Sjukt. Det er så pinlig at man nesten må tro det er ironi. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 13. mai 2022 Populært innlegg #61592 Del Skrevet 13. mai 2022 13 minutter siden, SKE87 said: Haha! Den grensen er krysset for lengst! Den Fretex-leveransen er noe av det dummeste jeg noen gang har sett på Internett (det sier ikke rent lite for på Internett finnes det mye rart) Hun er jo bare miljøbevisst vel? Fokuset er jo på .. skal vi se... posen med klær..? 48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 13. mai 2022 #61593 Del Skrevet 13. mai 2022 Della skrev (1 time siden): Følge som å ha klikket "følg" ja. Ser noen som virker som kritikere nevne at de er blitt blokkert, bare det som fikk meg til å lure på hvorfor man ønsker å klikke "følg" på kontoen egentlig. Har selv aldri hverken klikket følg eller klikket meg særlig inn på kontoen, nok å følge denne tråden for å se hva som skjer der inne. Guilty pleasure om du vil 🙂 På den åpne IG-kontoen til cbe kan hvem som helst like og kommentere. Kontoeieren kan på samme vis blokkere og slette likes og kommentarer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskusjon69 Skrevet 13. mai 2022 #61594 Del Skrevet 13. mai 2022 32 minutter siden, Sophia_08 said: Hun er jo bare miljøbevisst vel? Fokuset er jo på .. skal vi se... posen med klær..? Pen stump da, det skal hun ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 13. mai 2022 #61595 Del Skrevet 13. mai 2022 Herregud 😃😂😂 Så pinlig 😂😂 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. mai 2022 #61596 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Elina123 skrev (19 timer siden): Ja, jeg liker blogg bedre enn instagram. Liker f.eks oppskriftsonsdag. Veldig rart at hun vurderer annerledes i mai enn i mars. CBE legger ikke arbeid i bloggen siden den knapt nok har besøkende i det hele tatt. Lesertallet sank dramatisk i årene etter 2015, etterfulgt av at CBE postet færre og færre blogginnlegg. Instagram er langt tregere når det gjelder å vise store fall i popularitet, fordi følgerne aktivt må gå inn på kontoen og fysisk avfølge for at følgertallet skal synke. I tillegg så har store IG-kontoer svære tilsig av fake followers og bots. Men man får en god indikasjon på kontoens synlighet ved å se på antall likes, som hos CBE ligger på ca 1500 per bilde. Klink skrev (19 timer siden): Formålet er å påvirke andre til å ville ha det hun har. Det eneste formålet med CBEs IG-konto er å poste uhemmet skryt av egen kropp, eget hus og egne barn ved hjelp av skjønnhetsfiltere, retusjering, iscenesetting og posering. Selv annonsørene kastes under bussen hvis det kan fremheve CBE (f eks fremvisning av elendig passform av Balion for å fremheve CBEs innsugde midje). De er to voksne, funksjonsfriske mennesker som har som fulltidsjobb å fremstille CBE perfekt på instagram. CBE skal være sjukt glad for at folk glemte henne før de rakk å avfølge kontoen hennes. Endret 14. mai 2022 av Ultiva 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 13. mai 2022 Populært innlegg #61597 Del Skrevet 13. mai 2022 Sophia_08 skrev (1 time siden): Hun er jo bare miljøbevisst vel? Fokuset er jo på .. skal vi se... posen med klær..? Her må jeg bare minne om Instagramkontoen til Danae Mercer igjen! (https://www.instagram.com/p/CcvV3sXqw_B/?igshid=YmMyMTA2M2Y=) 42 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 13. mai 2022 #61598 Del Skrevet 13. mai 2022 Sophia_08 skrev (1 time siden): Hun er jo bare miljøbevisst vel? Fokuset er jo på .. skal vi se... posen med klær..? Noe så pinlig! Kjenner ingen som legger ut bilde på den måten som hun gjør 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 13. mai 2022 #61599 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Della skrev (4 timer siden): Følge som å ha klikket "følg" ja. Ser noen som virker som kritikere nevne at de er blitt blokkert, bare det som fikk meg til å lure på hvorfor man ønsker å klikke "følg" på kontoen egentlig. Har selv aldri hverken klikket følg eller klikket meg særlig inn på kontoen, nok å følge denne tråden for å se hva som skjer der inne. Guilty pleasure om du vil 🙂 Man kan bli blokkert uten å være følger. Men det er nok en guilty pleasure for mange. Jeg må ærlig innrømme at jeg følger med for å kunne diskutere, og ikke minst for å få et fokus på at det hun (og andre influensere) driver med er et shitshow av dårlig påvirkning og langt utover hva som burde aksepteres av samfunnet. Jeg skulle så gjerne ønske at det ble lagt ned lover og regler som faktisk ble forfølgt av myndighetene, for å forhindre mye av det som foregår, som blant annet eksponering av barn. At hun driver med thinspo kan nok ikke forfølges av noen lover, men skulle ønske folk kunne fått opp øynene for hvor sjukt det er, at det ved en hver anledning skal fokuseres på kropp, på et image som skal tilsynelatende være "perfekt"(hva nå enn det er). Det er aldri et hårstrå skjevt, aldri en dag uten sminke, aldri et bilde uten en posering. Det som tidligere var ment å være delikat og lekkert, har bikket over til en tilsynelatende trang, en nærmest manisk presentasjon. Når dette itillegg toppes med null toleranse for kritikk eller tilbakemelding fra følgerene sine som hun "er så takknemlig for og glad i", blir det hele så falskt og påtatt at man mister denne "venninne"-følelsen hun klarte å skape tidligere, som faktisk gjorde henne populær. Endret 13. mai 2022 av MacBeth Fjernet "nok en", da det var skrevet to ganger 🤦♀️ 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. mai 2022 Populært innlegg #61600 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Anonym90059005 skrev (4 timer siden): I dag tidlig våknet hun litt "seint" (seint for hva da egentlig?), men "rakk" en kjapp økt for det, men så droppet hun det og brukte heller formiddagen ute på joggetur og litt posering, før hun så "rakk" negletime og skravling før lunsj. Hun "rekker" vel strengt tatt ingenting, for hun har jo ikke noe hun må gjøre? Hun gjør jo absolutt hva hun vil av fritidssysler hele dagen, så da er det vel ikke noe å "rekke"? "Jobben" til Caroline er å se ut på en bestemt måte, skal jeg dømme ut ifra innhold på SoMe. Når dette utseendet ikke samsvarer med hva naturen ga henne, så blir skjønnhetspleie en del av arbeidsdagen. Og er man da seint ute, må man bare prioritere, trening eller negler? Negler er, utrolig nok, en variasjon til innholdet forøvrig, så det er bra hun rakk det! Og så rakk hun jammen en tur til skjønnhetspleie også, godt jobba! For folk som virkelig opplever tidsklemme, så virker slike problemstillinger helt søkt. I skvisen mellom neglepleie og treningsøkt må ofte begge vike til fordel for å få lønningene klare, eller få skiftet på Olga på rom 403, eller skrive ferdig rapporten som skal være inne før i morgen, rette prøvene innen fristen etc etc. Men alle som har vært ute i permisjon, sykemeldt eller arbeidsledige vet hvordan CBE har det, til en viss grad. Dere vet, den perioden i livet hvor EN oppgave daglig var mer enn nok. De dagene man måtte på helsestasjonen på formiddagen og møte svigermor til kaffe på ettermiddagen, ble så travle at man knapt rakk å lage middag. Og så skapte man ekstra arbeid til seg selv, fordi alle timene mellom husets fire vegger fikk en til å se problemer man ikke hadde lagt merke til før. Som at stua er blå og ikke greige, herregud blått er jo så 2018!! Jada, mange av oss har vært der og de aller fleste er lettet når det er over. Men når man aldri har gjort noe annet i sitt voksne liv, så blir utholdenheten der etter. Vi får bare akseptere at Caroline har helt annen terskel for stress enn folk flest. Endret 13. mai 2022 av Felis 58 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå