Heartland Skrevet 17. desember 2021 #54421 Del Skrevet 17. desember 2021 Ugresset skrev (4 timer siden): 7 timer etter forrige treningsøkt er hun tilbake på mølla og da hadde hun også trent tidligere på dagen. Hjelpes.. 🥵🥵🥵 Hvis hun trener 3 ganger om dagen.. dusjer hun, vasker håret, føner, styler, sminker etter hver økt?? Ikke rart de har det travelt da.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 17. desember 2021 #54422 Del Skrevet 17. desember 2021 Det grønne skjørtet hun viser frem på instagram, er ikke pent på henne. Det ser for lite ut, og det er altfor kort. Litt morsomt at hun reklamerer for Gina tricot, det er jo veldig dårlig kvalitet i klærne sine. Hvem handler på Gina foruten om fjortiser ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gulleplutt Skrevet 17. desember 2021 Populært innlegg #54423 Del Skrevet 17. desember 2021 Ang. siste reklame fra Gina Tricot (og de fra Chiquelle også, for den saks skyld): Fryktelig harry, "billig" og lite lekkert på en som er 35 eller hva hun nå er. Kan ikke forstå at dette liksom skal være til inspirasjon for kvinner med høy utdanning og god økonomi. Jeg mener absolutt ikke at en som har passert 35 ikke skal kunne kle seg sexy, men gjør det med litt mer finesse. Det virker som om det er om å gjøre i enhver anledning å kle seg mest mulig trangt, kort, med puppende veltende ut og ofte i kombinasjon med høye heler. Sorry, men det ser bare tacky ut. Billig kan absolutt kombineres med noe litt dyrere, og sexy betyr ikke at du skal vise alt du har samtidig. Skulle likt å se henne stylet av en profesjonell for hun har absolutt potensiale til å se både classy og flott ut. Et par vide dressbukser med høyt liv, høye hæler og en feminin silketopp, feks. (bare for å gjøre et lite tankeeksperiment, jeg er ingen moteekspert altså). 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 17. desember 2021 #54424 Del Skrevet 17. desember 2021 Syns hun var fin i klærene jeg. Hun kler igrunn det meste hun tar på seg. Jeg derimot hadde aldri passet med noe av det hun reklamerer for. Jeg hadde sett helt grusom ut 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. desember 2021 #54425 Del Skrevet 17. desember 2021 123Frustrert skrev (5 timer siden): Når jeg igjen leser twittermeldingene hans blir jeg mektig provosert. For en arrogant og ufyselig fyr, attpå til dum Og egoistisk. Litt av et Kinderegg han der.litt hulter til bulter disse meldingene altså, men i følge lke så er det kun de uvaksinerte som har skylden, alle andre kan gå rundt Og hoste og harke så lenge de har negativ test. "Begynt tidlig på juleaquevitten?" (han mener sikkert akevitt, tror dere ikke?) På seg selv kjenner man andre 😂 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2021 Populært innlegg #54426 Del Skrevet 17. desember 2021 Felis skrev (10 minutter siden): "Begynt tidlig på juleaquevitten?" (han mener sikkert akevitt, tror dere ikke?) På seg selv kjenner man andre 😂 Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. desember 2021 #54427 Del Skrevet 17. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si. Ja, han må alltid gjøre ting litt vanskeligere enn de er, både språk og innhold... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 17. desember 2021 #54428 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) Felis skrev (32 minutter siden): Ja, han må alltid gjøre ting litt vanskeligere enn de er, både språk og innhold... Har aldri likt han, tror han og hans ranting og adferd på nettet som gjorde at jeg først sluttet å følge henne Endret 17. desember 2021 av sukkerspinndilla Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 17. desember 2021 #54429 Del Skrevet 17. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (29 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si. 🤣 Sånn kan det fort gå..hilarious, for å si det på godt norsk. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 17. desember 2021 #54430 Del Skrevet 17. desember 2021 Ganske stusselig å stå og lyve på TV om at man går i topp til tå Chanel samtidig som man i virkeligheten går i chiquelle og reklamerer for en fast fashion-versting og billig ungdomskjede som gina tricot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2021 #54431 Del Skrevet 17. desember 2021 Felis skrev (58 minutter siden): "Begynt tidlig på juleaquevitten?" (han mener sikkert akevitt, tror dere ikke?) På seg selv kjenner man andre 😂 De snakker jo pent i Kulås må vite😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2021 #54432 Del Skrevet 17. desember 2021 Solaire skrev (6 minutter siden): Ganske stusselig å stå og lyve på TV om at man går i topp til tå Chanel samtidig som man i virkeligheten går i chiquelle og reklamerer for en fast fashion-versting og billig ungdomskjede som gina tricot. Chanel? Eier hun i det hele tatt noe Chanel bortsett fra evt 30 ml fra Kicks? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 17. desember 2021 Populært innlegg #54433 Del Skrevet 17. desember 2021 Hva er det egentlig Caroline Berg Eriksen lever av? Julefeiring på heltid med mobilen klistra i hånda? Tror virkelig aldri jeg har sett et hus så fullt av juleræl, barn i julekostymer som blir filmet og lagt ut på nettet og i det hele tatt overdrevet julefokus. Det er som å se en dårlig julefilm. Helt utrolig at det går an. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 17. desember 2021 #54434 Del Skrevet 17. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden): Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si. Avsporing: 🤣 pun intended, og jeg lo høyt! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. desember 2021 #54435 Del Skrevet 17. desember 2021 Krokodillen skrev (12 timer siden): Har hun fått utført øyelokksoperasjon? I hvert fall kjevelinjefiller. Der er jeg tydeligvis helt motsatt av trenden. Jeg synes det er mye mer feminint med en rundere og mykere look. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 17. desember 2021 #54436 Del Skrevet 17. desember 2021 cerruti skrev (18 minutter siden): I hvert fall kjevelinjefiller. Der er jeg tydeligvis helt motsatt av trenden. Jeg synes det er mye mer feminint med en rundere og mykere look. Men hun ser jo også helt oppblåst ut, og fullstendig ugjenkjennelig, på profilbildet på Insta. Merkelig måte å presentere seg selv på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. desember 2021 #54437 Del Skrevet 17. desember 2021 Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden): Jeg er ganske sikker på at han prøvde seg på det forfinede latinske språket igjen der Livets vann skrives aqua vitae, her "aquavit". Det gikk litt sour får'n si. Dagens 😂😂 Og var det nok en dame som fikk gjennomgå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 17. desember 2021 #54438 Del Skrevet 17. desember 2021 Lill skrev (4 minutter siden): Dagens 😂😂 Og var det nok en dame som fikk gjennomgå? Ut fra navne å dømme så var det det. Noen annet ville jo være rart .. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. desember 2021 #54439 Del Skrevet 17. desember 2021 Heartland skrev (8 timer siden): Hvis hun trener 3 ganger om dagen.. dusjer hun, vasker håret, føner, styler, sminker etter hver økt?? Ikke rart de har det travelt da.. og tenk hvilket forbruk av varmtvann(strøm) og diverse produkter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. desember 2021 #54440 Del Skrevet 17. desember 2021 Blinkie skrev (8 timer siden): Det grønne skjørtet hun viser frem på instagram, er ikke pent på henne. Det ser for lite ut, og det er altfor kort. Litt morsomt at hun reklamerer for Gina tricot, det er jo veldig dårlig kvalitet i klærne sine. Hvem handler på Gina foruten om fjortiser ? knapt noen… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå