Gjest Keikolina Skrevet 16. desember 2021 #54381 Del Skrevet 16. desember 2021 Hallepalle2 skrev (17 minutter siden): Hvor mange kjenner dere som har en whiskytralle? Sånn egentlig. 0 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. desember 2021 #54382 Del Skrevet 16. desember 2021 Dette skal altså være god reklame for Gina Tricot? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 16. desember 2021 #54383 Del Skrevet 16. desember 2021 24 minutter siden, Hallepalle2 said: Hvor mange kjenner dere som har en whiskytralle? Sånn egentlig. Og denne ble vel kjøpt inn mens de hadde småbarn? Litt «pussig» å ha alkoholen stående framme sånn med småbarn tumlende rundt… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 16. desember 2021 Populært innlegg #54384 Del Skrevet 16. desember 2021 Trudis23 skrev (1 time siden): Nyyydelig hud uten filter der altså 🤔😆 Nydelig HUD? Ingen har sånn hud som det der. Ikke frua heller. Vi ser aldri den huden uten at den er airbrushet i vilden sky, og når andre tar bilder så ser den ikke sånn ut. Men tusen takk vakre deg, ja. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 16. desember 2021 #54385 Del Skrevet 16. desember 2021 Andrea59 skrev (3 timer siden): Akkurat når det gjelder den lille føflekken/utveksten under øyet skimter man den på barbie-look-bildet også - på andre siden, er vel tatt ved hjelp av CBE’s trofaste hjelper, speilet… Må jeg sitere meg selv? Jeg skrev at man kan skimte den der og, men at det ser ut som at hun skjuler den og derfor bare tar bilder fra en vinkel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. desember 2021 #54386 Del Skrevet 16. desember 2021 Lopploella skrev (18 minutter siden): Nydelig HUD? Ingen har sånn hud som det der. Ikke frua heller. Vi ser aldri den huden uten at den er airbrushet i vilden sky, og når andre tar bilder så ser den ikke sånn ut. Men tusen takk vakre deg, ja. Er det mulig å være så falske??? Begge to. Hun har ikke sånn hud. Noe så latterlig. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 16. desember 2021 #54387 Del Skrevet 16. desember 2021 5 minutter siden, MacBeth said: Må jeg sitere meg selv? Jeg skrev at man kan skimte den der og, men at det ser ut som at hun skjuler den og derfor bare tar bilder fra en vinkel. Beklager så mye 😛 Det sto at den (føflekken) manglet i starten av kommentaren din, derfor leste jeg nok ikke resten godt nok… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. desember 2021 #54388 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Andrea59 skrev (10 timer siden): Det er jo også stor forskjell på å dra på jobb der man sørger for å holde avstand - og dra på helt unødvendige tilstelninger (frisør, pleie-dill, badebursdag), julebord (det var deltagelse på et julebord som befestet omikron i Norge)… Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i karantenereglene - jeg har hjemmekontor uansett - og hvis jeg blir forkjølet sjekker jeg reglene da. »de sitter vel hjemme uansett». Nok et stikk til uføre? og noe er regler og noe er henstillinger. Men det er absolutt ikke noen signaler i hverken reglene eller henstillingene som sier at det er ok med gjentatte sosiale settinger med ulike folk i løpet av noen få dager nå om dagen. Det overordnede ønsket fra myndighetene nå er at vi er mest mulig hjemme, følger smittevern reglene og anbefalingene nøye og at vi tenker oss godt om i forhold til hvem vi treffer når. Og om disse treffene er nødvendige. Endret 17. desember 2021 av Pusern3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 16. desember 2021 #54389 Del Skrevet 16. desember 2021 Hun er jo bare utrolig mye søtere i bildet fra TV2 enn fra det redigerte bildet hun la ut på Insta. I det ekte bildet er hun simpelthen smellvakker. Så hun har muligens et forvrengt bilde av hva skjønnhet er? Og whisky-tralle er vel noe man omtrent bare finner i amerikanske såpeserier. Så der ser man altså tydelig hvor referansene hennes stammer fra, noe som også stemmer godt overens med Disney-jula hun driver og fronter. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 16. desember 2021 #54390 Del Skrevet 16. desember 2021 Lopploella skrev (55 minutter siden): Nydelig HUD? Ingen har sånn hud som det der. Ikke frua heller. Vi ser aldri den huden uten at den er airbrushet i vilden sky, og når andre tar bilder så ser den ikke sånn ut. Men tusen takk vakre deg, ja. Er det CBE eller Kathrine Sørland? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16. desember 2021 #54391 Del Skrevet 16. desember 2021 Lafamiglia skrev (1 time siden): Hun er jo bare utrolig mye søtere i bildet fra TV2 enn fra det redigerte bildet hun la ut på Insta. I det ekte bildet er hun simpelthen smellvakker. Så hun har muligens et forvrengt bilde av hva skjønnhet er? Og whisky-tralle er vel noe man omtrent bare finner i amerikanske såpeserier. Så der ser man altså tydelig hvor referansene hennes stammer fra, noe som også stemmer godt overens med Disney-jula hun driver og fronter. Hun er i alle fall mye flottere uten all redigering og filter. Det komiske er at hun blir fornærmet over slike kommentarer, når hun burde ta det som et kompliment. Er vel et kompliment at folk synes hun ser bedre ut som naturlig? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 16. desember 2021 #54392 Del Skrevet 16. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. desember 2021 #54393 Del Skrevet 16. desember 2021 Smellvakker er å ta hardt i. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. desember 2021 #54394 Del Skrevet 17. desember 2021 Snødronninga skrev (4 timer siden): Hun er i alle fall mye flottere uten all redigering og filter. Det komiske er at hun blir fornærmet over slike kommentarer, når hun burde ta det som et kompliment. Er vel et kompliment at folk synes hun ser bedre ut som naturlig? mye denne bedriftslederen blir fornærmet over og kritikk/negative kommentarer takler hun ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. desember 2021 #54395 Del Skrevet 17. desember 2021 Xstrella skrev (31 minutter siden): Smellvakker er å ta hardt i. skjønnhet er vel en subjektiv vurdering - for min smak er hun i det minste veldig mye mer naturlig og søt i bildene fra TV2. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 17. desember 2021 #54396 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) MacBeth skrev (10 timer siden): Dama er definitivt skadet etter så mange år i SoMe.. når utseende betyr mer enn ærlighet🤷♀️ Det mangler føflekk under øyet og "hakk" i panna, (mulig et arr etc, jeg vet ikke) på IG bilder, mens det er på videoer og bilder fra Norges nye megahit. Man kan se føflekken her, men hun har helt klart prøvd å skjule den, derfor hun bare tar bilder fra en vinkel? Hvilke signaler sender dette til barna hennes... https://www.tv2.no/v/1706143/ Hakket i panna er resultatet etter fjerning av en slags vorte hun hadde der for noen år siden. Endret 17. desember 2021 av Torden 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 17. desember 2021 #54397 Del Skrevet 17. desember 2021 Får lyst til å ta en alvorsprat med henne og gubben - de skal få på seg matchende gaffatape først, vel og merke. Kaffe. Trening. «Jobb/falsk reklame for ting hun «liker». Kosemos med ungene, som blottlegges totalt - og hva med bikkja? Så forbaska perfekt han også alltid. Middag. Alltid noe sunt. Tipper at Fruen spiser en brøkdel, fordi hun aldri rekker å bli ferdig med den, før bildene skal redigeres og legges ut på SoMe asap. Og er vi heldig, så rekker vi dagens andre treningsøkt. Like flat mage som på morran. «Innovervendte ribbein my ass» 😬😆😂 Det spilles på sex med Fruens flørting foran kamera, i dette «egendesignede» undertøyet. Mer kjøtt for penga (mindre kjøtt i dette henseende - siden Fruen ikke eier kjøtt på beina). Kaffen, den er vi lei av. Ferdig med 2019 nå, eller hva? Trening - åååååååå så veldig flink til å trene i eget hjemmegym da! Ååååååååå såååååå flink! Vi er jo alle velsigna med et hjemmegym, og er like motivert som Casa Wannabe til å trene på morgenkvisten, før levering av unger til hhv Bhg/skole, vel vitende om at vi kan trekke hjem til en lun atmosfære med enda mer knipsing og triksing av bilder. Jadda så… Denne bloggen hennes, samt dette SoMe-sammensuriet av «Det perfekte liv» er SÅ utdatert! Eneste grunnen til at dama får likes og klikk, er fordi man blir så provosert av hele opplegget, og bare MÅ klikke seg inn for å sjekke hva hun har lagt ut nå. Og nå. Og nå. Kan godt være ag det er noen der ute som synes ag hun er Den mest inspirerende dama på jord, dem om det. Jeg irriterer meg selv over å gi henne klikk når jeg sjekker ut Instastory, samt et raid på bloggen siste ukedag. Ender bare opp med å bli irritert/sinna. Ikke fordi jeg er misunnelig. Jo, kanskje litt for at hun tilsynelatende har det så strøkent hjemme - men jeg er ikke misunnelig på den tynne, skrale thinspo-kroppen hennes, og jeg er virkelig ikke sjalu på den stakkars tøffelen av en fotografgubbe, som tilsynelatende må bivåne alt dette, dag ut og dag inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillen Skrevet 17. desember 2021 #54398 Del Skrevet 17. desember 2021 Torden skrev (6 timer siden): Hakket i panna er resultatet etter fjerning av en slags vorte hun hadde der for noen år siden. Har hun fått utført øyelokksoperasjon? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 17. desember 2021 Populært innlegg #54399 Del Skrevet 17. desember 2021 Ser lke twitrer i vei om alle de uvaksinerte som ligger på sykehuset, de er over halvparten av de innlagte faktisk. Vilde, som han diskuterer med, forsøker han til p skjønne at ja; de er halvparten på intensivavdeling, men er ikke halvparten av de innlagte på sykehuset, og sykehuset i seg selv er også på randen. Sykehuset ellers er på raden fordi det er mye smitte i samfunnet og mye fravær fordi man ikke skal gå på jobb med symptomer, derfor bør man heller ikke gå rundt i samfunnet med symptomer. Lke er naturlig nok uenig, Norge stopper om man ikke beveger seg ut selv med sårhals. Han får motsvar om at det kan man gjøre, om man MÅ. Ikke for en badebursdag. LKE mener Vilde har begynt å drikke akevitt og må være uvaksinerte fordi hun beskytter de uvaksinerte. Vilde sier at hun er vaksinert og beskytter ikke de uvaksinerte, men kritisere de som ikke overholder smittevernsreglene. også tror jeg LKE begynner å slette kommentarer.. for deler av kommunikasjonen blir borte for meg. sjarmernde og snever fyr! 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 17. desember 2021 #54400 Del Skrevet 17. desember 2021 56 minutter siden, 123Frustrert said: Ser lke twitrer i vei om alle de uvaksinerte som ligger på sykehuset, de er over halvparten av de innlagte faktisk. Vilde, som han diskuterer med, forsøker han til p skjønne at ja; de er halvparten på intensivavdeling, men er ikke halvparten av de innlagte på sykehuset, og sykehuset i seg selv er også på randen. Sykehuset ellers er på raden fordi det er mye smitte i samfunnet og mye fravær fordi man ikke skal gå på jobb med symptomer, derfor bør man heller ikke gå rundt i samfunnet med symptomer. Lke er naturlig nok uenig, Norge stopper om man ikke beveger seg ut selv med sårhals. Han får motsvar om at det kan man gjøre, om man MÅ. Ikke for en badebursdag. LKE mener Vilde har begynt å drikke akevitt og må være uvaksinerte fordi hun beskytter de uvaksinerte. Vilde sier at hun er vaksinert og beskytter ikke de uvaksinerte, men kritisere de som ikke overholder smittevernsreglene. også tror jeg LKE begynner å slette kommentarer.. for deler av kommunikasjonen blir borte for meg. sjarmernde og snever fyr! Tviler veldig på om noe som helst hadde stoppet opp om disse to hadde holdt seg innendørs Kanskje diverse beauty-salonger, ville merket det, men ikke så mye annet…. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå