Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

FruGlad skrev (2 timer siden):

Det er synd at ikke mer av klippet ligger ute, for jeg husker godt at de to andre ga henne et svar hun ikke akkurat var fornøyd med når de fikk spm om hva de mente 😅

Forøvrig så har jeg alltid tenkt at det er snodig at CBE tok bildet i utgangspunktet. Ihvertfall hvis man skal kjøpe historien om at «hun bare skulle vise mamma». Hvis mor likevel var på besøk der, kunne hun vel ha spankulert ned i stua og vist seg frem live? 👀

Hva var det de mente om saken? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solaire skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår godt hvorfor hun gjorde det igjen. Inntekten hennes er tross alt 100 % basert på å tiltrekke seg oppmerksomhet. Sexy mama-bildene 4 dager etter fødsel fikk masse oppmerksomhet og følgertallet på instagram økte voldsomt. At hun ble fremstilt som veldig overfladisk og en kvinne som trykker andre kvinner ned, er enten noe hun ikke forstår, eventuelt noe hun velger å godta for litt mer penger i kassa. Dette er jo en del av CBEs modus operandi, altså dra-til-oppførsel. Hvor alt handler om å skryte voldsomt av seg selv, gjerne på bekostning av andre.

https://aabelsuzanne.wordpress.com/2013/11/28/jeg-foler-meg-feit-fordi-fotballfrue-har-fodt/

Og hun sang om "en egen plass i helvete for alle damer som drar damer ned" ...

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klippet der er noe av det flaueste jeg har sett. Og de to i sofaen som må oppleve det live, og ikke vet hvor de skal gjøre av seg. 

Ellers fascinerende å se hvordan ansiktet ser ut til å tilhøre en helt annen person enn den hun presenterer på Instagram hver dag nå. Fillers, silkon, filter og rumpeputer, nei det har vi IKKE sett?

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette pre-fødselshowet hennes, understreker jo bare hele den røde tråden i CBE sitt liv og forretningsvirksomhet - hun er varen, produktet som skal vises fram. Et perfekt, glanset bilde av en Stepford wife, uberørt av fødsler, tidens tann og tyngdekraften. Hele tiden er det hun som er i fokus. Ikke en gang en nyfødt baby er i fokus.

Da jeg hadde født, syntes jeg ikke det var så kult med bolledeigmage og sykehustruse med digert bind, men fokuset mitt var på babyen min. Fikk den nok mat, søvn var jo et kapittel for seg, vokste den som forventet, hadde den god utvikling, klarte jeg å være en god mamma? Hvordan kroppen så ut, var fullstendig underordnet. 

Det må være ekstremt slitsomt og mentalt utmattende å måtte være "on fleek" 24/7/365. Jeg synes synd på henne, men enda mer synd på barna hennes som er uvitende statister i dette polerte livet.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

"Skulle bare vise Mamma"

Norges tidligere største blogger la ut bildet fordi Mamma sa at hun måtte dele det med flere? Den videoen er en flau opptreden. Sjelden man ser noen faktisk spille dum på ekte - i beste sendetid. 

Glemmer aldri «dama til» programmet der hun lata som om hun aldri hadde spist en cheeseburger🤷🏼‍♀️🙈

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (10 timer siden):

For en hinsides klein video. Jeg tror ikke jeg kan si hvordan jeg oppfatter henne der, men det handler i hvert fall ikke om at hun virker særlig reflektert. "... man ser jo gjerne ikke sånn ut" som hun gjorde eller hadde oppnådd å se ut. Har et vagt minne om et utsagn fra LKE relatert til vekt i svangerskap hvor det ble sagt noe om at CBE fulgte kostholdsplan fra jordmor? Det gjør man vel vanligvis ikke, med mindre man har en tilstand som krever det. Spiseforstyrrelser, diabetes eller slikt?

Husker også godt det ble nevnt kostholdsplan som underbyggende for hvor sunt svangerskapet var. Mener bemerkningen fort ble slettet. Muligvis fordi de selv skjønte de dreit på draget for kostholdsplan er jo nettopp bare for gravide som ikke klarer å gi nødvendig næring til barnet på grunn av mental eller fysisk sykdom. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (10 minutter siden):

Glemmer aldri «dama til» programmet der hun lata som om hun aldri hadde spist en cheeseburger🤷🏼‍♀️🙈

Hun "visste ikke" hvordan hun skulle vise fingeren heller, det måtte han vise henne 🙃

Det var forresten på den tiden (2009) at LKE gikk ut og sa at Beyonce var 15-20 kg for tung:

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Screenshot_20211223-120229_Samsung Internet.jpg

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (9 minutter siden):

Huska feil gitt....det var fingeren hun liksom aldri hadde vist, men mener hun drev å lata som om hun ikke hadde spist burger noen sinne et sted også...?!

IMG_0731.HEIC

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 minutter siden):

Det jeg husker fra den episoden er at hun påsto hun ikke visste hvordan man viste fingeren, så Leo måtte vise henne det. Jeg har ikke for vane å vise fingeren, men har da alltid visst hva det er og hvordan det gjøres. Hun har spilt mye på søt og uskyldig-imaget, men jeg har ingen tro på at dette var helt nytt for henne. I stedet for søt og uskyldig virker hun jo bare kunnskapsløs og med dårlig formidlingsevne. Tross x antall år med skriving som jobb...

Jeg skal ikke starte en ny runde diskusjon rundt Norges megahit, men har allikevel lyst til å komme med et innspill. I slike kjendisprogrammer blir deltakerne honorert for sin deltakelse. I kjendisfarmen f eks kan "lønna" uavhengig av antall episoder deltakeren ender opp i være på flere hundretusen. Jeg ønsker ikke å spekulere, men det er jo underlig at hun som var så glad for å delta i programmet ikke skriver et kvekk om at hun røk ut etter to episoder, også med tanke på muligheten for å komme inn igjen til finalen. Kanskje var det lønna som fristet mer enn selve jobben....

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (16 minutter siden):

Og lata som om hun ikke kunne vise finger.. en annen gang har hun sagt hun ikke visste hva Tippeligaen var, det var vel da hun møtte LK. Teit hvis hun later som, enda teitere hvis det faktisk er sant..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjela skrev (6 minutter siden):

Det jeg husker fra den episoden er at hun påsto hun ikke visste hvordan man viste fingeren, så Leo måtte vise henne det. Jeg har ikke for vane å vise fingeren, men har da alltid visst hva det er og hvordan det gjøres. Hun har spilt mye på søt og uskyldig-imaget, men jeg har ingen tro på at dette var helt nytt for henne. I stedet for søt og uskyldig virker hun jo bare kunnskapsløs og med dårlig formidlingsevne. Tross x antall år med skriving som jobb...

Jeg skal ikke starte en ny runde diskusjon rundt Norges megahit, men har allikevel lyst til å komme med et innspill. I slike kjendisprogrammer blir deltakerne honorert for sin deltakelse. I kjendisfarmen f eks kan "lønna" uavhengig av antall episoder deltakeren ender opp i være på flere hundretusen. Jeg ønsker ikke å spekulere, men det er jo underlig at hun som var så glad for å delta i programmet ikke skriver et kvekk om at hun røk ut etter to episoder, også med tanke på muligheten for å komme inn igjen til finalen. Kanskje var det lønna som fristet mer enn selve jobben....

Ja det er bemerkelsesverdig CBE ikke har brukt megahit på hverken å skape engasjement eller innhold. Enda en uutnyttet gullgruve for leirbålfølelse, leserbonding og SoMe-innhold som får skli inn i glemselen! Utrolig rart for hva er vitsen med å gjøre noe slikt hvis ikke det nettopp er for merkevare og klikk? Alt unntatt kroppsfokus er så halvhjertet fra den influenceren. Hun fenger ikke med prosjektene sine fordi det er åpenbart hun ikke bryr seg om dem. Skuespillertalentet er ikke godt nok til å lure leserne til å tro på narrativet hennes. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkerspinndilla
FruGlad skrev (5 timer siden):

Det er synd at ikke mer av klippet ligger ute, for jeg husker godt at de to andre ga henne et svar hun ikke akkurat var fornøyd med når de fikk spm om hva de mente 😅

Forøvrig så har jeg alltid tenkt at det er snodig at CBE tok bildet i utgangspunktet. Ihvertfall hvis man skal kjøpe historien om at «hun bare skulle vise mamma». Hvis mor likevel var på besøk der, kunne hun vel ha spankulert ned i stua og vist seg frem live? 👀

Min tanke er at det er manipulert siden hun ikke viste det live til mamma, ærlig talt, om jeg var skrythals så hadde jeg vist det til mamma, hun ble jo tatt av de største avisene i å Photoshope seg tynn, og da var hun SÅÅÅÅÅ skamfull

men aldri skamfull av dårlig adferd av seg selv eller mannen sin(grøss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokofarius skrev (5 minutter siden):

Min tanke er at det er manipulert siden hun ikke viste det live til mamma, ærlig talt, om jeg var skrythals så hadde jeg vist det til mamma, hun ble jo tatt av de største avisene i å Photoshope seg tynn, og da var hun SÅÅÅÅÅ skamfull

men aldri skamfull av dårlig adferd av seg selv eller mannen sin(grøss)

Hmm manipulert ja. Post partum-bildet var jo det første og eneste bildet på bloggen som var blurry og uskarpt. Eneste bildet på mange år som ble knipset med dårlig mobilkamera og publisert uten å gå gjennom den vanlige tilrettelegging, posering, lysjustering og redigering. Bare "flaks" hun hadde på seg push up og string uten bind da hun tilfeldigvis knipset et bilde til moren som satt i rommet ved siden av. Utroverdig. Både bildet selv og de stadig mer rotete ad hoc forklaringene rundt publiseringen av det. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Solaire said:

Hun "visste ikke" hvordan hun skulle vise fingeren heller, det måtte han vise henne 🙃

Det var forresten på den tiden (2009) at LKE gikk ut og sa at Beyonce var 15-20 kg for tung:

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Screenshot_20211223-120229_Samsung Internet.jpg

Wow. Han er virkelig en sjarmklump han der… 😳

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Ang siste avsnitt: Akkurat dette har jeg også reagert på!

Moren var i samme hus, alikevel tar CBE bilde for å vise henne kroppen sin etter fødsel ... Hun kunne jo bare bedt moren komme og se.

Denne (bort)forklaringen på hvorfor bildet ble publisert virker søkt!

Men her glemmer vi nok at dette er er menneske som lever gjennom kameralinsen, og kun der. Er det ikke tatt bilde av, er det ikke virkelig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Huska feil gitt....det var fingeren hun liksom aldri hadde vist, men mener hun drev å lata som om hun ikke hadde spist burger noen sinne et sted også...?!

IMG_0731.HEIC 3 MB · 5 Nedlastninger

Denne du tenker på kanskje?

https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...