Surikatt Skrevet 21. februar 2022 #57861 Skrevet 21. februar 2022 Aquarius04 skrev (59 minutter siden): Altså. Det er på grensen til det parodiske. Greit nok om det er slik hun ønsker å se ut, men det er ikke slik hun faktisk ser ut. Det er så dumt at ord blir fattige. Kilde: instastory hos Caroline Berg Eriksen Er det mulig😂😂. Hvem er dette? 18
Katten89 Skrevet 21. februar 2022 #57862 Skrevet 21. februar 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Altså. Det er på grensen til det parodiske. Greit nok om det er slik hun ønsker å se ut, men det er ikke slik hun faktisk ser ut. Det er så dumt at ord blir fattige. Kilde: instastory hos Caroline Berg Eriksen Hun likner på pamela anderson. Evt en hollywoodfrue 6
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 21. februar 2022 #57863 Skrevet 21. februar 2022 https://www.minmote.no/nyheter/a/G32jjm/influencere-tause-om-frisoer-debatt-hvorfor-sier-ingen-noe Wow de sponset mange BLOGGERE Tror mange må betale frisørtimer selv nå(som om de ikke har råd til det? Cbe er også på lista
Aquarius04 Skrevet 21. februar 2022 #57864 Skrevet 21. februar 2022 sukkerspinndilla skrev (9 minutter siden): https://www.minmote.no/nyheter/a/G32jjm/influencere-tause-om-frisoer-debatt-hvorfor-sier-ingen-noe Wow de sponset mange BLOGGERE Tror mange må betale frisørtimer selv nå(som om de ikke har råd til det? Cbe er også på lista Og ingen av disse «påvirkerne» (med noen få unntak) vil kommentere. Deilig med gratis pleie, så da stikker man bare hodet i sanden og later som ingenting. Kameraderiet i «påvirker»-verden er kvalmt og overflatisk. 36
Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 #57865 Skrevet 21. februar 2022 Aquarius04 skrev (1 minutt siden): Og ingen av disse «påvirkerne» (med noen få unntak) vil kommentere. Deilig med gratis pleie, så da stikker man bare hodet i sanden og later som ingenting. Kameraderiet i «påvirker»-verden er kvalmt og overflatisk. CBE kommer i alle fall ikke til å uttale seg om saken, hun har jo aldri en mening om noe som helst. Kun for god betaling. 43
Kollontaj Skrevet 21. februar 2022 #57866 Skrevet 21. februar 2022 Aquarius04 skrev (8 minutter siden): Og ingen av disse «påvirkerne» (med noen få unntak) vil kommentere. Deilig med gratis pleie, så da stikker man bare hodet i sanden og later som ingenting. Kameraderiet i «påvirker»-verden er kvalmt og overflatisk. Sjokkerende det som er fremkommet og kudos til de få som fordømmer frisørsalong-eierne, de andre tråkker bare videre i dansen rundt gullkalven SPONS. For en rotten bransje! 38 3
Torden Skrevet 21. februar 2022 #57867 Skrevet 21. februar 2022 123Frustrert skrev (5 timer siden): Når poseringene begynner å gå litt over alle støvleskaft. Nå begynner det å se helt jævlig ut, ser de ikke selv at det har gått litt for langt? Hva sier foreldre og venner? Skjønner ikke at to voksne folk holder på sånn. Denne posituren ser både vondt og idiotisk ut. Det viser hvor jævlig fake det hun gjør er. Her er det ingen klær som skjuler hvor unaturlig hun står for å se tynn ut på bilder. Jeg får vondt i ryggen når jeg ser på bildet, og hadde følt meg som en oldemor på 90 om dette var holdningen min. 34
Kepaløk Skrevet 21. februar 2022 #57868 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Jeg vet at Danae Mercer har vært nevnt tidligere. Denne dama - Bree Lenehan - dukket opp i min Instagram: https://www.instagram.com/p/CU4Y_Y9hrQn/?utm_medium=copy_link I noe av teksten sier hun: Jeg tenker at det er noe av greia. Ikke bare driver denne bedriften på med usunn påvirkning av andre, men også (eller ikke minst) av seg selv. Hva sier man? God bedring? Endret 23. februar 2022 av Kepaløk la til navn 39 3
Lafamiglia Skrevet 21. februar 2022 #57869 Skrevet 21. februar 2022 Når man har som jobb å legge ut selfier på Instagram, er det bare naturlig at man får et helt forvrengt syn på eget utseende. Det finnes vel en del forskning på dette også. 20
Ingebjørg Skrevet 21. februar 2022 #57870 Skrevet 21. februar 2022 Torden skrev (52 minutter siden): Det viser hvor jævlig fake det hun gjør er. Her er det ingen klær som skjuler hvor unaturlig hun står for å se tynn ut på bilder. Jeg får vondt i ryggen når jeg ser på bildet, og hadde følt meg som en oldemor på 90 om dette var holdningen min. Jeg har så lyst på et bilde av henne når hun poserer sånn, bare fra siden. Det hadde vært hysterisk morsomt. 38 3 1
123Frustrert Skrevet 21. februar 2022 #57871 Skrevet 21. februar 2022 Sunfl0wer skrev (5 timer siden): Men alle gjør ikke det,så man trenger ikke å snakke om noe som ikke er realistisk🙂 Nei, takk og lov har vi folk i Norge som setter pris på utdannelse og ikke drar på en helt vanlig ferie til eksotiske granka 😂😂😂😂 9
hvalstad45 Skrevet 21. februar 2022 #57872 Skrevet 21. februar 2022 1 hour ago, Ingebjørg said: Jeg har så lyst på et bilde av henne når hun poserer sånn, bare fra siden. Det hadde vært hysterisk morsomt. HUsker Linnea Myhre fikk posta et med CBE poserende i bakgrunnen for LKE, det var morsomt! Men dette hadde vært hakket mer avslørende og bra å avsløre hvor usannsynlig unaturlig hun står. 17
