Aquarius04 Skrevet 4. mai 2022 #61141 Del Skrevet 4. mai 2022 Kjempen skrev (4 timer siden): Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin Kunne ikke vært mindre misunnelig! 😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. mai 2022 #61142 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Aquarius04 skrev (19 minutter siden): Kunne ikke vært mindre misunnelig! 😂 Jeg hadde vært dødsfall over å vise meg halvnaken og fikset på i de overkleine positurene. Jeg skammer meg imidlertid litt for å skrive her, men jeg er bare så vanvittig motstander av hvilken vei kroppspress og utseendefokus går med influenserne først i toget. Endret 4. mai 2022 av cerruti 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 4. mai 2022 #61143 Del Skrevet 4. mai 2022 AntiBullshit skrev (40 minutter siden): Hva skjer med ansiktet? Hun ser veldig injisert ut. Hun har kanskje gått til samme ansiktsløfter som Sophie Elise. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 4. mai 2022 #61144 Del Skrevet 4. mai 2022 tullerikke skrev (39 minutter siden): Hva er greia med gapinga hennes🤷♀️ Den reel’en er klein. Den ekstreme selvdiggingen… Finn en kjæreste som ser på deg slik Caroline Berg Eriksen ser på seg selv. Kom også til å tenke på: dersom de sitter så godt i det som de liker å late som - hvorfor kun billige plastklær fra Chiquelle? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. mai 2022 #61145 Del Skrevet 4. mai 2022 Kjempen skrev (5 timer siden): Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin Det er ett par ord som gjør meg fly forbanna😡😡 1: misunnelig.. Med en gang man er kritisk til en influencer så er man misunnelig... Hva er det å være misunnelig på? 2:krenke😡😡 hvorfor dra krenkekortet når det er noe? Jeg har ikke ett snev av misunnelse på disse influencere som tror de jobber vettet av seg når de tross alt har vært hos frisør og lagt nye negler en formiddag. Hilsen hun som har fri fra jobb i morgen men som skal unne seg nye negler. Kommer til å bli den tyngste dagen i min jobbkarriære🙈🙈 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. mai 2022 #61146 Del Skrevet 4. mai 2022 Aquarius04 skrev (45 minutter siden): Den reel’en er klein. Den ekstreme selvdiggingen… Finn en kjæreste som ser på deg slik Caroline Berg Eriksen ser på seg selv. Kom også til å tenke på: dersom de sitter så godt i det som de liker å late som - hvorfor kun billige plastklær fra Chiquelle? Veldig klein reel. Som alle de andre reelene hennes. Og ulikt henne å reklamere for billigkjeder, så det står nok ikke så svært til lenger. Bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. mai 2022 #61147 Del Skrevet 4. mai 2022 tullerikke skrev (1 minutt siden): Veldig klein reel. Som alle de andre reelene hennes. Og ulikt henne å reklamere for billigkjeder, så det står nok ikke så svært til lenger. Bra det. Billigklær har det vært de siste årene. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. mai 2022 #61148 Del Skrevet 4. mai 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Billigklær har det vært de siste årene. Stemmer nok det, men en gang i tiden var det litt mer klasse over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. mai 2022 #61149 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Aquarius04 skrev (1 time siden): Den reel’en er klein. Den ekstreme selvdiggingen… Finn en kjæreste som ser på deg slik Caroline Berg Eriksen ser på seg selv. Kom også til å tenke på: dersom de sitter så godt i det som de liker å late som - hvorfor kun billige plastklær fra Chiquelle? Fordi det er slike nettbutikker som ønsker å bruke henne som reklameplakat. Det blir jo veldig motsetningsfylt, for i bloggens glansdager viste hun frem dyre designersko og -vesker, så det fremstod som om det var det som hun genuint likte. Selv om hun påstår at hun «elsker» plagg og produkter, så skjønner de fleste som har fulgt bloggen en stund at hun egentlig har en forkjærlighet for litt dyrere mote. Men slike merkevarer er varsomme med hvem de knytter til seg og vil jo helst fremstå eksklusive. Det var jo derfor Marc Jacobs ikke lenger var i segmentet, fordi alle hadde (råd) til det. Om man gidder kan man jo følge med på om plaggene dukker opp igjen. Den orange buksa fra Cubus feks. Endret 4. mai 2022 av CecilieX Særskrivingsfeil😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. mai 2022 #61150 Del Skrevet 4. mai 2022 I 2015-17 prøvde nok CBE.no å få Ganni som annonsør, det var ofte klær derfra, helt uten merking. Tror neppe det var umerket reklame, men et forsøk på å bli «Ganni-jente». De siste årene har det vært svært lite derfra, selv om merkets popularitet har vedvart. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. mai 2022 #61151 Del Skrevet 4. mai 2022 20 minutter siden, Kollontaj said: I 2015-17 prøvde nok CBE.no å få Ganni som annonsør, det var ofte klær derfra, helt uten merking. Tror neppe det var umerket reklame, men et forsøk på å bli «Ganni-jente». De siste årene har det vært svært lite derfra, selv om merkets popularitet har vedvart. Dette er jo interessant. Hun var vel ikke sponsa av Loubotin og den slags heller, men bloggen var full av "se hva jeg fikk i posten!" og vakkert danderte dyre sko og vesker. Det har vært mye ræl hele tiden (nille, Kremmerhuset etc) men man hadde følelsen av at hun selv kjøpte seg dyrere ting. Det er helt borte nå. Antagelig et tegn på mindre penger, antar jeg. For hun hadde GARANTERT delt det, om hun hadde kjøpt noe mer eksklusivt. Nå er alt bare husmormote og ingenting minner om "glanset magasin" lenger. Nesten så jeg syns synd på henne, nesten! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. mai 2022 #61152 Del Skrevet 4. mai 2022 Når influensere står på tærne, slik de jo som regel gjør når de blir avbildet barbeint, mister bildet mye av den roen de ellers forsøker å formidle. Når jeg ser på noen som står i en sånn anstrengt posisjon, blir i hvert fall fokuset hos meg at det er anstrengt og spent. (Ref. sekundet før støvlettene blir "kastet" på henne i den siste reelen.) Er det virkelig ikke mulig å bare stå med fotbladene på gulvet, slik normale folk gjør??? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61153 Del Skrevet 4. mai 2022 odipodis skrev (8 timer siden): Hva skjer med ansiktet?? (Fra film på insta-story) hun ser verre ut enn noen gang 🙄 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 4. mai 2022 #61154 Del Skrevet 4. mai 2022 Litt morsomt at hun skriver et blogginnlegg bare for å gjøre et forsvinningsnummer igjen... Hun tjener da vel ikke så mye på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61155 Del Skrevet 4. mai 2022 Lopploella skrev (5 timer siden): Jeg tror det er begge deler. mest sannsynlig for endringen er kolossal (og IKKE til det bedre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61156 Del Skrevet 4. mai 2022 Aidensfield skrev (4 timer siden): Måtte le litt av min kjære mann i dag. Han kom over noe av dette som CBE hadde lagt ut på instagram i dag og utbryter "du unnskyld meg altså.. Men det lyser jo kom og *P~L meg av hele dama😂😂 det må da gå an og kle seg litt ok?? Han pleier aldri og kommentere andre folk men dette synes han var ille.. klok mann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. mai 2022 #61157 Del Skrevet 4. mai 2022 Pusern3 skrev (2 minutter siden): klok mann Jeg synes det var en forferdelig kommentar, som vitner om en mann med et kvinnesyn som jeg virkelig ikke synes er ok. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61158 Del Skrevet 4. mai 2022 AntiBullshit skrev (4 timer siden): Hva skjer med ansiktet? Hun ser veldig injisert ut. kinnene buler unaturlig og mer enn før og leppene er veldig langt fra naturlige 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61159 Del Skrevet 4. mai 2022 Aquarius04 skrev (4 timer siden): Kunne ikke vært mindre misunnelig! 😂 du er ikke alene om det 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. mai 2022 #61160 Del Skrevet 4. mai 2022 Pusern3 skrev (21 minutter siden): hun ser verre ut enn noen gang 🙄 Ja, nå har det virkelig tatt av med filtre. Hun ser helt forvrengt ut i ansiktet. Hva tenker hun med/på og hvorfor flyr hun rundt i undertøyet? Hadde jeg gjort det, hadde barna mine bedt meg om å kle på meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå