Klink Skrevet 26. desember 2021 #54781 Del Skrevet 26. desember 2021 Isild skrev (3 timer siden): Den saken hadde jeg ikke hørt om. Sjokkerende er ordet ja. Influencere kommer ikke til å begynne å følge regelverket før det får konsekvenser økonomisk eller for omdømmet å bryte det hele tiden. Jeg blir nesten fristet til å si at jeg er "enig" med de i at reglene for influencere er "tull" (for de er jo tydeligvis ikke helt på ekte) Nettop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. desember 2021 #54782 Del Skrevet 26. desember 2021 neon_sun skrev (4 timer siden): Jeg har så lyst å være flue på veggen når de driver å spiller inn disse snittene sine. Ektemannen plassert i en åker for å filme sin spreke kone i lett trav bortover. Lurer på hva de andre turgåerene tenker. Dette er jo helt rart, ingen normalitet i Norge i allfall. Kjempegøy 😂 Det er en del av hennes hverdag som skuespiller i sitt eget liv. Passe på å jogge i lett trav når hun blir filmet😂. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 26. desember 2021 #54783 Del Skrevet 26. desember 2021 Torden skrev (5 timer siden): Det er jo bare trist at en småbarnsmor ikke kan stå for hva hun er. Jeg er ikke spesielt pen, men jeg tyr ikke til filter på sosiale medier. Det hadde vært latterlig og patetisk. Kunne ikke vært mer enig med deg. Og jeg tyr heller ikke til filter. Er ting jeg ikke er fornøyd med i eget ansikt, men det betyr ikke at jeg redigerer meg til det ugjenkjennelige slik at andre foreldre i bhg ikke kjenner meg igjen når jeg henter og leverer, liksom. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 26. desember 2021 Populært innlegg #54784 Del Skrevet 26. desember 2021 (endret) Aquarius04 skrev (1 time siden): Kunne ikke vært mer enig med deg. Og jeg tyr heller ikke til filter. Er ting jeg ikke er fornøyd med i eget ansikt, men det betyr ikke at jeg redigerer meg til det ugjenkjennelige slik at andre foreldre i bhg ikke kjenner meg igjen når jeg henter og leverer, liksom. Alle ser det jo. Er det bare hun som er så dum at hun tror hun ser ut slik hun skulle ønske hun så ut, og redigerer og filtrerer seg selv til det ugjenkjennelige? Hun kan ikke stå for den hun er, rett og slett. Selv ikke etter at hun bruker det meste av dagene på trening, skjønnhetsbehandlinger, har hauger av hudprodukter og sminke, enorme mengder klær osv osv. På toppen av dette må det altså filtre og redigering av utseendet. Jeg synes det er helt ufattelig. Man burde ikke ha et slikt «yrke» hvis man er så misfornøyd med seg selv. Nå er ikke døtrene pene nok heller, og må bruke sminke og redigeres før de sprer bildene av dem på nettet. Endret 26. desember 2021 av Surikatt 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. desember 2021 #54785 Del Skrevet 27. desember 2021 Surikatt skrev (21 timer siden): Det er en del av hennes hverdag som skuespiller i sitt eget liv. Passe på å jogge i lett trav når hun blir filmet😂. Der har du en Instagramkonto jeg vil se: fotballfrua og fortballfruemannen exposed 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 27. desember 2021 #54786 Del Skrevet 27. desember 2021 Luckie skrev (På 12/26/2021 den 16.07): Det er ikke hun heller. For en fæl ting å si. Er da ingenting i veien med utseende hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 27. desember 2021 #54787 Del Skrevet 27. desember 2021 Ut med rumpa og inn med magen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 27. desember 2021 Populært innlegg #54788 Del Skrevet 27. desember 2021 NewStart87 skrev (56 minutter siden): Ut med rumpa og inn med magen. Det er så rart å se voksne kvinner legge ut slike bilder. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. desember 2021 #54789 Del Skrevet 27. desember 2021 NewStart87 skrev (57 minutter siden): Ut med rumpa og inn med magen. Og dra opp genseren 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 27. desember 2021 Populært innlegg #54790 Del Skrevet 27. desember 2021 Stakkars CBE, for et sørgelig opplegg de bedriver. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 27. desember 2021 Populært innlegg #54791 Del Skrevet 27. desember 2021 Pust skrev (16 minutter siden): Det er så rart å se voksne kvinner legge ut slike bilder. Heldigvis ikke normalt. Vet ikke om noen andre enn cbe som holder på sånn. Har juleferie med familien, men hun sitter i kjelleren og tar selfier. Med fokus på at rompa skal bli størst mulig. Stor kontrast til Funkygine som har logget av fra sosiale medier en uke nå. Nyter tiden med familien uten fokus på å vise frem kroppen sin i sosiale medier. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 27. desember 2021 #54792 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Høygravide Funkygine drar på sledetur i herlig vinterluft med de flotte trekkhundene sine, mens en lettkledt CBE sitter nede i kjelleren og bruker joggeskoen for å by fram rumpa si, slik at familien har til mat på bordet. Herregud for en ekstrem klasseforskjell det er på disse to. Endret 28. desember 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2021 #54793 Del Skrevet 27. desember 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Ut med rumpa og inn med magen. Av alle de idiotiske «trener i kjelleren» bilder, tar denne førsteplassen. Her mangler hun altså en arm (fordi hun drar opp T-shorta med den andre ?). Mer hjernedødt kan det virkelig ikke bli. Er det ingen som gidder å spandere sponset tur på disse to? Siden CBE ser ut til å ha kun en ting å by på, kropp og kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. desember 2021 #54794 Del Skrevet 27. desember 2021 Lill skrev (33 minutter siden): Av alle de idiotiske «trener i kjelleren» bilder, tar denne førsteplassen. Her mangler hun altså en arm (fordi hun drar opp T-shorta med den andre ?). Mer hjernedødt kan det virkelig ikke bli. Er det ingen som gidder å spandere sponset tur på disse to? Siden CBE ser ut til å ha kun en ting å by på, kropp og kropp. LKE har startet med samma greia…sitte i en mørk kjeller og filme seg selv mens man trener. Creepy. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54795 Del Skrevet 28. desember 2021 Kan vi ikke kalle en spade for en spade: To godt voksne folk sitter i kjelleren i huset sitt i romjulen, tar teite bilder av seg selv og sprer det på SoMe som om det er viktig. Og kaller denne påfugladferden jobb. 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 28. desember 2021 #54796 Del Skrevet 28. desember 2021 Isola2 skrev (7 timer siden): LKE har startet med samma greia…sitte i en mørk kjeller og filme seg selv mens man trener. Creepy. Ja, hva var det for noe egentlig???... Det var jo noen som som lurte på strømregninga dems her en dag, og her fikk vi svaret. Lk trener i mørket for å spare på strømmen. Det finnes jo ingen annen forklaring på hvorfor en godt voksen mann sitter i mørket og trener. Hvordan skal man klare å ta disse to seriøst, når de oppfører seg sånn. Og hvorfor er, spesielt cbe, så opptatt av å få oppmerksomhet fra mennesker hun ikke kjenner? Jeg prøver å lære ungene mine at det ikke er så nøye hva andre måtte mene. Cbe lever jo hele livet sitt utifra at hun skal få tilbakemeldinger fra ukjente. Kan ikke cbe og LK gi hverandre oppmerksomhet, i stedet for å hige etter det fra andre. At foreldrene driter seg ut, betyr jo ikke så mye. Men stakkars barn som vokser opp i samme hus. Sjansen for at minst et av barna blir påvirket av foreldrene, er jo rimelig stor. Er det det de vil lære ungene sine altså, at kropp er viktigst og at det ikke er så nøye hvordan man fremstår ellers. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54797 Del Skrevet 28. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden): Kan vi ikke kalle en spade for en spade: To godt voksne folk sitter i kjelleren i huset sitt i romjulen, tar teite bilder av seg selv og sprer det på SoMe som om det er viktig. Og kaller denne påfugladferden jobb. Caroline strutter med rompa og informerer om det daglige "done", og LKE sitter i baris i mørten og trener armer. Han har forøvrig ca 50 likes på sine innlegg ser jeg. Så da kan vi vel egentlig konkludere med at de IKKE tenker å satse på å bli store innen treningsinspo og Netfit. For dette her er som ungdommen sier bare "lættis". 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 28. desember 2021 #54798 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå leste jeg nettopp en artikkel i avisa at hjelpetelefonen har fått 19000 henvendelser i jula, fordi folk har hatt en forferdelig jul. Mye skyldes det perfekte som fremstilles på instagram. Og dronningen av det perfekte er jo cbe. Hun har jo fremstilt livet til hele familien som perfekt nå i 10 år. Når man ser bildet av jentene med like kjoler, svære sløyfer i håret foran en pakkekalender i trappa, så er det mer trist, enn at det sprer juleglede. Så kan man jo lure på om jentene i det hele tatt hadde hatt sløyfer i håret hvis bildet ikke skulle vises frem på instagram. Eller om det hadde vært viktig å fremstille at du trener 2-3 ganger om dagen, hvis du kke hadde hatt et sted å vise frem kroppen. En ting er jo å leve av sosiale medier, noe annet er jo å konstruerer et familieliv, slik cbe gjør, for at det skal fremstå som perfekt i sosiale medier. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54799 Del Skrevet 28. desember 2021 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Hun har trent. Tar selfie. Så interessant dette er. Spørsmålet er hvem er dette interessant for? Er hennes kanaler kun til for selvskryt og selvdigging? Er hun ikke en influencer? Dette har nå bikket over til å bli parodisk. Gledelig jul, CBE. Du er så flink til å trene. Tror vi. Man ser knapt at hun trener noen gang, bare selfier etter en påstått trening. Det kan jeg gjøre også, late som om jeg har trent, altså. Og ta en oppstilt og redigert selfie. Hvor ble det av all svetten? Tidligere har hun jo sett ut som en drukna katt, og på bildet er hun knusk tørr. Om hun i det hele tatt har trent, eller om bildet er tatt før trening er ikke godt å si. Men at bildet er tatt etter done and done tror jeg ikke noe på. Vi ser henne omtrent aldri trene, men ut i fra de få videoene hun har delt, så kan hun ikke trene så mye som hun vil at vi skal tro hun trener. Hun er tydelig svak i alle øvelser hun viser frem, og mange av øvelsene gjør hun feil. Så at hun gikk ned i kjelleren, tok en selfie, og så gikk opp til familien igjen, kan fort ha skjedd. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 28. desember 2021 #54800 Del Skrevet 28. desember 2021 Klaraku78 skrev (1 minutt siden): Hvor ble det av all svetten? Tidligere har hun jo sett ut som en drukna katt, og på bildet er hun knusk tørr. Om hun i det hele tatt har trent, eller om bildet er tatt før trening er ikke godt å si. Men at bildet er tatt etter done and done tror jeg ikke noe på. Vi ser henne omtrent aldri trene, men ut i fra de få videoene hun har delt, så kan hun ikke trene så mye som hun vil at vi skal tro hun trener. Hun er tydelig svak i alle øvelser hun viser frem, og mange av øvelsene gjør hun feil. Så at hun gikk ned i kjelleren, tok en selfie, og så gikk opp til familien igjen, kan fort ha skjedd. Jeg orker ikke en gang spekulere i om hun har trent eller ei, men det er jo blitt en reprisekanal. Samme greia hver dag, og kun fokus på seg selv. De kan i det minste prøve å finne noen nye bildetekster, om ikke annet. "Få det på og done and done" er fullstendig oppbrukt. Det samme med selfier i speilet med rumpa i ulike vinkler. For et eneste langt gjesp dette er. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå