Gjest CecilieX Skrevet 2. april 2022 #60061 Skrevet 2. april 2022 På grunn av pandemien har jo antall uerfarne hundeeiere økt betraktelig og det betyr at det er mye uvitenhet ute og går. Her hadde CBE hatt en gylden sjanse til å nå ut til et stort publikum med kunnskap for nye hundeeiere. Det kunne vært bra innhold. I fjor sommer gikk jeg i fjellet og havnet bak en hund av samme rase som satt i sekk. Turfølget mitt humret litt over synet, mens jeg på grunn av denne tråden kunne fortelle hvorfor hunden ikke skulle belastes med langtur. Den informasjonen kunne andre også fått, dersom CBE hadde tatt til seg tilbakemeldingene. Men dengang ei.
Ice-91 Skrevet 2. april 2022 #60062 Skrevet 2. april 2022 When Lars Kristian say «jump» you ask «how high» ref story Instagram 13 2
esk Skrevet 2. april 2022 #60063 Skrevet 2. april 2022 Har noen her vurdert å varsle Mattilsynet angående den stakkars hunden deres? De trenger jo åpenbart veiledning og oppstramming, og når de velger å overse velmente råd fra vanlige mennesker som bare ønsker hundens beste, så må man ta det videre, mener jeg. Synes det er skikkelig ekkelt det jeg leser her om hvordan de behandler hunden, tenk å være så hensynsløse 💔 Tror Mattilsynet må ta tak i alle bekymringsmeldinger de får tilsendt? 8
Gjest tullerikke Skrevet 2. april 2022 #60064 Skrevet 2. april 2022 På tide å bli ferdig med den hunden nå eller🙄
Populært innlegg Felis Skrevet 2. april 2022 Populært innlegg #60065 Skrevet 2. april 2022 (endret) I anledning diskusjonen om klasse, så er de siste eksemplene her i tråden typiske for hvorfor man regner Eriksens av lavere klasse (nå har vi ikke klassesystem i Norge, men likevel...) Ett av kriteriene for å bli sosialt akseptert, er å ikke bli tatt i løgn. Ingen har lyst til å omgåes folk som lyver, og her snakker vi endeløs rekke løgner, nesten på nivå med Trump. De løp ikke med hunden da den var valp? Eh jo! Det er godt dokumentert på egne kanaler. De lot ikke hunden trekke på ski? Igjen, godt dokumentert på egne kanaler. Det ble ikke varmt på svaberget under engangsgrillen, for de kjente etter med handa? Ehhh, i så fall hadde vi sett dokumentasjon på det på kanalene deres, for slike brannsår kan man ikke skjule... Et annet kriterie er å følge normen. Jeg snakker ikke om å være helt sau, men om å plukke opp sosiale koder. Hvis noen gir deg råd, så tar man til seg det. I det minste prøver man å begrunne hvorfor man ikke følger rådene. I stedet står disse på sitt, uansett hvor idiotisk det er. Og når de har malt seg inn i et hjørne, innrømmer de ikke feil, de endrer narrativet. Selvfølgelig dro de ikke på hyttetur med foreldrene fra en annen kant av landet, midt i pandemien. Neida de bodde i annekset, 15 kvadrat med bad og kjøkken, soverom til alle og til og med et lite kontor... Og stålkantene på skiene har de selvfølgelig slipt ned. Måka på brygga hadde på magisk vis tatt med seg reiret sitt og flyttet. Det regnet ekstremt mye i akkurat den skogen de valgte å fyre bål, midt i varsel for skogbrannfare i samme område. De velger å lyve framfor å lære, hver eneste gang. Det er ikke slik man skaffer seg sosial kapital... Endret 2. april 2022 av Felis 85 23
Surikatt Skrevet 2. april 2022 #60066 Skrevet 2. april 2022 Ja, og hun har ikke trent til halvmaraton selv om det filmes og skrytes hver dag hvor langt og hvor fort hun løper. De andre deltagerne har nok løpingen som en fritidssyssel utenom vanlig jobb men hun har ikke noe annet å drive med, bortsett fra selfier og eksponering av barn, da. 40
Gjest Porstarmax Skrevet 2. april 2022 #60067 Skrevet 2. april 2022 pøbelsara skrev (På 27.8.2020 den 17.53): Jepp, dette diskuteres igjen fordi det akkurat er vist på "bloggerne". At man ikke skal diskutere dette nå, fordi det har vært diskutert før, er en forumregel som har gått meg hus forbi. Oki ,men jeg er ganske ny, så har ikke fått vært med diskusjon, og det kommer stadig nye inn🤔
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 2. april 2022 #60068 Skrevet 2. april 2022 esk skrev (49 minutter siden): Har noen her vurdert å varsle Mattilsynet angående den stakkars hunden deres? De trenger jo åpenbart veiledning og oppstramming, og når de velger å overse velmente råd fra vanlige mennesker som bare ønsker hundens beste, så må man ta det videre, mener jeg. Synes det er skikkelig ekkelt det jeg leser her om hvordan de behandler hunden, tenk å være så hensynsløse 💔 Tror Mattilsynet må ta tak i alle bekymringsmeldinger de får tilsendt? Mattilsynet driter i de fleste sakene de får innsendt. Vil tro oppdretteren gir blanke også, hvordan denne hunden blir behandlet er GODT dokumentert på SoMe. Hen har fått pengene for hunden, og ferdig med det.
NewStart87 Skrevet 2. april 2022 #60069 Skrevet 2. april 2022 Hva i all verden leste jeg nå?! Coach Eriksen sa hun måtte løpe! Ja, her ser man det svart på hvitt at den mannen der er farlig for henne! Merker jeg blir sint! Har hun spist for mye søtsaker i det siste Lars Kristian, eller hva? Hvis du leser her inne, noe du mest sannssynlig gjør, skam deg så inni h….! 36
Gjest tullerikke Skrevet 2. april 2022 #60070 Skrevet 2. april 2022 NewStart87 skrev (14 minutter siden): Hva i all verden leste jeg nå?! Coach Eriksen sa hun måtte løpe! Ja, her ser man det svart på hvitt at den mannen der er farlig for henne! Merker jeg blir sint! Har hun spist for mye søtsaker i det siste Lars Kristian, eller hva? Hvis du leser her inne, noe du mest sannssynlig gjør, skam deg så inni h….! Å, slapp av a🙄
Populært innlegg Gameon Skrevet 2. april 2022 Populært innlegg #60071 Skrevet 2. april 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Å, slapp av a🙄 Lars Kristian Eriksen er, beklager, det mest motbydelige stykke "mann", narssisstistisk, arrogant, motbydelig kvinnesyn, sjølgod og en snobbete wannabee.... at han skal påvirke to små jenter er kvalmt. 55 12
NewStart87 Skrevet 2. april 2022 #60072 Skrevet 2. april 2022 tullerikke skrev (4 minutter siden): Å, slapp av a🙄 Du ser ikke det store bilde gitt.. 10
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 2. april 2022 Populært innlegg #60073 Skrevet 2. april 2022 tullerikke skrev (4 minutter siden): Å, slapp av a🙄 Lars Kristian burde heller anbefale kona å ta noen treningspauser og la kroppen få hvile! 48 2 11
Katten89 Skrevet 2. april 2022 #60074 Skrevet 2. april 2022 Jeg er faktisk nysgjerrig på hvordan løpet til fruen går. Imaget er at hun har et høyt nivå atletisk. Burde kunne løpe halvamaraton på godt under 2 timer 14
Populært innlegg Hebbbbbe Skrevet 2. april 2022 Populært innlegg #60075 Skrevet 2. april 2022 Jeg har selv løpt halvmaraton en rekke ganger, og alle gangene hadde jeg trenings-/ løpefri dagen før. Det er for at musklene skal være skikkelig restituerte før et løp. Toppidrettsutøvere derimot pleier å ta en liten tur dagen før«for å holde musklene i gang». Men de er vant til stoooor belastning, og får i tillegg ofte proff massasje for at musklene skal være tipp-topp. Det Kan virke som om LKE mener at han og CBE er i kategorien toppidrettsutøvere… 58 1
123Frustrert Skrevet 2. april 2022 #60076 Skrevet 2. april 2022 Katten89 skrev (6 minutter siden): Jeg er faktisk nysgjerrig på hvordan løpet til fruen går. Imaget er at hun har et høyt nivå atletisk. Burde kunne løpe halvamaraton på godt under 2 timer Hun trener jo ekstremt mye (i følge oppdateringer på bloggen) og mannen utgir seg for å kunne EKSTREMT mye, så hun bør absolutt klare en tid ned på 1.45. det blir spennende å se.. mulig at det hemmer henne at hun nylig har vært «syk» blir brukt som en unnskyldning. Hvordan forklarer man forresten til barna ar hovent ansikt er forkjølelse? Og at bandasje over bryst også betyr forkjølelse? 29
Ice-91 Skrevet 2. april 2022 #60077 Skrevet 2. april 2022 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Hun trener jo ekstremt mye (i følge oppdateringer på bloggen) og mannen utgir seg for å kunne EKSTREMT mye, så hun bør absolutt klare en tid ned på 1.45. det blir spennende å se.. mulig at det hemmer henne at hun nylig har vært «syk» blir brukt som en unnskyldning. Hvordan forklarer man forresten til barna ar hovent ansikt er forkjølelse? Og at bandasje over bryst også betyr forkjølelse? Ja blir spennende å se hvordan løpet går i morgen. Ser hun løp halvmaraton på Oslo maraton i 2017 (sponset) der hun løp på 2 timer og 7 min 5
Hebbbbbe Skrevet 2. april 2022 #60078 Skrevet 2. april 2022 Ice-91 skrev (2 minutter siden): Ja blir spennende å se hvordan løpet går i morgen. Ser hun løp halvmaraton på Oslo maraton i 2017 (sponset) der hun løp på 2 timer og 7 min Vi får virkelig tro at hun klarer å forbedre tiden sin. Jeg velger å tro at tiden fra 2017 går innunder ingen erfaring med løp, og regner med at hun vet mer hva hun går til nå. Jeg så henne under oppvarming i 2017 (løp selv), og da så hun ut som om hun var redd for å bli gjenkjent - med digert headset, caps ned i øynene og solbriller. Det funker ikke hvis man skal gi alt i 21 km… 12
h/k Skrevet 2. april 2022 #60079 Skrevet 2. april 2022 Virker ikke lurt med denne økta dagen før et halvmaraton, men jeg er i den tro at hun kan løpe 21 km i blinde. Tiden derimot er jeg spent på. 3
Oline12 Skrevet 2. april 2022 #60080 Skrevet 2. april 2022 Cbe trener mange timer ila uka. Jeg forventer en tid på rundt 1.45. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå