Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Tove15 skrev (31 minutter siden):

Jeg synes veldig synd på jentene hennes. Jeg hadde følt meg så lurt. Disse jentene er så overeksponert at det er rart ingen griper inn. Disse stakkars små har null privatliv, ikke engang rommene deres og bursdager får de ha i fred. 

og så må de til enhver tid se ut som små modeller for klær hvor alt stash matcher, håret er i prikkfri frisyre og ingen skitne knær eller hender. Ikke et barneliv. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at hun har operert nesen sin. Og det er derfor hun redigerer nesen siden operasjonen gikk dårlig. Hele nesen er jo sunket inn mot midten mot nesebenet 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Hun bare trekker inn pusten og legger på noen lag med filter. Det er mange nok nylige bilder relatert til Megahit som viser et helt annet ansikt. Dessverre.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 timer siden):

Er jo ingen som vet om det er et problem i det hele tatt. Siden cbe fortsetter å legge ut så kan det være hun fornøyd slik det er. 

Vet du, jeg tror du har rett i at Caroline Berg Eriksen er superfornøyd med seg selv og livet sitt. Derfor imøtegås ikke ønsker og krav til å gi noe annet til målgruppene enn det hun alltid har gjort og som er det eneste hun kan: Selfies. Merkelig poserte selfies hun selv har plukket opp på andres SoMe.

På en bursdagsfeiring ble det en gang ytret av bursdagsbarnet at hun ikke følte seg en dag over 26 i hodet til tross for å fylle dobbelt så mange år. En annen kommenterte: "Det er så rart, alle som fyller år sier det samme og har fellesnevneren med at de har en fastsatt ung alder satt i hodet".

Når vi ser på adferden avbildet av cbe selv, sammen med vissheten om fjortisserier på Flixen og eplekjekk verdensmesterholdning til absolutt alt blandet med null imøtekommelse og ydmykhet for konstruktiv kritikk, så får i alle fall jeg lite annet ut av den stadige objektiviseringen av seg selv enn en vrangvillig tenåring med prinsessesyndrom som later som hun jobber som det hun tror er en husmor. Caroline Berg Eriksen-personaen (med partner) fremstår ikke som en godt voksen karrierekvinne med teft og mangeårig bransjeerfaring innen salg og markedsføring som kan tas på alvor. Her er ingenting fremoverlent,  kompetent eller utviklet. Snarere tvert imot. Men hovedsaken er, at koste hva det koste vil til tross for alle fadesene fra årsskiftet 2014/2015 der omdømme og troverdighet traff et isfjell som startet senkingen av skipet og manglende vilje og evne til fornyelse på annet enn møbelfronten, at hovedpersonaen/karrierekvinnen/firmaeieren/skuespilleren/"designeren"/influenceren og selgeren av annonseplass er fornøyd. 

Å være fornøyd med seg selv og publisere fjollete selfies mens livsverket synker er ikke nok om dette var min jobb som skulle sikre inntekt, utgifter for fire personer i husholdningen og pensjon. I tillegg kommer utgifter for blant annet en delt bookingagent med Camilla Pihl (har CP lite å gjøre?), et management, honorar til Adrian Paul og eventuelt kommende lønnsutgifter til ansatte PT'er, samt alt annet som inngår i et bedriftsregnskap. Ingenting av dette er gratis.

Jeg hadde ikke sovet om natten om jeg hadde så lite inntektsgivende å gjøre at alt arbeidsdagen består av er selfies med geipen ute, rumpa i været, og en og annen annonse for billigkjeder.

Endret av Revenge o'Cavatina
omformulering, avsnitt, tilføyelse
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Snødronninga said:

Hadde et veldig surt og rart uttrykk med tanke på at hun hadde hatt en fin dag. 😄Jeg skjønner meg ikke på valg av bilder hun legger ut. Her ser hun nesten ut som en helt annen person. 

C0981475-DD2C-4B95-BDAB-77B7B9F55C3D.jpeg

Dette synes jeg ligner Melania Trump.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 timer siden):

Er jo ingen som vet om det er et problem i det hele tatt. Siden cbe fortsetter å legge ut så kan det være hun fornøyd slik det er. 

Du har et poeng. Enhver person med en ørliten sans for business ville jo endret på innhold etc om dem ikke var fornøyd selv! 

Og det er dette som får meg til å gruble litt, CBE er ikke i vinden, svært få av den yngre garde vet hvem hun er, eller vet hvem hun er og bryr seg ikke da hun ikke appellerer til dem, basert på engasjement raten hennes som vist her tidligere er den lav kontra antall følgere, det som tidligere var kvalitet på bildene hennes(for hun var en av de første med bra bilder på bloggen) er nå overskygget med filter og mistenkt for redigering.

Hun selger barna mer enn noen gang, har et merkelig fokus på trening/helse og alt hun formidler er "dette har jeg gjort idag, som er det samme jeg gjorde igår og dagen før". 

Men som bruker over her sier, hun virker å være tilfreds slik det er.. kanskje hun ikke er noen karrierejagende, ressurs sterk kvinne slik hun prøvde å fremstå.. Kanskje hun rett og slett er fornøyd med å være husfrue og dille rundt, helt til IG og blogg renner ut i sanden og borte ble dem...🤷‍♀️

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sukkerspinndilla
MacBeth skrev (27 minutter siden):

Slutt a, unødvendig kommentar... det er sånn det ser ut når folk med lav fettprosent har lagt inn silikon. Avhenger også veldig om man legger over eller under muskelen hvor synlige innleggene blir. 

Da ville jeg styrt unna, det ser ut som i botched og st det er oppå muskelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Vet du, jeg tror du har rett i at Caroline Berg Eriksen er superfornøyd med seg selv og livet sitt. Derfor imøtegås ikke ønsker og krav til å gi noe annet til målgruppene enn det hun alltid har gjort og som er det eneste hun kan: Selfies. Merkelig poserte selfies hun selv har plukket opp på andres SoMe.

På en bursdagsfeiring ble det en gang ytret av bursdagsbarnet at hun ikke følte seg en dag over 26 i hodet til tross for å fylle dobbelt så mange år. En annen kommenterte: "Det er så rart, alle som fyller år sier det samme og har fellesnevneren med at de har en fastsatt ung alder satt i hodet".

Når vi ser på adferden avbildet av cbe selv, sammen med vissheten om fjortisserier på Flixen og eplekjekk verdensmesterholdning til absolutt alt blandet med null imøtekommelse og ydmykhet for konstruktiv kritikk, så får i alle fall jeg lite annet ut av den stadige objektiviseringen av seg selv enn en vrangvillig tenåring med prinsessesyndrom som later som hun jobber som det hun tror er en husmor. Caroline Berg Eriksen-personaen (med partner) fremstår ikke som en godt voksen karrierekvinne med teft og mangeårig bransjeerfaring innen salg og markedsføring som kan tas på alvor. Her er ingenting fremoverlent,  kompetent eller utviklet. Snarere tvert imot. Men hovedsaken er, at koste hva det koste vil til tross for alle fadesene fra årsskiftet 2014/2015 der omdømme og troverdighet traff et isfjell som startet senkingen av skipet og manglende vilje og evne til fornyelse på annet enn møbelfronten, at hovedpersonaen/karrierekvinnen/firmaeieren/skuespilleren/"designeren"/influenceren og selgeren av annonseplass er fornøyd. 

Å være fornøyd med seg selv og publisere fjollete selfies mens livsverket synker er ikke nok om dette var min jobb som skulle sikre inntekt, utgifter og pensjon for fire personer i husholdningen. I tillegg kommer en delt bookingagent med Camilla Pihl (hvordan går det med CP jobbmessig?), et management, honorar til Adrian Paul og eventuelt kommende lønnsutgifter til ansatte PT'er. Ingenting av dette er gratis.

Jeg hadde ikke sovet om natten om jeg hadde så lite inntektsgivende å gjøre at alt arbeidsdagen består av er selfies med geipen ute, rumpa i været, og en og annen annonse for billigkjeder.

så bra beskrevet og mye spot on vil jeg tro. 

jeg opplever at skipet er kraftig synkende og at «redningsforsøkene» er stadig mer krampaktige. Ser man tilbake til blogg bilder og tidlige IG bilder, registrerer jeg (for min smak) en negativ utvikling av type bilder med stadig økende fokus på kropp og forsøk på sexy attitude på en måte som ikke appellerer og som virker merkelige for en husmor med to døtre (i stadig stigende alder) i Sarpsborg. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (58 minutter siden):

Du har et poeng. Enhver person med en ørliten sans for business ville jo endret på innhold etc om dem ikke var fornøyd selv! 

Og det er dette som får meg til å gruble litt, CBE er ikke i vinden, svært få av den yngre garde vet hvem hun er, eller vet hvem hun er og bryr seg ikke da hun ikke appellerer til dem, basert på engasjement raten hennes som vist her tidligere er den lav kontra antall følgere, det som tidligere var kvalitet på bildene hennes(for hun var en av de første med bra bilder på bloggen) er nå overskygget med filter og mistenkt for redigering.

Hun selger barna mer enn noen gang, har et merkelig fokus på trening/helse og alt hun formidler er "dette har jeg gjort idag, som er det samme jeg gjorde igår og dagen før". 

Men som bruker over her sier, hun virker å være tilfreds slik det er.. kanskje hun ikke er noen karrierejagende, ressurs sterk kvinne slik hun prøvde å fremstå.. Kanskje hun rett og slett er fornøyd med å være husfrue og dille rundt, helt til IG og blogg renner ut i sanden og borte ble dem...🤷‍♀️

men kan ikke i såfall forstå annet enn at boblen snart sprekker… hverken fruen eller herren jobber i vanlige jobber med faste inntekter… deres livsstil krever en viss innkom (selv om mye er spons/kan trekkes fra). 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (9 timer siden):

Ser ut som det eplet lukter vondt. Er vel sånn det blir om man skal posere seg til det jeg antar er størst mulig lepper og mulig suge inn kinn?

Pusern3 skrev (8 timer siden):

enig - nesten vrengt ansikt 

streveren skrev (2 timer siden):

Dette synes jeg ligner Melania Trump.

Dette er fra en videosnutt på instastory. Skjermdumpen er ikke akkurat representativt.,.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 20.12.2021 den 6.42):

Dette begynner å minne meg om ABD, da hun forsøkte å kamulflere sine tiltagende fokus på kropp og sex med at "jeg er jo bare gøyal". 

Og btw Caroline, når jeg har trent det du sier du har trent der: så er jeg så svett, rød og stygg på håret at enten så lyver du om at det bildet er tatt etter en slik økt, eller så er det noe alvorlig galt med meg. 

Tar de ikke bilder FØR treningsøkta? Mener jeg har lest det en plass. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, rumpevrikking på story… 🙈

For oss vanlige folk som har hatt barn som har hatt barbiedukker tror jeg ungene skjønner at det er en urealistisk dukke.

Når man har jevnlige photoshoots rundt seg, mage-innsuging, dilling og dolling dagen lang (virker det jo som) - så er nok barbieverden mer normalen…

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vipser skrev (24 minutter siden):

Dette er fra en videosnutt på instastory. Skjermdumpen er ikke akkurat representativt.,.

Det var ikke skjermdump fra en videosnutt nei, det jeg delte var siste innlegg på instagram. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (10 timer siden):

Jeg er sikker på at hun har operert nesen sin. Og det er derfor hun redigerer nesen siden operasjonen gikk dårlig. Hele nesen er jo sunket inn mot midten mot nesebenet 😮 

Man så på Megahit at nesen ikke engang ligner på den hun viser på sine redigerte bilder. 

Det er jo egentlig litt rart at hun ikke opererer den om hun er så misfornøyd at den må redigeres på alt som legges ut. Slik som det er nå så ser man jo at kart og terreng stemmer når man ser bilder eller film andre legger ut. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Det var ikke skjermdump fra en videosnutt nei, det jeg delte var siste innlegg på instagram. 

Ja, se der! Jeg beklager. 🙌

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vipser skrev (2 timer siden):

Bildet jeg kommenterer lå på hennes Instagram.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare merkelig. 

Jeg så henne på megahit. Så kan man si mye om det, men jeg nøyer meg med en ting: hun var jo hundre ganger penere og søtere der, enn på disse merkelige og overredigerte bildene hun legger ut! Hvorfor ikke bare ta normale bilder hvor hun smiler og ser vanlig ut? (Som hun har gjort før). Klør meg i hodet, dette er uforståelig. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (7 minutter siden):

Finn en kjæreste som ser på deg slik Caroline Berg Eriksen ser på seg selv!

(Kilde: CBE instastory)

6187B3D0-40C4-4BFC-B1A5-53D67B4DE635.jpeg

Herregud….. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...