Kollontaj Skrevet 21. februar 2022 #57873 Skrevet 21. februar 2022 https://scrolltheglobe.com/11-easy-tips-for-instagram-poses-that-will-elevate-your-game/ Flere her er allerede benyttet. 😎 20
Gjest CecilieX Skrevet 22. februar 2022 #57874 Skrevet 22. februar 2022 (endret) sukkerspinndilla skrev (9 timer siden): https://www.minmote.no/nyheter/a/G32jjm/influencere-tause-om-frisoer-debatt-hvorfor-sier-ingen-noe Wow de sponset mange BLOGGERE Tror mange må betale frisørtimer selv nå(som om de ikke har råd til det? Cbe er også på lista https://www.minmote.no/nyheter/a/dn0n3j/salong-vil-slutte-med-sponsede-behandlinger?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=G32jjm Gevir kommer ikke heldig ut av dette. De sier at de ansatte får lønn, men når journalisten graver videre så kommer det frem at det å gjøre sponsede behandlinger er betraktet som å feie gulvet, altså noe som gjøres uten provisjon. Å klippe en betalende kunde gir høy provisjon. Med andre ord: Det de ikke får betalt fra sponsede behandlinger tas igjen fra de kundene som faktisk betaler. Verdt å merke seg dette. Tapet de får på å sponse noen tas igjen på prisen de som lokkes til salongen må betale. Igjen er det følgerne som må betale prisen. Kanskje lurt å velge en salong som ikke sponser, så slipper du å betale både for egen og andres behandling? Så blir det spennende å se om CBE fortsetter hos Inch når de ikke lenger skal sponse influencere. Noen som vil vedde? Endret 22. februar 2022 av CecilieX
Sugar&Spice Skrevet 22. februar 2022 #57875 Skrevet 22. februar 2022 (endret) CecilieX skrev (17 minutter siden): https://www.minmote.no/nyheter/a/dn0n3j/salong-vil-slutte-med-sponsede-behandlinger?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=G32jjm Gevir kommer ikke heldig ut av dette. De sier at de ansatte får lønn, men når journalisten graver videre så kommer det frem at det å gjøre sponsede behandlinger er betraktet som å feie gulvet, altså noe som gjøres uten provisjon. Å klippe en betalende kunde gir høy provisjon. Med andre ord: Det de ikke får betalt fra sponsede behandlinger tas igjen fra de kundene som faktisk betaler. Verdt å merke seg dette. Tapet de får på å sponse noen tas igjen på prisen de som lokkes til salongen må betale. Igjen er det følgerne som må betale prisen. Kanskje lurt å velge en salong som ikke sponser, så slipper du å betale både for egen og andres behandling? Så blir det spennende å se om CBE fortsetter hos Inch når de ikke lenger skal sponse influencere. Noen som vil vedde? Selvfølgelig fortsetter CBE der, LKE har faktisk vært frisør og vet hvordan dette fungerer. Endret 22. februar 2022 av Sugar&Spice 40
Ville91 Skrevet 22. februar 2022 #57876 Skrevet 22. februar 2022 Sugar&Spice skrev (43 minutter siden): Selvfølgelig fortsetter CBE der, LKE har faktisk vært frisør og vet hvordan dette fungerer. 🤣 13
LilleSnupp Skrevet 22. februar 2022 #57877 Skrevet 22. februar 2022 Ev kommer det et IGinnlegg om noen vet om flink frisør i Sarpsborg.. #TiggingForSpons 29 1
Aquarius04 Skrevet 22. februar 2022 #57879 Skrevet 22. februar 2022 CecilieX skrev (2 timer siden): https://www.minmote.no/nyheter/a/dn0n3j/salong-vil-slutte-med-sponsede-behandlinger?utm_source=recirculation-matrix&utm_content=G32jjm Gevir kommer ikke heldig ut av dette. De sier at de ansatte får lønn, men når journalisten graver videre så kommer det frem at det å gjøre sponsede behandlinger er betraktet som å feie gulvet, altså noe som gjøres uten provisjon. Å klippe en betalende kunde gir høy provisjon. Med andre ord: Det de ikke får betalt fra sponsede behandlinger tas igjen fra de kundene som faktisk betaler. Verdt å merke seg dette. Tapet de får på å sponse noen tas igjen på prisen de som lokkes til salongen må betale. Igjen er det følgerne som må betale prisen. Kanskje lurt å velge en salong som ikke sponser, så slipper du å betale både for egen og andres behandling? Så blir det spennende å se om CBE fortsetter hos Inch når de ikke lenger skal sponse influencere. Noen som vil vedde? Eller så får vi se om INCH holder det de lover eller hun fortsetter å få sponsede behandlinger i det skjulte. Det hadde i alle fall ikke overrasket meg. Stopper de, går hun over til noe annet. Hun skal ha mest mulig gratis, den dama der. Det er dette som er med på å gi «påvirkere» og denne businessen et elendig rykte. Det er supert at det blir tatt tak i nå! Brukte Gevir da jeg bodde i Oslo, hadde sluttet tvert som kunde hadde jeg fortsatt brukt dem. 22
S0lstraalen Skrevet 22. februar 2022 #57880 Skrevet 22. februar 2022 Blir nok mye innetid på dagtid for denne familien. Eventuelt blir det gåturer med tights eller cafe besøk i kjole. Det blir ikke stranda, for da kan C bli (snik)fotografert av hvem som helst og «alle» får se stussen hennes. Eventuelt kommer stussen frem, men da blir vel holdningen veldig pussig 🙈 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå